Puolet äänestäjistä uskoo, että Amerikan kansallinen turvallisuus on vahingoittunut, kun tiedotusvälineet julkaisevat valikoituja tietoja, ja demokraatit ovat myös samaa mieltä myös silloin, kun Donald Trump oli presidenttinä.
- Much of the impeachment case against former President Trump in this week’s Senate trial has focused on his claims about election fraud, but a majority of Republican voters agree with his claim that Joe Biden was not elected fairly.
https://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/general_politics/february_2021/with_biden_in_the_white_house_democrats_become_more_concerned_about_leaks
USAn media puolueellinen vaaleissa - katso gallup
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329