Power mainostaa kovasti 60pv palautusoikeutta. Veimme TV takaisin n.30pv kuluttua, taisi olla myyjillä huono pv. Myyjät ei suostuneet edes kertomaan minne palautettava TV viedään ja miten palautuksessa toimitaan - mene TV osastolle.
Minähän menin, myyjä töksäytti "miksi se sen takasin tuot" , no tietenkin pitää kertoa jotain perustelua, mutta asenne hiukan hukassa. Onneksi juuri vaihtui vuoro, toinen myyjä kertoi että menette vaan kassalle niin sielä asia hoituu.
Kassalla täytettiin lappu palautuksesta ja kassa kertoi menevän "pari pv" kunnes rahat tilillä - nyt mennyt 10 arkipäivää eikä rahoja ole tullut ?
Saas nähdä joutuuko vääntämään asiasta, vai tuleeko rahat, odottelen vielä tuon "viimeistään 14 vrk luvatun ajan"
POWER 60PV PALAUTUSOIKEUS, rahat kestää saada takaisia
Anonyymi
1
1406
Vastaukset
- Anonyymi
Muistithan, että rahat menevät sille tilille, jolta tuote on maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233