Tony Halme saa ylennyksen oikein korpin jämät !

Late lapista

Matti Nykäseltä vietiin sotilas arvo eli alikessun jämät, kun hän leikki puukkohippasta Mervin kesämökillä ja osui puukollaan parikertaa remontti Reiskaan !

Tony Halme tuomittiin huumehörhöilystä ja tykkileikeistä, nyt Halmeelle hommataan sotilas arvon korotusta eli korpinjämiä, tietenkinhän on sotilaallisempa leikkiä tykkileikkejä vaikka huumepölyssä, kuin leikkiä puukon kanssa kesämökillä, ja kun Halme "perus Suomalaisena" osallistuu oikein maanpuolustus kursseille !

Kun puhutaan PERUS SUOMALAISESTA, minä käsitän että hän on keskiverto Suomalainen , onkohan Halme sitä ? mitä mieltä on toiset baanalaiset ??

15

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naaop

      Halmehan ei vahingoittanut ketään. Toisin kuin Nykänen.

      • Late lapista

        Eihän Halme vahingoittanut ketään, kun oli niin helkkarin paksuissa pölyissään jotta osui nippanappa seinään tykillään !


    • piri peikko

      mä en käsitä tota halmeen puolustelua. joku teki mulle källin jos joku ton uskoo niin
      uskoo myös joulupukkiin. piri ja koka on pelkkiä piristeitä ja kannabis on kova huume eiks se halmeen ajatus mee suunnilleen noin.

    • Jos olisit lukenut vaikka Pelkosenniemen taistelusta , niin tietäisit että puukoa käytettiin sodassa tappamiseen. Ja monessa muussakin paikassa , kun panokset loppuivat malli Cajanderista. Aii perskules , eihän nykyaikana saa käyttää niin epäinhimillisiä aseita kun puukko ja miina .
      Nyky päättäjät arvelee varmaan sodan olevan tulossa , kun keräävät aseet pois sotilailta .
      Siinä on takana tietenkin se filosofinen ajattelu , että kukaan ei hyökkää aseetonta vastaan.

      Jos ei alikessu saa kahella pistolla henkeä pois , niin jämät joutaakin ottaa semmoselta.

      • jaakko.j.W-T

        käytä puukkoa,vaan se on leuku niillä aseena.


      • jaakko.j.W-T kirjoitti:

        käytä puukkoa,vaan se on leuku niillä aseena.

        Kyllä se huomataan , ei ole pakko todistaa olevansa tyhmä.
        Jaakko kin voisi opetella lukemaan , tai voisi kertoa missä puhuttiin lappalaisista?
        Late taitaa olla lannan julli , turha siitäkään lappalaista yrittää tehdä.
        Mitä jäi ?


      • Late lapista
        pohjmies kirjoitti:

        Kyllä se huomataan , ei ole pakko todistaa olevansa tyhmä.
        Jaakko kin voisi opetella lukemaan , tai voisi kertoa missä puhuttiin lappalaisista?
        Late taitaa olla lannan julli , turha siitäkään lappalaista yrittää tehdä.
        Mitä jäi ?

        En tosiaankaan ole lappalainen, enkä ole koskaan väittänytkään olevani, ei ole vääriä sääriä, olen 183 cm korkiakin ja elopainoakin 94 kiloa, en siis edes lappalaisen mallinen jätkä, olenpahan vain syntyisin lapista, tai lapin portilta !


      • rotua
        Late lapista kirjoitti:

        En tosiaankaan ole lappalainen, enkä ole koskaan väittänytkään olevani, ei ole vääriä sääriä, olen 183 cm korkiakin ja elopainoakin 94 kiloa, en siis edes lappalaisen mallinen jätkä, olenpahan vain syntyisin lapista, tai lapin portilta !

        Niin , jos syntymävuosi sattuu tuonne 40-45 välille , saatat olla jopa parempaa rotua.
        Lapin portti on ollut silloin vilkas paikka , ja kansainvälinen. :)


      • Late lapista
        rotua kirjoitti:

        Niin , jos syntymävuosi sattuu tuonne 40-45 välille , saatat olla jopa parempaa rotua.
        Lapin portti on ollut silloin vilkas paikka , ja kansainvälinen. :)

        Sukututkimusten mukaan olen sitä maailman parasta ja puhtainta rotua, eli molemmat sekä äitini että isäni ovat supisuomalaisia , samoin kuin heidän vanhempansa ja isovanhempansa ja niin edelleen !

        Jos viittaat niksmanneihin , niin huti tuli ja paha !


      • Eurooppalainen!
        Late lapista kirjoitti:

        Sukututkimusten mukaan olen sitä maailman parasta ja puhtainta rotua, eli molemmat sekä äitini että isäni ovat supisuomalaisia , samoin kuin heidän vanhempansa ja isovanhempansa ja niin edelleen !

        Jos viittaat niksmanneihin , niin huti tuli ja paha !

        sainvälistä rotua kun isäni on supisuomalainen ja äitini on saamelainen sillä osaksi norjalaista ja ruotsalaista verta. On tutkittu että, saamelaiset ovat tulleet baskimaasta, geenitutkimus antaa sellaisen tuloksen. Tony Halme OK!


      • Eurooppalainen
        Eurooppalainen! kirjoitti:

        sainvälistä rotua kun isäni on supisuomalainen ja äitini on saamelainen sillä osaksi norjalaista ja ruotsalaista verta. On tutkittu että, saamelaiset ovat tulleet baskimaasta, geenitutkimus antaa sellaisen tuloksen. Tony Halme OK!

        Ruotsalaiset sanoo meitä suomalaisia mongoleiksi. Kiinalaiset sanoo eurooppalaisista isonenäisiksi.
        Suomessa on eniten tohtoreita ovat saamelaiset kuin suomalaiset kun katotaan väestönkokoon, tämä on fakta! Minun suvussani on kaksi tohtoria kun katotaan serkuksiiin asti.


      • EurooppaIainen

        Ruotsalaiset


      • TurhatNatsat
        Eurooppalainen kirjoitti:

        Ruotsalaiset sanoo meitä suomalaisia mongoleiksi. Kiinalaiset sanoo eurooppalaisista isonenäisiksi.
        Suomessa on eniten tohtoreita ovat saamelaiset kuin suomalaiset kun katotaan väestönkokoon, tämä on fakta! Minun suvussani on kaksi tohtoria kun katotaan serkuksiiin asti.

        Tohtorit on nykyään tusinatavaraa. Niitä on jo useita sukulaisissa, tuttavissa ja työkavereissa.

        Siviilissäkään ei armeijan natsoilla ole pääsääntöisest mitään arvoa, eli on aivan sama onko naapurilla natsoja vai ei. Ensimmäistä vakituista työpaikkaa hakiessa niillä voi olla pieni etu.


      • luoteispasaati
        Late lapista kirjoitti:

        En tosiaankaan ole lappalainen, enkä ole koskaan väittänytkään olevani, ei ole vääriä sääriä, olen 183 cm korkiakin ja elopainoakin 94 kiloa, en siis edes lappalaisen mallinen jätkä, olenpahan vain syntyisin lapista, tai lapin portilta !

        Et jaksaisi valehdella, v.v, edes feikki-kd uskovaisena. Olet rasvainen ukonpatukka, yhtä pitkä kuin paksukin, syntynyt Lumivaarassa v. 1939.
        Näköjään taas kaksivaiheista mielialahäiriötä sairastavalla isoisällä on maaninen vaihe päällänsä.


    • Reilu peli?

      Aika jännä, että Nykänen tuomittiin menettämään sotilasarvonsa siviilissä tapahtuneen väkivaltarikoksen vuoksi. Sen sijaan, kun vähän aikaa sitten kirjoitettiin tapauksesta, jossa upseerikokelas pahoinpiteli alokkaan iltalomalla, Puolustusvoimat eivät puuttuneet asiaan mitenkään vaan jättivät asian siviilituomioistuimille.

      Tämä ei minusta kuulosta loogiselta. No, toivottavasti se kokelas edes sai lisäpisteitä tuosta selkkauksesta mahdollista sotilasuraansa ajatellen (ainakin se oli tapellessaan humalassa, ja alkoholismihan on aina plussaa ko. alalla).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe