Olen pistänyt jo merkille, että kun turkkilainen vei paikan de Witiltä, naama alkanut kasvaa.
Siksikö jäsenmaksun hintaa heti nostettiin ja joka iltaiset lähetykset lopetettiin. Kebabin jne takia?
Ainakaan mitään tekoja ske:hän ei ole Marcon jälkeen tehnyt yhtään. Kun marco ajelin risalla autolla Ja omilla rahoilla hirmupakkasissa toiselle puolelle suomea yhden hengen pikamiekkariin jne eli TEKI.
"Puheenjohtaja" tukevoitunut?
8
167
Vastaukset
- Anonyymi
On Manollekkin tullut runsaasti lisäkiloja, megatubetus tuo. Marista puhumattakaan.
- Anonyymi
Kaikki kai lihoavat näinä korona-aikoina, kun mitään ei voi tehä. Eihän tässä oo mitää muuta tekemistä, ku juua kalijaa ja mussuttaa herkkuja.
- Anonyymi
Marco piti vauhtia koko kampanjan ajan eikä se jäänyt vain omaan vaalipiiriin. Puheenjohtaja kävi vauhdittamassa myös muiden kmapanjointia.
Riikan kasvoista voisi päätellä että aika on kulunut Döner vartaan äärellä. Todella maltillista ja nynnyä toimintaa jota Suomesta on puuttunut! - Anonyymi
Tuotanuinnii sen verran minun puututtava tähän että halal kepapi ei lihota. Siinä ootta väärässä jos nui väitättä.
- Anonyymi
Herkumpii keksejä ja farkut saa olla numeroa suuremmat.
- Anonyymi
Kun on tarpeeksi iso näyttö mahtuvat kempeleen sohvasoturin kanssa kerralla ruutuun.
- Anonyymi
Nynnyille täytyy olla itsensä näköinen puheenjohtaja. Lihavat, sohvalla kebab-rullaa kurkkuunsa tunkevat maltilliset haluavat että rouva Yildiz on heidän itsensä näköinen.
- Anonyymi
Tuotannuinnii semmosen vinkin puhheenjohtaja Yildiz anto minulle, jos aamuyöstä ennen kun pimmee loppuu kietassoo kolome döneriä niin ei oo ennen yheksää näläkä. Tämä on sitten hyväksytty myös maltillisten kokkouksessa ja on se sääntö jota ei ne witin radikaalit hyväksynneet!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748