Muka yhdelle Teukalle puhua, kun ei se puhu meille oikeille jumalanlapsillekaan?
MITEN JUMALA VOI
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä moista kysele, eihän se puhua piispoille eikä papeillekaan.
- Anonyymi
Jos se pystyisi puhumaan, niin varmasti puhuisi myöskin ateisteille, jotka eivät häneen usko.
- Anonyymi
Jos te ette olekaan oikeita uskovaisia ja teukka on
- Anonyymi
1.puhdista sydämesi jeeusken veressä, pyydä anteeksi, jos on abotörtteja, enneustjia, korttipelejä, noituutta, vihaa, New age, horoskooppi harrastuksia jotka Raamattu pitää syntinä ollut elämässä, sillä Jumala seuraa mutta kääntää kuuron korvan meille jos elämme yhtä aikaa synti ja Jumalan maailmassa, esim avoliitto jne.
Jumala puhuu parhaiten ouhdistetettuun sydämeen, mutta hän varoittaa vaistolalla, varotukselle, unilla ketä hän tahtoo, uskovaa tai uskomatonta ja Jumala n puhe on niitä pieniä sanattomia kuiskauksia jossa ihminen joka on aamulla rukoillut herra käytä mua, anna mun tänään tehdä mitä sinä haluat, kerro mulle ja kun noudatat niitä sanattomia kuiskauksia mitä tunnet, nii huomaat päiväsi olevan siunatun- Anonyymi
kristittyjen herrat:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html - Anonyymi
Koirat palaavat oksennuksilleen ja siat rypevät verilammikossa ja pesytyvät riettauden virrassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kristittyjen herrat:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htmlTämäkin maallikkosaarnaaja on täydellisessä Saatanan halinnassa, ja etsii Petoa merkkeineen maailmalta, vaikka se on lähempänä häntä, kuin hänen oma kännykkänsä.
He eivät tiedä minkä hengen omat he ovat.
- Anonyymi
Vähän väliä täälläkin ilmoitellaan että jumalan sanaa siellä ja täällä.
Melkoinen puhetyöläinen siis kun maailmankaikkeudessa on vielä niin pitkät välimatkatkin. - Anonyymi
Turpeenpoltosta halutaan luopua, mutta ei Saatanan synagoogista.
- Anonyymi
Minä porisen joka päivä jumalan kanssa sillä hän diggaa reinkarnaattoreita.. viimeksi ihmeteltiin sitä että kuinka uskovaiset voivat olla niin tyhmiä.
- Anonyymi
Teuvo teki itse aloituksen ja suurimman osan kommenteistakin.
- Anonyymi
On ottanut varmaankin oppia sinulta; Niinpä - Juurikin niin - AamenkiitosJeesus - Olen kanssasi samaa mieltä - Penuela sanoi, että käskit tyydyttää itsensä pölynimurilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ottanut varmaankin oppia sinulta; Niinpä - Juurikin niin - AamenkiitosJeesus - Olen kanssasi samaa mieltä - Penuela sanoi, että käskit tyydyttää itsensä pölynimurilla.
Tuttu ja turvallinen väline itsetyydytykseen, niin teuvo sanoi.
- Anonyymi
Se puhuu eri lahkoihin kuuluville erilailla miellyttääkseen kaikkia. Sitä se johtuukin lahkojen ainainen tappelu keskenään, koska kaikki lahkot luulevat olevansa oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019