Eli nostin ekaa kertaa 130 penkistä. Painan 75 kiloa. Olin todella iloinen koska penkkipunnerrus on minulle hankala laji koska rikoin toisen ranteeni joskus teininä muuttohommissa.
Toiset haukkuivat että olen heikko ja lahjaton. Totta. En ole maailman vahvin mutta oma ennätys on hieno juttu.
150 kiloa on kuulemma vasta oikeiden miesten paino.
Miksei osata vain iloita toisen suorituksista?
En minäkään hauku minua heikompia.
Nostin ekaa kertaa 130 kiloa
Anonyymi
4
212
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon, hieno tulos! Toivottavasti nostit tuon naturaalina.
- Anonyymi
Kiitos. Natuna, tottakai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Natuna, tottakai.
Hieno homma! Suomen bodyskenen roinanarkeille 2x oma paino on harvinainen suoritus joten taas hyvä osoitus että natunakin rauta liikkuu kun asenne on kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma! Suomen bodyskenen roinanarkeille 2x oma paino on harvinainen suoritus joten taas hyvä osoitus että natunakin rauta liikkuu kun asenne on kunnossa.
Mutta sen verran pitää vielä sanoa että missään kisoissa ei varmana olisi mennyt läpi vaikka melko puhdas nosto olikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999