Eli nostin ekaa kertaa 130 penkistä. Painan 75 kiloa. Olin todella iloinen koska penkkipunnerrus on minulle hankala laji koska rikoin toisen ranteeni joskus teininä muuttohommissa.
Toiset haukkuivat että olen heikko ja lahjaton. Totta. En ole maailman vahvin mutta oma ennätys on hieno juttu.
150 kiloa on kuulemma vasta oikeiden miesten paino.
Miksei osata vain iloita toisen suorituksista?
En minäkään hauku minua heikompia.
Nostin ekaa kertaa 130 kiloa
Anonyymi
4
151
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon, hieno tulos! Toivottavasti nostit tuon naturaalina.
- Anonyymi
Kiitos. Natuna, tottakai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Natuna, tottakai.
Hieno homma! Suomen bodyskenen roinanarkeille 2x oma paino on harvinainen suoritus joten taas hyvä osoitus että natunakin rauta liikkuu kun asenne on kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma! Suomen bodyskenen roinanarkeille 2x oma paino on harvinainen suoritus joten taas hyvä osoitus että natunakin rauta liikkuu kun asenne on kunnossa.
Mutta sen verran pitää vielä sanoa että missään kisoissa ei varmana olisi mennyt läpi vaikka melko puhdas nosto olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662