kumma se jumala kun olen jo 6v pilkannut

Anonyymi

Ei kuulu ei näy ja vielä muutaman kymmenen vuotta pilkkaan.

28

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen että olemme molemmat pilkanneet vain epäjumalia, eihän tuollaista jatkettua pilkkaa oikea jumala kestäisi.

Ajatus ei tietysti epäjumalanpalvojaa hetkauta.

• Anonyymi

Jos on niin fiksu, ettei usko uskovaisten valheisiin niin on niin fiksu, ettei retardeja elätä.

• Anonyymi

"Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."
      2 Piet. 3:9

• Anonyymi

Juupas eipäs sanoi uskovainen ja oli aina oikeassa.

• Anonyymi

idiootit jos minua lähestyvät uskon asioissa niin annan lopetuspiikin.

• Anonyymi

Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.

Ei ole enää lähestyneet 🤣

• Anonyymi

Sekavaa nettihörhöyttä ei lasketa pilkaksi. Se on tyhmyyttä.

• Anonyymi

Jumalan palvoja on häviäjä, joka ei pärjää todellisuudessa vaan pakenee mielikuvitusmaailmaansa piiloon.

• Anonyymi

Jumala on kuin muuri ja sinä olet pieni mies sen muurin edessä, kun syljet niitä pilkkojasi muuria päin... Ne pilkat vain kimpoavat takaisin sinuun. Eli ne sinun pilkat vain satuttavat sinua. Sydämmesi ei ole oikeassa paikassa ja sinä kärsit siitä.

• Anonyymi

Kuinka voisi olla kuin muuri kun ei ole edes olemassa? Kysyn vaan.

• Anonyymi

Ongelma on se, ettei ole muuria tai mitään jumalaa, jota voisi parrasta vetää.
        Totta on se, että saan iloa siitä, että haukun valehtelijoita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Aloittaja saa pilkata niin kauan kuin Jumala sen sallii ja sen jälkeen se muuttuu katkeraksi itkuksi ja hammasten kiristykseksi.

• Anonyymi

Minä olen kuollut ja tiedän kuolemaan päättyvän.

• Sääliksi käy oikeasti ,ellet tee parannusta pilkastasi ja usko Jeesukseen.
      Minä tiedän Hengen kautta ,että sinäkin ja jokainen pilkkaaja seisoo elävän Jumalan edessä aikanaan ja siellä pilkka ei enää ehkä naurata vaan nauru saattaa olla kauhua.
      Jumala ei pilkasta hätkähdä ,mutta aikanaan raja täyttyy.
      Jumalan luomusta on kaikki niin kannattaa olla nöyrä ...

• Anonyymi

Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
        Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
        Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..

Huomaa ,että ei sinulla ole mitään ymmärrystä ,mitä tässä maailmassa tapahtuu .
        Toivon kuitenkin ,että saat ymmärryksen joku päivä.

• Anonyymi

Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on pilkannut Jumalaa? Ei mene aloittajalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

• Anonyymi

Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
        Sitä ihmettelin äskeisessäni.

Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
        Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
        Sitä ihmettelin äskeisessäni.

Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
        Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!

vaahtokarkeista saa grillattuna hyviä.

• Anonyymi

ilmankos Barabbaan etunimikin oli jeesus.

• Anonyymi

Et pilkkaa enää kun joskus makaat sairaalan vuoteella vakavasti sairaana ja tiedät että loppu on lähellä.

• Anonyymi

Olen ollut teholla hengityskoneessa, joten vertauksillasi ei ole mitään arvoa.

• Anonyymi
    • Mistä aloittaja on saanut käsityksen, että Jumalan tuomio tulisi jo tässä elämässä?

• Anonyymi

Sinun pitää aloittaa eri jumalien pilkkaaminen aakkosjärjestyksessä. Pidä kuitenkin kirjaa missä olet menossa, sillä jos jotakin Jumalaa pilkatessa salama iskee sinut hengiltä, niin koe on toistettavissa.

LippuHelvettiinKiitos

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe