Mitä te palstalle kirjoittavat miehet ITSE haluatte?

Anonyymi

Miehet kirjoittavat tänne tuhansia viestejä joiden aiheena on jonkun muun miehen naisjutut. Siis jonkun toisen miehen, muun kuin heidän itsensä. Lisäksi nämä samat kirjoittavat suoltavat loputtomasti tekstiä jossa he selittävät mitä naiset ajattelevat ja toivovat ja miten toimivat.

On se kumma kun jotkut tietävät toisten asiat niin hyvin. Uskomattoman taitavaa ajatuksen lukua.

Mutta kertoisitteko lopultakin jotain itsestänne? Millaisia ihmisiä te olette ja mitä te elämältä ja naisilta haette ja toivotte?

Kuvailkaa oma unelmanaisenne ja unelmasuhteenne

Ja Huom! EN ole kiinnostunut kuulemaan selostuksia ne siitä miten ette ketään saa kun naiset ovat ylimielisiä jne. Ja miten naiset vaativat sitä sun tätä (tai.muuta tavanomaista ruikutusta). Siis ÄLKÄÄ kertoko millaisia naiset ovat. Kertokaa itsestänne ja omista toiveistanne. Siis kertokaa millainen on se nainen jonka mielihyvin kelpuuttaisitteja ottaisitte jos hänet saisitte. Millaisen naisen kanssa lähtisitte parisuhteeseen? Minkä ikäisen, näköisen, mitä se nainen harrastaisi, mitä te yhdessä tekisitte, asuisitteko yhdessä jne.

Kertokaa kerrankin OMISTA unelmistanne. Olette omien unel.ienne parhaita ainoita asiantuntijoita. Siis ikiomienne. Älkää ryhtykö arvailemaan mitä muut miehet tai useimmat miehet tai komeat miehet tahtovat vaan puhukaa itsestänne. Kerrankin!!!!

168

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on , että mitä tänne kirjoitetaan. Ei yhtään mitään. Tämä palsta on kaatopaikka ja kiusaamispaikka.

Kyllä aito ja rehellinen mies tuo muualla tunteensa ja ajatuksensa ilmi kuin täällä.
      Kunnollisilla miehillä yleensä riittää tekemistä muutoinkin kuin roikkua täällä.

• Anonyymi

Miksei joku auto ja rehellinen mies voisi kirjoittaa tänne? Eihän täällä miehiä kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei joku auto ja rehellinen mies voisi kirjoittaa tänne? Eihän täällä miehiä kiusata.

Se nyt oli mun MIELIPIDE.
        Mistä minä tiedän ketä tänne kirjoittaa.
        Mutta työssäkäyvillä ja perheellisillä nyt on muutakin tekemistä

• Anonyymi

Hyvä vastaus kunnolliselta mieheltä.
        Joihin itsekin katson kuuluvani.

Jees ei näiltä deittikulmilta mitään löydy. Paitsi kierratyskamaa.

Oma elämä siihen pitää panostaa. Kukaa muu kun sen eteen ei tee mitään.

• Anonyymi

Luulen että aloittaja vähän huijaa

• Anonyymi

Ei ne kykene mihinkään oikeaa ajattelua vaativaan. Ne osaavat vain toista näitä mantroja, joita joku on joskus johonkin kirjoittanut. Saa nähdä tuleeko tähän yhtään kunnollista, aiheeseen liittyvää vastausta. Minuakin kyllä kiinnostaisi kuulla ihan näiden omista henkilökohtaisista ajatuksista ja toiveista.

• Anonyymi

En usko että kukaan mies täällä edes osaa kertoa mitä tahtoo, toivoo ja ajattelee. Itsestään he eivät osaa puhua. On hauskempi sekaantua toisten asioihin.

• Anonyymi

Niin, ja jos ette halua parisuhdetta niin kertokaa sekin.

Olen irse joskus täällä yrittänyt kertoa jotain itsestäni ja toiveistani. Sain heti täystyrmäyksen: älä valehtele, et sinä tuollainen ole etkä sinä tuollaista toivo, nauset eivät ole tuollaisia eivätkä toivo tuota! Kun kerroin miten itse menettelen ja toimin, sain siihen miehiltä kahdenlaisia vastauksia: joko että "älä valehtele" tai että "no ehkä sinä mutta 99% naisista... " Jne.

En anna vahingon kiertää. Jos joku mies kertoo mitä hän ITSE haluaa ja miten toimii ja millainen hän on, en aio vastata että älä valehtele.

• Anonyymi

Keskustelua toivotaan ja halutaan.

• Anonyymi

Kun ei nämä palstan joka alan asiantuntijat ole tuollaisia ikinä miettineet, niin tuskin tähän vastauksiakaan saat. Nämä Suuret Gurut pohtii vaan niitä komeita miehiä, komeiden miesten kikuleita ja komeiden miesten seksielämää. Täällähän on usein arvailtu että nämä palstapojat ovat tiukasti kaapissa, kun ainoa asia mitä niiden mielessä liikkuu on ne Komeat Miehet(tm). Että näiden naisviha kumpuaa siitä, kun naiset saa Komeilta Miehiltä mutta palstapojat itse ei uskalla niitä Komeita Miehiä edes yrittää pokailla, kun eivät tohdi vielä itselleenkään myöntää tykkäävänsä enemmän miehistä kuin naisista.

• Anonyymi

Aloittajan ongelma se kun hän ei mieti mitä miehet ajattelee. Aloittaja ajattelee vain mitä itse ajattelee ja se on niin. Jos miehet kertoo täällä miten suurin osa naisista toimii tinderissä ja muualla, niin hän tulee ja kirjoittaa, että en minä, eikä minun kaverit ainakaan toimi noin ja tadaa: miesten kokemukset naisista on lakaistu maton alle. Silti komeat seksiseuraa etsivät miehet saavat tinderissä eniten mätsejä vaikka aloittaja ja aloittajan kaverit ei komeasta seksiseuraa etsivästä miehestä tykkääkään. Mikä on aloittajan vastaus tähän?

Komeat miehet ja kauniit kymppitason naiset saa eniten tykkäyksiä tinderissä. Puhun nyt tykkäyksistä, en mätseistä. Se nyt ei varmasti ole kenellekään mikään yllätys. Voi hyvinkin olla, että tavisnaisella on enemmän mätsejä kuin kymppitason naisella, koska kymppitason nainen antaa vähemmän likeä takaisin päin eli naiset ei voi määrittää omaa tasoaan mätseillä, kuten miehet. Naiset voi määrittää oman tasonsa tykkäyksillä. Näkeekö ne muuten vai onko se tämä 99 ?

• Anonyymi

Vastaan aloittajan puolesta ja kysyn ... miten aloittaja voisi tietää mitä mies ajattelee? Jos hän ei ole mies niin mistä hän voisi tietää, vaikka kuinka miettisi? Eikö ole järkevämpää kysyä mieheltä itseltään mitä mies tahtoo? Eikö mies tiedä itse parhaiten vastauksen tähän kysymykseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan aloittajan puolesta ja kysyn ... miten aloittaja voisi tietää mitä mies ajattelee? Jos hän ei ole mies niin mistä hän voisi tietää, vaikka kuinka miettisi? Eikö ole järkevämpää kysyä mieheltä itseltään mitä mies tahtoo? Eikö mies tiedä itse parhaiten vastauksen tähän kysymykseen?

No nimenomaan! Minähän kysyn miehiltä mitä miehet ajattelevat! Miksi minun pitäisi ruveta arvailemaan kun voin kysyä suoraan? Haluaisin että miehet puhuisivat omasta puolestaan ja kertoisivat itsestään ja omasta elämästään ja omista toiveistaan. Ei siis muiden miesten elämästä eikä jonkun kuvitteellisen keskivertomiehen elämästä vaan omastaan. Eli siitä minkä parhaita asiantuntijoita he ovat.

Millaisesta naisesta haaveilet? Kuvaile unelmiesi nainen! Kuvaile unelmiesi suhde. Jos unelmoit useammasta suhteesta, kuvaile nekin. Puhu ITSESTÄSi.

• Anonyymi

Ei niiden määrää näe. Siinä lukee aina se sama 99.

• Anonyymi

Kuvaile siis se kymppitason nainen. Millainen nainen on SINUN mielestäsi kymppitasoa. Älä mieti mitä muut miehet tai miehet yleensä ajattelevat vaan miten ITSE ajattelet. Jos hyvä haltia lupaisi sinulle unelmiesi naiden kunhan ensin kerrot millainen hän on, niin mitä vastaisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Vastaan aloittajan puolesta ja kysyn ... miten aloittaja voisi tietää mitä mies ajattelee? Jos hän ei ole mies niin mistä hän voisi tietää, vaikka kuinka miettisi?""

Ei voikaan tietää ja tarkoitin seksitykkäyksiä joita moni mies jakelee. Niihin tykkäyksiin kannattaa suhtautua varovaisesti, varsinkin jos kyse on kärkipään komistuksesta.

""Eikö ole järkevämpää kysyä mieheltä itseltään mitä mies tahtoo? Eikö mies tiedä itse parhaiten vastauksen tähän kysymykseen?""

Tietty voit kysyä, mutta en minä ainakaan nielisi ihan kaikkea mitä miehet sanoo. Monet miehet voi pi lun toivossa sanoa etsivänsä parisuhdetta, vaikka omassa pienessä mielessään pyörittelevät vain seksisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Vastaan aloittajan puolesta ja kysyn ... miten aloittaja voisi tietää mitä mies ajattelee? Jos hän ei ole mies niin mistä hän voisi tietää, vaikka kuinka miettisi?""

Ei voikaan tietää ja tarkoitin seksitykkäyksiä joita moni mies jakelee. Niihin tykkäyksiin kannattaa suhtautua varovaisesti, varsinkin jos kyse on kärkipään komistuksesta.

""Eikö ole järkevämpää kysyä mieheltä itseltään mitä mies tahtoo? Eikö mies tiedä itse parhaiten vastauksen tähän kysymykseen?""

Tietty voit kysyä, mutta en minä ainakaan nielisi ihan kaikkea mitä miehet sanoo. Monet miehet voi pi lun toivossa sanoa etsivänsä parisuhdetta, vaikka omassa pienessä mielessään pyörittelevät vain seksisuhdetta.

Ja mitä sinä ITSE siis haluat?

• Anonyymi

Miksi minun pitäisi MIETTIÄ miten mies ajattelee? Kysyn sitä nyt suoraan teiltä miehiltä. Itse asiassa toivon että jokainen kertoo miten ITSE ajattelee eikä puhu muiden miesten puolesta.

Kukaan ei voi selvittää miettimällä toisen ajatuksia. Jos haluaa tosissaan tietää kuten joku ajattelee sitä pitää kysyä häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt olen kysymässä mitä SINÄ haluat. Voit varata rehellisesti koska vastaat anonyyminä. Ja minä voin luottaa siihen mitä vastaat koska et takuulla vastaa pilkun toivossa eri tavalla kuin ajattelet. Ethän sinä tällä palstalla pillua saa. Täällä vain puhutaan. Nyt ei siis ole kyse miehistä yleensä vaan yksityishenkilöistä. Millainen on SINUN unelmiesi nainen? Millainen olisi unelmasuhteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaile siis se kymppitason nainen. Millainen nainen on SINUN mielestäsi kymppitasoa. Älä mieti mitä muut miehet tai miehet yleensä ajattelevat vaan miten ITSE ajattelet. Jos hyvä haltia lupaisi sinulle unelmiesi naiden kunhan ensin kerrot millainen hän on, niin mitä vastaisit?

Jos hyvä haltia lupaisi sinulle unelmiesi naisen kunhan kerrot millainen tämä nainen on, niin kai sinä jotain osaisit sanoa? Tuskin vastaisit että "no en mä tiiä, joku nainen vaan, oikeestaan ihan sama, tai siis mä en tiiä millainen se olis mut joku kiva kummiskin!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset olisivat unelmatreffit naisen kanssa? Millainen se nainen olisi? Mitä siellä tapahtuisi?

• Anonyymi

Miksi minun pitäisi löytää selitys sille miksi jotkut naiset, joita en tunne edes nimeltä, pyyhkivät miehiä Tinderissä oikealle pelkän ulkonäön perusteella? Mistä hitosta minä sen tietäisin? Olenko muka ajatustenlukija? Olenko vastuussa toisten naisten käytöksestä ja jotenkin selitysvelvollinen? Minä itse en toimi niin enkä tunne ketään joka toimii noin, joten EN TIEDÄ miksi joku muu toimi noin. En voi tietää. Miksi edes oletat että voisin tietää?

Pystyn kertomaan vain miten itse toimin ja miksi. Sinun mielestäsi en saisi sanoa etten itse toimi noin eivätkä ystävänikään. Miksen saisi? Sehän on totta! Kun tosiasia on etten todellakaan tunne ainuttakaan naista joka hyppäisi komeiden miesten perässä, niin miksen saisi sanoa että niin on?

Vastaat että minun puheillani ei ole väliä kuulun selvästi vähemmistöön. Niin, entä sitten? En siis saa kertoa omista kokemuksistani ja havainnoistani koska ne sinun mielestäsi ovat vähemmistön havaintoja ja kokemuksia.

Mistä tiedät että minun havaintoni ja kokemukseni ovat kauhean harvinaisia? Entä jos ne eivät olekaan?

Väität että 90% naisista toimii niin että tavoittelee seksin jälkeen komeita miehiä parisuhteeseen.

Ihmettelen että jos noita komeiden miesten perään kuolaavia ja heidän kanssaan sekstailevia naisia todellakin on 90% kaikista naisista, niin miksei tälle palstalle ole eksynyt ainuttakaan sellaista naista? Täällä on sentään aika monta naiskirjoittajaa? Sinä ilmeisesti luulet että yksi ainoa nainen kirjoittaa kaikki nuo viestit jossa kyseenalaistetaan tuo komeat miehet -jargonia. Ehei, meitä on aika monta. Ei kukaan jaksaisi yksin kirjoittaa noin monta tekstiä.

Miten täällä on vain 10%:n vähemmistöön kuuluvia naisia? Miksei yksikään tuohon 90%:n enemmistöön kuuluvista ole eksynyt tänne?

Ja miten on mahdollista etten itse tunne yhden yhtä tuolla tavoin toimivaa naista - jos se kerran on niin yleistä?

Edelleen kysyn teitä miehiltä että mitä te ITSE naisilta toivotte ja tahdotte? Eikö teillä muka ole mitään toiveita? Ettekö muka itse tiedä mitä tahdotte?

• Anonyymi

Hei, tinderissä ei ole yhtään reaalikymppiä, edes ysiä. Reaalimaailman parhaat pariutuvat kaltaistensa kanssa, joita tapaavat omissa sosiaalisissa ympyröissään.

• Anonyymi

""Miksi minun pitäisi MIETTIÄ miten mies ajattelee? Kysyn sitä nyt suoraan teiltä miehiltä. Itse asiassa toivon että jokainen kertoo miten ITSE ajattelee eikä puhu muiden miesten puolesta. Kukaan ei voi selvittää miettimällä toisen ajatuksia. Jos haluaa tosissaan tietää kuten joku ajattelee sitä pitää kysyä häneltä.""

Sellainen pieni vinkki, että miehet sanoo pi lun toivossa etsivänsä parisuhdetta. Tietty voit luottaa mitä miehet sanoo.

• Anonyymi

Ei täältä palstalta kukaan p llua saa.

Joten sinäkin voit ihan hyvin nyt vihdoin vastata tuohon aloitukseen itse, ja kertoa mitä SINÄ ajattelet ja naiselta haluat?
        Ei siis mitä sinä luulet muiden miesten ajattelevan ja haluavan, vaan kerro itse ihan vaan niistä omista toiveistasi naisen suhteen?

• Anonyymi

Taas tätä. Sinulla ei ole kykyä eikä uskallusta puhua itsestäsi ja omasta puolestasi. Sen sijaan puhut "miehistä" ikään kuin itse et kuuluisi heihin. Jätä kertomatta pienet vinkit jotka koskevat "miehiä". Kerro suoraan ja selkeästi itsestäsi.

• Anonyymi

Joku palstanainen oli sitä mieltä että naiset voi määrittää oman tasonsa kun ottavat paljon kikkeliä, koska miehetkin voivat:D Ruminkin nainen saa seksiä vaikka joka päivä:D Kiva logiikka!

• Anonyymi

Nyt ei ole kysy siitä mitä joku nainen jossain on sanonut. On kyse siitä mitä toiveita teillä miehillä on. Te väitätte tietävänne mitä naiset haluavat ja mitä miehet - noin yleisesti ottaen ja usein tai joskus tai melkein aina tai harvemmin - haluavat, mutta kukaan teistä ei osaa puhua omasta puolestaan. Kun teitä pyytää kertomaan OMISTA toiveistanne, niin yhtäkkiä se kaikkitieyövyys loppuu. Te ette tiedä! Tulee vastauksia tyyliin "no aika monet miehet..". En kysynyt sitä! Kysyin mitä sinä halust, siis sinä joka juuri kirjoitat.

Ette osaa puhua omasta puolestanne. Puhutte muiden miesten puolesta, naisten puolesta. Selitätte mitä joku muu tahtoo toivoo tekee tekee miettii pelkää. Miten voi olla niin vaikea aloittaa lause sanoilla minä toivon, minä tahtoisin, minun mielestäni, minulla on tapana.

Te ette tiedä mitä itse haluatte. Kuinka te voisitte sen sitten saada? Säälittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ole kysy siitä mitä joku nainen jossain on sanonut. On kyse siitä mitä toiveita teillä miehillä on. Te väitätte tietävänne mitä naiset haluavat ja mitä miehet - noin yleisesti ottaen ja usein tai joskus tai melkein aina tai harvemmin - haluavat, mutta kukaan teistä ei osaa puhua omasta puolestaan. Kun teitä pyytää kertomaan OMISTA toiveistanne, niin yhtäkkiä se kaikkitieyövyys loppuu. Te ette tiedä! Tulee vastauksia tyyliin "no aika monet miehet..". En kysynyt sitä! Kysyin mitä sinä halust, siis sinä joka juuri kirjoitat.

Ette osaa puhua omasta puolestanne. Puhutte muiden miesten puolesta, naisten puolesta. Selitätte mitä joku muu tahtoo toivoo tekee tekee miettii pelkää. Miten voi olla niin vaikea aloittaa lause sanoilla minä toivon, minä tahtoisin, minun mielestäni, minulla on tapana.

Te ette tiedä mitä itse haluatte. Kuinka te voisitte sen sitten saada? Säälittävää.

Vai pitääkö sitten kuitenkin tulkita niin, että he itse kuuluvat tuohon miesryhmään, josta he puhuvat? Ehkä he itsesiassa kertovat juuri niistä preferensseistään ja omista toimintatavoistaa, mutta laajentavat sen koskemaan "kaikkia miehiä" tai "isoa osaa miehistä". Tuo voi hyvin olla tapa oikeuttaa ja normalisoida sitä omaa ajattelutapaa. Silloinei tarvitse itse pohtia sitä omaa tilannetta eikä miettiä mahdollista tarvetta muutokseen. "Kaikki miehet" toimivat samoin, joten se omakin käytös on ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai pitääkö sitten kuitenkin tulkita niin, että he itse kuuluvat tuohon miesryhmään, josta he puhuvat? Ehkä he itsesiassa kertovat juuri niistä preferensseistään ja omista toimintatavoistaa, mutta laajentavat sen koskemaan "kaikkia miehiä" tai "isoa osaa miehistä". Tuo voi hyvin olla tapa oikeuttaa ja normalisoida sitä omaa ajattelutapaa. Silloinei tarvitse itse pohtia sitä omaa tilannetta eikä miettiä mahdollista tarvetta muutokseen. "Kaikki miehet" toimivat samoin, joten se omakin käytös on ihan ok.

Voi olla noin.
        Vrt. alkoholisti joka sanoo: "Kyllähän kaikki ihmiset juovat jouluaattona itsensä känniin!"
        Tai patologinen pettäjä joka sanoo: "No kyllähän jokainen käy vieraissa jos tilaisuus tulee.."
        Tai varas joka sanoo: "Kuka muka ei pitäisi kadulta löytämäänsä lompakkoa omaan taskuunsa, eihän sitä kukaan vie poliisilaitokselle.."

Että eihän minun toiminnassani ole mikään pielessä, minähän toimin ihan samalla tavalla kuin "kaikki" toimivat.

Nämä äijät ovat itse pintapuolisisa, ulkonäkökeskeisiä, seksiriippuvaisia, itsekeskeisiä, sosiaalisesti onnettomia ja tunnevammaisia. He yrittävät normalisoida oman vauroittuneen ja vauroittavan käytöksensä ja epäterveet asenteensa väittämällä että "yleensä miehet" tai "kaikki miehet" tai "useimmat miehet" ajattelevat ja toimivat niin. Täällä väitetään esim. että on ihan normaalia miehen käytöstä imarrella naista ja valehdella tälle, luvata tälle parisuhdetta ja avioliittoa saadakseen yhdeksi illaksi seksiä. Ja että miehet yleensä pitävät naista pelkkänä masturbaation välineenä jolla ei ole ihmisarvoa.

Minä tunnen vaikka kuinka monta ihan eri tavalla ajattelevaa ja toimivaa miestä. Minulla on paljon korkeampi käsitys siitä mitä ja millaisia ovat "miehet yleensä" ja "useimmat miehet" kuin tämän palstan miespuolisilla kirjoittajilla.

• Anonyymi

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että nämä miehet eivät halua yhtään mitään. Yksikään heistä ei ole vielä onnistunut sanomaan yhtään ainutta asiaa mitä haluaisi. Siis ei yhden yhtään asiaa, jota itsen tekisi mieli. Oletan, että joku lopulta osaa sanoa haluavansa pillua, mutta siihen se sitten jääkin. Eli pillupyyntöä odotellessa, taidan hakea itselleni kupin teetä. Sillä MINUN tekee mieleni teetä, mutta minä olenkin ihan kykenevä tietämään ja jopa ilmaisemaan mitä haluan.

• Anonyymi

"Joku palstanainen oli sitä mieltä että naiset voi määrittää oman tasonsa kun ottavat paljon kikkeliä, koska miehetkin voivat:D Ruminkin nainen saa seksiä vaikka joka päivä:D Kiva logiikka!"

Minkä takia? Eihän tuo vaadi yhtään mitään? Miehet panee pi lua päivittäin ja se vaatii sen että ovat komeita top10 panoalfoja. Pitääkö joku nainen lukuisia seksisuhteita muka oikeasti jonain saavutuksena? Tuleva mies on varmasti innoissaan kun nainen on käynyt koko kylän läpi.

• Anonyymi

Käynyt koko kylän läpi? Naisethan antavat vain komeille miehille. Missä tuo kylä on, jossa kaikki miehet ovat komeita? Sinne heti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käynyt koko kylän läpi? Naisethan antavat vain komeille miehille. Missä tuo kylä on, jossa kaikki miehet ovat komeita? Sinne heti!

Siis... Nytkö tuli vastaus kysymykseen mitä miehet itse haluavat? Miehet haluavat kylään jossa asuu vain komeita miehiä.

Pitihän tuo arvata. Miehet eivät kuvaa unelmiensa naista koska sellaista ei ole olemassakaan. Eiväthän he eivät tykkää naisista. Piilohomoja kaikki tämän palsta miehet. He tykkäävät komeista miehistä. Siksi he näistä koko ajan puhuvatkin. Siitä suu puhuu mitä sydän jakajaa, sanoo vanha kansanviisaus. Palstan miesten unelmana on pääsy komeiden miesten kylään.

• Anonyymi

Mietit mitä joku nainen ajattelee. Se ei kuulu sinulle. Et edes tunne sitä naista.

Et ilmeisesti osaa kertoa mitä itse ajattelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis... Nytkö tuli vastaus kysymykseen mitä miehet itse haluavat? Miehet haluavat kylään jossa asuu vain komeita miehiä.

Pitihän tuo arvata. Miehet eivät kuvaa unelmiensa naista koska sellaista ei ole olemassakaan. Eiväthän he eivät tykkää naisista. Piilohomoja kaikki tämän palsta miehet. He tykkäävät komeista miehistä. Siksi he näistä koko ajan puhuvatkin. Siitä suu puhuu mitä sydän jakajaa, sanoo vanha kansanviisaus. Palstan miesten unelmana on pääsy komeiden miesten kylään.

Luuletko että kukaan sulle viittii vastata kun pelkästään vittuilet. Eipä ihme että täällä olet. Kukaan tuollaista akkaa kestä oikeassa elämässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että kukaan sulle viittii vastata kun pelkästään vittuilet. Eipä ihme että täällä olet. Kukaan tuollaista akkaa kestä oikeassa elämässä

Kummasti täällä silti te poijjaat jaksatte vastailla ja jankuttaa, vaikka teille monen naisen voimin täällä v ttuillaan ;)

• Anonyymi

Tämä selvä, ei nämä ainakaan naisia halua. Kun kysytään mitä haluavat, niin kertovat vaan komeista miehistä ja Tinderin panoykkäyksistä. Haluavat siis panotykkäyksiä komeilta miehiltä.

• Anonyymi

Mitä väliä mitä vaatimuksia joillain miehillä on kun tinderissä jo mätsien saaminen on vaikeeta? Palstan naiset ei ymmärrä sitä että miesten on otettava se mitä saavat tai muuten on oltava kokonaan ilman naista. Miehet kelpuuttaakin seksiin sellaisia jotka ei kuitenkaan sytytä parisuhdemielessä.

• Anonyymi

Varmaan koska olis mielenkiintoista kuulla niitä teidän toiveitanne. Olis kiva nähdä joku keskustelu ilman tätä jatkuvaa tinderlässytystä. Itseäni ei ainakaan kiinnosta tippaakaan joku Tinder ja mitä siellä tapahtuu. En ole Tinderissä, enkä aiokaan olla, että se siitä Tinderistä. Löytyykö niitä ihan omia toiveita ja ajatuksia?

• Anonyymi

Tinder sitä ja Tinder tätä. Nyt ei puhuta Tinderistä. Kaikki naiset eivät ole Tinderissä. Kaikki naiset eivät nettideittailu. Nyt ei puhuta siitä mitä naiset ovat ja eivät ole.

Puhutaan sinusta ja sinun toiveistasi. Mikä niiden kertomisessa pelottaa? Me emme tunne teitä, emme voi teitä mitenkään vahingoittaa. Olette täällä anonyymeina. Mikään vaara ei uhkaa teitä.

Jotta saa toiveensa toteen, täytyy ensin tietää mitä toivoo. Olisiko niin, että yksi erittäin suuri syy monen miehen naisettomuuteen ja yksinäisyyteen on että teillä ei ole kerrassaan mitään käsitystä siitä mitä edes haluatte?

Onko näin:

Olette vihaisia naisille kun naiset eivät anna teille sitä mitä haluatte eivätkä ole sellaisia kuin toivotte - ettekä itse tiedä mitä haluatte ja toivotte??? Naisten pitäisi tietää vaikka ette itse tiedä???? Uskomatonta...

Miten on mahdollista että te aikuiset miehet ette itse tiedä mitä haluatte?

Siis kerran vielä:

JOS saisit yhdellä taikasauvan heilautuksella juuri sellaisen naisen kuin haluat, niin millainen hän olisi? Kerro nyt edes JOTAIN. Esim.. ikä, ulkonäkö, luonne, koulutus, ammatti, siviilisääty, onko lapsia, harrastukset.

Mitä haluaisitte sen naisen kanssa? Seksi suhteen? Parisuhteen? Perheen ja lapsia?

Sadannen kerran: kun vastaat niin kerro vain itsestäsi. Älä rupea arvuuttelemaan kenenkään toisen miehen puolesta.

En jaksa uskoa ettei joku aikuinen nettideittailija itse tiedä mitä etsii!
        😞🙄😠

• Anonyymi

Miehet ja miehet. Puhut miehistä niin kuin ulkopuolisista henkilöistä joihin et itse kuulu. Ymmärtääkseni sinäkin olet mies, vai olenko väärässä? Tarkoitatko tuolla äskeusrllä myös itseäsi? Kelpuutatko sinäkin seksiin naisia joita et halua parisuhteeseen? Oletko päässyt ihan oikeasti panemaan näitä naisia, jotka kelpaavat seksiin mutta eivät parisuhteeseen, vai onko tämä tavis naisten panemisjuttu vasta suunnittelun asteella?

• Anonyymi

Sinulla on siis sellainen tilanne että joudut tyytymään siihen naiseen jonka satut saamaan. Haluaisit vähän toisenlaisen mutta tyydyt siihen mitä saat. Mikä niissä naisissa, joita saat, on sellaista että et pidä heistä? Voitko kertoa millaisen naisen oikeastaan haluaisit? Olet siis päättänyt että mieluummin matalan tason nainen kuin ei naista ollenkaan?

Millaisen ottaisit jos saisit?

• Anonyymi

Puhut siis nyt itsestäsi? Koet siis naisen kuulumisen elämääsi joksikin ehdottoman välttämättömäksi asiaksi jota ilman et voi olla,?

Tottahan tuon ymmärrän että jollain miehellä se naisenkaipuu voi mennä vähän kohtuuttomuuksiin. Itse en koe että mies olisi jotain mitä ilman ei voi olla: olen ehdottomasti mieluummin ilman miestä kuin huonon miehen kanssa. Mutta nyt ei puhuta.mi usta vaan sinusta. Ja kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Sinä siis kuulut niihin miehiin joille nainen on välttämättömyys.

Miksi oletat etteivät naiset kaiken kaikkiaan ymmärrä sitä? Onhan niitä naisiakin jotka eivät kestä elämää ilman miestä.

• Anonyymi

Herra Jankuti-jankuti-jankuti. Tämä on jo sataan kertaan kuultu. Vaihda levyä.

Kysyttiin mitä sinä naiselta haluat. Millainen on unelmanaisesi.

Ei kysytty kuinka todennäköistä on että löydät sen unelmanaisesi. Ei kysytty mitä "miehet" kelpuuttavat seksiin. Ei pyydetty puhumaan miehistä yleisellä tasolla ja massana.

Kysyttiin mitä sinä haluat. Siis sinä. Sinä.
        Juuri sinä.

• Anonyymi

Mies, mikä on tärkeää, kun etsit parisuhdetta tai elämänkumppania?

• Anonyymi

Ei sillä ole väliä, en jaksa kertoa. Puhutaan mieluummin siitä miten komea mies panee paljon.

• Anonyymi

En mä etsi parisuhdetta kun mulla on jo. Silloin tällöin vieras pano piristää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä etsi parisuhdetta kun mulla on jo. Silloin tällöin vieras pano piristää

Ahaa. Eikö nykyinen kumppani ole ihan toiveittesi mukainen kun hän ei riitä sinulle? Mikä hänessä ei miellytä?

• Anonyymi

""Puhut siis nyt itsestäsi? Koet siis naisen kuulumisen elämääsi joksikin ehdottoman välttämättömäksi asiaksi jota ilman et voi olla,?""

Tuleeko pieneen mieleesi että ehkä jotkut miehet haluaa joskus perheen ja lapsia?

• Anonyymi

Eli jotkut miehet haluaa sitten naisen vain antamaan seksiä ja pullauttamaan lapsia? Muulla ei ole väliä?

• Anonyymi

Sinun mielestäsi minun pitää kauheasti miettiä mitä jotkut tai monet tai harvat miehet ehkä haluavat. Ei minun mieleeni tarvitse tulla. Minulla ei ole tapana arvailla mitä muut haluavat. Enkä kysynyt mitä jotkut miehet joskus haluavat.

Haluatko SINÄ perheen ja lapsia? Millaisen vaimon haluat? Kuinka monta lasta?

• Anonyymi

Höh. Tunnen vaikka kuinka paljon perheellisiä miehiä ja perheenisiä. Ei siihen mitään "pieneen mieleen" juolahtamista tarvita, kun omin silmin näen onnellisia perheitä. Mutta sinun piti kertoa itsestäsi eikä kysyä mitä minun mieleeni juolahtaa tai ei juolahda. Jos tarkoitus oli kertoa että itse haluat perheen ja lapsia, olisi miellyttävä kuin kertoisit sen. Eli puhuisit omasta puolestasi. Mikä ihmeen pakkomielle tämän palstan miehillä on puhua muiden puolesta???

• Anonyymi

""Sinulla on siis sellainen tilanne että joudut tyytymään siihen naiseen jonka satut saamaan. Haluaisit vähän toisenlaisen mutta tyydyt siihen mitä saat""

Meillä miehilläkin on tarpeemme ja näin monet miehet toimivat kun haluavat seksiä.

""Mikä niissä naisissa, joita saat, on sellaista että et pidä heistä? Voitko kertoa millaisen naisen oikeastaan haluaisit? Olet siis päättänyt että mieluummin matalan tason nainen kuin ei naista ollenkaan?""

Ylipaino, toisen miehet lapset jne. Itse olen lapseton ja urheilullinen mies.

• Anonyymi

Koko ketjun ensimmäinen yritys kertoa omistakin ajatuksista. Pisteet ja aplodit siitä. 👏

Sinäkin kuitenkin sorruit vähän tuohon miehet sitä ja miehet tätä ja monet miehet -tyyppiseen puheeseen. Toimitko itse juuri tuolla tavalla, mitä sanot monen miehen tekevän? On ihan ok sanoa, että toimit noin. Ei sinun tarvitse perustella sitä muiden miesten tekemisillä. Itse kukin meistä on varmasti tehnyt juttuja, joista ei ole ihan valtavan ylpeä. Ihmiset tekevät virheitä.

Ylipaino tosiaan on Suomessa iso ongelma, sekä naisten, että miesten keskuudessa. Se on ihan kansanterveydellinen ongelma. Monilla ihmisillä on myös vääristynyt kehonkuva, sekä oman, että muiden kehojen suhteen. Osa näkee lievän ylipainon normaalipainona ja osa taas näkee aina ylipainoa, vaikka olisi jo hengenvaarassa. Lisäksi on kaikkea siltä väliltä. Moni meistä laittaa ihan valtavasti merkitystä ihmisen kehon painolle. Oletko koskaan miettinyt millainennon sinun käsityksesi ihmisen kehosta ja sen koostumuksesta. Millainen paino on sinulle ylipainoa? Onko se joku tietty paino, vai enemmän juuri se kehonkoostumus? Kertot itse olevasi urheilullinen, eli onko sinulle ehkä sitten kuitenkin tärkeämpää kehon toimintakyky? Mikään noista kolmestahan ei aivan suoraan korreloi keskenään.

Tuo lapsikysymys on minusta aivan oleellinen juttu. Minusta on ehdottomasti hyvä sanoa suoraa, ettei halua toisella olevan lapsia. Olisi väärin lähteä suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on lapsia, jollei niitä lapsia kykene hyväksymään. Tuosta kannattaa ehdottonasti pitää kiinni. Se aiheuttaa tietysti aikaa myöten ongelman, mikäli sitä kumppania ei ole löytynyt. Jossain kohtaa ne lapsia haluavat kumppaniehdokkaat ovat ne lapsensa jo tehneet ja jäljellä on vain heitä, jotka eivät halua lapsia. Tosin et kertonut itse haluavasi lapsia, eli ehkä tuo voi olla sinulle ihan hyvä juttu. Onko kyse enemmän siitä, että et vain halua asua yhdessä niiden toisen kasten kanssa ja/tai "leikkiä isää heille"? Häiritsevätkö sinua myös mahdollisen kumppanin aikuiset ja omillaan elävät jälkeläiset? Heissä sitten tietystinon se, että jossain kohtaa lapsenlapset alkavat olla mahdollisia.

• Anonyymi

Aloitin yli kymmenen vuotta sitten oikean parisuhteen etsinnän. Alkuun olin aika toiveikas, muutaman vuoden jälkeen paljon vähemmän toiveikas siitä muutama vuosi lisää vielä vähemmän toiveikas. Nyt ei tarvi enää toivoa nyt voi vain elää ilman sitä oikeaa parisuhdetta.
      Syy tähän on loppumaton lista, minulla on kaikki viat mitä koskaan on listattu mihinkään ylös. En tiennyt edes niiden olemassaolosta ennenkuin minua valaistiin siitä. Nyt tiedän vikani ( tai ainakin ne viat mitkä on tulleet ilmi, varmaan niitä on ainakin samanlainen lista lisää)
      Minulle on aina luetteltu ne syyt miksi minä en ole se oikea ja onhan se hyvä kuulla että tietää sen.
      Kysyt mikä olisi se nainen jonka kanssa minä voisin olla parisuhteessa siis oikeassa sellaisessa.
      Siiis pitkän kokemuksen jälkeen en usko sellaista olevan.
      Olenko nähnyt naisen joka ei etsi vikoja, no en ole, joka ainoa on löytänyt vian, suurin osa löytänyt sen edes näkemättä ja kuulematta minua.
      Olenko nähnyt naisen joka ei unelmoisi komeasta miehestä joko ääneen tai sanattomasti, no en ole. Selvääkin selvempi etten pysty tätä unelmaa toteuttamaan.
      Olenko tavannut naisen joka haluaisi minulta jotain haluamatta antaa mitään takaisin, olen joka kerta.
      Uskon siihen että lotossa voi voittaa päävoiton, Se on hyvin pieni mahdollisuus kyllä.
      Uskonko unelmanaisen mahdollisuuteen tavata hänet? Satukirjat on ovat todellisempia.
      Silti ainoa asia mitä koskaan olen toivonut on saada oikea parisuhde.
      Tietääkö joku millaista on toivoa jotain mitä ei voi koskaan saada, minä tiedän se on yhtä helvettiä.

Mitä minä odotan naiselta, odotan että he ovat sitä mitä ovat teeskentelemättä ketään muuta.
      Odotan naiselta sitä että häneen voi luottaa mitä hän sanoo ja tekee.
      Odotan naiselta sitä ettei hän käytä miestä hyväkseen vaikka menestymisessään tai vaurastumisessa,
      Odotan naisella olevan unelmia pieniä tai suuria.
      Odotan naiselta olevani koiraa tärkeämpi hänelle.
      Pyydän harvoin naiselta mitään, mutta kun pyydän toivon oikeasti että se pyyntö on kuultu.
      Haen naista jolle voin oikeasti merkitä jotain.

• Anonyymi

"Olenko nähnyt naisen joka ei unelmoisi komeasta miehestä joko ääneen tai sanattomasti, no en ole."

Miten näet naisesta sanattomasti päällepäin että unelmoi komeasta miehestä?

Jos aina vaan vetää puoleensa pelkästään naisia, jotka eivät ole luotettavia, jotka teeskentelevät, jotka käyttävät miestä hyväkseen... Niin kannattaa pysähtyä kunnolla pohtimaan mistä niitä sellaisia naisia aina rinnalleen löytää. Mikä sinussa on sellaista että saat vain rahankiilto silmissä purjehtivat teeskentelijät kiinnostumaan sinusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olenko nähnyt naisen joka ei unelmoisi komeasta miehestä joko ääneen tai sanattomasti, no en ole."

Miten näet naisesta sanattomasti päällepäin että unelmoi komeasta miehestä?

Jos aina vaan vetää puoleensa pelkästään naisia, jotka eivät ole luotettavia, jotka teeskentelevät, jotka käyttävät miestä hyväkseen... Niin kannattaa pysähtyä kunnolla pohtimaan mistä niitä sellaisia naisia aina rinnalleen löytää. Mikä sinussa on sellaista että saat vain rahankiilto silmissä purjehtivat teeskentelijät kiinnostumaan sinusta?

Samaa mietin. Miten joku voi nähdä toisesta päällepäin mistä tämä unelmoi?Vai kertoivatko nämä naiset itse haaveilevansa hyvännäköisestä miehestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin. Miten joku voi nähdä toisesta päällepäin mistä tämä unelmoi?Vai kertoivatko nämä naiset itse haaveilevansa hyvännäköisestä miehestä?

Niin, jos "sanattomasti" kertovat että vain komea mies kelpaa, niin tuleekohan se esiin piirrustusten vai pantomiimin kautta?

• Anonyymi

Naiset sanattomasti unelmoivat ko.eusra miehistä???? Miten hitossa sinä tiedät mistä he unelmoivat jos eivät kerro sinulle siitä?

• Anonyymi

Kerrot että kun olet yrittänyt tutustua naisiin saat joka kerta pakit ja luettelon vioistasi.

Kukaan ei siis ole asialliseen sävyyn kertonut että ei tästä taida tämän enempää tulla, vaan jokainen on antanut pakit hirveän haukkuryöpyn kera? Siis että aivan kaikki naiset vain haukkuvat sinua? Millä tavoin?

Jos joku nainen alkaa treffeillä yhtäkkiä haukkua sinua ja luetella vikojasi vaikka tilanne on ihan rauhallinen ja sinä olet kohtelias ja ystävällinen etkä anna vihanpurkaukselke mitään aihetta, niin sellainen nainen on täysi moukka. Hänessä et menetä mitään, päinvastoin ole iloinen kun hän paljasti todellisen luontonsa heti kättelyssä ja pääset hänestä eroon. Tuollainen käytös ei ole puoludteltavissa.

Mutta onko tosiaan niin että KAIKKI tapaamasi naiset toimivat noin? Jokainen heistä alkaa yhtäkkiä raivoissaan solvata sinua, ihan noin vain niin että se tulee ihan puskista? En yhtään epäile etteikö tuollainen käytös ole mahdollista. Naisia on moneen junaan kuten miehiäkin, mutta että KAIKKI?

Jos kyse on siitä että itse olet törkeä, epäystävällinen, tunkeileva ja sinä haukut ensin naista, niin silloin syy on sinun ja vain sinun.

Vai onko niin että kun olet saanut pakit haluat aina tietää syyn eli vaadit selityksen? Ja sitten kun nainen pyynnöstäsi kertoo sinulle että teillä kahdella ei ole mitään yhteistä tai se kemia jää nyt puuttumaan, sinä koet sen haukkumisena? Vai onko niin ettet tyydy tuohon kipinä puuttuu -vastaukseen vaan vaatimalla vaadit että naisen pitää kertoa tarkemmin mikä sinussa on vikana tai puutteena? Kun hän sitten vastaa jotain mikä voi olla mitä tahansa, esimerkiksi että et miellytä ulkonäkösi puolesta tai olet liian hiljainen tai liian äänekäs tai liian pitkä tai liian kouluttamaton, sinä loukkaannut ja ajattelet että nuo naiset vain etsivät minusta vain vikoja. Vaikka itse pyysit sanomaan!

Minun mielestäni on niin että jos saa pakit, niin on ihan turha kysyä syytä.

Sen todellisen syyn sanominen on vaikeaa. Siihen pitäisi vastata rehellisesti, mutta se rehellinen vastaus voi loukata. Ei ole kivaa joutua sanomaan että et ole mitenkään puoleensavetävä etkä kiinnostava, tai että olet liian tyhmä ja kömpelö tai tylsä.

Mitä hyvää siitä kenellekään koituu että kuulee olevansa toisen mielestä hieman vastenmielinen?

Älkää kysykö syytä jos ette kestä kuulla vastausta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrot että kun olet yrittänyt tutustua naisiin saat joka kerta pakit ja luettelon vioistasi.

Kukaan ei siis ole asialliseen sävyyn kertonut että ei tästä taida tämän enempää tulla, vaan jokainen on antanut pakit hirveän haukkuryöpyn kera? Siis että aivan kaikki naiset vain haukkuvat sinua? Millä tavoin?

Jos joku nainen alkaa treffeillä yhtäkkiä haukkua sinua ja luetella vikojasi vaikka tilanne on ihan rauhallinen ja sinä olet kohtelias ja ystävällinen etkä anna vihanpurkaukselke mitään aihetta, niin sellainen nainen on täysi moukka. Hänessä et menetä mitään, päinvastoin ole iloinen kun hän paljasti todellisen luontonsa heti kättelyssä ja pääset hänestä eroon. Tuollainen käytös ei ole puoludteltavissa.

Mutta onko tosiaan niin että KAIKKI tapaamasi naiset toimivat noin? Jokainen heistä alkaa yhtäkkiä raivoissaan solvata sinua, ihan noin vain niin että se tulee ihan puskista? En yhtään epäile etteikö tuollainen käytös ole mahdollista. Naisia on moneen junaan kuten miehiäkin, mutta että KAIKKI?

Jos kyse on siitä että itse olet törkeä, epäystävällinen, tunkeileva ja sinä haukut ensin naista, niin silloin syy on sinun ja vain sinun.

Vai onko niin että kun olet saanut pakit haluat aina tietää syyn eli vaadit selityksen? Ja sitten kun nainen pyynnöstäsi kertoo sinulle että teillä kahdella ei ole mitään yhteistä tai se kemia jää nyt puuttumaan, sinä koet sen haukkumisena? Vai onko niin ettet tyydy tuohon kipinä puuttuu -vastaukseen vaan vaatimalla vaadit että naisen pitää kertoa tarkemmin mikä sinussa on vikana tai puutteena? Kun hän sitten vastaa jotain mikä voi olla mitä tahansa, esimerkiksi että et miellytä ulkonäkösi puolesta tai olet liian hiljainen tai liian äänekäs tai liian pitkä tai liian kouluttamaton, sinä loukkaannut ja ajattelet että nuo naiset vain etsivät minusta vain vikoja. Vaikka itse pyysit sanomaan!

Minun mielestäni on niin että jos saa pakit, niin on ihan turha kysyä syytä.

Sen todellisen syyn sanominen on vaikeaa. Siihen pitäisi vastata rehellisesti, mutta se rehellinen vastaus voi loukata. Ei ole kivaa joutua sanomaan että et ole mitenkään puoleensavetävä etkä kiinnostava, tai että olet liian tyhmä ja kömpelö tai tylsä.

Mitä hyvää siitä kenellekään koituu että kuulee olevansa toisen mielestä hieman vastenmielinen?

Älkää kysykö syytä jos ette kestä kuulla vastausta!

Lisään tästä sivusta tuohon vielä yhden pohdinnan aiheen. Jos todella kaikki naiset ovat toimineet noin, niin voi olla ihan aiheellista miettiä myös mikä naisia on yhdistänyt. Siis mikä muu kuin sukupuoli. Tuo kun ei ole mitenkään tyypillistä naisten toimintaa. Onko sinulla (tästä ongelmasta kertoneella) ehkä tapana kiinnostua hyvin samantyyppisistä naisista? Onko tämä naistyyppi ehkä jotenkin taipuvainen tuollaisiin purkauksiin? Monesti tuollaiset valinnat ovat tiedostamattomia, tulevat jostain "selkäytimestä" ja niihin on ehkä syynä jokin menneisyydessä tapahtunut asia. Tuollaiset jutut itsestään kannattaa pyrkiä tunnistamaan. Silloin on mahdollista päästä eroon tuollaisista ikävistä kierteistä.

• Anonyymi

""Naiset sanattomasti unelmoivat komeasta miehistä???? Miten hitossa sinä tiedät mistä he unelmoivat jos eivät kerro sinulle siitä?""

En ole tuo kirjoittaja, mutta vastaan silti. Esim. tinderissä pieni osa miehistä kerää naisten tykkäykset eli juurikin ne komeimmat miehet. Naiset väittää ei, ei, ei me tykätä, enkä nyt väitä, että kaikki tykkää, mutta suurin osa naisista tykkää ja kuten sanottu: pieni osa eli komeat miehet kerää naisten tykkäykset. Ihan samalla tavalla miehetkin toimivat eli tykkäävät kauneimmista (miehet nyt tykkää vähän kaikista, koska seksiä on saatava). Erona vaan se, että nuo ulkonäöltä kympin naiset ei pariudu alle oman tason ja he tykkäävät kympin miehistä, eikä sekään välttämättä riitä kun pitää olla rahaa jne. Tavisnaiset tavoittelee kympin miehiä parisuhteeseen, koska ovat saaneet kikkeliä kympin miehiltä ja sitä rataa..

• Anonyymi

Taas tämä Tinder. Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta näkökulmaa tähän maailmaan kuin Tinder? Onko oikeasti niin vaikea käsittää, että käytetty "työkalu" vääristää otantaa. Oletatko todella, että Tinderissä olisi jotenkin erityisen monimuotoinen kattaus erilaisia naisia? Vai onko kuitenkin todennäköisempää, että kyseinen alusta karsii monimuotoisuutta ja kerää käyttäjikseen juuri tietyllä tavoilla ajattelevia ja toimivia yksilöitä? Jos lähdet tekemään tutkimusta vaikkapa keskimääräisen suomalaisen kasvisten kulutuksesta, niin ovatko vaikka vegaanien luomuringin tilauslistat se optimaalisin tiedon keräyspaikka? Tinder ei kerro hevon helvettiä kaikkien naisten tai edes valtaosan naisista käytöksestä, toiminnasta ja ajattelusta. Se kertoo vain ja ainoastaan Tinderin käyttäjien käytöksestä, toiminnasta ja ajattelusta.

• Anonyymi

Voi helkkari että jaksat jankata! Olet sanonut nuo samat asiat tuhat kertaa. Mihin ihmeeseen pyrit tuolla loputtomalla jankutuksella? Etkö tajua että ketään ei kiinnosta?

Se ettet saa naista johtuu siitä että olet supertylsä jankuttaja. Kerrot samat asiat tuhanteen kertaan, ja sinua tapailleet naiset ovat kaikki vainajia koska kuolivat pitkästymiseen. Olet Naisten Ikävystyttämisen Euroopanmestari.

• Anonyymi

Suotta tämän tinder-jankkaajan kanssa yrittää jutella.

Hän väittää haluavansa keskustelua miesten kokemasta sorrosta deittimaailmassa, mutta hänellä ei ole mitään muuta sanottavaa asiaan kuin "tinder tinder tinder" ja "komeat miehet sitä & tätä".

Ei tuosta suuremmin keskustelua saa aikaan, kun pojan argumentit pysyy vuodesta toiseen samoina. Omista toiveistaan tai kokemuksistaan ei kerro, jankkaa vain "miehet tätä ja naiset tuota".

• Anonyymi

""Tinder ei kerro hevon helvettiä kaikkien naisten tai edes valtaosan naisista käytöksestä, toiminnasta ja ajattelusta.""

Pieni osa eli top5-10 miehet kerää naisten tykkäykset, niin miten tää sun mielestä pitäis nähdä? Tavismies saa jonkun 20 mätsiä, mutta kun olet komea bodari niin saat vähintään 2000 mätsiä ja sinun mielestä se ei kerro valtaosan naisten toiminnasta? Miten voit väittää noin?

Eikä naisten toiminta ole pelkästään tinderissä näin. Esim. baarissa naiset haluaa sen baarin komeimman jätkän ja sitä lähestytään vaikka itse. Naisista on tullut tavoittelijoita. Naiset on pinnallisia eikä ne sitä myönnä. Ei tietenkään.

• Anonyymi

Lakkaa sitten pyörimässä niissä pintaliitopaikoissa.

Mitä sä siis itse toivoisit naiselta? Löytyykö mitään muuta toivetta kuin että hänen pitää löytyä Tinderistä ja pintaliitopaikoista?

• Anonyymi

Itsestä ei kannata kertoa koska ei naisetkaan kerro itsestään mitään. Hyvä jos naiselta saa yhden lauseen irti. Tinderis naiset on hiljaa eikä ne osaa kommunoida asiallisesti vastaavan miehen kanssa.

• Anonyymi

Eli ette osaa ite kertoa yhtään mitään itestänne ja valkkaatte naisia, jotka ei osaa jutella mistään. Oonko mä ainoa, joka ihmettelen, että mitä helvettiä niillä mahdollisilla treffeillä edes tapahtuis. Saako siellä edes selville sen toisen etunimeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ette osaa ite kertoa yhtään mitään itestänne ja valkkaatte naisia, jotka ei osaa jutella mistään. Oonko mä ainoa, joka ihmettelen, että mitä helvettiä niillä mahdollisilla treffeillä edes tapahtuis. Saako siellä edes selville sen toisen etunimeä?

Tämä mies ilmeisesti törmää sellaisiin naisiin jotka eivät osaa keskustella, kun kaikki hänen mätsinsä ovat hiirenhiljaa eivätkä vastaa yhtään mitään vaikka heiltä mitä kysyisi.

En itse tunne yhtä ainutta sellaista naista. Epäilen siis ettei niitä täysin tuppisuisia naisia hirveän paljon ole. Kaikki minun tuntemani naiset kyllä osaavat vastata yksinkertaisiin kysymyksiin. Tämä mies on näköjään jonkinlainen magneetti tuppisuisille naisille, kun yksikään hänen mätseisyään ei vastaa kysymyksiin.

Jäi epäselväksi, tykkääkö hän sellaisista naisista vai onko hän haluamattaan saanut pelkästään näitä naisia mätseiksi.
        Ei hän kyllä itsekään osaa vastata kun kysytään. Pata kattilaa soimaa.

Näinkö tämän miehen treffeille keskustelu etenee:
        Nainen: Mitä harrastat?
        Mies: Entä itse?
        N: Ei kun kerro sinä.
        M: Ei kun sinä.
        N: No joo mutta sinä ensin.
        M: Ei kun sinä ensin.
        N: Sinä ensin kun minä kysyin ensin.
        M: No joo, mutta ensin sinun pitää kertoa mitä teet työksesi.
        N: Kerro sinä ensin.
        M: Ei kun sinä ensin.
        N: Kerro mitä harrastat niin sitten minä kerron mitä teen työkseni.
        M: Ei kun kerro sinä ensin mitä teet työksesi niin sitten minä kerron mitä harrastan.
        N: Ei kun toisinpäin.
        M: Eipäs kun toisinpäin.

Jne. On siinä vakka kantensa valinnut.

• Anonyymi

""""Tinder ei kerro hevon helvettiä kaikkien naisten tai edes valtaosan naisista käytöksestä, toiminnasta ja ajattelusta.""

Siis nyt en ymmärrä. Miten niin ei kerro? On tehty lukuisia testejä komealla miehellä.

• Anonyymi

Lue se,seuraavakin lause. "Se kertoo vain ja ainoastaan Tinderin käyttäjien käytöksestä, toiminnasta ja ajattelusta." Toista kunnes ymmärtät. Jos et kykene ymmärtämään (mihin ilmeisesti et kykene) niin me emme voi auttaa. Eikä voi kukaan muukaan.

• Anonyymi

Valtaosa naisista ei käytä Tindereitä.

Tindereistä löytyy hyvin pieni osa maailman naisista. Siksi Tindereissä tehdyt testit ei kerro naisten valtaosan toimintamalleista yhtään mitään.

• Anonyymi

""Mitä sä siis itse toivoisit naiselta? Löytyykö mitään muuta toivetta kuin että hänen pitää löytyä Tinderistä ja pintaliitopaikoista?""

Sillä mitä mies toivoo tai haluaa ei ole mitään väliä, koska kaikki tyssää heti alkuun ulkonäköön. Minkä takia miehillä pitäis olla jotain vaatimuksia kuten naisilla, koska naisten puolelta mies ei tule ulkonäön takia hyväksytyksi?

• Anonyymi

Itse juuri annoin pakit kiltille kunnolliselle ja komealle miehelle joka ehdotti parisuhdetta.

• Anonyymi

Kaikki tyssää siihen että tuo mies on tylsä jankuttaja joka ei ole kokonaiseen vuoteen keksinyt mitään uutta sanottavaa vaan hokee samaa: että häm muka tietää mitä nainen ajattelee ja toivoo.

Sen sijaan hän ei osaa sanoa mitä hän itse toivoo ja ajattelee.

Hän vain jankuttaa jankuttaa jankuttaa. Rikkinäisen vinyylilevyn
        seurassa ei kukaan nainen jaksa olla. Siihen se tyssää.

Onhan se totta että gramofonimiehen on turha esittää vaatimuksia. Eihän hän edes osaa niitä esittää. Hänen suustaan ei tule muuta kuin "komea mies komea mies komea mies tinder tinder tinder komea mies tinder tinder tinder tinder.... "

Hän on jättänyt jälkeensä jo monta ruumista: naiset pitkästyvät kuoliaaksi hänen seurassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tyssää siihen että tuo mies on tylsä jankuttaja joka ei ole kokonaiseen vuoteen keksinyt mitään uutta sanottavaa vaan hokee samaa: että häm muka tietää mitä nainen ajattelee ja toivoo.

Sen sijaan hän ei osaa sanoa mitä hän itse toivoo ja ajattelee.

Hän vain jankuttaa jankuttaa jankuttaa. Rikkinäisen vinyylilevyn
        seurassa ei kukaan nainen jaksa olla. Siihen se tyssää.

Onhan se totta että gramofonimiehen on turha esittää vaatimuksia. Eihän hän edes osaa niitä esittää. Hänen suustaan ei tule muuta kuin "komea mies komea mies komea mies tinder tinder tinder komea mies tinder tinder tinder tinder.... "

Hän on jättänyt jälkeensä jo monta ruumista: naiset pitkästyvät kuoliaaksi hänen seurassaan.

Miehet saattavat haluta lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perheen, mutta liikaa vaadittu ja mitä väliä miehen vaatimuksilla on kun kaikki tyssää miehen ulkonäköön? Kerrotko nyt meille?

Tinder on kuitenkin sellainen paikka missä ihmiset tänä päivänä tutustuu. Kannattaa tehdä feikkiprofiili tinderiin tavismiehen kuvilla niin ehkä ymmärrät millainen tilanne joillakin tavismiehillä on. Ulkonäön merkitys on niin suuri, naiset on pinnallisia vaikka eivät sitä myönnäkään. Suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja he säilyttävät kovan tason kun miehet jakelee helppoja seksitykkäyksiä, jolloin naiset voi poimia parhaat päältä, mutta kun miehen tykkäys on seksitykkäys: toinen etsii parisuhdetta ja toinen seksiä niin miten käy? Tuskin siitä parisuhdetta tulee. Kummatkaan ei saa mitä haluaa tai ehkä mies saa kun nainen pyörii jokusen kuukauden miehen vakkaripanona.

Nyt elät jossain kuvitelmissa että tavismies saa satoja mätsejä ja voi heittää naisille vielä jotain vaatimuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet saattavat haluta lapsettoman naisen jonka kanssa perustaa perheen, mutta liikaa vaadittu ja mitä väliä miehen vaatimuksilla on kun kaikki tyssää miehen ulkonäköön? Kerrotko nyt meille?

Tinder on kuitenkin sellainen paikka missä ihmiset tänä päivänä tutustuu. Kannattaa tehdä feikkiprofiili tinderiin tavismiehen kuvilla niin ehkä ymmärrät millainen tilanne joillakin tavismiehillä on. Ulkonäön merkitys on niin suuri, naiset on pinnallisia vaikka eivät sitä myönnäkään. Suurin osa naisista etsii parisuhdetta ja he säilyttävät kovan tason kun miehet jakelee helppoja seksitykkäyksiä, jolloin naiset voi poimia parhaat päältä, mutta kun miehen tykkäys on seksitykkäys: toinen etsii parisuhdetta ja toinen seksiä niin miten käy? Tuskin siitä parisuhdetta tulee. Kummatkaan ei saa mitä haluaa tai ehkä mies saa kun nainen pyörii jokusen kuukauden miehen vakkaripanona.

Nyt elät jossain kuvitelmissa että tavismies saa satoja mätsejä ja voi heittää naisille vielä jotain vaatimuksia.

Nämä asiat on käyty sun kanssa läpi lukemattomia kertoja. Tässä ketjussa olis nyt tarkotus keskustella niistä sun omista toiveista. Noita vanhoja juttujas voit palata kyseleen niihin vanhoihin ketjuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle on edelleen ihan se ja sama mitä jossain Tinderissä tapahtuu. En oo siellä, enkä aio koskaan ollakaan.

• Anonyymi

"Sillä mitä mies toivoo tai haluaa ei ole mitään väliä, koska kaikki tyssää heti alkuun ulkonäköön."

Valtaosa maailman miehistä on taviksia. Valtaosa maailman heteromiehistä on parisuhteissa naisten kanssa.

Miten siis "kaikki tyssää heti alkuun ulkonäköön" kun valtaosa heteromiehistä on naisen vierelleen löytänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te feikkiprofiileja tehtailevat tyypit sen Tinderinne tuhoatte. Teette feikkitilejä kauniilla naisilla ja komeilla miehillä, vain nähdäksenne matchien määrän. Feikkitili ei juttele matcheilleen eikä tietenkään myöskään lähde ketään tapaamaan.

Sitten te tavismiehet itkette kun kaunottaret ei Tindereissä juttele - ei tietenkään juttele kun kaunottaren tili on miehen rakentama feikkiprofiili testailuun.

• Anonyymi

AP. Miksi ja kenelle me miehet nyt kirjoittaisimme itsestämme jos "ylimielisten" naisten kanssa keskustelun aloittaminen on usein se vaikein osa. Tai yleensäkin aloittamisesta seuraavalla asteelle pääseminen. "Jos Hei...." sanan ja sen jälkeen tulevien lauseiden jälkeen tulee "Moi" eikä sen jälkeen kuulu mitään niin aika tuppisuinen tilanne on edessä.

Tuossa kommentissasi ei oteta sitä huomioon lainkaan.

Ei suomalainen mies ole yhtään sen tuppisuumaisempi tai sisäänpäin kääntyneempi kuin suomalainen nainenkään. Samasta epäleväisestä DNA:sta olemme molemmat tehty.

• Anonyymi

Siis mikä on nyt niin vaikeaa ymmärtää tässä aloituksessa?
        Siinä suoraan pyydetään teitä miehiä kirjoittamaan omista toiveistanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä on nyt niin vaikeaa ymmärtää tässä aloituksessa?
        Siinä suoraan pyydetään teitä miehiä kirjoittamaan omista toiveistanne.

Unelmanaiseni on n. 30v. vaalea, pitkä, hoikka, harrastaa maastopyöräilyä, aikoo jossain vaiheessa perustaa perheen ja saada lapsia, hänellä ei ole lemmikkieläimiä eikä lapsia, hänellä on työpaikka ja hän pärjää taloudellisesti niin etten joudu häntä elättämään. Haluaisin jossain vaiheessa muuttaa yhteen ja perustaa perheen. Unelmanaiseni on iloinen, hellä ja uskollinen.

Kirjoittiko joku noin? Ei kirjoittanut. Kukaan mies ei osaa luvata unelmanaistaan edes sinnepäin, saati noin tarkasti. Tuo kuvaus on erään tuntemani nuoren miehen vastaus kysymykseen Unelmanaisesi. Hän osasi heti kertoa millaisen naisen ottaisi jos saisi millaisen vain. Hän ei alkanut selittää ettei hän kuitenkaan ketään saa koska ko.eat miehet vievät kaikki naiset. Uskokaa tai älkää mutta hän ei puhunut komeista miehistä eikä Tinderistä mitään.

Tällä palstalla on toisin. Kaikki miehet selittävät miten turhaa on mistään haaveilla unelmanaisesta kun komeat miehet ja Tinder ja Tinder ja Tinder ja komeat miehet ja komeat miehet ja Tinder ja Tinder.

Eivät nämä vetelykset jaksa kirjoittaa yhtä ainutta kuvausta unelmanaisesta koska se ei kuulemma mitään hyödytä. He jaksavat kuitenkin kirjoittaa aiheesta komeat miehet ovat Tinder ja Tinder ja Tinder ja komeat miehet. Mitä hyötyä on noista sadoista ja tuhansista kirjoituksusta aiheesta komeat miehet ja Tinder ja Tinder ja komeat miehet? Niitä on täällä loputtomasti eikä niistä ole ollut mitään iloa eikä hyötyä kenellekään. Silti niitä tulee lisää. Ja lisää ja lisää ja lisää.

Komeat miehet ja komeat miehet ja komeat miehet ja Tinder ja Tinder ja Tinder ja komeat miehet ja komeat miehet ja Tinder ja Tinder.

• Anonyymi

""Nämä asiat on käyty sun kanssa läpi lukemattomia kertoja. Tässä ketjussa olis nyt tarkotus keskustella niistä sun omista toiveista. Noita vanhoja juttujas voit palata kyseleen niihin vanhoihin ketjuihin.""

Johan mä kirjoitin että jotkut miehet saattaa haluta vaikka perheen lapsettoman naisen kanssa. Menikö ohi?

Ja edelleen.. Mitä väliä miehen toiveilla on kun naiset ei tykkää jos on tavismies.

Jos komealla miehellä on toive, että lapseton nainen ja naisella lapsia niin senkin naiset ottaa loukkauksena ja kyselevät miksi en kelpaa parisuhteeseen.

• Anonyymi

Ja edelleen... Valtaosa maailman miehistä on tavismiehiä. Valtaosa maailman miehistä on parisuhteissa. Selvästi siis naiset tykkää tavismiehistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja edelleen... Valtaosa maailman miehistä on tavismiehiä. Valtaosa maailman miehistä on parisuhteissa. Selvästi siis naiset tykkää tavismiehistä.

Näinpä, siksihän heitä voi taviksiksi sanoa ... kun ovat tavallisia. Eli siis sitä ehdotonta valtaosaa mieshistä, joissa ei ole mitään erityisen supererikoista. Enkä nyt todellakaan tarkoita, etteikö joksinen ihminen olisi yksilö ja tärkeä ja jne. Tavis on keskiverto. Nämä vaan eivät tunnu tajuavan sitä. Heistä tavis, eli tavallinen on synonyymi keskimääräistä huonommalle. No mutta minkä sille voi. Jos ei näin yksinkertasta asiaa tajua, niin eipä sitä sitten aivan tavis ole, vaan todella hyvinkin spesiaalitapaus.

• Anonyymi

Mutta kun ei pitänyt kertoa mitä "jotkut miehet" haluaa vaan siitä mitä SINÄ haluat. Siis sinä. Ei jotkut miehet tai monet miehet tai harvat miehet. Vaan sinä. Sinä. Sinä. Sinä. Sinä. Sinä itse. Ei joku muu tai jotkut muut. Vaan sinä. Sinä. Sinä. Sinä. Sinä.

Meneekö perille?

• Anonyymi

Tärkeintä on kunnioittaa naisia ja heitä pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä. Näin minulle opetettu ja näin aijon toimia ainakin itse kaikessa heidän parhaaksi.

• Anonyymi

Naiset vaan ei kunnioita miehiä..

Miksi kunnioittaa naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset vaan ei kunnioita miehiä..

Miksi kunnioittaa naisia?

Kunnioitus poikii kunnioitusta.

Mikäli kunnioitat muita, saat vuorostasi osaksesi kunnioitusta.

Mikäli et kunnioita muita, et saa myöskään osaksesi kunnioitusta.

Aina löytyy yksilöitä jotka eivät kunnioita toisia, vaikka saisivatkin osakseen kunnioitusta. Nämä tyypit ovat kuitenkin poikkeuksia eivätkä valtavirtaa.

Jos siis ympärilläsi on jatkuvasti ihmisiä jotka eivät kunnioita sinua, kannattaa katsoa peiliin ja pohtia oletko omalla kunnioittavalla käytökselläsi ansainnut toisilta kunnioitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnioitus poikii kunnioitusta.

Mikäli kunnioitat muita, saat vuorostasi osaksesi kunnioitusta.

Mikäli et kunnioita muita, et saa myöskään osaksesi kunnioitusta.

Aina löytyy yksilöitä jotka eivät kunnioita toisia, vaikka saisivatkin osakseen kunnioitusta. Nämä tyypit ovat kuitenkin poikkeuksia eivätkä valtavirtaa.

Jos siis ympärilläsi on jatkuvasti ihmisiä jotka eivät kunnioita sinua, kannattaa katsoa peiliin ja pohtia oletko omalla kunnioittavalla käytökselläsi ansainnut toisilta kunnioitusta.

Kannattaa nyt erottaa kaksi ryhmää naisista
        a) ne jotka ansaitsevat kunnioitusta ja saavat sitä käytöksellään
        b) deitti/tinder naiset jotka ovat luonteeltaan jotain muuta kuin norminaiset

Eli sitä saa mitä tilaa. Kunnioitusta nainen saa aina kun itsekin on kunnioituksen arvoinen. Kyllä kunnon mies sen tajuu ja toimii sen mukaan

Kunnioitus ei tule pelkän sukupuolen mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa nyt erottaa kaksi ryhmää naisista
        a) ne jotka ansaitsevat kunnioitusta ja saavat sitä käytöksellään
        b) deitti/tinder naiset jotka ovat luonteeltaan jotain muuta kuin norminaiset

Eli sitä saa mitä tilaa. Kunnioitusta nainen saa aina kun itsekin on kunnioituksen arvoinen. Kyllä kunnon mies sen tajuu ja toimii sen mukaan

Kunnioitus ei tule pelkän sukupuolen mukaan

Miksi siis etsit naisseuraa deiteistä/ tindereistä jos siellä on mielestäsi vain luonnevikaisia naisia joita et kunnioita?

• Anonyymi

Suomessa on paljon ulkonäöltä tavismiehiä tai eivät ole edes taviksia ulkonäöltä. Nämä miehet ei saa koskaan naista Suomesta, koska eivät miellytä naisten silmää, niin mitä väliä näiden miesten vaatimuksilla on kun kaikki tyssää siihen ulkonäköön?

• Anonyymi

Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä ei ole neitsyitä. Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä elää parisuhteessa naisen kanssa.

"Kerrankin" teiltä lihaa syöviltä, valkoisilta heteromiehiltä kysytään täällä, että mitä TE ITSE naiselta haluaisitte? Ettekä silti saa aikaiseksi kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä ei ole neitsyitä. Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä elää parisuhteessa naisen kanssa.

"Kerrankin" teiltä lihaa syöviltä, valkoisilta heteromiehiltä kysytään täällä, että mitä TE ITSE naiselta haluaisitte? Ettekä silti saa aikaiseksi kertoa?

""Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä ei ole neitsyitä. Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä elää parisuhteessa naisen kanssa.""

Syrjäytynyt Pekka perusjätkä menee viimeistään 25-vuotiaana vaikka maksullisiin menettämään neitsyytensä. Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä on elänyt parisuhteessa. Ei, se ei tarkoita että he saavat tulevaisuudessakin parisuhteen tuosta vaan. 44% on yksin asuvia, niin miten valtaosa voi elää parisuhteessa? Mä sanoisin että tilanne on aika 50-50 eli valtaosa ei todellakaan ole parisuhteissa.

""Kerrankin" teiltä lihaa syöviltä, valkoisilta heteromiehiltä kysytään täällä, että mitä TE ITSE naiselta haluaisitte? Ettekä silti saa aikaiseksi kertoa?""

Kirjoitin jo että jotkut miehet olisivat tyytyväisiä jos löytäisivät NAISEN, mutta se on liikaa vaadittu, koska ulkonäkö on mikä on, eikä naiset kiihoitu siitä. Paremmankin näköistä miestä on tarjolla: kiitos miesten seksitykkäysten. Naiset sitten kuvittelee että saavat rimanlaskijamiehen parisuhteeseen, jolla vain seksi mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä ei ole neitsyitä. Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä elää parisuhteessa naisen kanssa.""

Syrjäytynyt Pekka perusjätkä menee viimeistään 25-vuotiaana vaikka maksullisiin menettämään neitsyytensä. Suomessa valtaosa aikuisista heteromiehistä on elänyt parisuhteessa. Ei, se ei tarkoita että he saavat tulevaisuudessakin parisuhteen tuosta vaan. 44% on yksin asuvia, niin miten valtaosa voi elää parisuhteessa? Mä sanoisin että tilanne on aika 50-50 eli valtaosa ei todellakaan ole parisuhteissa.

""Kerrankin" teiltä lihaa syöviltä, valkoisilta heteromiehiltä kysytään täällä, että mitä TE ITSE naiselta haluaisitte? Ettekä silti saa aikaiseksi kertoa?""

Kirjoitin jo että jotkut miehet olisivat tyytyväisiä jos löytäisivät NAISEN, mutta se on liikaa vaadittu, koska ulkonäkö on mikä on, eikä naiset kiihoitu siitä. Paremmankin näköistä miestä on tarjolla: kiitos miesten seksitykkäysten. Naiset sitten kuvittelee että saavat rimanlaskijamiehen parisuhteeseen, jolla vain seksi mielessä.

Kirjoitti että jotkut miehet jne. No niin kirjoitit. Kirjoitit sen noin tuhannennem kerran. Sitäkö täällä kysyttiin? Ei kysytty. Ei pyydetty puhumaan toisten miesten puolesta. Pyydettiin että kertoisit itsestäsi. Mihin pyrit tuolla loputtomalla jankuttamisella? Eikö ole jo käynyt selväksi että kukaan ei usko sinua koska jokainen nainen tajuaa että puhut puutaheinää.

Vaihdatko levyä? Et tietenkään. Komea mies komea mies komea mies komea mies tinder tinder tinder komea mies tinder. Helkkari kun olet tylsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä muka tiedät mitä naiset hiljaa omassa mielessään kuvittelee? Oletko ajatuksenlukija?

Ethän sinä tiedä edes mitä itse kuvittelet. Omia ajatuksiasi et tiedä, miten sitten tiedät sellaisten naisten ajatukset joita et ole ikinä tavannutkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu asiasta josta et tiedä mitään. Sinä et tiedä YHTÄÄN MITÄÄN siitä mitä joku toinen ihminen kuvittelee, oli hän mies tai nainen. Et näe toisen ihmisen pään sisälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miljoonannen kerran: yksinasuminen ei millään tavalla korreloi parisuhteessa olemisen kanssa.

Moni yksinasuva on parisuhteessa.
        Moni kimppakämpässä asuva on sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit juuri itsestäsi. Sinulle riittäisi kun saisit naisen. Kenet vain. Kun et saa, luulet tietäväsi mitä naiset ajattelevat. Mistä tiedät että syynä on ulkonäkösi?

Luulen että yhtenä syynä on että jankkaa sanaa, olet tylsä, ja se että haet ylipäänsä naista ja kuka tahansa kelpaa. Kukaan nainen ei tahdo olla mikään kuka tahansa.

Yhtenä syynä on että olet pelkuri. Et uskalla kertoa että puhuit tuossa itsestäsi kun aloitus lauseen sanoilla "jotkut miehet". Sinä itse olet yksi heistä.
        Mikset voi myöntää sitä?

• Anonyymi

Olet siis omasta mielestäsi ulkonäöltäsi tavismies etkä ole löytänyt naista. Olet saanut päähäsi että syynä on ettet ole komea. Luulet näkeväsi naisten pään sisälle ja tietäväsi mitä nämä ajattelevat. Muka tiedät että he ajattelevat että ei kelpaa kun ei ole tarpeeksi hyvännäköinen.

Kun saat pakit, muka tiedät että syynä on ulkonäkö. Keksit sen omasta päästäsi. Tuskin naiset itse sanovat niin..

Ei se ulkonäkö ole se pakkien syy. Suomessa on paljon tavallisen näköisiä ja susirumia miehiä parisuhteessa. He saavat naisen koska heillä on karismaa. Karismaa voi olla sekä komealla että rumalla. Mies jolla on karismaa saa naisen, oli minkä näköinen hyvänsä.

Sinulta puuttuu karisma. Ulkonäkösi puoledta kelpaisit mutta karisman puute on este.

Karismaa joko on tai ei ole. Sitä ei voi hankkia. Sinulla ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, että paremman näköisillä miehillä on vain seksi mielessä. Rumemmilla ei. Kun sinä Pekka Perusjätkä menit 25-vuotiaana maksullisen naisen luokse, niin sinulla ei siis ollut seksi mielessä ollenkaan? Sinä etsit puhdasta rakkautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pekka ei saa perhettä koska Pekka ikävystyttää naiset hengiltä jo ensimmäisillä treffeillä. Kuolleen naisen kanssa ei voi mennä naimisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh. Minulle kaikki miehet, sekä komeat että tavikset, ovat treffeillä joko ehdottaneet parisuhdetta tai sitten he ovat kiittäneet seurasta ja toivottaneet hyvää jatkoa. Kukaan ei ole ehdottanut treffeillä seksiä. Missä ne tunnottomat seksinkipeät komeat miehet ovat kun en ole tavannut?

• Anonyymi

""Mistä sinä muka tiedät mitä naiset hiljaa omassa mielessään kuvittelee? Oletko ajatuksenlukija?""

Sinä sen sijaan osaat lukea miesten ajatuksia ja tiedät, että miehet ei jaa seksitykkäyksiä? Seksitykkäys on sellainen "nainen jota voisin panna, mutta en seurustella."

• Anonyymi

Minä en ole ikinä väittänyt että miehet eivät jaa seksitykkäyksiä. Milloin olen väittänyt sellaista? Varmasti monet miehet jakavat niitä. Olen sanonut että seksitykkäysten arvo on nolla eli niillä ei ole naiselle mitään arvoa.

En tiedä olenko saanut seksitykkäyksiä ja kuinka paljon koska en tiedä saamieni tykkäysten määrää. En välitäkään tietää. Kun en tiedä kuinka monta tykkäystä (siis minkäänlaista) olen saanut enkä keneltä, ja kun en edes näe niitä tykkäyksiä, miten ihmeessä voisin tietää ovatko ne seksitykkäyksiä? En tiedä eikä kiinnosta. Ei kiinnosta koska tykkääminen ei ole molemminpuolista. Yks hailee.

En ole ajatustenlukija. Juuri siksi olen uudestaan ja uudestaan pyytänyt miehiä itse kertomaan omista ajatuksistaan. Mutta ette te kerro. Te alatte vain selostaa noita samoja sataan kertaan kuultuja juttuja seksitykkäylsisyä, komeiden.uesten panoista, Tinderistä ja siitä mitä monet miehet, ylipäänsä miehet, jotkut miehet tai harvat miehet tekevät, sanovat ja ajattelevat.

Sinulla ei ilmeisesti ole ainuttakaan omaa ajatusta kun et sellaista osaa kertoa? Puhut vain muiden miesten puolesta.

• Anonyymi

Et siis delleenkään tajua ... en ole Tinderissä, en aio olla Tinderissä, mikään Tinderiin liittyvä ei kiinnosta pennin vertaa. Miehet saavat jakaa siellä ihan niin monta seksitykkäystä kuin tahtovat. Ne ei mua kosketa. Sama juottoloihin liittyen. En käy, en aio käydä, ei kiinnosta, tehkää mitä tahdotte, ei kosketa mua. Mutta mitä sinä siis tahtoisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ikinä väittänyt että miehet eivät jaa seksitykkäyksiä. Milloin olen väittänyt sellaista? Varmasti monet miehet jakavat niitä. Olen sanonut että seksitykkäysten arvo on nolla eli niillä ei ole naiselle mitään arvoa.

En tiedä olenko saanut seksitykkäyksiä ja kuinka paljon koska en tiedä saamieni tykkäysten määrää. En välitäkään tietää. Kun en tiedä kuinka monta tykkäystä (siis minkäänlaista) olen saanut enkä keneltä, ja kun en edes näe niitä tykkäyksiä, miten ihmeessä voisin tietää ovatko ne seksitykkäyksiä? En tiedä eikä kiinnosta. Ei kiinnosta koska tykkääminen ei ole molemminpuolista. Yks hailee.

En ole ajatustenlukija. Juuri siksi olen uudestaan ja uudestaan pyytänyt miehiä itse kertomaan omista ajatuksistaan. Mutta ette te kerro. Te alatte vain selostaa noita samoja sataan kertaan kuultuja juttuja seksitykkäylsisyä, komeiden.uesten panoista, Tinderistä ja siitä mitä monet miehet, ylipäänsä miehet, jotkut miehet tai harvat miehet tekevät, sanovat ja ajattelevat.

Sinulla ei ilmeisesti ole ainuttakaan omaa ajatusta kun et sellaista osaa kertoa? Puhut vain muiden miesten puolesta.

""Minä en ole ikinä väittänyt että miehet eivät jaa seksitykkäyksiä. Milloin olen väittänyt sellaista? Varmasti monet miehet jakavat niitä. Olen sanonut että seksitykkäysten arvo on nolla eli niillä ei ole naiselle mitään arvoa.""

Ok. Ollaan siis samaa mieltä, että miehet jakavat seksitykkäyksiä. Sanot, että seksitykkäyksillä ei ole parisuhdetta etsivälle naiselle mitään arvoa, mutta nehän esim. tinderissä nostaa jokaisen naisen profiilin näkyvyyttä, jolloin naiset näkyvät vielä komeammille uroksille ja jos jollain komealla uroksella lukee tinder tai nettideittiprofiilissa, että hän etsii parisuhdetta, niin minkä takia naiset uskovat tämän? Kai nyt miehet jotka etsivät seksiseuraa osaa vedättää naisia sen verran. Voi olla, että jutusta tulee joku tapailusuhde jossa harrastetaan seksiä joitain kuukausia, mutta juttu ei vaan ota tuulta alleen ja sitten ollaan taas tinderissä tai koukussa tähän komeaan urokseen joka ei parisuhdetta halua.

""Sinulla ei ilmeisesti ole ainuttakaan omaa ajatusta kun et sellaista osaa kertoa? Puhut vain muiden miesten puolesta.""

Olen semikomea mies ja saan naisen parisuhteeseen, mutta en etsi parisuhdetta tällä hetkellä. Sitten kun etsin, niin ok näköinen, normaalimitoissa oleva ja lapseton nainen hakusessa. Äläkä nyt sitten kirjoita, että miehet siis saavat naisen. Olen semikomea, kuten sanoin, eikä semikomeilla miehillä ainakaan vielä ole suomenmaalla vaikeuksia saada naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Minä en ole ikinä väittänyt että miehet eivät jaa seksitykkäyksiä. Milloin olen väittänyt sellaista? Varmasti monet miehet jakavat niitä. Olen sanonut että seksitykkäysten arvo on nolla eli niillä ei ole naiselle mitään arvoa.""

Ok. Ollaan siis samaa mieltä, että miehet jakavat seksitykkäyksiä. Sanot, että seksitykkäyksillä ei ole parisuhdetta etsivälle naiselle mitään arvoa, mutta nehän esim. tinderissä nostaa jokaisen naisen profiilin näkyvyyttä, jolloin naiset näkyvät vielä komeammille uroksille ja jos jollain komealla uroksella lukee tinder tai nettideittiprofiilissa, että hän etsii parisuhdetta, niin minkä takia naiset uskovat tämän? Kai nyt miehet jotka etsivät seksiseuraa osaa vedättää naisia sen verran. Voi olla, että jutusta tulee joku tapailusuhde jossa harrastetaan seksiä joitain kuukausia, mutta juttu ei vaan ota tuulta alleen ja sitten ollaan taas tinderissä tai koukussa tähän komeaan urokseen joka ei parisuhdetta halua.

""Sinulla ei ilmeisesti ole ainuttakaan omaa ajatusta kun et sellaista osaa kertoa? Puhut vain muiden miesten puolesta.""

Olen semikomea mies ja saan naisen parisuhteeseen, mutta en etsi parisuhdetta tällä hetkellä. Sitten kun etsin, niin ok näköinen, normaalimitoissa oleva ja lapseton nainen hakusessa. Äläkä nyt sitten kirjoita, että miehet siis saavat naisen. Olen semikomea, kuten sanoin, eikä semikomeilla miehillä ainakaan vielä ole suomenmaalla vaikeuksia saada naista.

Eli sinulla ei siis ole mitään todellista käsitystä niiden kuvaamiesi "tavisten" naistensaannista. Vain kuulopuheita ja kolmannen käden tietoa. Kummillakaanhan ei ole mitään todistusvoimaa.

• Anonyymi

Palstan miehet taitavat kaikki olla "kaverin puolesta kyselijöitä". Kertovat omasta itsestään, mutta puhuvat muka muista.

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa. Seksitykköyksistään puhuva mies antaa itse pelkkiä seksitykkäykdiä, ja suunnilleen jokaiselle naiselle. Kuka tahansa nainen kelpaa.

. "Monet miehet jakavat seksitykkäyksiä" tarkoittaa:. "minä itse jaan seksitykkäyksoä koska olen seksiriippuvainen, ja minulle kelpaa kuka vain. Olen myös valehdellut naisille saadakseni seksiä. Tunteita minulla ei ole, on vain ylisuuri hormonieritys. Katkerpidun kun en saa pumppaa. Minua loukkaa sekin etteivät naiset arvosta seksitykkäyksiä sen vertaa että haluaisivat keskustella niistä. Suututtaa kun nauset aina cadtaavat että aihe ei kiinnosta."

• Anonyymi

""Höh. Minulle kaikki miehet, sekä komeat että tavikset, ovat treffeillä joko ehdottaneet parisuhdetta tai sitten he ovat kiittäneet seurasta ja toivottaneet hyvää jatkoa. Kukaan ei ole ehdottanut treffeillä seksiä. Missä ne tunnottomat seksinkipeät komeat miehet ovat kun en ole tavannut?""

Ai että ihan kaikki? Miten mä en jotenkin usko tätä:D

• Anonyymi

Mitäs vaikeaa uskomista tuossa on?

"Minulle kaikki miehet, sekä komeat että tavikset, ovat treffeillä JOKO ehdottaneet parisuhdetta TAI sitten he ovat kiittäneet seurasta ja toivottaneet hyvää jatkoa"

Kuulostaa ihan realistiselta, että miehet joko ehdottaa että tästä voisi jatkaa vakavampaan suuntaan, tai että tästä voisi jatkaa eri suuntiin.

Valaise ihmeessä mitä erikoista tuossa mielestäsi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs vaikeaa uskomista tuossa on?

"Minulle kaikki miehet, sekä komeat että tavikset, ovat treffeillä JOKO ehdottaneet parisuhdetta TAI sitten he ovat kiittäneet seurasta ja toivottaneet hyvää jatkoa"

Kuulostaa ihan realistiselta, että miehet joko ehdottaa että tästä voisi jatkaa vakavampaan suuntaan, tai että tästä voisi jatkaa eri suuntiin.

Valaise ihmeessä mitä erikoista tuossa mielestäsi on?

Tosiaan, mikä tuossa muka on outoa? En ole itsekään törmännyt yhteenkään "tunnottomaan seksinkipeään komeaan mieheen". Miehet todellakin joko ehdottavat jatkoa tai sitten jatketaan yhteistuumin eri suuntiin. Yksikään mies, ulkonäöstä riippumatta, ei ole kertaakaan ehdottellut treffeillä seksiä. Siis ei yksikään! Viestittelyvaiheessa jokunen on ehdotellut, mutta heille olen heti sanonut hei hei. Tuollaisen ehdottelijan kanssa en treffeille edes lähtisi.

• Anonyymi

Kyllä. Kuten sanoin, kaikki joko ovat ehdottaneet parisuhdetta tai toivottaneet kohteliaasti hyvää jatkoa (mikä on fiksun miehen tapa antaa oakit). KUKAAN ei ole ehdottanut seksiä eikä vongannut. Olen tapaillut taviksia ja komeita, muutama rumakin on eksynyt joukkoon. Missä ne seksinkipeät komeat miehet ovat? Täällä väitetään että Suomi on niitä tulvillaan. Miten minä en ole tavannut ensimmäistäkään.

• Anonyymi

Hoikka, ok näköinen, lapseton nainen parisuhteeseen mut mitä väliä mun vaatimuksilla on kun edes yh-äidit ei tykkää?

• Anonyymi

Kun sinua itseäsi ei kiinnosta yh-äidit, niin mitä väliä sillä on tykkääkö ne susta vai ei?

• Anonyymi

Eli sinä etsit lapsentonta naista, mutta yh-äitien pitäisi tykkäillä sinusta? Aiemmin täällä on valiteltu, että etsin lapsetonta, mutta yh:t tykkäilee. Nyt kun viesti on mennyt perille, niin sekinkö on ongelma?

• Anonyymi

Ei Pasilan vertaa haluta

• Anonyymi

""Eli sinä etsit lapsentonta naista, mutta yh-äitien pitäisi tykkäillä sinusta? Aiemmin täällä on valiteltu, että etsin lapsetonta, mutta yh:t tykkäilee. Nyt kun viesti on mennyt perille, niin sekinkö on ongelma?""

Oletko oikeasti noin tyhmä, vai leikitkö vaan? Minähän kirjoitin, että edes ne yh:t ei tykkää eli mitä väliä minun vaatimuksilla kun vaatimus on lapseton nainen? Ei siis tykkää lapsettomat naiset, eikä yh-naiset. Kerrotko mitä et ymmärtänyt?

• Anonyymi

Jos olet esittänyt jossakin pyynnön, että etsit LAPSETONTA niin miksi yksikään yh tykkäilisi? Sitäpaitsi tuo ajatus, että EDES yh:t ei tykkää on aika muinainen ajattelutapa. Nykyään valtaosa yh:ista ei todellakaan huoli ketä vaan, kun ne lapset täytyy kato ottaa huomioon.

• Anonyymi

Ja edelleen, mitä väliä että EDES ne yh:t ei tykkää, kun et sinäkään niistä tykkää? Miksi sinua tippaakaan kiinnostaa yh-äitien tykkäilyt, kun et sellaista itsellesi kumminkaan halua?

• Anonyymi

""Jos olet esittänyt jossakin pyynnön, että etsit LAPSETONTA niin miksi yksikään yh tykkäilisi? ""

En ole esittänyt profiilissa mitään pyyntöä lapsettomasta naisesta. En vain saa tykkäyksiä edes yh-äitien kanssa.

""Ja edelleen, mitä väliä että EDES ne yh:t ei tykkää, kun et sinäkään niistä tykkää? Miksi sinua tippaakaan kiinnostaa yh-äitien tykkäilyt, kun et sellaista itsellesi kumminkaan halua?""

Ei sillä mitään väliä olekaan. Mä kirjoitinkin, että mitä väliä mun vaatimuksella (lapseton nainen) on kun en saa tykkäyksiä ja viestejä edes yh-äideiltä.

• Anonyymi

Mutta miksi sä haluaisit saada tykkäyksiä ja viestejä niiltä yh-äideiltä, kun et itse tykkää niistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miksi sä haluaisit saada tykkäyksiä ja viestejä niiltä yh-äideiltä, kun et itse tykkää niistä?

Näinpä .. miksi haluat saada tykkäyksiä naisilta, joista et ole kiinnostunut? Vai yritätkö sanoa, että "nyt kelpais yh mammakin"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä .. miksi haluat saada tykkäyksiä naisilta, joista et ole kiinnostunut? Vai yritätkö sanoa, että "nyt kelpais yh mammakin"?

En halua tykkäyksiä yh-äideiltä, enkä ottaisi yh-äitiä, mutta kun en saa tykkäyksiä edes yh-äideiltä, niin eihän sillä millaisen naisen haluan ole mitään väliä, koska kukaan ei tykkää, ei edes ne yh-äidit. Ja kyllä: olen ruma ja ulkonäöllä on merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua tykkäyksiä yh-äideiltä, enkä ottaisi yh-äitiä, mutta kun en saa tykkäyksiä edes yh-äideiltä, niin eihän sillä millaisen naisen haluan ole mitään väliä, koska kukaan ei tykkää, ei edes ne yh-äidit. Ja kyllä: olen ruma ja ulkonäöllä on merkitystä.

No kun niiltä yh äideiltä tuppaa nykyään olemaan vaikeampi saada tykkäyksiä, kuin lapsettomilta. Ei sen luulis sua häiritsevän, kun ei kerta kiinnostustakaan ole siihen suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua sitten niin kovasti harmittaa, että et saa yh-äideiltä tykkäyksiä, kun et kerta halua heiltä tykkäyksiä?

• Anonyymi

"Mutta miksi sä haluaisit saada tykkäyksiä ja viestejä niiltä yh-äideiltä, kun et itse tykkää niistä?"

Menikö jotain ohi niin että...? Missä tuo sanoi haluavansa tykkäyksiä yh-äideiltä? Ei missään! Luetun ymmärtämisessä sulla on vaikeuksia. Mies ei saa tykkäyksiä edes yh-äideiltä ja tämä ei tarkoita, että hän haluaa tykkäyksiä yh-äidiltä.

• Anonyymi

No miksi sillä on sitten väliä tuleeko yh-äideiltä tykkäyksiä, jos ei kerta edes halua niiltä tykkäyksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sillä on sitten väliä tuleeko yh-äideiltä tykkäyksiä, jos ei kerta edes halua niiltä tykkäyksiä?

"No miksi sillä on sitten väliä tuleeko yh-äideiltä tykkäyksiä, jos ei kerta edes halua niiltä tykkäyksiä?"

Huutista:D:D:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"No miksi sillä on sitten väliä tuleeko yh-äideiltä tykkäyksiä, jos ei kerta edes halua niiltä tykkäyksiä?"

Huutista:D:D:D

Edelleen: miksi on niin hirveä hinku saada yh-äideiltä tykkäyksiä, kun ei ole kiinnostunut yh-äideistä?

• Anonyymi

Joku jonka kanssa jakaa iloja ja suruja sekä tehdä yhdessä asioita. Tietenkin seksuaalinen puolikin olisi tärkeää, mutta myös ihan toisen läheisyys, vaikka siinä olohuoneen sohvalla. Ei ihanne ulkonäköä voi kuvata, hyvin erinäköisissä ihmisissä voi olla jotain, josta pitää, tiedostamattaankin ehkä. Te kyselijät ette päinvastoin ymmärrä kuinka vähän voi olla jollekin todella merkityksellistä. Ihmiset tekevät itsemurhia yksinäisyytensä vuoksi.

• Anonyymi

Ihmiset tekevät itsemurhia kiusaamisen, rahaongelmien, mt-ongelmien, muiden terveysongelmien ja vaikka minkä muun takia. Surullista yhtä kaikki.

Täällä kysellään mitä miehet itse haluaisi siksi, että täällä miehet on kovia kertomaan mitä Kaikki Miehet haluaa, mutta ei meinaa millään osata kertoa mitä Juuri Itse haluaisi.

• Anonyymi

""Edelleen: miksi on niin hirveä hinku saada yh-äideiltä tykkäyksiä, kun ei ole kiinnostunut yh-äideistä?""

Ymmärrätkö edes vähää alusta? Laitan jo laittamani viestin ""En halua tykkäyksiä yh-äideiltä, enkä ottaisi yh-äitiä, mutta kun en saa tykkäyksiä edes yh-äideiltä, niin eihän sillä millaisen naisen haluan ole mitään väliä, koska kukaan ei tykkää, ei edes ne yh-äidit. Ja kyllä: olen ruma ja ulkonäöllä on merkitystä.""

• Anonyymi

Ymmärrätkö sinä miten typerältä kuulostaa uikuttaa, että et saa tykkäyksiä ihmisiltä, joilta et halua saada tykkäyksiä?! :D :D :D

• Anonyymi
    • Anonyymi

""Ymmärrätkö sinä miten typerältä kuulostaa uikuttaa, että et saa tykkäyksiä ihmisiltä, joilta et halua saada tykkäyksiä?! :D :D :D""

Ymmärrätkö sä miten tyhmältä kuullostat kun kysyt miehiltä millaisen naisen he haluavat. Kysyt tätä siis miehiltä, jotka ei saa tinderissä ulkonäkönsä takia edes mätsejä ja nyt niiden pitäis vielä heittää jotain vaatimuslistaa kehiin:D

• Anonyymi

Eli miehet jotka ei saa yh-äideiltä tykkäyksiä Tinderissä ei toivo naiselta yhtään mitään?

Tuohan oli vihdoin selkeä vastaus aloituksen kysymykseen!

Menipä sulla kauan saada aikaiseksi ilmaista itseäsi selvästi, mutta hyvä kun vihdoin onnistuit! :)

• Anonyymi

"Ymmärrätkö sä miten tyhmältä kuullostat kun kysyt miehiltä millaisen naisen he haluavat. Kysyt tätä siis miehiltä, jotka ei saa tinderissä ulkonäkönsä takia edes mätsejä ja nyt niiden pitäis vielä heittää jotain vaatimuslistaa kehiin:D"

Ymmärrätkö sä miten tyhmältä kuullostat kun luulet että kaikki on kiinni ulkonäöstä?

Ei se naisenpuute ulkonäöstä johdu vaan oman persoonaan puutteesta. Jos on tahdoton aivoton ressu joka ei itse tiedä mitä elämältä haluaa, niin ei sellainen lapanen naista voi kiinnostaa.

Koettakaa nyt jo myöntää totuus. Syynä naisettomuuteenne ei ole ulkonäkö vaan siihen on ihan muut syyt. Luuletko ihan tosissasi että noin tylsä ja tahdoton mies saisi parisuhteen jos olisi hyvännäköinen? Erehdys. Ei saisi, ei todellakaan.

• Anonyymi

"nyt niiden pitäis vielä heittää jotain vaatimuslistaa kehiin"

Tässä nyt päästiin sitten tähän "vaatimuslistaan". Tälle palstalle tuntuu pesiytyneen joukko miehiä (oletetusti), joilla ei tunnu olevan mitään käsitystä erosta toiveiden/haaveiden ja vaatimusten välillä. Jäin tässä miettimään, että näetkö mitään eroa esim. palkkatoiveen ja palkkavaatimuksen välillä? Ovatko kaksi edellämainittua sinusta yksi ja sama asia?

On varmaan ihan oikeasti olemassa sellainen ihmisryhmä, joka ei osaa haaveilla eikä unelmoida. Luulen, että en tulisi toimeen tuon tyyppisen miehen kanssa. Itse saan motivaatiota ja voimaa haaveista ja unelmista ja minulla pitää olla aina jotain mitä odottaa. Sinällään siis hyvä jos haveettomuuden voi huomata vaikka kyvyttömyydestä esittää yhtään toivetta kumppanin suhteen.

• Anonyymi

Luin osia ketjusta sieltä täältä ja onpa aikamoista vääntöä!
      Mitään vastausta ajoittaja ei kysymykseensä saa.
      Miten voi olla noin vaikeaa vaikka ranskalaisilla viivoilla
      -
      -
      -
      alekkain muutamalla sanalla kuvata ja kertoa mitä ja keitä te ihmisenä olette.
      Mitä toivotte parisuhteelta ja elämältä, juuri sinä, ei kaikki miehet ja ne ja nuo miehet.

Onko nyt niin ettette tiedä itsekään? Oletteko todella niin hukassa ja vailla oman itsen ja toiveitten tuntemusta? Oletteko joku epämääräinen harmaa massa josta ei erotu yksilöitä?
      Kuitenkin olette vallan eksperttejä tietämään ja tuntemaan ja kertomaan mitä kaikki naiset ajattelevat ja haluavat! Eikö olisi hyödyllistä tutustua ensin omaan itseensä ja siihen mitä on ja mitä tahtoo ja mitä ei tahdo?
      Itse en voisi ajatellakaan parisuhdetta epämääräisen häälyvän hahmottoman tahdottoman olennon kanssa joka ei tunne itseään eikä osaa sanoa kuka todella ja sisimmässään on.

• Anonyymi

Ei naisia kiinnosta pätkän vertaa mitä joku mies vaatii naiselta jos miehen naama ei miellytä. Nytkö te palstan naiset sanotte jo, että ulkonäöllä ei ole merkitystä:D?

• Anonyymi

Miten niin ei kiinnosta? Koko ajanhan täällä kysytään sitä asiaa.

Huom! Pieni täsmennys. Ei kylläkään pyydetty kertomaan vaatimuksista vaan toiveista. Siis unelmista, toiveista, haaveista. Siis siitä mitä haluaisit. Millaisen naisen ottaisit ilomielin. Täällä pyydetään kertomaan, joten miten niin ei kiinnosta? Eihän sitä kysyttäisi jos se ei kiinnostaisi.

Et VOI tietää mistä naisenpuute kohdallasi johtuu. Monet,monet rumat miehet saavat naisen, monet rumat miehet seurustelevat ja ovat naimisissa. Vaikka kuinka monet. Voisin lonkalta luetella yli 50 tuntemaani rumaa miestä joka on parisuhteessa. Ei näin äkkiseltään tule mieleen yhtään todella komeaa. Kyllä ne tuntemani parisuhteessa olevat ovat rumia ja taviksia.

Joten miksi juuri sinä ruma mies et saa naista kun muut rumat saavat? Syynä ei siis ole ulkonäkö, tai ainakaan se ei ole ainoa syy. Petät itseäsi kun väität syyksi vain ulkonäön.

Ei kysytä mitä "joku mies" haluaa vaan mitä sinä itse haluat.

Sinulta kysytään täällä yhä uudestaan mitä haluaisit ja vastaat että en kerro kun ei teitä kiinnosta. Voi herramunjee. Oletkohan henkilö joka ei yhtään kuuntele mitä hänelle sanotaan? Siinä voisi olla syy etteivät naiset jaksa sinua. Ei kukaan jaksa sitä ettei hänen sanojaan kuulla eikä ymmärretä eikä uskota. Kun joku kysyy pidätkö kissoista, sinä vastaat että ei sinua kiinnosta tietää onko minulla koira kun en ole komea.

• Anonyymi

Huom! Pieni täsmennys. Ei kylläkään pyydetty kertomaan vaatimuksista vaan toiveista. Siis unelmista, toiveista, haaveista. Siis siitä mitä haluaisit. Millaisen naisen ottaisit ilomielin. Täällä pyydetään kertomaan, joten miten niin ei kiinnosta? Eihän sitä kysyttäisi jos se ei kiinnostaisi.

Et VOI tietää mistä naisenpuute kohdallasi johtuu. Monet,monet rumat miehet saavat naisen, monet rumat miehet seurustelevat ja ovat naimisissa. Vaikka kuinka monet. Voisin lonkalta luetella yli 50 tuntemaani rumaa miestä joka on parisuhteessa. Ei näin äkkiseltään tule mieleen yhtään todella komeaa. Kyllä ne tuntemani parisuhteessa olevat ovat rumia ja taviksia.

Joten miksi juuri sinä ruma mies et saa naista kun muut rumat saavat? Syynä ei siis ole ulkonäkö, tai ainakaan se ei ole ainoa syy. Petät itseäsi kun väität syyksi vain ulkonäön.

Sinulta kysytään täällä yhä uudestaan mitä haluaisit ja vastaat että en kerro kun ei teitä kiinnosta. Voi herramunjee. Oletkohan henkilö joka ei yhtään kuuntele mitä hänelle sanotaan? Siinä voisi olla syy etteivät naiset jaksa sinua. Ei kukaan jaksa sitä ettei hänen sanojaan kuulla eikä ymmärretä eikä uskota. Kun joku kysyy pidätkö kissoista, sinä vastaat että ei sinua kiinnosta tietää onko minulla koira kun en ole komea.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Haluaisin, että naiset hyväksyisivät minun ulkonäön, mutta ei. Eivät he hyväksy, koska tinderissä en saa matcheja, enkä nettideittisivustoilla vastauksia. Älkää lässyttäkö syyksi luonnetta tai muuta: sitä kukaan nainen ei voi kuvan perusteella tietää. Profiilitekstini on hyvä.

• Anonyymi

Unelmoit siis naisesta joka hyväksyisi sinun ulkonäkösi?

Eikö sinulla ole mitään unelmia tai toiveita jotka liittyisivät siihen mikä ja kuka ja millainen hän itse on? Eli kyse on vain siitä että sinun ulkonäkösi hyväksytään.

Kun sinua pyydetään kertomaan ihannenaisestasi, selität että haluat itse tulla hyväksytyksi sen näköisenä kuin olet. I
        Kuulostaa vähän siltä ettet itse ole millään tavalla kiinnostunut kenestäkään naisesta, jos et pysty kertomaan hänestä muuta kuin että hänen pitäisi hyväksyä sinut. Et välitä tietää kuka ja mikä hän on, ei paljon kiinnosta, kunhan sinun ulkonäkösi on hänen mielestään ihan ok?

Hyväksytkö sinä hänet, olipa hän millainen vain, kunhan hän hyväksyy ulkonäkösi? Riittääkö sinulle että hän hyväksyy vain ulkonäkösi mutta ei hyväksy sinua muuten ollenkaan, esimerkiksi ei hyväksy harrastuksiasi tai luonnettasi? Kelpaako sinulle alkoholisti tai varas, jonka mielestä ulkonäkösi on ihan ok?

Mitä sinun hyvässä profiilitekstissäsi lukee? Kerrotko itsestäsi ja esim. harrastuksistasi, työstäsi, toiveistasi, siitä miten aikaasi vietät? Kerrotko mitä olet etsimässä ja millaisen naisen ja suhteen haluaisit?

• Anonyymi

En mitään suominaiselta.
      Koronan duunielämä löytyy maailmalta. Katsotaan mitä sieltä löytyy.

• Anonyymi

Me miehet halutaan rakkautta ilman mitään säätämisiä ja pelailua. Normaali suhde jossa saa ja annetaan rakkautta. Naiset tekee kaikesta niin vaikeeta aina. Miksei kunnolliset miehet saa rakkautta. Naiset kiinnostuu juopoista tai muuten vaan mielenvikaisista.

• Anonyymi

Tässä oli taas vähän yritystä, mutta mikä on kun ei palstan pojat osaa kertoa minä-muodossa mitä toivoo?
        Aina vaan "me miehet" sitä ja tätä, ilmeisesti miehet eivät koe olevansa yksilöitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä oli taas vähän yritystä, mutta mikä on kun ei palstan pojat osaa kertoa minä-muodossa mitä toivoo?
        Aina vaan "me miehet" sitä ja tätä, ilmeisesti miehet eivät koe olevansa yksilöitä?

Kyllä useimmat miehet kokevat olevansa yksilöitä, mutta tälle keskustelupalstalle on kasaantunut nimenomaan niitä miehiä jotka eivät koe. Tänne kirjoittavat miehet kokevat itse olevansa kasvotonta massaa. Heissä ei ole yksilöllisiä eroja eikä kenellekään heistä ole mitään ikiomia ajatuksia. Silti he ihmettelevät mikseivät kelpaa naiselle. Kuinka kukaan nainen voisi kiinnostua miehestä jolla ei ole omaa persoonallisuutta?

• Anonyymi

Monet naiset pitää tinderiä sen takia, että tietää mikä on heidän markkina-arvonsa. Näin olen kuullut. Mutta miksi? Eihän naiset voi määrittää omaa markkina-arvoaan miesten antamilla seksitykkäyksillä, jos miehet haluaa vaan panna ja monet miehet paneekin alle oman tasonsa. Ei ne miehet välttämättä kuitenkaan parisuhdetta halua.

Jokainen mies on tietty yksilö, mutta kyllä miehillä on taipumus panna alle oman tason, naisilla taas ei: miehen pitää olla vähintään samantasoinen, mielummin tasokkaampi ja se mies mikä saadaan mätsiksi, treffeille ja seksiin: halutaan myös parisuhteeseen. Kun 80% naisista haluaa tälläisiä miehiä, niin onhan se ihan selvä, että niitä ei riitä kaikille ja kilpailu on kovaa.

• Anonyymi

Markkina-arvoteoriahan tosiaan koskee vain seksiä, eikä liity parisuhdeasioihin mitenkään. Kannattaa tutustua teoriaan kunnolla ennen kuin saarnaa sen vierestä ;)

• Anonyymi

Niin moni mies on valmis matelemaan Tinderissä ihan kenen tahansa naisen edessä,

• Anonyymi

Mitä lateletta niitä seksitykkäyksiä naisille. Kuka pakottaa. Täh??

• Anonyymi

""Mitä lateletta niitä seksitykkäyksiä naisille. Kuka pakottaa. Täh??""

Mikä on oikein ja mikä väärin? Onko väärin hakea seksiseuraa? Alkakaa te naisetkin jakamaan tykkäyksiä tavismiehille (älkääkä vain tuhansien mätsien miehille), niin ei ole näin pahaa kohtaanto-ongelmaa.

Noh, ei tule tapahtumaan: naiset ei tule jakamaan tykkäyksiä itseään alempitasoisille miehille, eikä miehet tule lopettamaan seksitykkäyksiä.

• Anonyymi

Ei missään sanottu että olisi väärin tai oikein laittaa seksitykkäyksiä.
        Mutta palstan ikuinen valituksen aihe on, että seksitykkäykset nousee naisten päähän, eivätkä sitten enää jaa piparia tavismiehille.
        Joten ainoa mikä tuon Palstatotuus-tilanteen voisi muuttaa, olisi se että miehet lakkaisivat jakamasta niitä seksitykkäyksiä.
        Ei sitten enää menisi tyttöjen päät niin pyörälle kun joka toinen Jorma Perähikiältä ei enää kuolaa perään ;)

• Jokainen omaan mittaansa kasvanut mies tietää, mitä haluaa, kun oikeanlainen hanska tuodaan sovitettavaksi... Koeajosta se pitkäaikainen suhde alkaa!
      En minä autollenikaan ensimmäiseksi ala juttelemaan, vaan vasta vuosien luottamuksen ja kiintymyksen jälkeen saatan vaahtopesua hänen esteettiseen pintaan levittäessäni, sanoa mutaman sanasen runomitassa spontaanisti.
      Hieman fiksummin sanottuna sen tietää, kun sen tuntee ja sen jälkeen kuskin on oltava ajokkinsa veroinen tai kaikki on pelkkää resurssien tuhlausta.
      Minä kaipaan pulssia kiihdyttävää muotoilua sekä herkkyyteeni vastaavia ominaisuuksia ja haluan kokea olevani yhtä hänen suorituskykynsä kanssa. Haluan pitää hänestä hyvää huolta, että voimme kokea yhdessä turvallisesti uskomattomia seikkailuja. Lopulta hän on minulle ystävä, jota ei voi mitata rahassa, eikä hän ole koskaan myytävänä, koska kukaan muu ei voi arvostaa samalla tavoin yhteisiä kilometrejämme niin kuin minä voin... Joten kun toinen meistä ei enään jaksa, jää toinen automaattisesti kaipaamaan toista ❤

• Anonyymi

""Mutta palstan ikuinen valituksen aihe on, että seksitykkäykset nousee naisten päähän, eivätkä sitten enää jaa piparia tavismiehille. Joten ainoa mikä tuon Palstatotuus-tilanteen voisi muuttaa, olisi se että miehet lakkaisivat jakamasta niitä seksitykkäyksiä.""

Niinhän ne seksitykkäykset nousevat naisten päähän. Miesten pitäisi lakkaa jakamasta seksitykkäyksiä tai sitten naisten pitäisi alkaa jakamaan seksitykkäyksiä samalla tavalla, eikä vain parhaimmistolle vaikka naiset harvoin jakaa seksitykkäyksiä edes komeimmistolle. Kyllä selvästi suurin osa naisista tavoittelee komeimmistoa seksin jälkeen parisuhteeseen, mutta ei saa, koska mies on rimanlaskija ja antanut naiselle seksitykkäyksen ja nainen on komealle miehelle yksi tuhansista naisista.

• Anonyymi

No miksi miehet eivät sitten korjaa asiaa, ja lakkaa jakamasta naisille niitä seksitykkäyksiä? Jos se asia kerran noin helposti korjaantuu?

• Anonyymi

minä itse olen vaivainen, ainoa pahin ongelmani on väsymys,

sitten kun se on ohitse menee paremmin mutta siihen voi mennä vaikka 4-5 vuotta
      :/

ja olen nuorekkaan näköinen joidenkin mielestä, heh, se minua välillä naurattaa ja ihmetyttää. =)

ja olen absolutisti, en ole juonut enkä polttanut, oikeastaan elämässäni juurikaan yhtään.

minulla on 160 000-170 000 euron omistusasunto, jossa kaikki palvelut lähellä.

ja noin, 310 000 euron osakesalkku kokonaisuudessaan.

olen kohtalaisen atleetti vaikka en liikukaan, nostin 2-3 vuotta sitten pelkän painonnostopenkin tangon ilmaan tyylipuhtaasti 55 kertaa. :)

en polta, enkä juo.

olen kohtelias ja hmm.. itseoppinut "sivistynyt". heh. :)

ja kaikkea en viitsi tähän kirjoittaa. :/

koska suomalaiset ovat ahdasmielisiä ja kateellisia, pienestäkin. :/

mutta, minua pidetään vaivaisena, kun olen mitä olen. :/

mutta, kaikkein eniten haluan elämässäni, että minulla olisi joskus vierelläni
      herttainen ja mukava vanhus, jonka kanssa jutella ja jonka kanssa nauttisin
      seurasta ihanasta ja valloittavasta. :)

tietysti minulla on kaikenlaisia unelmia, mutta jos unelmista jonkin voisi ottaa ja poimia, niin, se on tämä haave, vanha ja sitkeä kuin vahva ja jykevä puu, yksinäisyydessään ja uljaudessaan, jossa on muilta, piilossa ja haaveitaan vain elätellen, oleskellen.

minä vain haaveilen että minulla olisi mukava vanhus vierelläni, jonka kanssa nauttia seurasta, ihanasta seurasta.

en tiedä, se haave että se toteutuu, se on yksi miljoonasta,

mutta, kaiken heitän pois, koko elämäni,

muutan elämäni yksin elettäväksi, ihan kokonaan, hylkään kaiken, ihan kaiken, =)

että joskus se haave toteutuu,

eikä ulkonäöllä ole väliä, ei statuksella ole väliä,

kunhan vain saisin haaveeni tämän, ajan ikuisen kuluessa ja raksuettassa vain toteutettua ja unelmoitua, ja toteen tulevaksi. :)

olen ollut, niin, monen ihmisen kanssa ja samat tyhmät jutunaiheet yhä uudestaan ja uudestaan.

en muuta kaipaa kuin joskus vierelleni ihanan ja lupsakan vanhuksen,

ja viettää hänen kanssaan aikaa,

elän elämääni, aika menee ja kuluu, mutta, joskus haluan että haaveeni toteutuu,

enkä välitä, muitten mielipiteistä,

sillä tämä haave ja unelma, on minun haaveeni ja unelmani,

kyllästynyt kateellisiin ja roskaa puhuviin suomalaisiin, aina kateellisia jostain,
      ihan pienestäkin, mikä on naurettavaa. :/

mutta, joskus jos jotain haluan, niin se on ihana ja herttainen vanhus,

jonka kanssa pelata, uida ja saunoa, viettää leffoissa aikaa, käydä ostoksilla, haaveilisin että voisi ihan kuin lapsena joskus roiskuttaa vettä vaikka leikillisesti hänen päällensä. :)

ja ihan olla sängyssä, ihan kaksistaan, ihan jokainen yö, ihan joka ikinen yö,

eikä ikinä tarvitsisi yksin enää olla, :/

siitä haaveilen ja monet minua erikoisena pitävät tämän haaveen takia, ehkä kenties, joten, joskus vain toivon hiljaa sisimmässäni, ihan toivon, että unelmani toteutuisi,

ja sänkyyn ihanaan, voisin kerrankin kaksistaan mennä, eikä aina yksin, kurjassa ja ehkä välillä yksinäisessä elämässäni,

elämässä mitä itse pidän kurjana, mutta monet suurenmoisena,

varsinkin sitten kun se maaginen 5-6 vuotta on kulunut, sitten varsinkin, =)

mutta, haaveilen näistä asiosta,

jaksan vain, jumankauta, haaveilla, vain ja jaksan yhä uudestaan ja uudestaan, =)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe