Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nytkö miun Frouva pimahti?

Oltiin Prismassa ostoksilla, kun minä menin hakemaan vissyä ja Frouva jäi valikoimaan vegejuustoja. No, tavattiin sitten keskikäytävällä siinä kananmunien ja jugurttihyllyjen kohdalla, kun huomasin että Frouvahan läpsyttelee paljain jaloin.. Ehän mie ehtiny ees kissaa sania, kun Frouva aukais pitkän toppatakkinsa ja heittäyty lattialle makoilemaan hajareisin.. Ja tätähän te pojat ette usko, mutta Frouvalla ei ollunna pöksyjä lainkaan.. Siis kertakaikkisesti siinä persus paljaana kellisteli kaiken kansan edessä, koivet oikosenaan.. Mie sitten aloin sitä nykimään kädestä, että ylös siitä, mutta Frouva se vaan hihkui vapautuneensa. Mie sitten otin takapakkia, kun vartijakin tuli paikalle, ja joku teini hihitteli kuvaten puhelimellaan.. Mikähän sille tuli? Poliisista just soitettiin, että noukkivat Frouvan säilöön ja kyselivät päihteidenkäytöstä.. 😳😱

30

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sussiunatkoon 🙈🙊😱! Miten se silleen? Olisiko noi päihteet vai biologia iskenyt?

      • Mie en yhtään tiiä..Vaihdevuodetko on pistäny yläpäänkin sekasi, vai onko korona? .. Vaan voi tätä häpiää, kun naapurin äijäki oli nähny. Aamulla pääsee sitte akka Pasilan putkasta.
        Ei kyllä täytyy vissiin ny sinkuks alkaa..

        Voi uli uli uli...😥😥😥


      • Onko ICD- 10: ssä biologiakohtausta? 🤔


    • Anonyymi

      Luulen että niuvanmiemessä on sulle huone vapaana. Ota taxi ja mene sinne.

      • Miulle vai? Enhä se mie siinä kellejäni esitelly keskellä päivää..ooks vähä outo.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miulle vai? Enhä se mie siinä kellejäni esitelly keskellä päivää..ooks vähä outo.

        Et varmaan kun ei naisella ole kellejä.


    • Anonyymi

      Hyvä että olet löytänyt sielunkumppanisi. Sopii sinulle.

    • Anonyymi

      Kuule täti, lopeta tuo spämmi.

    • Anonyymi

      Haha 🤣🤣

      Ohjeistat vaan poliisit lukemaan sinkut-palstaa, Khyllä she shiitä.. 😁

      xLiner

      • Mulla on muuten ikävä kyllä kokemuksia siitä, kun henkilö saa päähänsä harha-ajatuksia.. siinä ei mikään silloin käännä sitä päätä, kun ihminen itse on aivan vakuuttunut että Hän on oikeassa ja muut on hulluja. Tuohan ei tarkoita, että se ihminen muutoin olisi jotenkin järjetön tai epälooginen jutuissaan. Saattaa olla hyvinkin vakuuttava ja uskotella esim poliisille omia harhojaan. No mutsistahan mä puhun taas.. Mutta en tiedä miten näihin tapauksiin (täällä netissäkään) olisi paras suhtautua..🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on muuten ikävä kyllä kokemuksia siitä, kun henkilö saa päähänsä harha-ajatuksia.. siinä ei mikään silloin käännä sitä päätä, kun ihminen itse on aivan vakuuttunut että Hän on oikeassa ja muut on hulluja. Tuohan ei tarkoita, että se ihminen muutoin olisi jotenkin järjetön tai epälooginen jutuissaan. Saattaa olla hyvinkin vakuuttava ja uskotella esim poliisille omia harhojaan. No mutsistahan mä puhun taas.. Mutta en tiedä miten näihin tapauksiin (täällä netissäkään) olisi paras suhtautua..🤷‍♂️

        No musta tuntuu, että yksi sun toinenkin elää vähän erillään nyky todellisuudesta.

        Välillä on niin hankalia ihmisiä... Joku "kostaa" jotain vanhaa kaunaa ( mikä lie häpeä ollut joskus) joka suuntaan, kaikki koetaan sen muinaisen alkutunteen aiheuttajiksi. Tai jotain muuta häikkää...

        On mt-ongelmaisia, luonnevikaisia, ihan vaan tyhmiä ja mukatarkeitä..

        Suurimman osan kanssa pärjää jotenkuten, kun yrittää ymmärtää miltä joku itseään suojaa. Mutta sitten on niitä, joille ei voi yhtään mitään. Ihmisten motiivit on käsittämättömän moninaisia..

        Töistä noi tuli mieleen. Työkavereita, pomoja ja asiakkaita..

        Mt-ongelmaisen ja salaliittoteoreetikon ero on joskus hyvin häilyvä ulospäin.. ja miten herkkä mieli lopulta onkaan!

        Pahimmat öyhöttäjät hakevat turvallisuuden tunnetta uskomalla asiaansa kuin kallioon. Näin mä näkisin, siis kokevat pohjimmiltaan vahvaa turvattomuuden tunnetta. Rakentavat itselleen vahvan toteemin johon voi sokeasti nojata. Jollekin se on jumala, toiselle Halla-aho, kolmannelle "terveellinen" ruoka, neljännelle seksiaddiktio. Siis kaikki voi mennä överiksi, kun hyvä tarkoitus on alunperin vain hallita omaa elämäänsä.

        Joo sori, nyt lähti laukalle 😄

        xLiner


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on muuten ikävä kyllä kokemuksia siitä, kun henkilö saa päähänsä harha-ajatuksia.. siinä ei mikään silloin käännä sitä päätä, kun ihminen itse on aivan vakuuttunut että Hän on oikeassa ja muut on hulluja. Tuohan ei tarkoita, että se ihminen muutoin olisi jotenkin järjetön tai epälooginen jutuissaan. Saattaa olla hyvinkin vakuuttava ja uskotella esim poliisille omia harhojaan. No mutsistahan mä puhun taas.. Mutta en tiedä miten näihin tapauksiin (täällä netissäkään) olisi paras suhtautua..🤷‍♂️

        Entisellä duunipaikalla oli tuollainen "älykkö"


      • Shape_shifter kirjoitti:

        Entisellä duunipaikalla oli tuollainen "älykkö"

        Miten reagoit?


    • Anonyymi

      Tuota se vapautuminen teettää. Nyt ei auta muu kuin muuttaa johonkin naturisti leiriin, että frouva elää biologiansa mukaan.

      • Anonyymi

        Vapautuminen vie vankilaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vapautuminen vie vankilaan.

        Jännä paradoksi siinä..😯


    • Anonyymi

      Jospa se vaan kaatu yli päänsä jotta jalat oikein heilahti. Lisäät sitten juttuun mautsetta kuin ätmit. On sillä housut ollu, jos ne on vain puonna.
      Ennen putos yheltä mummolta housut meillä kun oli kylässä, niin poislähössä oville putosi. Äiti nauro kun katoin. Vaaleenpunaset oli. Minun piti lähtee pois kun nostivat.

    • Mikäs juttu tämä on? Joko se on putkasta päässy?

      Nuo voi olla kyllä pahoja nuo kuumat aallot, mutta vielä en ole kuullut että kukaan olisi heittänyt prismassa pöksyjä pois.

      • Anonyymi

        Sitä se teettää kun tavara on halpaa.


      • Eksie seuraa palstaa? Insidejuttuloit..


      • Eksie seuraa palstaa? Insidejuttuloit..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä se teettää kun tavara on halpaa.

        Prisma on edullinen kauppa👍


    • Anonyymi

      Miksi esität taas miestä?

    • Anonyymi

      Face kuvassa wuppis on ihan Hyacinth Bucketin näköinen.

      • En ole facessa.


    • Anonyymi

      Frouwa? Eikös tämän pitäisi olla sinkkupalsta? Juttujen taso ei muutenkaan huimaa päätä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe