Susianalyytistä tuli lammasseksianalyyti

Anonyymi

Hei kuulkaa kaikki!

Susianalyyti on paljastanut karvansa ja tunnustanut, että hän tykkääkin lampaista.

Eikös vaan olekin meillä erikoinen tapaus siinä?

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko häntä joka paljasti sinun sekstaavan lamppaitten kanssa?

      • Anonyymi

        En suinkaan.

        Tarkoitan tietenkin susianalyytiä.

        Palstalla vähän väliä räksyttävää henkilöä, joka äskettäin eräässä toisessa säikeessä ihan itse paljasti eläinseksiin ja erityisesti lampaisiin liittyvät perversionsa.

        Nykyään hän yrittää kiinnittää huomiota toisaalle tuputtamalla arveluttavia tapojaan muille.

        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suinkaan.

        Tarkoitan tietenkin susianalyytiä.

        Palstalla vähän väliä räksyttävää henkilöä, joka äskettäin eräässä toisessa säikeessä ihan itse paljasti eläinseksiin ja erityisesti lampaisiin liittyvät perversionsa.

        Nykyään hän yrittää kiinnittää huomiota toisaalle tuputtamalla arveluttavia tapojaan muille.

        -

        Kävin vilkaisemassa ketjua ja siitä kävi selville sinun jääneen kiinni lampaiden kanssa olemisesta jonka sitten avoimesti myönsitkin. Tykkäätkö enemmän mustista vai perinteisistä harmaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin vilkaisemassa ketjua ja siitä kävi selville sinun jääneen kiinni lampaiden kanssa olemisesta jonka sitten avoimesti myönsitkin. Tykkäätkö enemmän mustista vai perinteisistä harmaista?

        Lukutaitosi reistaa pahasti.

        Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutaitosi reistaa pahasti.

        Surullista.

        Kyllä kirjoittaja oli aivan oikeassa. Etkö itse näe lukea kirjoituksiasi? Olisiko mennyt lampaankarvoja silmiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kirjoittaja oli aivan oikeassa. Etkö itse näe lukea kirjoituksiasi? Olisiko mennyt lampaankarvoja silmiisi?

        Analyyti lyyti se lampaalta seksiä pyysi...

        Semmoinen analyyti olet sinä.

        Sinulla on lampaankarvoja jossain ihan muualla, kuin silmissä.

        Mutta ethän sinä onneton poloinen tietenkään itsellesi mitään mahda.

        Sopiva hoitokin on edelleen hakusessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Analyyti lyyti se lampaalta seksiä pyysi...

        Semmoinen analyyti olet sinä.

        Sinulla on lampaankarvoja jossain ihan muualla, kuin silmissä.

        Mutta ethän sinä onneton poloinen tietenkään itsellesi mitään mahda.

        Sopiva hoitokin on edelleen hakusessa...

        Tykkääkö lampaasi kun yrität runoilla? Vietkö niille lahjoja vai miten valloitat niiden sydämen? Et kai ota niitä väkisin, meinaan kun tuollaiset pelkurit ampuvat susiakin vain autoistaan ja kaukaa niin pitääkö sitä puuttuvaa miehisyyttä yrittää kompensoida lampaita alistamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkääkö lampaasi kun yrität runoilla? Vietkö niille lahjoja vai miten valloitat niiden sydämen? Et kai ota niitä väkisin, meinaan kun tuollaiset pelkurit ampuvat susiakin vain autoistaan ja kaukaa niin pitääkö sitä puuttuvaa miehisyyttä yrittää kompensoida lampaita alistamalla.

        Ahaa, sinä sitten näit hyväksi tehdä lisää tunnustuksia omista perversseistä taipumuksistasi.

        Runoiluni taisi herkistää sinut tunteelliseksi? Eikös vain ollutkin nätti runo?

        Mitä susien ampumiseen tulee, sinullahan ei kyseisestä voi olla minkäänlaista tietoa, kirjoittelet tänne vain omia sairaita kuvitelmiasi, eikä niitä ole mitään syytä kommentoida sen enempää.

        Analyyti lyyti, lampaalle seksiä syyti. Toisia tekosistaan syytteli, ilkitoimiaan katui ja salaa pikkuisen itkeskeli.

        Jopas vaan oli taas kerrassaan henkevää runoutta, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, sinä sitten näit hyväksi tehdä lisää tunnustuksia omista perversseistä taipumuksistasi.

        Runoiluni taisi herkistää sinut tunteelliseksi? Eikös vain ollutkin nätti runo?

        Mitä susien ampumiseen tulee, sinullahan ei kyseisestä voi olla minkäänlaista tietoa, kirjoittelet tänne vain omia sairaita kuvitelmiasi, eikä niitä ole mitään syytä kommentoida sen enempää.

        Analyyti lyyti, lampaalle seksiä syyti. Toisia tekosistaan syytteli, ilkitoimiaan katui ja salaa pikkuisen itkeskeli.

        Jopas vaan oli taas kerrassaan henkevää runoutta, vai mitä?

        Olet siis runoileva lampaanhässijä. Ovatko sukulaisesi ylpeitä saavutuksistasi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe