Olen iloinen ja olen iloinen siitä. Paljon on tapahtunut ja minua haukuttu ja minulle ollaan vihaisia (eräs väärinkäsitys) mutta olen iloinen.
Aina kun hymyilen niin muut katsovat vihaisena päin ja työyhteisössä minulle sanotaan pahastikin koska nauran ja hymyilen.
Minua ei nämä haittaa.
Olen buddhalainen ja meditoin ja olen löytänyt rauhan, siksi olen iloinen.
Iloisuuttani vihataan
5
294
Vastaukset
Mulla sama luonne, olen aina iloinen ja ulospäin suuntautunut eikä se tunnu käyvän työyhteisössä kaikille.. Miksi hemmetissä kaikkien pitäisi ylipäänsä olla samassa tiukassa muotissa, ei käy ainakaan minulle!
- Anonyymi
voihan olla niin että toiset näkevät asian niin että naurat heille.
Vieläkö jaksatte hymyillä? Toivottavasti!
⸻ ♫✧♫ ⸻
♫ Cannons — Hurricane:
https://open.spotify.com/track/6fMZJZqhauwGrwobkPZVJ7?si=c4035bd7b52241c0- Anonyymi
harva iloisuutta vihaa, Ilo, sympatia ja elämänhalu on hyvä asia. Tapasi tuoda ilosi esille saattaa olla se juttu, Jos tunget sitä pursuavaa maailmaa rakastavaa "iloa" joka käänteessä joak paikkaan esiin hysteerisellä tavalla , niin aika lunki täytyy toisten ihmisten olla että sellaista myllytystä kestää. Kaikki on fanstua on aika yksipuolista kommunikointia, . Joskus pitää olla hiljaa ja keskittyä työn tekemiseen. Asioista pitää myös puhua asioina että saadaan vietyä projekteja eteenpäin. Vitsiveikoilta asiaduuni harvemmin luonnistuu. Siinä on aina joku merkillinen "joke" menossa ja tolkuton määrä hymiöitä päälle. Asiallista kommenttia ei saa koskaan vitsinvääntäjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815