Jatkuva kurkkua ja silmiä pistelevä käry sisätiloissa kun joka ilmansuunnalla näitä puunpolttosavustajia. Voisi EU tehdä vaihteeksi jotain hyödyllistä ja kieltää puunpolton kokonaan tai vaatia suodattimet pakolliseksi piippuihin.
Puunpoltto pitäisi kieltää
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaupunkilainen taas mielikuvittelee ja valittaa. Todellisuus on erilainen. Puunpoltto on kansallisaarre jota tehdään nyt ja aina. Sua vaan harmittaa kateudesta vihervassarina.
- Anonyymi
Kannatetaan!
- Anonyymi
Puunpoltto on sitä luonnollista uusiutuvaa energiaa jolla ilmasto pelastuu.
- Anonyymi
Puunpoltto kotiolosuhteissa ei ole ongelma. Jatkuva talouskasvu ja siitä johtuva energiankulutus on se oikea ongelma. Ei kukaan lämmitä saunaa tai takkaa koko ajan. Teollisuus tarvii energiaa uusien tuotteiden tekemiseksi. Mainonta saa ihmiset ostamaan uutta kamaa vaikkei tarvitsisi niin paljon. Vika on siis ihmisissä. Meitä on helppo ohjailla.
- Anonyymi
Uusien kulkuneuvojen myynti pitäisi lakkauttaa, tehtaat tupruttaa saasteita 24/7.☣️☣️
- Anonyymi
Mitäs niissä takoissa, leivin uuneissa tai saunojen kiuas uuneissa sitten poltetaan HIILTÄKÖ?
- Anonyymi
Poltetaan maksamattomat sähkölaskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065