Ei kuulu ei näy ja vielä muutaman kymmenen vuotta pilkkaan.
kumma se jumala kun olen jo 6v pilkannut
28
106
Vastaukset
Luulen että olemme molemmat pilkanneet vain epäjumalia, eihän tuollaista jatkettua pilkkaa oikea jumala kestäisi.
Ajatus ei tietysti epäjumalanpalvojaa hetkauta.- Anonyymi
Jos on niin fiksu, ettei usko uskovaisten valheisiin niin on niin fiksu, ettei retardeja elätä.
- Anonyymi
"Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."
2 Piet. 3:9- Anonyymi
Juupas eipäs sanoi uskovainen ja oli aina oikeassa.
- Anonyymi
idiootit jos minua lähestyvät uskon asioissa niin annan lopetuspiikin.
- Anonyymi
Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen silloin sellaisessa mielentilassa, tosin eipä ole lähestynyt muuta kun sähkö ja liittymä kauppiaat ja silti saaneet hirveän viha ryöpytyksen niskoilleen.
Ei ole enää lähestyneet 🤣
- Anonyymi
Sekavaa nettihörhöyttä ei lasketa pilkaksi. Se on tyhmyyttä.
- Anonyymi
Jumalan palvoja on häviäjä, joka ei pärjää todellisuudessa vaan pakenee mielikuvitusmaailmaansa piiloon.
- Anonyymi
Jumala on kuin muuri ja sinä olet pieni mies sen muurin edessä, kun syljet niitä pilkkojasi muuria päin... Ne pilkat vain kimpoavat takaisin sinuun. Eli ne sinun pilkat vain satuttavat sinua. Sydämmesi ei ole oikeassa paikassa ja sinä kärsit siitä.
- Anonyymi
Kuinka voisi olla kuin muuri kun ei ole edes olemassa? Kysyn vaan.
- Anonyymi
Ongelma on se, ettei ole muuria tai mitään jumalaa, jota voisi parrasta vetää.
Totta on se, että saan iloa siitä, että haukun valehtelijoita.
- Anonyymi
Elämä on joskus seitsemänvuotisia jaksoja. Onko sinulla kiire?
https://youtu.be/g0QOs2wr-j0
🙄😶 - Anonyymi
Aloittaja saa pilkata niin kauan kuin Jumala sen sallii ja sen jälkeen se muuttuu katkeraksi itkuksi ja hammasten kiristykseksi.
- Anonyymi
Minä olen kuollut ja tiedän kuolemaan päättyvän.
Sääliksi käy oikeasti ,ellet tee parannusta pilkastasi ja usko Jeesukseen.
Minä tiedän Hengen kautta ,että sinäkin ja jokainen pilkkaaja seisoo elävän Jumalan edessä aikanaan ja siellä pilkka ei enää ehkä naurata vaan nauru saattaa olla kauhua.
Jumala ei pilkasta hätkähdä ,mutta aikanaan raja täyttyy.
Jumalan luomusta on kaikki niin kannattaa olla nöyrä ...- Anonyymi
Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.
Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan.. Anonyymi kirjoitti:
Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on Jumala? Ei mene Jumalalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.
Jumala sallii koronana ja sinä puppeli sitä ylistät. Viskaa Jumalasi alas Taivaasta ilman laskuvarjoa niin pääsee maahan tultuaan auttamaan meitä.
Siellä sitä Taivaassa vaan homostellaan ja huorastellaan..Huomaa ,että ei sinulla ole mitään ymmärrystä ,mitä tässä maailmassa tapahtuu .
Toivon kuitenkin ,että saat ymmärryksen joku päivä.
- Anonyymi
Miten joku kehtaa edes ylpeillä sillä, että on pilkannut Jumalaa? Ei mene aloittajalla hyvin. Sielu on täysin tyhjä.
- Anonyymi
Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
Sitä ihmettelin äskeisessäni.
Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala aloitti kaiken ja on vielä mykkäkin. Miksi Hän on siis niin katkera ja tyhmäkin?
Sitä ihmettelin äskeisessäni.
Voisiko Jumalan niskat kraksauttaa ja Hänestä tehdä soppaa? Sitä maailma tarvitsee!
Jumala ruokkii nälkäiset. Halsteriin ja Helvetin liekeissä rapeaksi!vaahtokarkeista saa grillattuna hyviä.
- Anonyymi
ilmankos Barabbaan etunimikin oli jeesus.
- Anonyymi
Et pilkkaa enää kun joskus makaat sairaalan vuoteella vakavasti sairaana ja tiedät että loppu on lähellä.
- Anonyymi
Olen ollut teholla hengityskoneessa, joten vertauksillasi ei ole mitään arvoa.
- Anonyymi
Ikivihreys ei kestä https://youtu.be/e-XmrWb3qLM
Jos heräät omaan huutoosi https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000007884438.html
nevergiverevergreenslaves Mistä aloittaja on saanut käsityksen, että Jumalan tuomio tulisi jo tässä elämässä?
- Anonyymi
Sinun pitää aloittaa eri jumalien pilkkaaminen aakkosjärjestyksessä. Pidä kuitenkin kirjaa missä olet menossa, sillä jos jotakin Jumalaa pilkatessa salama iskee sinut hengiltä, niin koe on toistettavissa.
LippuHelvettiinKiitos
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785