kumma se jumala kun olen jo 6v pilkannut

Anonyymi

Ei kuulu ei näy ja vielä muutaman kymmenen vuotta pilkkaan.

28

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen että olemme molemmat pilkanneet vain epäjumalia, eihän tuollaista jatkettua pilkkaa oikea jumala kestäisi.

Ajatus ei tietysti epäjumalanpalvojaa hetkauta.

• Anonyymi

Jos on niin fiksu, ettei usko uskovaisten valheisiin niin on niin fiksu, ettei retardeja elätä.

• Anonyymi

"Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."
      2 Piet. 3:9

• Anonyymi

Juupas eipäs sanoi uskovainen ja oli aina oikeassa.

• Anonyymi

idiootit jos minua lähestyvät uskon asioissa niin annan lopetuspiikin.

• Anonyymi

Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.

Ei ole enää lähestyneet 🤣

• Anonyymi

Sekavaa nettihörhöyttä ei lasketa pilkaksi. Se on tyhmyyttä.

• Anonyymi

Jumalan palvoja on häviäjä, joka ei pärjää todellisuudessa vaan pakenee mielikuvitusmaailmaansa piiloon.

• Anonyymi

Jumala on kuin muuri ja sinä olet pieni mies sen muurin edessä, kun syljet niitä pilkkojasi muuria päin... Ne pilkat vain kimpoavat takaisin sinuun. Eli ne sinun pilkat vain satuttavat sinua. Sydämmesi ei ole oikeassa paikassa ja sinä kärsit siitä.

• Anonyymi

Kuinka voisi olla kuin muuri kun ei ole edes olemassa? Kysyn vaan.

• Anonyymi

Ongelma on se, ettei ole muuria tai mitään jumalaa, jota voisi parrasta vetää.
        Totta on se, että saan iloa siitä, että haukun valehtelijoita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Aloittaja saa pilkata niin kauan kuin Jumala sen sallii ja sen jälkeen se muuttuu katkeraksi itkuksi ja hammasten kiristykseksi.

• Anonyymi

Minä olen kuollut ja tiedän kuolemaan päättyvän.

• Sääliksi käy oikeasti ,ellet tee parannusta pilkastasi ja usko Jeesukseen.
      Minä tiedän Hengen kautta ,että sinäkin ja jokainen pilkkaaja seisoo elävän Jumalan edessä aikanaan ja siellä pilkka ei enää ehkä naurata vaan nauru saattaa olla kauhua.
      Jumala ei pilkasta hätkähdä ,mutta aikanaan raja täyttyy.
      Jumalan luomusta on kaikki niin kannattaa olla nöyrä ...

• Anonyymi

Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
        Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
        Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..

Huomaa ,että ei sinulla ole mitään ymmärrystä ,mitä tässä maailmassa tapahtuu .
        Toivon kuitenkin ,että saat ymmärryksen joku päivä.

• Anonyymi

Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on pilkannut Jumalaa? Ei mene aloittajalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.

• Anonyymi

Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
        Sitä ihmettelin äskeisessäni.

Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
        Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
        Sitä ihmettelin äskeisessäni.

Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
        Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!

vaahtokarkeista saa grillattuna hyviä.

• Anonyymi

ilmankos Barabbaan etunimikin oli jeesus.

• Anonyymi

Et pilkkaa enää kun joskus makaat sairaalan vuoteella vakavasti sairaana ja tiedät että loppu on lähellä.

• Anonyymi

Olen ollut teholla hengityskoneessa, joten vertauksillasi ei ole mitään arvoa.

• Anonyymi
    • Mistä aloittaja on saanut käsityksen, että Jumalan tuomio tulisi jo tässä elämässä?

• Anonyymi

Sinun pitää aloittaa eri jumalien pilkkaaminen aakkosjärjestyksessä. Pidä kuitenkin kirjaa missä olet menossa, sillä jos jotakin Jumalaa pilkatessa salama iskee sinut hengiltä, niin koe on toistettavissa.

LippuHelvettiinKiitos

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1254
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      828
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      805
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      785
    Aihe