Kuinka monta

Anonyymi

Kuinka monen miehen kyrpää olet imenyt ja oletko ottanut mällit suuhun? Itsellä neljä, joista 2 isokyrpäisiä. Lisää haluttaisi kokeilla ja mielellään oikein isokaluisia.

308

15252

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmea kullia olen imenyt ja yksi niistä kavereista pani mua isolla kullilla perseeseen.

      • Anonyymi

        Itse olen nussinut noiden kaikkien neljän kanssa ja yksi isokyrpäinen jäänyt vakituiseksi, jonka kanssa olen ollut noin 20 kertaa. Panee perseeseen ja joskus otan suihin loppuun asti ja nielen häneltä spermat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nussinut noiden kaikkien neljän kanssa ja yksi isokyrpäinen jäänyt vakituiseksi, jonka kanssa olen ollut noin 20 kertaa. Panee perseeseen ja joskus otan suihin loppuun asti ja nielen häneltä spermat.

        Hyvä tuuri sulla käyny.löytäs itsekkin vakkarin joka haluis imeä,ja jota voisi panna.Mies 40v Kainuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tuuri sulla käyny.löytäs itsekkin vakkarin joka haluis imeä,ja jota voisi panna.Mies 40v Kainuusta.

        Täällä Kainuussa ollaan niin visusti kaapissa. Niin olen itsekkin, mutta mielelläni imisin sinut loppuun ja saisit pannakin halutessasi. Oln vapaa ja asun yksin, että paikkakin olisi. Toko täällä välimatkaa voi olla, mutta ainahan sitä joskus voi varmaan irtautua vaikka yön kestävään leikittelyyn. Ukkomiesten kanssa se tosin tahtoo olla semmosta säätöä. Olen jo eläkkeellä, että itselläni kyllä aikaa harrastuksiin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nussinut noiden kaikkien neljän kanssa ja yksi isokyrpäinen jäänyt vakituiseksi, jonka kanssa olen ollut noin 20 kertaa. Panee perseeseen ja joskus otan suihin loppuun asti ja nielen häneltä spermat.

        olen myös oppinut erään parin rouvan opetuksella syväkurkun helppo tekniikka pitää osata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nussinut noiden kaikkien neljän kanssa ja yksi isokyrpäinen jäänyt vakituiseksi, jonka kanssa olen ollut noin 20 kertaa. Panee perseeseen ja joskus otan suihin loppuun asti ja nielen häneltä spermat.

        no mutta upeeta jos saat vaki isoa kolmatta ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nussinut noiden kaikkien neljän kanssa ja yksi isokyrpäinen jäänyt vakituiseksi, jonka kanssa olen ollut noin 20 kertaa. Panee perseeseen ja joskus otan suihin loppuun asti ja nielen häneltä spermat.

        se on vaan jotenkin ihana tunne kun sen saa istuttua pohjiin puristelen myös oikein hyvin tunnen kun tulee silloin pohjaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen myös oppinut erään parin rouvan opetuksella syväkurkun helppo tekniikka pitää osata

        Ämmät ei osaa suihinottoa. Homoilu on miesten hommaa.Olen ottanut suihin n.19v- 56v, eli koko aikuisiän.On otettu latinolta(usein),mustalta,aasialaiselta(ei minun makuuni) suomalaiselta ja monelta muulta. Spermat ainoastaan komealta mieheltä.Pikkukyrpäset on tylsiä imettäviä.Ja kondomikyrvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmät ei osaa suihinottoa. Homoilu on miesten hommaa.Olen ottanut suihin n.19v- 56v, eli koko aikuisiän.On otettu latinolta(usein),mustalta,aasialaiselta(ei minun makuuni) suomalaiselta ja monelta muulta. Spermat ainoastaan komealta mieheltä.Pikkukyrpäset on tylsiä imettäviä.Ja kondomikyrvät.

        Kondomikyrvät on ihan paskaa! Ihan sama kuin pysyisi kotonaan ja läpsisi tekokalulla itseään naamaan samalla kun katsoo ilta yhdeksän uutisia ja toisella kädellä hämmentää kahvikuppia.

        Siitä kyrvästä PITÄÄ! TULLA! SPERMAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen nussinut noiden kaikkien neljän kanssa ja yksi isokyrpäinen jäänyt vakituiseksi, jonka kanssa olen ollut noin 20 kertaa. Panee perseeseen ja joskus otan suihin loppuun asti ja nielen häneltä spermat.

        ilmeisesti osaat hommat kun tulee uudestaan luoksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen myös oppinut erään parin rouvan opetuksella syväkurkun helppo tekniikka pitää osata

        minua kans rouva opetti ja lopuks anaalin ihanuuden avio-mies oli tyytyväinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kondomikyrvät on ihan paskaa! Ihan sama kuin pysyisi kotonaan ja läpsisi tekokalulla itseään naamaan samalla kun katsoo ilta yhdeksän uutisia ja toisella kädellä hämmentää kahvikuppia.

        Siitä kyrvästä PITÄÄ! TULLA! SPERMAA!

        samaa mieltä mieluusti vaikka useempi lasti kun aikaa on


    • Anonyymi

      Olen 53v mies Hämeenlinnasta. Kuusi kullia on käynyt mun suussa ja lauennutkin sinne. Kokoa on ollut 14-20cm. Sellanen 17 senttinen posliinikalu on ollut paras imeä. Mukava välillä saada puhdasta ja kookastakin kalua imeä. Tosin edellisestä kerrasta on jo aikaa.

      • Anonyymi

        Kumpa sais ees kerran kokea miltä kuuma suu tuntuis..Ikää on 67v ja asun Nokialla.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sais ees kerran kokea miltä kuuma suu tuntuis..Ikää on 67v ja asun Nokialla.....

        Miten sinuun saa yhteyden voitais kokeilla?


      • Anonyymi
        Hanski62 kirjoitti:

        Miten sinuun saa yhteyden voitais kokeilla?

        Moro. Kun sen tietäs...tänne ku en laita mitää spostiosoitta...Ens viikolla ois aikaa kun on vapaaa viikko........Mää siis oon toi 67v Nokialainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa sais ees kerran kokea miltä kuuma suu tuntuis..Ikää on 67v ja asun Nokialla.....

        Kerra kokeillu kumin kanssa..Ois kiva löytää toinen eläkeläinen esinahalla ja isolla varustuksella varustettu kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro. Kun sen tietäs...tänne ku en laita mitää spostiosoitta...Ens viikolla ois aikaa kun on vapaaa viikko........Mää siis oon toi 67v Nokialainen

        Tee salainen sähköposti näitä varten. Mitä sillä on väliä vaikka sen tänne laittaa?
        Tai pyydä jonkun muun sähköposti. Tai laita prepaid-liittymä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee salainen sähköposti näitä varten. Mitä sillä on väliä vaikka sen tänne laittaa?
        Tai pyydä jonkun muun sähköposti. Tai laita prepaid-liittymä

        Tai Kik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Kik

        Kik. Kisuille


    • Anonyymi

      Eräällä miehellä, jonka tapasin treffipalstoilta oli todella upea kyrpä. Kun ei ole nähnyt sellaista vähän yli 20 senttistä, paksua ja kivikovaa suoraa tankoa ennen täydessä kunnossa, niin housujen laskeminenkin on jo liian kiihottavaa. Tunne on aivan heikottava, kun laittaa sormet sen ympärille ja alkaa hitaasti imemään. Ilmeisesti hyvin osaan imeä, kun piti lopettaa välillä koska meinasi tulla liian aikaisin pari kertaa. Tarkoituksella mies ollut runkkaamatta muutaman päivän. On upeaa sitten aloittaa kunnon imuutus ja odottaa koska iso alkaa lauekeamaan. Mahtava tunne, kun sitten hieman kiihdyttää vauhtia, mies ruiskii pitkiä sykäyksiä suuhun ja naamalle ja yritän niellä kaikki.

      • Anonyymi

        niin se on ihanaa mutta kai sait vielä peppuunkin kun kerran noin upea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin se on ihanaa mutta kai sait vielä peppuunkin kun kerran noin upea

        Minulla on jatkuva seisokki, koska olen aina halunnut imeä kulleja. Se vain on parasta, mitä
        tiedän. Koska tapaan usein myös aviossa olevia miehiä niin hommat hoituvat luonani. Esimerkiksi
        seuraavasti: aloitan nuolemalla terskaa hyvin ke-vyesti, jolloin kulli tulee kivikovaksi. Se on niin kiihottavaa, että itseltäni on vähällä tulla samantien. Jatkan kuitenkin imemistä hitaasti ja
        jossakin vaiheessa tunnen, että kaverilta on tulossa. Se on himottavin hetki, mutta valitettavasti liian lyhyt. Minulla on yksi ’kanta-
        asiakas’ , jolla on muhkea kyrpä. Kiihooituin niin
        omasta kirjoituksestani, että on pakko runkata!JATKOA SEURAA!


      • Anonyymi

        tollanen 20cm panee peppua tosi kovaa vieläkö sen saa uudestaan pystyyn voi pojat miten ihana pitkä nussiminen alkaa silmät muljahtelee


    • Anonyymi

      Joku noin 50 on suussa ollu ja kaikilta olen spermat nielly, kymmenkunta on nussinu mua ja lauennu suoleen

    • Anonyymi

      Kolme. Eka oli aika iso, paksu. Itse tykkään mielummin imeä keskikokoista. Yhdelläkään kerralla ei lasteja suuhun.

    • Anonyymi

      En muista kuinka monta kertaa olen suihin ottanut mutta vielä enemmän olen suihin antanut ja peppuakin antanut paljon, ehkä neljäkymmentä kertaa.

      • Anonyymi

        voi sua onnekasta mun eka oli isoin mutta sitten annoin kaikille ei koolla väliä


    • Anonyymi

      Olen imenyt about 5 munaa ja yhtiäkään mälliä en ole niellyt kun eivät tulleet suuhun. Olisihan se kokemus sekin

      • Anonyymi

        Viittä kullia olen samanpäivän aikaan imenyt ja kaikilta saanut spermat suuhun. Yhden päivän ennätys mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittä kullia olen samanpäivän aikaan imenyt ja kaikilta saanut spermat suuhun. Yhden päivän ennätys mulle.

        No jopas, toi ois kyl aikamoine kokemus... Kiinnostais kyl ees yhet spermat nielasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas, toi ois kyl aikamoine kokemus... Kiinnostais kyl ees yhet spermat nielasta

        Mistäpäin olet ja minkäs ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet ja minkäs ikäinen?

        Mkli 23v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittä kullia olen samanpäivän aikaan imenyt ja kaikilta saanut spermat suuhun. Yhden päivän ennätys mulle.

        toimisto apulaisena on kiva konttia pitkin pöytien alustaa ensimmäiset oli jo uudestaan kovana kiva päivä ehkä 10 lastia pv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet ja minkäs ikäinen?

        ei iällä oo väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet ja minkäs ikäinen?

        jalasjärvi 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas, toi ois kyl aikamoine kokemus... Kiinnostais kyl ees yhet spermat nielasta

        päivä gloryholessa oli mitä parhain en tiiä kuinka monta imin lopuksi piti asentaa peppu kohdalle sinnekkin aika monta kyllä oli huulet ja peppu kipeet mutta vaan 2päivää nyt uusiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toimisto apulaisena on kiva konttia pitkin pöytien alustaa ensimmäiset oli jo uudestaan kovana kiva päivä ehkä 10 lastia pv

        silkkaa nautintoa tuntea toisen sykkeen huulillas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jalasjärvi 60

        nyt pitäs saada


    • Anonyymi

      Muutamia oon imeny, mut aina tekee mieli. Jäykkä kyrpä on niin hyvän tuoksuinen ja makuinen ja eritoten kiihottavan näköinen.

      • Anonyymi

        Aina tekee mieli joo. Pitkä ja paksu paljon roiskiva iso kulli on namu. Jos on vielä isot pussit, niin täys 10.


      • Anonyymi

        aiemmin imin poikien kulleja puistossa sana kulki porukoissa imin varmaan n.20 illan aikana vuosien jälkeen eräs kaveri kysyi ravintolan baari-tiskillä vieläkö otan suihin tottakai naurahdin huoneeseen voi juma mikä kalu siitä oli tullut lipaisin kielellä vähän mutta olihan tuo patukka saatava peppuun n.25cm laskeuduin alas vartta ylös alas kunnes tulin sitten kulli suuhun niin syvälle kun sain spermat kurkkuun ja kiitokset päälle


    • Anonyymi

      Yhden kyrvän olen ottanut suuhun ja antanut sen laueta myös suuhun muutamia kertoja. Tämä ihan kokeilun halusta. Ei ollut mikään iso, ihan tavallinen, käyrä veijari. En ole biseksuaali, mutta halusin kokeilla miltä tuntuu imuttaa oikein kunnolla ja hyvältähän se tuntui, vaikka sperma maistuukin pahalta. Olisin antanut myös panna, mutta kaveri ei halunnut. Hauskoja hetkiä, mutta pidän pillusta huomattavasti enemmän.

      • Anonyymi

        hah et tietenkään oo bisse, voi teitä!


      • Anonyymi

        Muija ei osaa suuhinottoa, siksikin on hyvä ottaac miehen kanssa!
        Olisko kenelläkään ukm haluaja suihinottoa pitkästä aikaa.....!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah et tietenkään oo bisse, voi teitä!

        Voi voi sinua kun et ymmärrä ihmisten seksuaalisuudesta mitään ja kuvittelet olevasi muita viisaampi vaikka suorastaan korostat omaa tyhmyyttäsi.

        Seksi on seksiä. Seksi on pelkkä teko.

        Seksuaalisuus taas on pariutumisenhalua jotain toista ihmistä kohtaan. Homomies voi harrastaa seksiä, jos haluaa, naisenkin kanssa. Lesbokin voi harrastaa seksiä miehen kanssa. Ja voitko kuvitella että näin myös maailmassa usein tapahtuu kun homot ja lesbot ovat vielä ns. kaapissa!

        Kun ymmärrät tuon eron niin olet kasvanut aikuiseksi.

        Koska sinun järkesi ei kuitenkaan riitä ymmärtämään noiden asioiden eroa, ja sinun mielestä hetero joka ottaa suihin onkin bisse, niin väitätkö että sillä perusteella nuo kaapissa olleet homoseksuaalit ovat heteroita? Vai toimiiko tuo sinun logiikkasi vain siihen suuntaan että ihmiset ovat joko homoseksuaaleja ja biseksuaaleja, myös sinunkaltaiset heterot?


    • Anonyymi

      Kerran on imetty ja sen jälkeen anaaliin sain laueta. Kokemuksena ihan jees

    • Anonyymi

      Kahden eri miehen kalua on tullut koettua ja annettua kovettaminen sekä orgasmi, jotka olleet aivan erilaiset niin ulkonäöltään sekä kooltaan ja karvojen määrältä siellä jalkojen välissä kummallakin kuten vartalotkin

      Toisella 35v pitkä ja normipaksu liki posliini eli noin 16/4 cm ja toisella 64v oli todella karvainen mikrokalu, joka ei kovettunut kunnolla

      Kummastakin tuli kuitenkin spermaa lopuksi

      Olin pidemmän kalun kokiessa 24v ja pienemmän 35v

      Eniten haluttaisi kokea kalu, joka on pitkä ja ohut

    • Anonyymi

      Kun on kerran imenyt toisen miehen munaa, niin tekee mieli imeä jatkuvasti.
      Kyrpän imemiseen tulee himo.
      Onneksi muutama mies imettää munaansa ja tyhjentää sperma-lastin suuhuni säännöllisesti.

    • Anonyymi

      4 miehen munaa imenyt ja aina ottanut mällit suuhun. Aivan naurettavan seksikästä ja kiihottavaa on imeä munaa. Tänäänkin menossa keskustaan katselemaan saisko vaikka imeä munaa.

      • Anonyymi

        Itse olen viittä eri kalua imenyt ja kahdelta ottanut loppuun ja niellyt. Yhteensä noin 20 kertaa ollut miehen kanssa antanut tai ottanut. Tykkään ja suosittelen ehdottomasti kokeilemaan.


    • Anonyymi

      Reilu kymmenen kullia on suussa käynyt. Osa niistä useita kertoja. Osasta niistä tullut otettua spermat suuhun.

    • Anonyymi

      Uusi isokyrpäinen mies olisi jännittävä löytää. Muistaa aina ne kerrat, kun menee tapaamaan jotain uutta tyyppiä ja samalla ku jutellaan, niin vilkaisee etumusta. Yleensä aina todella kiimaisen näköinen pullotus housuissa. Sitten kun saa laskea housut ja ottaa kyrvän esille. Joskus kyllä silmät pyörähtää päässä, jos on oikein ihanan iso ja huomaa, että mies on täydessä kiimassa, kun terska kiiltää ja tiputtaa kiimatippoja. Sellaista herkkua on niin mahtavaa imeä, että huh huh. Sitten lopussa kun alkaa nykimään ja työntyy syvemmälle suuhun, niin tietää että pian on nimittäin suu täynnä spermaa.

      • Anonyymi

        Pitkä ja paksu nyt kovana. Iso pyöreä terska kiiltää kiimalimasta. Pian tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja paksu nyt kovana. Iso pyöreä terska kiiltää kiimalimasta. Pian tulee

        Kuulostaa herkulliselta? Minkä ikäinen mies ja minkä kokoinen kalu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa herkulliselta? Minkä ikäinen mies ja minkä kokoinen kalu?

        40v kalu noin 20cm.taas kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40v kalu noin 20cm.taas kovana

        Imisin kyllä mielelläni. Tosi hyvän kokoinen.


      • Anonyymi

        miesten glory-holeja on aivan liian harvassa oisin siellä kyllä vaikka koko päivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imisin kyllä mielelläni. Tosi hyvän kokoinen.

        kyllä se kunhan tiedän pistä tavoitella---on kyllä sitä kokoa että haluan saada kullin peppuuni ja imeä oikein kunnolla. oletko koskaan pannut takaapäin seisaaltaan---minua pantiin seisaallaan uimahallin inva vessassa ja kaveri työnsi kerralla sisään-----putosin polvilleni ja tuntui taju pettävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        40v kalu noin 20cm.taas kovana

        istuisin tuon pohjaan asti jos saisin imisin myös puhtaaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miesten glory-holeja on aivan liian harvassa oisin siellä kyllä vaikka koko päivän

        joo siinä oppii hyväks ja syvemmälle menee kun harjottelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se kunhan tiedän pistä tavoitella---on kyllä sitä kokoa että haluan saada kullin peppuuni ja imeä oikein kunnolla. oletko koskaan pannut takaapäin seisaaltaan---minua pantiin seisaallaan uimahallin inva vessassa ja kaveri työnsi kerralla sisään-----putosin polvilleni ja tuntui taju pettävän.

        imin uima hallissa isoa mustaa kalua saunassa istuin päälle voi juma kaverit katso vierestä ei haitannut nautinto oli suurempi ja yleisö innostui kun ratsastin kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä ja paksu nyt kovana. Iso pyöreä terska kiiltää kiimalimasta. Pian tulee

        saako tulla istumaan päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imisin kyllä mielelläni. Tosi hyvän kokoinen.

        17cm saanut syvälle asti tuossa olis vielä 3cm lisää vois kokeilla saako otettua pohjiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miesten glory-holeja on aivan liian harvassa oisin siellä kyllä vaikka koko päivän

        täälä ois yksityinen hole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se kunhan tiedän pistä tavoitella---on kyllä sitä kokoa että haluan saada kullin peppuuni ja imeä oikein kunnolla. oletko koskaan pannut takaapäin seisaaltaan---minua pantiin seisaallaan uimahallin inva vessassa ja kaveri työnsi kerralla sisään-----putosin polvilleni ja tuntui taju pettävän.

        mää kans vessassa mies kovaa sisään ja nai niin lujaa et taju lähti jäin siihen polvilleni kun tunsin seuraavan jo tulevan herra olkoon kuinka suuri vaikka olin jo auki mahoton miten syvälle sain huikeen orkun pitkästä nussimesesta lopuks suuhun silloin näin suuruuden oliko tuo tosiaan ollut mun pepussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täälä ois yksityinen hole

        eikö abc:n pitäis olla täyden palvelun huolto-asema


    • Anonyymi

      Kun on imenyt toisen miehen munaa, niin on hieno tunne kun tietää, että Imettäjällä
      on mukava olo kun on tyhjentänyt sperma-lastin suuhuni.
      Jännityksellä aina odotan, että kelpuuttaako Imettäjä minut imemään munaansa jatkossakin.
      Imijänä olen aina kiitollinen kun mies taas panee munansa suuhuni imettäväksi yhä uudelleen.

      Joskus mies on suositellut kaverilleen minua imijäksi.
      Se on minulle suuri kunnia kun kelpaan munan imijäksi monelle miehelle.

      • Anonyymi

        kyllä saanut kutsun grilli-iltaan sain imeä 7miestä tyhjäks mutta ekoilla alkoi jo seistä uudestaan sain 3 krt peppuuni


    • Anonyymi

      paria kymmentä kymmeneltä loppuun asti ja taas tekis mieli oon 57v oulusta

      • Anonyymi

        Oon Hakiputaalla terve varattu


    • Anonyymi

      Reilusti yli 1000 kullia niellyt.Seksityössä kyllä ollut aika kauan.Mustiakin on jo toistasataa.

      • Anonyymi

        Aika hyvin.


      • Anonyymi

        Olisi kiva lukea sun kokemuksista. Itse olen vasta tieni alussa.


    • Anonyymi

      Neljää kalua olen imenyt joista kahdelta olen niellyt sperman, kaksi miestä on niellyt minun sperman. Se mikä havainto on ollut hieno, se että miltä terska tuntuu suussa, se on niiiiiinnn ihanan pehmoinen ja kimmoisa. Tuo havainto oli todella yllätys.

    • Anonyymi

      Kahta isoa imenyt, sen jälkeen toinen laukesi suuhun ja toinen pani samalla takaapäin ja laukesi sisään. Oli siinä tilanteessa todella lutkamainen olo. T. M38

      • Anonyymi

        Kahden kanssa samaan aikaan en ole ollut. Mutta on siinä aika lutkamainen olo, kun isokyrpäinen ja iso karvainen mies on nussinut sua tunnin kaikista mahdollisista asennoista sua ja lopuksi laukeaa takaapäin rajusti sisälle olkapäistä kiinni pitäen ja ääntelee.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kelpaisi olla keskimmäisenä

        https://www.sex.com/pin/58754729-sandwich/

        Todellakin kelpaisi! Miehellä joka nussii takaapäin on todella herkullinen kyrpä ja ihanan isot pallit. Nam. Ja toinen myös on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin kelpaisi! Miehellä joka nussii takaapäin on todella herkullinen kyrpä ja ihanan isot pallit. Nam. Ja toinen myös on hyvä.

        Siistit kyrvät molemmilla, palleja haluis imeskellä. Saispa itse tollasta joskus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siistit kyrvät molemmilla, palleja haluis imeskellä. Saispa itse tollasta joskus..

        On ihanan isot. Itse tykkään myös isoista kiveksistä. Tekee jotenkin niin älyttömän miehekkään, kun iso kyrpä ja isot täynnä olevat pallit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihanan isot. Itse tykkään myös isoista kiveksistä. Tekee jotenkin niin älyttömän miehekkään, kun iso kyrpä ja isot täynnä olevat pallit.

        Totta puhut! Isot pallit täynnä maukasta spermaa, saispa kullin laukee omaan suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut! Isot pallit täynnä maukasta spermaa, saispa kullin laukee omaan suuhun.

        Kyllä toi kuva nyt antoi sellaisen olon, että olis upeeta naida nyt kahden isokyrpäisen miehen kanssa oikein hitaasti ja toinen laukeaisi sisään ja toinen suuhun.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihanan isot. Itse tykkään myös isoista kiveksistä. Tekee jotenkin niin älyttömän miehekkään, kun iso kyrpä ja isot täynnä olevat pallit.

        isot hellittävät pallit.....


    • Anonyymi

      Olin aikoinaan seksifilmiä katselemassa Pitkänsillan vieressä olleessa teatterissa, kun hämärästä ilmestyi eteeni isokaluinen mies. Hän kääntyi minua kohti ja työnsi kalun suuhuni. Yllättyneenä annoin sen tapahtua. Aikansa suutani naituaan, hän laukesi ja minä nielin sperman. Sitten mies kääntyi ja lähti teatterista.

    • Anonyymi

      Aamukiimassa juuri nyt haluaisin saada sänkyyn isokyrpäisen miehekkään miehen, joka ottaisi minut rajusti loppuun asti. Saisi vaan olla tiukka peppu pystyssä sängyllä ja mies painaisi ihanan paksun kyrpänsä sisälleni. Se ihana tunne, kun ensimmäisen kerran painaa sen pohjaan asti hitaasti ja alkaa naimaan kiihkeästi. Isokyrpäiset miehet on ihania.

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten olin Yyterin nakurannalla kun viereeni tuli mies.
      Polvillesi, mies käski, Tottelin ja mies pani munansa suuhuni imettäväksi.
      Mies tyhjensi lastinsa ja nielin toisen miehen sperman.
      Olet huomenna tässä paikassa samaan aikaan, mies käski ja lähti.
      Seuraavana päivänä mies tuli taas imettämään munaansa ja tottuneesti menin polvilleni imemis-asentoon.
      Spermansa tyhjennettyään suuhuni mies käski minun seurata perässään.
      Huomenna klo 10 odotat minua tässä, mies käski.
      Odotin paikassa ajallaan alastomana polvillani imemis-asennossa valmiina. Imin taas munaa.
      Nelinkontin, mies käski. Tottelin ja menin nelinkontin. Mies tuli taakseni ja nussi minua perseeseeni.
      Olin monta kertaa miehen panopuuna nussittavana kesällä.

      Olen taas ensi kesänä Yyterin nakurannalla ranta-lutkana.

    • Anonyymi

      Se on kiihottavaa, jos saa kaivaa housuista löysän ison kullin. Sitten saa imee sen sellaiseksi 22 senttiseksi paksuksi ja kivikovaksi spermatykiksi.Muutaman kerran ottaa huipulle ja sitten keskeyttää, ettei laukea. Pidän silmiä kiinni ja mietin imiessäni sitä isoa kyrpää, että kohta tällä jätillä nussitaan mua rajusti takaapäin ja lauetaan sisälle.

      • Anonyymi

        Ja tekee nyt mieli aivan hulluna isokyrpäistä miestä.


    • Anonyymi

      60v mies tampereelta antaisi kalunsa haluavalle suuhun ja jos vielä saisi laskea lastit nieluun.Tuosta haaveillut jo pitkään.Voitaisiin tavata jossain ja tulisit auton viereen ja laskisit housuni alas ja ottaisit puolijäykän kullin käteesi ja ohjaisit suuhusi.Hienoa olisi löytää vaki imuri.

      • Anonyymi

        Oon 62v ukm Hämeestä. Haluisin luotettavan kaverin jolta voisin ottaa kalun huulteni väliin ja pitää hyvänä. Saisit laueta suuhuni myös nielisin kaiken, jatkaisin imemistä laukeemisen jälkeen et varmaan olis tyhjänä pallit.


      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko 20v nuori mies suihinottajaksi ;) olisin ensikertalainen mutta aina haaveillut kullin testaamisesta ja varsinkin vanhemman miehen ;) saisit tottakai myös antaa kunnon panon perseeseen! Mutta olen kymenlaaksossa :/ onnistuisiko silti jotenkin esim jos tulisit autolla? Ja kondomia ei käytetä jos vain olet tauditon ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 62v ukm Hämeestä. Haluisin luotettavan kaverin jolta voisin ottaa kalun huulteni väliin ja pitää hyvänä. Saisit laueta suuhuni myös nielisin kaiken, jatkaisin imemistä laukeemisen jälkeen et varmaan olis tyhjänä pallit.

        Olen tuo 60v tampereelta.Tuo 62v ukm hämeestä,kuulostaa todella hyvältä.Suostuisin tuohon välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo 60v tampereelta.Tuo 62v ukm hämeestä,kuulostaa todella hyvältä.Suostuisin tuohon välittömästi.

        Sovitaan missä tavataan! Ilmatkin läpenee sopivasti voitais aloittaa auton ulkopuolella, nojaisit autoon avaisin housusi vetoketjun, ottaisin käteeni kullisi ja runkkaisin hitaasti ensin. Suuni valmiina nielee jäykistyneen kalusi aluksi ulkona, siirryttäis sitten aautoon nauttii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko 20v nuori mies suihinottajaksi ;) olisin ensikertalainen mutta aina haaveillut kullin testaamisesta ja varsinkin vanhemman miehen ;) saisit tottakai myös antaa kunnon panon perseeseen! Mutta olen kymenlaaksossa :/ onnistuisiko silti jotenkin esim jos tulisit autolla? Ja kondomia ei käytetä jos vain olet tauditon ;)

        Kylläpäs on kiihoittavan kuuloinen tarjous....!! Tälläistä 6-kymppistä ukkomiestä ainakin kiinnostais päästä nuoremman kaverin kanssa touhuumaan....kymenlaaksosta olen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan missä tavataan! Ilmatkin läpenee sopivasti voitais aloittaa auton ulkopuolella, nojaisit autoon avaisin housusi vetoketjun, ottaisin käteeni kullisi ja runkkaisin hitaasti ensin. Suuni valmiina nielee jäykistyneen kalusi aluksi ulkona, siirryttäis sitten aautoon nauttii.

        olisipa hienoa tavata ja saisit kyllä runkata ja ottaa kullia suuhun.Olemme näet tehneet vaimon kanssa "tehtävälistan" tälle vuodelle molemmille ja tuo yksi niistä,antaa miehen ottaa suihin multa lastin kanssa.Onko ukm 62 hämeestä liikkumassa tampereen suunnalla missään vaiheessa?Jossain vaiheessa pitäisi sama tehdä myös että vaimo katsomassa ja haluaisi nähdä myös kun joku panee takaapäin ja laskee lastin sisään.Kyllä tälle vuodelle kaiken näköistä nyt löytyy mitä pitäisi tehdä.Naista/paria kimppaan haetaan kuulema vasta sitten kun nämä vaatimammat hommat hoidettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisipa hienoa tavata ja saisit kyllä runkata ja ottaa kullia suuhun.Olemme näet tehneet vaimon kanssa "tehtävälistan" tälle vuodelle molemmille ja tuo yksi niistä,antaa miehen ottaa suihin multa lastin kanssa.Onko ukm 62 hämeestä liikkumassa tampereen suunnalla missään vaiheessa?Jossain vaiheessa pitäisi sama tehdä myös että vaimo katsomassa ja haluaisi nähdä myös kun joku panee takaapäin ja laskee lastin sisään.Kyllä tälle vuodelle kaiken näköistä nyt löytyy mitä pitäisi tehdä.Naista/paria kimppaan haetaan kuulema vasta sitten kun nämä vaatimammat hommat hoidettu.

        Samoin odotan että pääsen nauttii kullistasi pitkästä aikaa. Vuosia sitten vaki hieroja mies opetti miten kulli tekee hyvää hieronnan lisäksi. Muutimme perheen kanssa 300 km etelämmäksi touhuilu loppui siihen. Aika erikoinen sopimus sulla jopa kadehdin avoimuutta. Tampereen suunnalle ajelen kuukauden päästä jos lumi häviää, meen laittaa mökkiä kesä kuntoon. Kesällä viikottain Tampereella joten tapaaminnen onnistuu jos haluut purkaa paineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin odotan että pääsen nauttii kullistasi pitkästä aikaa. Vuosia sitten vaki hieroja mies opetti miten kulli tekee hyvää hieronnan lisäksi. Muutimme perheen kanssa 300 km etelämmäksi touhuilu loppui siihen. Aika erikoinen sopimus sulla jopa kadehdin avoimuutta. Tampereen suunnalle ajelen kuukauden päästä jos lumi häviää, meen laittaa mökkiä kesä kuntoon. Kesällä viikottain Tampereella joten tapaaminnen onnistuu jos haluut purkaa paineita.

        jäädäänpä odottelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin odotan että pääsen nauttii kullistasi pitkästä aikaa. Vuosia sitten vaki hieroja mies opetti miten kulli tekee hyvää hieronnan lisäksi. Muutimme perheen kanssa 300 km etelämmäksi touhuilu loppui siihen. Aika erikoinen sopimus sulla jopa kadehdin avoimuutta. Tampereen suunnalle ajelen kuukauden päästä jos lumi häviää, meen laittaa mökkiä kesä kuntoon. Kesällä viikottain Tampereella joten tapaaminnen onnistuu jos haluut purkaa paineita.

        joko liikut tampereen suunnalla?täällä tuo kulli odottaa suuhusi pääsyä.


      • Voisin imeä sinua mielellään,missä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko 20v nuori mies suihinottajaksi ;) olisin ensikertalainen mutta aina haaveillut kullin testaamisesta ja varsinkin vanhemman miehen ;) saisit tottakai myös antaa kunnon panon perseeseen! Mutta olen kymenlaaksossa :/ onnistuisiko silti jotenkin esim jos tulisit autolla? Ja kondomia ei käytetä jos vain olet tauditon ;)

        Voi kunpa oisit Kainuusta.Mielelläni tulisin ja panisin sua 40v


      • Moi
        Tuollainen kiinnostaisi. Mieluusti imisin sua. joonassalonen19 at hotmail fi


      • Anonyymi

        Kuinka sais yhteyden suhun?
        Voisin ruveta vakio imuriks, 40v jos kelpaa?


      • Moi. Olispa upeaa löytää itselleen vaki-imettäjä, kuten sinä. Ei ole mitään niin hienoa, kuin antaa toiselle miehelle nautintoa imemällä sen kyrpää loppuun asti. Olisin valmis.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Moi. Olispa upeaa löytää itselleen vaki-imettäjä, kuten sinä. Ei ole mitään niin hienoa, kuin antaa toiselle miehelle nautintoa imemällä sen kyrpää loppuun asti. Olisin valmis.

        Itse olen yrittänyt etsiä vakiopanijaa, sopivaa kaveria jolle pyllistää ja saada kyrpää peppuun mutta todella hankalaa on sellaista vaan löytää :(
        M48-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen yrittänyt etsiä vakiopanijaa, sopivaa kaveria jolle pyllistää ja saada kyrpää peppuun mutta todella hankalaa on sellaista vaan löytää :(
        M48-Tre

        Täällä olisi 35v mies Tampereelta joka voisi panna suo muutaman kerran viikossa ja voit panna muo jos haluut


      • Mä. 53v mies. Olisin halukas olemaan sulle vaki-imuri. Se olisi parasta.


    • Anonyymi

      Minulla on yksi vakikaveri, jonka kanssa tyydytämme toisiamme. Tykkään imeä hänen kaluaan, kun se on velttona tosi pieni, vain tuollainen 3-senttinen tuppikulli. Suussani se kasvaa reilusti yli 10-senttiseksi.

      • Anonyymi

        Mua kiihottava pienikulli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiihottava pienikulli

        Olen 55 v. Hoikka, medium ukm. Kerran kutsuin yli 60 v. Miehen luokseni sörnäisiin. Jännitti pirusti. Mut kulli tuntui räjäyttävän kiihottavalta shortsien läpi. Uskalsin jopa vähän sovittaa suuhunkin. Se mies oli ihan jäätävän hyvä ottaa suihin. Polvet tärisee kiimasta kun muistelen hänen n. 10 cm. Upeeta kulliaan. Harmi, et hukkasin yhteystiedot. Harmaa volkkari Vuosaaresta
        Jos tunnistat tästä itsesi, pistä viestii. iamherejust on kik osoite. Toki muutkin vanhemmat 60 kaiken kokoiset, mielellään yhteyttä. Kuvia ottaisin mielelläni vastaan. Tykkään runkata ja katsella just mulle lähetettyjä kuvia.


    • Anonyymi

      Mun tekis mieli vanhempaa siistiä miestä jolla ois kookas kalu mitä sais imeä. Ei mikään liian kestävä vaan laukeis suht helposti ja äänekkäästi. Ja tietenkin tyydyttäisi minutkin. T. Kokematon

      • Anonyymi

        Minkäs ikäinen sitten itse olet ja mistäpäin? Täällä puolen ois kokematon 42v ukm, samanlaisesta haaveillen.


    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta on ollut sellainen, että sen muistaa aina. Menin erään miehen luo nuorempana , jonka olin löytänyt netistä. Jännitys oli hirveä, kun mies avasi oven mulle. Vähän aikaa juteltuamme kysyi, että mennäänkö makuuhuoneen puolelle. Joo, mennään vaan. Aloitin heti puristelemaan miestä housujen päältä ensiksi. Sitten mies meni makaamaan sängylle ja jätti vaan alushousut jalkaansa. Näky oli upea, kun vasemmalle kääntyvä iso kulli täytti bokserit kokonaan. Vähän aikaa puristelin alushousujen päältä kullia ja huomasin, että terskan kohdalla oli alkkareissa kiimatippoja. Sitten raotin alushousuja ja otin kullin esille. Pornofilmeissä joskus nähnyt isoja kulleja, mutta livenä oli aika järkytys. Kysyi vielä hymyillen, että onko liian pieni? Suustani en saanut muuta kuin, että sulla on ihanan iso. Aloin ottamaan hitaasti suihin ja mies hengitti raskaasti ja noin 10-15 minuutin kuluttua sanoi, että mä haluun nussia sua. Menin makuulle selälleni ja mies alkoi öljyämään mua valmiiksi. Sitten koitti hetki, kun varovasti painoi terskan sisälle ja sattui todella paljon ja sanoinkin sen hänelle. Sitten vähän lisää öljyä ja hän työntyi uudelleen sisään ja liikkui vaan vähän. Pian otti minua ranteista kiinni ja tuli koko painolla mun päälle ja työntyi kerralla pohjaan asti koko mitaltaan. Se teki niin hyvää, että ei varmasti pyörtyminen ollut kaukana siinä tilanteessa. Sitten käänsi minut nelinkontin ja asetti kullin kohdalleen ja painoi taas rajusti pohjaan asti. Siitä alkoikin todella kiimainen ja raju naiminen ja lopuksi laukesi sisälle pitkään huokaillen ja sykkien spermaa sisälleni.

      • Anonyymi

        Aluksi sattuu kun terska ohittaa sulkija lihaksen sit hitaita lyhyitä työntöjä. Sulkija lihas rentoutuu kun kiima valtaa suolen. Suoli kiimassa imee kullia tosi hyvin silloin voi naida lujaa orgasmiin saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi sattuu kun terska ohittaa sulkija lihaksen sit hitaita lyhyitä työntöjä. Sulkija lihas rentoutuu kun kiima valtaa suolen. Suoli kiimassa imee kullia tosi hyvin silloin voi naida lujaa orgasmiin saakka.

        Se kyllä sattuu aluksi tosi paljon, mutta sitten kun isokyrpäinen mies saa kerran työnnyttyä pohjaan asti, niin sitten alkaa nautinto. Tavallisen kokoiseen kulliin tottuu aika äkkiä, mutta iso kyrpä tuntuu koko naimisen ajan isolta ja on aivan täynnä reunoja myöden. Kun isokullinen mies nussii oikein rajusti takaapäin, niin tuntuu, kuin seinä tulisi vastaan, että yhtään enempää ei pystyisi ottamaan sisälle. Silloin tekee äärimmäisen hyvää. Saa vaan työntää peppua vastaan ja nauttia upeasta kyydistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kyllä sattuu aluksi tosi paljon, mutta sitten kun isokyrpäinen mies saa kerran työnnyttyä pohjaan asti, niin sitten alkaa nautinto. Tavallisen kokoiseen kulliin tottuu aika äkkiä, mutta iso kyrpä tuntuu koko naimisen ajan isolta ja on aivan täynnä reunoja myöden. Kun isokullinen mies nussii oikein rajusti takaapäin, niin tuntuu, kuin seinä tulisi vastaan, että yhtään enempää ei pystyisi ottamaan sisälle. Silloin tekee äärimmäisen hyvää. Saa vaan työntää peppua vastaan ja nauttia upeasta kyydistä.

        Ja illalla tuli hieman verta paperiin, kun pyyhin spermaa pois pepusta. Seuraavanakin päivänä vielä valahti alkkareihin vähän spermaa, vaikka naimisesta oli jo pitkä aika. Useamman päivän oli alapää hellänä, johtuen kullin järisyttävästä koosta ja miehen hyvästä kestävyydestä. Mutta on erittäin kiihottavaa, kun on peppu kipeänä. Tietää saaneensa oikein kunnolla isoa ja kovaotteista miestä.


    • Anonyymi

      Löytyisikö minulle kullin imijää Vaasasta, olen täysin kokematon. Toivottavasti sinäkin, ota yhteyttä 41v

      [email protected]

    • Anonyymi

      Hienoa kun olet päättänyt imettää kulliasi.
      Toivottavasti löydät monta imijää, mitkä imee munaasi halukkaasti.
      meitä imijöitä on paljon ja teitä Imettäjiä on vähemmän.
      me imijät kilpailemme, mikä meistä saa imeä munaa.

      • Anonyymi

        Mistähän johtuu että imettäjiä on vähemmän.


    • Anonyymi

      oon 55 verstyyppi oulusta ja tykkään imettää ja imee kalu tommoinen 17 senttii

    • Anonyymi

      Minä olen imenyt yhdeltä. Kaikki alkoi kun teini iässä hän kerran kysyi näyttäisinkö hänelle munat jos hän näyttää omansa. Pian olimme alastomina ja silmäilimme toistemme seisovia kaluja, hänellä oli hieman isompi, kuin minulla ja jotenkin kiihottavan erilainen. Sitten kaverini kysyi koskisinko hänen mulkkuunsa ja kuin hypnoosissa vein käteni hänen kalulleen ja ensimmäisen kerran otin käteeni toisen pojan jäykän siittimen. Liikuttelin kättäni muutaman kerran edes takaisin saaden hänet huokailemaan, haluaisitko maistaa sitä hän kysyi ja taas minä jostain syystä suostuin kyselemättä mitään. Laskeuduin polvilleni ja otin varovasti siittimen suuhuni niin, kuin olisin tehnyt sitä aina, se tuntui ihmeelliseltä, oma mulkkuni seisoi räjähtämispisteessä valutellen kiimalimoja kun samalla liikuttelin päätäni ottaen munaa suuhuni. Lopulta kaverini ei enää malttanut vaan otti päästäni kiinni ja loppu olikin silkkaa suuhun naimista minun heiluessa mulkku suussani kuin räsynukke kunnes lopulta tuli viimeinen työntö ja siitin roiski sykähdellen paksua spermaa suuni täyteen ja samaan aikaan minä laukaisin oman lastini lattialle kertaakaan kaluuni koskematta. Sen jälkeen oltiin molemmat aika hämillämme tapahtuneesta mutta muutaman viikon päästä otimme uusinnan kuin vanhat tekijät. Sen jälkeen kuvioihin tuli myös anaaliyhdynnät, joita sitten riittikin, kaveri oli kuin kani ja nai minua peppuun pitkän aikaa melekin joka päivä... ja sitä on sitten jatkunut, mutta se on eri tarina...

      • Itse myös aikoinaan teininä kaverin kans kävi juuri samalla tavalla. Ensimmäisellä kerralla laukesin kaverin suuhun ja sitten tuli mukaan myös peppupanot. Huhhuh sitä nussimisen määrää silloin, mukavia muistoja😋


    • Anonyymi

      Onks taas jäykk

    • Anonyymi

      Hiersit kundin terskaa ku olit lähetyssaarnaajana, ei paljo tartte ku
      alkaa siinä nousta mälli kun liikkuu päällä vai kuinka.
      Maltoikko antaa ite tulla vasta takaa. Ihan kyllä alk valuu tä ku luk su jutun

      • Anonyymi

        Sama täällä


      • Anonyymi

        En tiedä valuiko sinulla tuolle minun teini iän kokemukselle mutta silloin hormoonien hyrrätessä jakautui luontaisesti roolit, kaverista tuli lauman johtaja... alfa uros ja minulle jäi naaraan osa.
        Sen jälkeen oli jotenkin päivän selvää, että kaverin ei tarvinnut enää kysellä tyydyttäisinkö hänen tarpeensa, olinhan kuitenkin vapaaehtoisesti ottanut häneltä siemenet suuhuni ja antanut hänen tyhjentää lastinsa peppuuni.
        Hän ohjasi minut johonkin rauhalliseen paikkaan, kun tarvitsi pallien tyhjennyksen.
        Tiesin, että roolini oli olla hänen tyydytyksensä kohde ja odotin vain aina kiltisti haluaako hän tyhjentää spermalastinsa ylä vai alakautta sisääni.
        Minä opein olemaan alisteisessa asemassa ja nauttimaan siitä mitä sain ja minulla seisoo oma kaluni jäykkänä joka kerta pelkästä tunteesta, että juuri minä olen se joka antaa hänelle sen suurimman tunteen mitä miehellä voi olla... orgasmin.
        Kaverini on se joka määrää milloin ja missä asennossa hän haluaa minun ottavan suuhun, tai hän nai minua suuhun tai nussii perseeseen. Joskus rauhallisesti lusikassa, joskus rajusti takaapäin, joskus hän haluaa edestä päin ja nimenomaan niin, että minä katson hänen nautintoaan ja se tuntuu kaikkein alistavimmalta.
        Koskaan emme ole käyttäneet kortsuja vaan hän haluaa aina siementää minut aidosti.
        Jos en itse saa siemensyöksyä häntä tyydyttäessäni, pyydän usein lupaa käydä vessassa runkkaamassa pallini tyhjäksi.
        Vielkö haluatte kuulla elämästäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä valuiko sinulla tuolle minun teini iän kokemukselle mutta silloin hormoonien hyrrätessä jakautui luontaisesti roolit, kaverista tuli lauman johtaja... alfa uros ja minulle jäi naaraan osa.
        Sen jälkeen oli jotenkin päivän selvää, että kaverin ei tarvinnut enää kysellä tyydyttäisinkö hänen tarpeensa, olinhan kuitenkin vapaaehtoisesti ottanut häneltä siemenet suuhuni ja antanut hänen tyhjentää lastinsa peppuuni.
        Hän ohjasi minut johonkin rauhalliseen paikkaan, kun tarvitsi pallien tyhjennyksen.
        Tiesin, että roolini oli olla hänen tyydytyksensä kohde ja odotin vain aina kiltisti haluaako hän tyhjentää spermalastinsa ylä vai alakautta sisääni.
        Minä opein olemaan alisteisessa asemassa ja nauttimaan siitä mitä sain ja minulla seisoo oma kaluni jäykkänä joka kerta pelkästä tunteesta, että juuri minä olen se joka antaa hänelle sen suurimman tunteen mitä miehellä voi olla... orgasmin.
        Kaverini on se joka määrää milloin ja missä asennossa hän haluaa minun ottavan suuhun, tai hän nai minua suuhun tai nussii perseeseen. Joskus rauhallisesti lusikassa, joskus rajusti takaapäin, joskus hän haluaa edestä päin ja nimenomaan niin, että minä katson hänen nautintoaan ja se tuntuu kaikkein alistavimmalta.
        Koskaan emme ole käyttäneet kortsuja vaan hän haluaa aina siementää minut aidosti.
        Jos en itse saa siemensyöksyä häntä tyydyttäessäni, pyydän usein lupaa käydä vessassa runkkaamassa pallini tyhjäksi.
        Vielkö haluatte kuulla elämästäni

        Kyllä haluan. Kirjoita tai kerro...


    • Anonyymi

      Kerro lisää, sillä juttusi kiihottaa paljon. olen myös alisteisessa asemassa.

      Kaverini on alistanut minut panopuuksi ja orjaksi.
      Kaverini nautinto on tärkeintä.

      • Anonyymi

        Kerro sinäkin millainen panopuu orja olet. Noin minuakin voi varmaan nimittää vaikka siihen ajauduinkin nuoruuden kokeilujen kautta. Edelleen vuosien jälkeenkin kaveri pitää minua päivänselvänä tyydytyksensä kohteena, hän saattaa laittaa viestin, että tulee illalla käymään kylässä.
        Tiedän sen tarkoittavan sitä, että hänellä on tarve päästä tyhjentämään pussinsa varmaan kohteeseen. Käyn hyvissä ajoin huuhtelemassa suoleni, jos hän vaikka haluaa naida,
        Joskus toimenpide on nopea, hän tulee sisälle, laskee housunsa ja ohjaa minut kontalleen eteensä, sitten vaan suu auki ja jäykkä siitin tunkeutuu suuni tuttuun lämpöön.
        Joskus hän antaa minun ottaa suuhun ja nauttii siitä, joskus pitää päästäni kiinni ja nussii suutani kunnes paine helpottaa spermojen purkautuessa nieluuni.
        Välillä juomme ensin kahvit ja vaihdamme kuulumisia vaikka huomaan hänen housujensa pullotuksesta, että kohta olisi aika päästä pukille. Usein joudun silloin riisuutumaan hänen katsellessa, jonka jälkeen riisun hänet päästäen viimeiseksi sinipunaisena seisovan mulkun vapaaksi.
        Siirrymme sängylleni ja kaverini ohjaa minut asentoon jossa haluaa nussia minua. Välillä olen kontallani, hän pitää lantiostani kiinni ja nai hitaasti nauttien koko kyrpänsä mitalla, välillä pysähtyen ja pitkittäen nautintoaan, kunnes viimeiset hetket ovat voimakkaita pitkiä työntöjä ja lopuksi raukea laukeaminen syvälle sisääni.
        Välillä hän jää koko viikonlopuksi tai minä menen hänen luo ja silloin tiedän saavani munaa niin paljon, että istuminenkin on vaikeaa useita päiviä.
        Viikonloppu panojen jälkeen on onneksi yleensä useita päiviä, jopa viikkoja ennen kuin hänen pallinsa kaipaavat taas täydellistä tyhjennystä.
        Olen siis myös alistettu mutta jotenkin parhaan kaverini vietävissä ja tyytyväinen, että voin olla hänelle hyvä ystävä...


    • Anonyymi

      Kaverini on alistanut minut panopuuksi ja orjaksi.
      Asunnoissa minun kuuluu olla alasti ja pitää kaulapantaa osoituksena orjuudestani.
      Kun kaverini katsoo telkkaria, niin minun kuuluu tuoda ruokaa ja juomaa hänelle sekä
      imeä munaa määrätyssä tahdissa.
      Hieno tunne kun tietää, että Imettäjällä on mukava olo kun on tyhjentänyt
      sperma-lastin suuhuni.
      Imijänä olen aina kiitollinen kun hän taas panee munansa suuhuni imettäväksi
      yhä uudelleen.

      minulle on suuri kunnia kun kaverini tyhjentää sperma-lastinsa suuhuni ja perseeseeni.
      olen siitä kiitollinen ja palvelen parhaani mukaan:
      siivoan hänen asuntonsa, hoidan käskettyjä asioita.

      Alistava siementäjä käyttää hyväkseen suutani ja persettäni.
      Imettää ja nussii paljaalla kalullaan ja panee minut nielemään spermansa.
      olen kyrpän-jatke ja sperman-tyhjennys astia.
      Kaverini piiskaa minua säännöllisesti, niin tottelen käskyjä paremmin.

      Ylempiarvoinen on kiinnostunut vain omasta nautinnostaan ja tyydytyksestään
      ja on alistanut minut panopuuksi ja orjaksi.

      • voi kun saiskin tollaista! olis tosi super-sexya olla panopuu-orjana, vaikka muutaman raipaniskun kanssakin!
        mistäköhän loytyis Rovaniemen suunalta hyva orjuuttaja? 57v ja monta munaa imenyt..


    • Anonyymi

      En ota muiden miesten haisevia kulleja käteen, suuhun enkä perseeseen.

      • Anonyymi

        Pesetä kulli hyvin sit nauttimaan kunnolla.


    • Anonyymi

      Onko jo tyhjäys pian

      • Anonyymi

        Edellisen kerran kaverini kävi tyhjentämässä lastinsa maanantai iltana pikaisesti. Siinä ei ehditty paljon rupattelemaan, hän laittoi tekstarin, että haluaisi pikaisen suuhoidon kun parin viikon spermalasti pakottaa pusseissa niin ettei tahdo työnteostakaan tulla mitään.
        Jokainen meistä alistuvista paineen purkajista tietää, että mies rauhoittuu kummasti, kun hän saa tyhjentää siemenlastinsa.
        Hän soitti ovikelloa ja minuutti sen jälkeen kun olin oven avannut olin jo kaverin edessä polvillani, kova, halukas mulkku suussani. Hän piti päästäni kiinni ja nai suutani pitkillä työnnöillä nautinnollinen ilme kasvoillaan ja jo muutaman minuutin nainnin jälkeen hän kiristi tahtia, jolloin tiesin saavani kohta suuni täyteen tuota elämän ihanaa eliksiiriä... siemen nestettä.
        Pian hän jo huohottaen puki housuja jalkaansa ja minä istuin lattialla niellen parhaani mukaan joka tipan suuhuni purkantuneesta paksusta spermalastista.
        Sanoimme heipat ja hän lähti. Kaluni seisoi kovana ja seuraavana keskityin omaan hyvin vointiini runkaten pussini tyhjäksi eteisen lattialle.
        Sinä iltana en pessyt hampaitani koska en halunnut menettää suussani olevaa sperman makua.
        Tänä viikon loppuna menen hänen luokseen ainakin yhdeksi yöksi, pitää vain huomenna muistaa käydä ostamassa kaupasta liukkaria... jos aion ensi viikolla istua


    • Anonyymi

      Sulla palvelu pelaa ...............

      • Anonyymi

        Kun on totuttanut kaverin jo vuosia palveluun niin hän kyllä osaa jo vaatiakin palvelua. Olinkin sitten kaverin luona kaksi yötä. Perjantai iltana mennessäni hän oli jo aika kännissä ja halukkaana tarjosi kullia suuhuni heti saapuessani, hän nai kauan suutani mutta halusi lopulta, että riisun housuni ja antoi parrua kunnolla perseeseen minun nojatessa ruokapöytää vasten.
        Seuraava kerta oli lauantai aamuna, kunnon krapula pano takaapäin lusikassa.
        Kova kyrpä jyysti kauan pitkillä vedoilla ennen, kuin hän lopulta luopui siemenistään roiskien ne syvälle sisääni.
        Koko päivä meni sisällä krapulaa parannellessa ja päivälliseksi sain suullisen spermaa.
        Illalla tuli vielä munaa kunnolla, kun hänen himonsa alkoi jälleen saunassa hyrräämään. Huomasin kuinka kaverin siitin alkoi jäykistymään saunan löylyissä ja kohta minua talutettiin jo kovaa vauhtia suihkun puolelle, siinä ei ehtinyt liukkaria tarjoamaan kun kyrpä jo kairasi sisälläni.
        Tänä aamuna oli vielä viimeinen pitkä nainti, jo aika kipeään aukkooni.
        Yhdyntää kesti todella pitkään, kunnes ikuisuudelta tuntuneen jyystämisen jälkeen hän laukaisi jälleen sisälleni, luulen että spermaa ei enää paljon tullut vaan pallit olivat jo aika tyhjät. Aamupäivällä kävelin hiljalleen kotiini perse kipeänä... voisi sanoa että oli omenainen olo, posket punaisena ja siemeniä sisällä


    • Anonyymi

      Ois kiva löytää joku vamhempi ukm jonka munaa vois käydä imemäs salaa

      • Anonyymi

        Missä päin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet.

        Hki, mistäs sinä ja minkä ikäinen


    • Anonyymi

      Hei olen 60v bottom olen varmaan n, 40 kullia imenyt ja jos mahdollista aina
      nieluun asti harmittaa kun olin ukm niin en aina voinut mutta onneksi erosin
      ja nyt aina kun mahdollista minusta on ihanaa ja vielä olen voinut olla naisten
      alusasus esim Porvoon motori levari on ok paikka homoja käy imettämäs imemäs
      sinne vaan me kullista tykkäävät !

    • Anonyymi

      Hei olen ns transmummo pks ja imen kulleja ja aina nielen myös autossakin köy
      jos ei paikkaa ja ei väliä oletko varattu tai ei kunhan kulli seisoo ja paljon
      spermaa nam! iltasin käyn välillä Porvoom motarin levarilla!

    • Anonyymi

      Monta vuotta mennyt että en ole saanut nautittua toisen miehen kullista tai pepusta.

    • Anonyymi

      sairasta

    • Anonyymi

      Yhden. Se oli kännissä ja siitä jäi hirvee morkkis pitkäksi aikaa. Onneks oli tuntematon tyyppi jota en tule koskaan enää näkemään. Kaikesta huolimatta edelleen kiihotun isoista kaluista. Aika kultaa muistot. Jos nyt saisin mahdollisuuden päästä imemään pitkää, paksua ja pullealla terskalla varustettua kyrpää, en epäröisi hetkeäkään. Imisin niin pitkään ja antaumuksella, että saisin vihdoin ottaa itse toiselle annetun orgasim jälkeisen sperma ryöpyn suuhuni.

      • Anonyymi

        Ekasta kerrasta tuli kyllä morkkis. Onneksi siitä pääsi yli. Tuli myös mietittyä, että onko muilla miehillä kaikilla tuon kokoinen kyrpä ja olenko joku pikkukulli, kun oma 17 cm. Mutta sen onneksi tajusin, että se mies oli todella iso ja sellaisia on yksi sadasta varmaankin. Ei jäänyt kyllä yhteen kertaan se kokeilu. Isoa miehen kyrpää oli niin kiihottavaa imeä, että viikon päästä jo runkkasin ajatellen häntä, kun hellyys pepusta oli lähtenyt. Mielellään aina otan isoa, kun vaan on mahdollista.


    • Anonyymi

      Oulus sais imee 48 bimiehen kyrpää n 18cm. itse oon imeny 4 kaverin kyrpää josta kaks oli tosi isoo, kiimasta hommaa touhuta ison kyrvän kans

    • Anonyymi

      Munaa on aina hienoa imeä, oli kalu minkä kokoinen tahansa.

      Pääasia on saada muna suuhuni, imeä ja niellä sperma.

    • Anonyymi

      Olen kiitollinen jokaiselle miehelle, jotka imettää munaansa minulla.

    • Anonyymi

      imen todella mielelläni levareilla, autoissa ja pornopaikoissa esim Ruusussa kirjoita jos kiinnostaa [email protected]

    • Anonyymi

      Uimahallin höyrysaunassa iso kyrpäistä annoin ihanaa suuseksiä laukesi nopeasti se oli kiihottavaa tuntematon mies oli.

    • Anonyymi

      Ollessani 13 - 15 vuotta imeskelin säännöllisesti muutaman kaverin kanssa (viittä eri kamua), kun täytin 15, lähdin merille kesäksi ja laivassa olin melkein joka tyypin "tyttönä" sain imeä ja minulta imettä, kuten myös pantiin.. Voi sitä ihanaa nuoruutta.

    • Anonyymi

      Nyt kun makaisi mies sängyssä alasti jalat levällään ja saisi pään laittaa sinne. Ensin nuolla isoja palleja ja sitten vartta pitkin hitaasti ylös. Sitten ottaa täydessä kiimassa oleva 22 senttinen paksu kulli suuhun ja kun tietää, että ei ole runkannut viikkoon ja on muutenkin runsasspermainen. Mahtava tunne, kun laukeaa suuhun aika pian.

    • vähän toista sataa, en enää laske... tekee niin saakelin hyvää imeä , 69 tekee gutaa ja saada nussia kokemusta kaipaavia. muutin pohjoiseen, täältä ku vielä loytyis hyvä saunakaveri

      • Anonyymi

        Kuinka pohjoisessa asut?


    • Anonyymi

      stondaako jo

      • Anonyymi

        Stondaa joo ku miettii isokyrpäisiä miehiä ja sitä, että sais oikein isoa miestä, jolla valtava kyrpä.


    • Anonyymi

      Yhtä kullia imenyt kerran ja mällit mieleni lopuksi. Olen valmis imemään uudelleen, sen verran kivaa hommaa. Enkä pidä itseäni oikein homona.

    • Anonyymi

      Kun on kerran imenyt munaa, niin on tarve imeä yhä uudelleen.

      • Anonyymi

        Totta puhut! Itsekkin mietin pitkään miltä tuntuis, vastasin yhteen viestiin sovittiin tapaaminen levähdys alueelle. Autossa imeskelin kaverin kullia myös laukes suuhuni nielin joka pisaran. Pari päivää morkkis sitten alkoi tehdä mieli uudelleen näin olen koukussa edelleen.


      • Anonyymi

        Näin se on, pääsin imemään toisen kerran samaa kaveria ja hyvältä maistu. Himo kaluun vaan paheni, voisi kokeilla jopa pano hommiakin..


    • Anonyymi

      55v mies pohjois Pirkanmaalta. Aina olen halunnut kokea miten mies osaisi minulta ottaa hitaasti poskeen,

      • Hyvä ajatus, kelpais.


      • Mites suhun saa yhteyden. Ottaisin kyllä sulta poskeen
        jone40v ja outlook ja com


    • Anonyymi

      Onko naista mukaan mökille seinäjoelle pääsiäisenä iso pitkä mies 52.

      • Anonyymi

        Ukko 64 viestittelee taasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko 64 viestittelee taasen.

        Halutko naida? Viestissä lukee vain viestittelee, usein kommentoit tuu kaapista ulos


    • Anonyymi

      Täällä terve 67v sporttinen normikyrpä imettäjä Jyväskylästä 195/94 [email protected]

    • Anonyymi

      Huomattavan moni kertoo haluavansa imeä, Ylä-pirkanmaalla odottaa 57 vuotias normi äijä pussit täynnä että joku ottasi liemet nieluun ensikertalaiselta. Jos homma toimii hienosti, ehkä jossain vaiheessa olen aktiivisempi jos haluat.
      [email protected]

      • Kyllähän se tekee hyvää molemmille keventää pusseja.valmiina molempiin.


      • Yritin olla yhteydessä, mutta tuo sähköposti ei toimi. Mieluusti ottaisin sulta poskeen.
        jone40v ja outlook ja com


    • Anonyymi

      Kerran tai oikeastaan 2,olen imenyt kauan sitten . Ollessani armeijassa olimme ampumaleirillä Vuosangassa (se oli varmaan leirin nimi). Olin keittiömiehenä ja viikon puolivälissä huomattiin että osa muonasta oli jäänyt prikaatille.

      Minut pantiin apumieheksi Gaziin, kuljettaja oli edellistä saapumiserää, mutta minua nuorempi, pohjanmaan poika.

      Ajelimme kauniina kesäpäivänä. Kaveri kurvaa jossain puolimatkassa metsäautotielle, ajeli sitä puolisen kilometriä ja pysäytti. Pani tupakaksi ja kääntyi sivuttain istumaan jalat suorana minun Jalkatilaan päin. Minä en polttanut. Huomasin että kuskin kalu seisoi selvästi, enkä oikein tiennyt missä pitäisin silmiäni, katselin eteen, mutta välillä vilkuilin kohoumaa.

      Kiinnostaako, kysyi kuski. Kielsin punastuneena. Kuski laittoi tupakan suuhunsa, ja avasi napit ja veti housut alas niin että kyrpä seisoi paljaana. En voinut olla katsomatta, ei mitenkään iso, mutta aika paksu, tersķa puoliksi paljas.

      Kuski kumartui minuun päin, tarttui puserooni ja veti naamani syliinsä, siinä oli kulli ihan suuni edessä. Hän käski ottaa suuhun ja tottelin. Sain ohjeita, vedä liikkuvat taakse, varo hampaita jne.

      Mitä enemmän imin häntä, sitä kiimaisemnaksi tulin. Ei kestänyt kauaa, kun hän tuli suuhuni.

      Sylin suuni tyhjäksi, kaveri laittoi kullinsa housuihin ja jatkoimme matkaa.

      Haimme muonat prikaatilta ja paluumatkalla sama koukkaus. Nyt kuski imi ensin minut ja sitten oli minun vuoroni.

    • Anonyymi

      Iltarunkut menossa ja mietin, että sängyssä makaisi sellainen mies, jolla isot luumunkokoiset kivekset ja sisällä viikon satsi jota on säästelly mulle. Kyrpä yli 20cm paksu ja suonikas ja kivikova. Sitten saisin imeä sen hitaasti loppuun asti ja laukeaisi viikon satsi sieltä ihanasta kyrvästä mun nieluun.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oikein kunnon savottamiehen pallit!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olen eräällä levarilla vakiohuorana. Suussani on ollut varmasti yli 100 kyrpää ja anuksessani vähintään sama määrä. Lisää olen vaan aina vailla!!

    • Anonyymi

      Hyvä !
      Jatka samaan malliin !

    • Anonyymi

      håppee

    • Anonyymi

      fv65jh879

    • Anonyymi

      Eipä oo tullu laskettua mut kyllä niitä on tullu imettyä aikas monta sillä tykkään imeä ja imen mieluusti aina kun tulee tilaisuus.M 66v

      • Anonyymi

        Moi missäpäin asut olisi kivaa katsoo sun taito


    • Joskus n.15 vuotiaana parin kaverin kanssa opeteltiin kullin toimintaa ja otimme toisiltamme suihin, hetken sitä kesti loppui kun päästiin tyttöjen makuun

    • Anonyymi

      En kovinkaan monen, ehkä alle kymmenen, 6-8! Kertaakaan en ole ottanut spermalastia suuhuni mutta minun kalua on suuhun ottanut enemmän ja olen saanut suuhun lauetakin.

    • Anonyymi

      Kyllähän niitä imettäviä on vuosien varrella kertyny useita. 13-14 vuotiaana koettujen haparoivien leikkien jälkeen sitten sain opeteltua kunnollista hommaa. Olin nimittäin usein tätini mökillä kesäisin kaikenlaista pikkuhommaa tekemässä ja sainhan minä siitä vähän palkkaakin. Saunassa kylvin aina tätini miehen Erkin kanssa iltaisin töiden jälkeen. Hän oli ikäisekseen ihan hyväkuntoinen kaveri. Saunassa, parin oluen jälkeen hän alkoi kerran kyselemään minulta kaikenlaista kokemuksistani seksin alalalla. Noe eihän minulla runkkaamista parempaa ollut vielä siihen mennessä. Näitä kertoessaan huomasin, että hänen kullinsa oli pystyssä ja kun olin myööntänyt, että joskus poikien kanssa olin ollut mukana sellaisessa runkkuringissä, hän kysyi, että haluaisinko koettaa aikuisen kullia ja otti samalla kiinni kädestäni vieden sen kullilleen. Vanhat muistot mielessäni, tein kuten hän pyysi, siis aloin runkkaamaan häntä. Samalla hän runkkasi minua. Hetken kuluttua hän laskeutui eteeni, otti kiinni kullistani ja alkoi imemään sitä!!! Voi kuinka ihanalta se tunuikaan. Eikä siinä kauan mennytkään kun jo sain laskea lastini hänen nieluunsa. Pian sain runkata hänelle myös orkut. En vielä imenyt silloin... MYöhemmin kävi niin, että olin mopollani liikenteessä aika lähellä' heidän mökkiään, kun rankkasade yllätti ja siispä ajelin heidän mökilleen. Tätini oli risteilyllä ja Erkki oli yksin mökilllään. Vähän kylmästä väristen hän laittoi minut suihkuun ja sieltä sillen pyyhe ympärilläni palasin tupaan. Vähän valittelin että vaatteni olivat märät ja silloin hän ehdotti että hän voisi etsiä minulle jotain tätini sopivampia asuja, kun hänen vaatteensa eivät varmasti olleet sellaisia joista pidin. Vastustelin ensin, mutta seurasin perästä makuuhuoneeseen ja siellä hän kaivoi erilaisia asuja tätini kaapista, mutta lisäsi siihen, että pitäähän minulla olla myös alusasut ja otti samalla minulle valkoiset pitsiset pikkuhousut. Kullini kyllä meinasi nousta heti kun vedin ne ihanat pikkarit jalkaani, mutta selvisin siitä. Sain myös valkoiset naisten shortsit, aika tiukat ja nekin tuntuvat hyvältä. Sitten Erkki kysyi, että olenko koskaan kokeillut rintaliivejä? No kerroin, että joskus lapsena äitini liivejä olin yrittänyt, mutta olivat niin isot. Hän antoi minulle valkoiset rintsikat, pujotin ne ylleni ja hän kiinnitti hakaset takaa. Sanoi niiden olevan vaimonsa pieniksi jääneet, joten ihan hyvin voisin vaikka pitää ne. Hän oli jostain loihtinut pari siideriä ja niiden nauttimisen jälkeen tunsin kuumoituksen leviävän poskilleni. Soitin äidille, että jäisin Erkin luo saunomaan ja yöksi. Siitä se oikeastaa kunnolla alkoi. Opin imemään miehen munaa ja minulta imettiin. Yksi sain vielä tätini upean yöpaidan. Seuraavana aamuna aloitettiin imeskelyllä ja sitten... sitten sain ensimmäisen kerraan melaa anukseen.. Aluksi kipeä, sitten tunne oli ihana ja näitä öitä sitten jatkui usein heidän mökillää, kuten myös kaupunkiasunnossakin. Vieläkin, kun jo olen 68 vuotias, on minulla muutama kaveri joita tapailen näissä merkeissä.

    • Anonyymi

      Muutamaa oon imenyt ja yleensä spermat niellyt... Seinäjoella asustelen

      • Anonyymi

        Voisin tulla imettämään sua, myös s-joen lähistöllä olen.


      • Anonyymi

        sjk myös


    • Pohjoispohjanmaalta 63v haluis kokeilla miehen kanssa kaikenlaista.

      • Anonyymi

        Millasta olis tarjolla?


    • Anonyymi

      Joks vuotaa

    • Anonyymi

      ohhhh ihan kirkasta joo

    • Helsingissä löytyisi 35v luotettava imuri vanhemmille ukkomiehille, paikka on


      • drumroll kirjoitti:

        Sopii hyvin. Laita viestiä [email protected] tai Kik tkuhoov

        Oletko Turusta.


      • arikai56 kirjoitti:

        Oletko Turusta.

        Stadissa


      • Anonyymi

        drumroll olen alastonsuomessa Noughtyboy ja kik on Sakurasi.


    • Anonyymi

      Löytyisikö Kuopion suunnalla tervettä miestä imettäväksi, kiihottaa ajatuskin niin paljon että ei meinaa housiissa kestää. Haaveena 69 ja kunnon imurunkkailut. itse aika aloittelija mutta kuitenkin pientä kokemusta löytyy T:otetaan vaikka hotellihuone...

    • Anonyymi

      63v mies kuopio terve siisti haluaisi miestä joka tykkää imuttaa. Siisti terve mies 60 -- 80 miten olisi onko paikkaa keskustan kupeessa.

    • Anonyymi

      Oon mies jonka haave on saada vitun iso kyrpä suuhun,väkisin!Onko se normaalia että se tuntuu olevan ihan saatanan ihanaa,spermaa suuhun,2 miestä..toinen tulee sisään takaa.Aah!

      • Anonyymi

        Kaikki fantasiat on sallittuja. Toteutus taas toinen juttu. Aina ei ole paikkaa, himot ei natsaa, ei tiedä onko seksitauteja jne. Itse himoitsen seksistä ilman kondomia. Paljasta kullia on ihana imeä ja imettää, joskus loppuun saakka. Silloin tuntee kuinka ihanasti kulli sykkii suussa ja purkaa lastit nieluun. Eihän siinä muu auta kuin niellä herkut.


    • Anonyymi

      Ensi viikolla tulen käymään Jyväskylässä. Olen halukas tulemaan jonkun suuhun. Olisiko halukasta? Imen myös itse. Kik Sakurasi.

    • Anonyymi

      mustaa miestä imeskelly espanjan rannoilla sain lopuksi peppuuni mahtumaan tuntui ettei kanki lopu koskaan niin syvälle meni otin lopuksi suihin uudestaan johan tuli lastia nuolin puhtaaks olin tyytyväinen

      • Anonyymi

        Kuulosti kiimaiselta panolta ja heti kalu koveni. Onko sulla enemmän kokemuksia, joista voisit kertoa. Lukisin niitä mielelläni kikissä Sakurasi.


      • Sain Hoassilla kaveri solun. Minä ja kolme mustaa kaveria jotka oli kokeilleet mua ja hyväksi havainneet.


    • Anonyymi

      Aloitin jo nuorena siinä päälle 13-vuotiaana kaverini kanssa. Sitten lähdin merille klaivapojaksi 15-vuotiaaana ja siellä vanhemmat laivakaverit opettivat runkkaamaan heiltä ja imemään. Tykästyin siihen niin kauheasti, että vieläkin käyn imemässä parin tutun kulleja ihan vaimoni luvalla, kunhan vaan kerron hänelle tarkkaan mitä tehtiin. Himot hyrrää vanhempanakin.

    • Anonyymi

      Useitakin jo nuorena kavereiden kanssa. sitten aloin pitämään vanhemmista miehistä, kun olin usein kesäisin äidin siskon ja hänen miehensä luona vähän auttelemassa. Minusta oli outoa, kun tätini tuppautui usein meidän miesten kanssa yhtä aikaa saunaan. Lauteilla huomasin, että hänen miehellään seisoi aika usein kun olimme siellä. Muutaman viikon perästä he olivat ottaaneet vähän alkoholia ja taas oli saunailta. Tarjoilivat minullekin olutta, mikä nuorelle 15-vuotiaalle nousi heti päähän. Lauteilla täti alkoi maanittelemaan, että katsoisin hänen miehensä kalua vähän lähempää. Minua nolotti hirveesti, mutta aikansa pyydettyään, siirryin miehen viereen. ja ennenkuin huomasinkaan, oli hän jo nostanut käteni kullilleen, mikä kivikovana sykki siinä käsissäni. Automaattisesti aloin runkkaamaan häntä ja samalla tunsin, kuinka tätini runkkasi minua. Miehen spermat purskahtivat aika pian käsilleni ja halusin vaan painua maan rakoon. No täitini kiihdytti runkkaamistaan ja niin minultakin tuli spermat, jotka tädin mies nuoli pois... Se oli eka kerta kimpassa vanhempien ihmisten kanssa. Siitä se alkoi. Olin usein heidän vieraanaan ja tätini avustuksella pääsin jopa naimaan hänen miestään. Sitten tätini sairastui ja menehtyi aika nopeasti. Minun tuttavuuteni kuitenkin hänen leskensä kanssa jatkui monta vuotta. Sai miestä ja usein minulla oli tätini asut ylläni, mitkä olin "perinyt" hänen kuolemansa jälkeen. Tulin homoilustani ja tyttöilystäni ulos äidilleni sen jälkeen kun isä ja äiti erosivat. Sain sitten olla kotonakin aika vapaasti. Vieläkin hyrää ja kovasti. Olisi kiva saada kokea vanhempaa miestä, nyt kun jo isekin olen ikääntynyt...

      • Anonyymi

        Tämä sama tapahtui minulle. Tädilläni oli "uusi" mies, noin kymmenen vuotta häntä nuorempi ja me tulimme ihan lapsesta saakka hyvin juttuun. Mies oli noin 15 vuotta minua vanhempi ja kun vartuin nuorukaiseksi, vietin paljon heidän kanssaan aikaa ja auttelin miestä kaikessa. Sitten parikymppisenä aloimme saunomaan yhdessä ja täti tuli myös mukaan. Meillä oli sellainen tapa ettei ketään kielletty saunomasta, joten se ei ollut erikoista, mutta kyllä huomasin välittömästi ettei täti ollut varsinaisesti saunomismielessä mukana kun tädin miehellä oli heti tukeva puoliseisokki haarojen välissä. Muutamia saunomiskertoja tuli ja meni ja se oli heiltä semmoista kiertelyä ja kaartelua, ennenkuin tädin mies sitten alkoi "puhumaan levottomia". Sitten tuli seuraava saunomiskerta ja kun täti tuli mukaan lauteille, puoliseisokki kovettui kunnon jöpöttäjäksi ja siinä alkoi itselläkin muna automaattisesti kovettua kun tädin mies kävi hakemassa vettä ja muna veivasi edestakaisin kuin tutkain hänen edessään. Täti innostui ja rohkaisi meitä kokeilemaan muniamme. Siinä ensimmäisellä kerralla sitten kevyesti runkkailtiin saunassa ja täti tykkäsi. Orkkua ei tullut, mutta kyllä kiihotti. Seuraavalla kerralla menikin sitten reilusti pidemmälle kun tädin mies halusi imeä minua ja täti tuli mukaan imemään.


    • Anonyymi

      Ehkä jo n 40 kullia imenyt ja muutamia olen ottanut nieluun spermat ja lisää tietysti
      haluan ihanaa se on t. transmummo

    • Varmaan reilua toistakymmentä kyrpää olen imenyt, joitakin useamman kerran. Useimmiten kumilla, mutta etenkin muutama viimeinen kerta paljaalla ja ottanut lastit suuhun,
      Olen reilu 60v bi btm cd ukm.

    • Anonyymi

      Ainuttakaan en ole imenyt, enkä ime. Yök.

    • Varmaan pariakymmentä kullia olen imenyt, joitain kumilla ja toisia paljaalla. Lasteja suuhun saanut useamman. Peppuakin olen antanut melkein kymmenelle miehelle,

    • Anonyymi

      Muutamaa kalua olen nuollut ja nyt tulevalla viikolla menen erään itseäni vanhemman miehen mökille ( hän 60, minä 54) Mitä todennäköisimin otamme suihin toisiltamme ja naimme toistemme perseet helläksi.

      • Anonyymi

        kaukanakin ...???


    • Anonyymi

      Onhan niitä tullu imettyy ja mua imetty ja lauennu molemmat suuhun.Elikkä haen vaasasta vakkaria hommiin ,oon 57 bi posliini 180/85 paksu kullis ja pitkä txt jos olet vaasasta.paikka löytyy txt 0417500055

    • Anonyymi

      Oon 18v poika ja haluisin kovasti saada kyrpää kurkkuun.. nielisin loppuun asti ja mun fantasiana onkin alistuminen yms...

    • Anonyymi

      Monien vuosien aikana olen ottanut ja antanut suihin kymmeniä ja kymmeniä kertoja. Olen transvestiitti ja toisen seurassa se on molemminpuolista. Moni kertonut kuinka noin vain ovat saaneet tai panneet peppuun. Epäilen sitä, ei se heti suju ja lisäksi valmistumatta vaarallista ja arvaan että sotkuista. Valmistaudun yhdyntäseksiin jolloin se sujuu hienosti ja nauttien. Sperma ei myöskään ole herkkua mutta huippuihanaa saada purkaus suuhun, kasvoille, suoleeni ja mihin partneri sen haluaa.

    • Anonyymi

      En vielä yhdenkään, tekis mieli kokeilla ja harjoitella jos sopiva kaveri löytyis.
      016Mies

    • Anonyymi

      yks juhannus teltassa ei kukaan ollut saanut lupasin hoitaa osa vielä 2kertaa aamulla krapula kaikilla ja henkinen krapula mutta kaikilla seisokki sain ottaa suihin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon 60V , itse oon ottanut suihin ehkä 4-6 kertaa mut en kertaakaan loppuun asti . Ehkä 10 kertaa on multa otettu suihin , useimmiten loppuun asti . Mikäli muistan oikein niin 3 kertaa minua on pantu perseeseen , itse olen pannut n. 10 - 15 kertaa , aikanaan naapurin kaveri halus et nussin sitä , muutaman kerran paninkin mut sit se muutti toiseen kaupunkiin . Kimppa runkkujakin on ollu pari kertaa , kiihoittavaa runkaata tuntemattoman kaverin kanssa . Alkoi kiihottaa sen verran et pitää runkata :)

    • Anonyymi

      Minulta on yksi vanhempi mies ottanut suihin monia monia kertoja, mä en ottanut, mut runkkasin hänet... Niin ja panin per.... samaa...Molemma ollaan naimisissa!
      Täytyy sanoa, että vain yksi nainen on ottanut niin hyvin suihin, kuin tää ukkomies..
      Hän on jo poismennyt, joten an saa enää niitä himottuja suikkareita......

    • Anonyymi

      monta en tiiä määrää intissä oltiin kaikille halukkaille helpotus

    • Anonyymi

      18v äijä hämeenlinnast, kiinnostunut imemisestä, ei tarvii maksaa, sais kunnian olla mun ensimmäinen jota imen <3
      Discordissa, SFB🌺🍑#0834

      • Anonyymi

        Tänään saisit vanhempaa tervettä kalua.. Ukm 59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään saisit vanhempaa tervettä kalua.. Ukm 59

        Hml motarin levarilla metsikössä tai autossa imettäsin. Siisti ja terve noin 19cm kalu suuta vailla.. Ukm 57


    • Anonyymi

      Hämeenlinnassa 55v mies tykkäis imeä puhdasta ja kookasta loppuun asti

      • Anonyymi

        Oon just Hämeenlinnassa missä tavattais. UKM 57


    • Anonyymi

      Yhtä miestä olen kaks kertaa imenyt. Aivan mahtavaa, toisella kertaa kaveri huusi suoraa huutoa kun tuli suuhuni. Sperma nautittuna toisen kovasta kalusta on todella hyvää ja homma on kiihottavaa. Seuraavaa kertaa odotellessa voin vain muistella noita kertoja.

      • Anonyymi

        Pakko huutaa kun kaluni kaverin suussa ja purkaudun. Ukm 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko huutaa kun kaluni kaverin suussa ja purkaudun. Ukm 57

        Uuhh upee tunne kun kulli nykii suussa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh upee tunne kun kulli nykii suussa..

        Hyvinkään maisemissa tänään iltapäivällä autossa imetän. Ukm


    • Anonyymi

      en oo laskenut yhellä sauna-reissulla otin 3kaverilta suuhun ja sitten kalua suuhun ja peppuun yhtäaikaa

      • Anonyymi

        Uh-huh, olet siis päässyt ns. vartaaseen? ;) Kumpa sitä itsekin "joutuisi"...


    • Anonyymi

      Voi jee mitä fantasiaa täälläkin (on varmasti tottakin joku juttu, aidosti asialla olevia ehkä parhaiten Romeo piste com issa, eikä ole mainoksia eikä maksa killinkiäkään.

      Tuolla olen itsekin löytänyt hyvää liveseuraa, bi, 50-60 ehkä kerran kuussa

    • Anonyymi

      49 bi, Um haluis kokeilla pitkästä pitkästä aikaa miltä kalu ja sperma maistuu, pääkaupunkiseudulla. Iällä tai mitoilla ei väliä, kunhan puhdas paljasterskainen namukalu. Kuuma suonikas kalu ja pullea terska on niin hot...jos isot pussit vielä...Vaikka mun autossa tai ulkona.

      Karhupoika at programmer net

      • Anonyymi

        Olisin valmis..Ukm 57


    • Anonyymi

      50'n ukkomies ja mua on yksi vanhempi ukm ottanut suihin! Mä ottanut häneltä, mutta runkkasin hänet tai panin kakkoseen...

    • Anonyymi

      Löytyykö tre läheltä imettäjää?
      Löytyykö auto?
      Onko sähköpostia?
      On halu kokeilla imemistä

    • Anonyymi

      Oon käynyt imemässä erästä isokullista miestä muutaman kerran lähiaikoina. Joka kerta jännittää mennä ja kyrpä seisoo koko päivän monta tuntia ennen tapaamista.Tuon vanhemman miehen kyrpä on noin 20 senttinen ja sormet ei oikein mene kunnolla ympäri. Loppu on äärimmäisen kiihottava, kun kulli alkaa sykkimään ja isoista kiveksistä tulee 4-5 pitkää sykäystä lämmintä spermaa ja viimeisellä kerralla työntyy hitaasti syvemmälle ja kyrpä sykkii suussa kauan aikaa ja veltostuu. Valitettavasti ei vaan taida löytyä toista samanlaista yhtäkkiä. Olen kyllä etsinyt nettitreffeiltä isokyrpäisiä vanhempia miehiä, mutta harvassa ovat.Etsinyt sellaista 55-60v miestä, jolla kunnon kanki housuissa ja voisi olla vaikka viikon runkkaamatta ennen tapaamista ja olisi oikein runsaasti laukeava.

      • Anonyymi

        Huomenna imettäsin 19 cm kaluani Hml-Lammi-Lahti seudulla. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna imettäsin 19 cm kaluani Hml-Lammi-Lahti seudulla. Ukm 55v

        Olisi voinutkin, mutta hieman kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna imettäsin 19 cm kaluani Hml-Lammi-Lahti seudulla. Ukm 55v

        Saisko suhun miten ottettua yhteyttä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko suhun miten ottettua yhteyttä ?

        Tietojahan tänne uskalla laittaa. Kuiteski täällä voi sopia missä tapaamme. Molempia kun kiinnostaa voi aidosti kohdata, silti voi kieltäytyä jos tuntee niin ilman hunoo omaa tuntoa. Ukm 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietojahan tänne uskalla laittaa. Kuiteski täällä voi sopia missä tapaamme. Molempia kun kiinnostaa voi aidosti kohdata, silti voi kieltäytyä jos tuntee niin ilman hunoo omaa tuntoa. Ukm 55v

        Eipä nää kyselijät uskalla kuiteskaa tavata.. ovat perus yksin runkaajia🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietojahan tänne uskalla laittaa. Kuiteski täällä voi sopia missä tapaamme. Molempia kun kiinnostaa voi aidosti kohdata, silti voi kieltäytyä jos tuntee niin ilman hunoo omaa tuntoa. Ukm 55v

        Olet fiksu myös viestisi🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna imettäsin 19 cm kaluani Hml-Lammi-Lahti seudulla. Ukm 55v

        Vastatkaa aamupäivästä..voin iltapäivällä tavata näissä kolmessa paikassa kun sovitaan. Ukm 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastatkaa aamupäivästä..voin iltapäivällä tavata näissä kolmessa paikassa kun sovitaan. Ukm 55

        Joo, sopii. Ooki sit paikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sopii. Ooki sit paikalla!

        Ooon juuri Hml:nsa.


    • Anonyymi

      Viisi kuttua ja kuusi villiä.

    • Anonyymi

      Pääsiskin imeen kullia

      • Anonyymi

        Kaikki täällä fantasioi runkatessaan. Jotka haluu livenä nauttia, sovitaan missä tavataan rehdisti myös ilmestytään paikalle. Ukm 57
        Ps. Siistii ja yksinkertaista...


    • Anonyymi

      imettäisin mieluusti olen joensuulainen ja eläkkeellä

      • Anonyymi

        Joensuulainen imisin sinua mielellään otan spermat suuhun tyttöilen myös olen itsekkin joensuu alueelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joensuulainen imisin sinua mielellään otan spermat suuhun tyttöilen myös olen itsekkin joensuu alueelta

        Multa sais imee Joensuussa, olen 48 vuotias


    • Anonyymi

      Kuinkakohan moni täällä olevista on vain trollisetiä tai kakaroita? Huvittavaa lukea näitä tekstejä 🤭. Me ollaan varmaan kaikki miehiä täällä 🧔. En ole itse imenyt mutta olen kyllä katsellut.

      • Anonyymi

        Sinulla on huono itsetunto ja olet yksinäinen runkkariluuseri.

        Olet salahomo, joka haluaisi imutella ja antaa kullinsa imutettavaksi. Et kuitenkaan kehtaa sitä tehdä ettei vain kukaan saisi sinua kiinni homoilemasta. Sitten tulet salaa tänne palstalle kyrpä kädessä ja alat runkkaamaan kun jutut kiihottavat. Kuitenkin sinulla herää epäilys, ettei nämä tarinat voi mitenkään olla totta koska SINÄ et ole koskaan tuollaista kokenut. Joten väität tarinoita tietämättäsi huvittaviksi. Ikäänkuin varmistaen että olet "voittajan" puolella, jos tarinat olisivatkin satuja. Haluat perustella itsellesi että sinä olet ainoa suomalainen runkkariluuseri ja muut satujen kertojia, vaikka niin sinä oletkin. Sinä olet ainoa runkkariluuseri.

        Tosiasiassa sinä et pidä näitä tarinoita huvittavina. Sinä pidät itseäsi vain säälittävänä ja saamattomana yksinäisenä luuserina joka ei saa seksiä EDES miehiltä!

        Älä siis vaivaa päätäsi miettimällä ovatko kommentit tosia vai eivät koska totuudella ei ole sinun elämääsi kuitenkaan minkäänlaista merkitystä. Sen sijaan epäile vastakin kaikkia saduiksi, koska se helpottaa yksinäisyyttäsi etkä koe että jäisit elämästä paitsi.


    • Anonyymi

      En yhdenkään enkä ime. Joku roti pitää olla.

    • Anonyymi

      Aloitin viisitoista vuotiaana serkkupojan kanssa ja homma on jatkunut läpi elämän. Olin nuoruudessa merillä ja siellä minulla oli useitakin miesjuttuja, toinen toistaan ihanampia. Nyt vanhankin joskus onnistaa päästä imuttelemaan.

    • Anonyymi

      reissuhommissa sain ottaa suihin saunan jälkeen komeita kulleja muutama halus vielä nussia niinpä imin kovaksi ratsatin koko yön suurin oli 25cm pitkiä ihania työntöjä olinhan jo avattu viimein kuumaa laavaa peppuun ei ihme että olin haluttua mukaan reissu hommiin ihania muistoja

    • Anonyymi

      En oo imenyt, mutta mua on imenyt yksi ukkomies. Minäkin olin ukm.
      Useita kymmeniä kertoja ja aina palkinnoksi runkkasin hänet ja panin peppuun.
      Vaimomme ei saanut asiasta tietoa!!!

    • Anonyymi

      Käyn usein Mäkelänkadun uimahallissa. Kerra hiljaisena päivänä olin saunassa ja vastapäätä istui ikäiseni noin 60 ukko.

      Hän levitti jalkojaan ja esitteli seisovaa kaluaan. Minullakin pomppas pystyyn kun avasin jalkojani . Muita rupes tulemaan saunaan, laitoin jalat yhteen.

      Kun kulli oli asettunut menin pesulle ja pukukopille. Tullessani ulos hallista sama mies seisoi ulkoovella ja vinkkasi autoonsa.

      Seurasin, en muista mitä juteltiin, hän laittoi kätensä munilleni ja minä samoin. Hän ajoi syrjäiselle parkkipaikalle, laski housunsa ja minä oltin hän kalunsa suuhuni. Ei kestänyt kauaa kun tuli. Hän teki saman minulle.

    • Anonyymi

      Kyrpää on ihana imeä. Kiihottavaa kun iso 195 cm karvainen mies makaa sängyssä selällään boksereissa ja 20 senttinen paksu kulli on kivikovana sivulle päin kääntyneenä. Se hetki, kun saa laskea alushousut hitaasti ja kova iso kanki ponnahtaa alkkareista ja isot kivekset joissa odottaa viikon satsi vapautusta.

    • Intissä tuli imettyä aika monelta.

      • Anonyymi

        Missä kävit intin ?


    • Anonyymi

      Hei en ole enää vuosiin laskenut kuinka mntaa olen imenyt olen exukm sit parikymmentä vuotta aloin myös tyttöillä nyt siis vanhempi 70v varmaan jo satoja
      kulleja olen imenyt ulkona levareilla kotona homosaunassa ja aina jos vaan niin kyllä aina mällit nieluun t.transmummo

    • Anonyymi

      Ainakin 15 kullia olen imenyt ja spermat olen niellyt yksi kulli on jota imen viikotain

    • Anonyymi

      Onko kivaa olla kakara?

    • Anonyymi

      Noin 20 kokemusta on miesten kanssa ja niellyt 3 eri spermat. Suosittelen kaikille kokeilemaan. Iso terska tuntuu hyvältä suussa ja se tunne kun huomaa että alkaa kyrpä nytkähtelemään... huh huh. Tykkään kovasti imeä ja imettää.

    • Anonyymi

      14 kertaa imenyt, kuusi eri miestä ja jokaiselta olen niellyt kaiken mitä on tullut. Asun Limingassa, käyn töissä Oulussa ja pidän spermasta

    • Anonyymi

      Parikymmentä eri miestä, mutta useimmilta moneen kertaan. Ihanaa saada mällit suuhun

    • Anonyymi

      armeija aikoina vaikka kuinka monta ja aina nielin kaiken vanhempana muutamia yhellä niin suuri että kun ehdotti panoa epäröin ensin mutta kun sai sisään ja like alkoi laukesin melkein heti nyt etti lisää isoa tai vaikka useampaa perä jälkeen panemaan ihania orkkuja lauennutta kyrpää myös ihana imeskellä

    • Varmaan kymmeniä ja jos vaan saan niin aina nieluun sperma maistuu hyvälle menen homosauna Vogueen muutaman kerran kuussa siellä saa aina imeä useita kulleja ja vaikka ei ei voi olla missään asuissa niin on se niin ihanaa imeä!!!!!

    • Anonyymi

      Kahta kyrpää saanut maistaa ja toiselta otin suihin ja nielin. Toinen otti lopuksi multa ja harmikseni sylkäisi ja kyökki suustaan.

      • Anonyymi

        Imijää kohtaan loukkaavaa sylkeä ja kakistella herkku pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imijää kohtaan loukkaavaa sylkeä ja kakistella herkku pois.

        Tarkoitin imettäjää kohtaan..


    • Anonyymi

      En ole vielä päässyt imemään kullia , mutta on kyllä käynyt usein mielessä että kun löytäisi luotettava kaveri tähän niin haluaisin kyllä imeä ja nielaista spermat, nuorena runkattiin kyllä toisiamme yhden naapuri pojan kanssa , tuntui mahtavan hyvältä.
      M 64 ukm CD 💃

    • Olen tytyöilevä bi sub. Lukumäärää en muista mutta nitä on ollut paljon. Kun löysin tyylini olen löytänyt ja pystynyt pitään seurani. Usei mitennielen sperman mutta saan sitä myös kasvoilleni ja päälleni. Partnerin pitää olla siisti. Tottelen käskyjä.

      • Anonyymi

        Lähdin 15 vuotiaana messipojaksi merille. Aika pian, jo eka laivassa pääsin/jouduin suhteeseen erään minua pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Hänellä oli paljon naisten alusasuja jouta esitteli minulle. Pian uskalsin itsekin koettaa ja siitä se alkoi. Tyttöilyni nimittäin. Imeskelimme toisiamme antaumuksella aina puketuneena tytöksi. Hänen janssaan opin imemään kunnolla ja vuosien aikana olen saanut ottaa monen monta kullia suuhuni. Nielen spermat joka kerta. Paras sunde on ollut äitini pikkuveljen kanssa, joka oli minua van kolme vuotta vanhempi. Ihanaa, kerrassaan ihanaa.


    • Anonyymi

      teininä kavereitten kans alottanut sitten intissä nykyään ainakun joku haluaa levareilta löytyy myös pano miehiä

    • Anonyymi

      Vain pari kullia on tullut imettyä. Tietysti otin mällit suuhun. Lisää haluis.

    • Anonyymi

      Ennätys on ollut sompasella kuusankoskella se kun sain kolmelta puolen tunnin sisään.Ensimmäinen roiski kasvoille,toinen jo runkkasi siinä vieressä kaluaan ja tyrkkäsi heti perään kalunsa mun suuhun.Sain lastin suuhun melko pian
      Kolmas oli katsellut kauempaa ja tuli heti perään kulli tanassa housuista kun toiset lähtivät ja tarjosi sitä suuhun.Sitä imiessä minultakin tuli mutta jatkoin loppuun.Nytkin tätä muistellessa alkaa seistä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 344 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe