Naisen elämää kukinta-aika

Anonyymi

Naisella on 20 vuotta kukoistuksen aikaa. 20 vuotiaana elämä edessä ja 40 vuotiaana takana.
Tässähän herkistyy, Alizeekin on jo mummoutunut.
Nuorena palo silmissä ja vanhana silmissä näkyy pahoittelut vanhenemista.

https://www.youtube.com/watch?v=0JVUsu7Sg9k

AsianVierestä

85

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että tuommoista naisvihaa tänään.

    • Anonyymi

      Tuo Alizee on vissiin joku tämän palstan miesten "märkä uni". Ikinä en ennen tätä palstaa ole hänestä kuullut.

      Vai samako tyyppi tuota biisi linkittää?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti vaikka ei ole edes kovin kummoinen.


    • Anonyymi

      Miehillä on joku outo harhaluulo, että vanheneminen ja mummoutuminen olisi naisista huono juttu. Outoa. Elämä seestyy, itsetunto kasvaa, miesten vaatimukset ja halut menettää merkityksensä ja voi rauhassa olla oma itsensä. Mun mielestä mummoutuminen on naisen elämän parasta aikaa!

      - mummotunut N 47 v.

      • Anonyymi

        Onko aloittaja saanut pakit siltä 40v upealta naiselta? koska muuten et täällä katkerana nillittäis ja nuoremille olet vaan pelkkää ilmaa.
        Itse olen Tinderissä ja saan tykkäyksiä kaiken ikäisiltä vaikka olen 40 v.
        Katkeruus ei kannata, jos naista ei saa niin kannattaa suunnata elämänsä muihin asioihin😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja saanut pakit siltä 40v upealta naiselta? koska muuten et täällä katkerana nillittäis ja nuoremille olet vaan pelkkää ilmaa.
        Itse olen Tinderissä ja saan tykkäyksiä kaiken ikäisiltä vaikka olen 40 v.
        Katkeruus ei kannata, jos naista ei saa niin kannattaa suunnata elämänsä muihin asioihin😁

        En ole aloittaja. Olen 40 mies muuten vaan.
        Mutta kysymys: Miten jaksat vielä tällä ikää notkua jossain tinderissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Olen 40 mies muuten vaan.
        Mutta kysymys: Miten jaksat vielä tällä ikää notkua jossain tinderissä?

        Siellä on aika iso osa 40, naisia ja miehiä. Mitä ihmettelemistä siinä on? Eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on aika iso osa 40, naisia ja miehiä. Mitä ihmettelemistä siinä on? Eri.

        Minä en ainakaan jaksa enää tällä ikää ravata ympäriinsä saamisen perässä.
        Sehän on yksi parhaita puolia tässä pappautumisessa ja mummoutumisessa.


      • Anonyymi

        Mä luulen että se johtuu siitä että aloittajan kaltaiset 'miehet' kuvittelee naisen seksuaalisuuden samanlaiseksi kuin miehen. Heidän oma kyvykķyytensä alkaa väistämättä laskea keski-iässä ja sitä peläten vierittävät sen naisen syyksi. Kateuttakin on, tiedämme että nainen piikkaa seksuaalisesti tuossa neljänkympin korvilla. Muutenkin naisen ja miehen seksuaalisuus eroaa toisistaan, mutta mies pitää omaa kokemustaan normina ja yleistää sen koskemaan myös naisia.
        Sääliä herättää tämmöiset 'miehet'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Olen 40 mies muuten vaan.
        Mutta kysymys: Miten jaksat vielä tällä ikää notkua jossain tinderissä?

        No miks ei? Onhan siellä 80v miehiäkin, tosin en hae omaishoitajan paikkaa.
        Onhan se suurimmaks osaks ikkuna shoppailua, mutta muutamaan fiksuunkin ihmiseen törmännyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aloittaja saanut pakit siltä 40v upealta naiselta? koska muuten et täällä katkerana nillittäis ja nuoremille olet vaan pelkkää ilmaa.
        Itse olen Tinderissä ja saan tykkäyksiä kaiken ikäisiltä vaikka olen 40 v.
        Katkeruus ei kannata, jos naista ei saa niin kannattaa suunnata elämänsä muihin asioihin😁

        Itse olen Tinderissä. vittu että olet nolo:D:D

        40v nainen on jo vanha haaska. Nainen on kauneimmillaan 17-22 vuotiaana sitten alkaa jyrkkä alamäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen Tinderissä. vittu että olet nolo:D:D

        40v nainen on jo vanha haaska. Nainen on kauneimmillaan 17-22 vuotiaana sitten alkaa jyrkkä alamäki.

        Miten sulla menee siellä tinderissä? Varmaan pärjäät tuolla suoralla puheella sika pitkälle🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Olen 40 mies muuten vaan.
        Mutta kysymys: Miten jaksat vielä tällä ikää notkua jossain tinderissä?

        Eipä kai muuten saa minkäänlaista seuraa


    • Anonyymi

      Naisvihaa.

    • Anonyymi

      Anteeksi mutta onko sinulla kaikki kunnossa? Itsetunto kohdillaan ja mielenterveys? Ettet vaan ole mitenkään päässyt vahingossa katkeraksi lipsahtaan näille yli nelikymppisille? Etkö kelpaa heille? Voi raasu,ei ole sinullakaan helppoa. Osanottoni😪🥀🍁🍂

    • Jaa, musta on mummoutuminen kaukana, ainakin ulkonäöllisesti, kun muutenkin näytän ikäistäni nuoremmalta. Varmaan vielä 60 vuotiaanakin, ehkä jopa 70. Mun isäkin on jo yli 60-vuotias ja eläkkeellä, mutta vois luulla, että on vasta 50 ja mun vanhempi tätikin on jo samoissa lukemissa, mutta ei uskoisi, että on sen ikäinen. Molemmista ei uskoisi, että jonkun vuoden päästä jo 70. Että mullakin varmaan sellainen tulevaisuus odotettavissa, suvussa kun on paljon tuota nuorekkaannäköistä porukkaa niin isän kuin äidin puolelta.

      Ei kukaan ole ikuisesti teini eikä 20-vuotias eikä 30. Ihminen vanhentuu tunti tunnilta ja päivä päivältä ja vuosi vuodelta. Iho vanhentuu, solut vanhentuu jne. mutta mieli voi yhä pysyä nuorekkaana ja jos vielä on perinyt sellaiset geenit, että pysyy vähän kauemmin ikäistään nuoremman näköisenä tai nuorekkaan näköisenä, niin ihan hyvä. Ja jos ei vielä juo kauheasti alkoholia, ei tupakoi eikä grillaa itseään rannalla mitkä myös saattavat paljon vanhentaa ulkonäköä. Ja jos ei ihan jatkuvasti syö Mäkkärin tai Hesen tuotteita.

    • Anonyymi

      Onpas tullut kitkeriä vastauksia vaikka kysymyshän on vain totuudesta.
      Hedelmällinen ajanjakso on 25 vuotta, aika jolloin nainen haluaa lapsia ja hehkuu naisellisuutta. Miehissä sama juttu, on aika lisääntyä ja käyttäytyä sen mukaisesti korkeine testopitoisuuksineen. Ikä rauhoittaa.
      Aloituksessa verrattiin samaa naista joka on edelleen kaunis mutta muuttunut jo vähän mummomaiseksi. Tuota totuutta eivät naiset ilmeisesti pysty haukumatta vastaanottamaan koska vertaavat kommentteja itsekkäästi itseensä. Ajatelkaa neutraalisti, ei tuo Alizee enää hehku samalla tavalla mitä 15 vuotta sitten.
      Aika meni, sivu kääntyi ja koittaa uusi aika.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Havaintosi koskee vain tuota artistia. Eri naiset hehkuvat ja ovat kauneimmillaan eri ikäisinä, useimmat joka iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havaintosi koskee vain tuota artistia. Eri naiset hehkuvat ja ovat kauneimmillaan eri ikäisinä, useimmat joka iässä.

        Lapsuudessani vastaan tiellä tuli Lada 1200 L, se oli aikakautensa venäläisistä kaunis auto.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Havaintosi koskee vain tuota artistia. Eri naiset hehkuvat ja ovat kauneimmillaan eri ikäisinä, useimmat joka iässä.

        Tämä on totta.


      • Ei yhden naisen perusteella voi arvioida kaikkia naisia. Jokainen sitäpaitsi vanhentuu eri tavalla ja tämä johtuu ihan vain geeneistä, mutta myös esim. elintavoista.


      • Anonyymi

        Siis miten niin ei pysty vastaanottamaan? Kysehän on täysin luonnollisesta prosessista, joka on kaikilla edessä ellei sitten kuole kesken kaiken. Itse sinä haluat ajatella, että naisille ikääntyminen olisi jotenkin erityisen kova paikka. Kertoo kyllä enemmän sun ongelmasta pappautumisen kanssa. Suret väistämättä katoavaa miehisyyttäsi ja projisoit sen naisiin.

        - mummoutunut N 47 v.


      • Anonyymi

        Siis miksi ihmeessä pitäisi hehkua, miksi tulit sen tänne ilmoittamaan? Mikä on pointtisi, nytkö vasta huomasit että kaikki vanhenevat? Turha ihmetellä vastauksia jos oma sävysi on syyttelevät, aivan kuin olisi jotenkin naisen vika että vanhenee, tai aivan kuin naisella olisi jokin itsestäänselvä velvollisuus miellyttää miestä ulkoisesti, vaikkei edes ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin ei pysty vastaanottamaan? Kysehän on täysin luonnollisesta prosessista, joka on kaikilla edessä ellei sitten kuole kesken kaiken. Itse sinä haluat ajatella, että naisille ikääntyminen olisi jotenkin erityisen kova paikka. Kertoo kyllä enemmän sun ongelmasta pappautumisen kanssa. Suret väistämättä katoavaa miehisyyttäsi ja projisoit sen naisiin.

        - mummoutunut N 47 v.

        No kommenteista voi jo jotain päätellä kenelle se on arka paikka ja kenelle se ei sitä ole.
        Haukkumaan en ala, tai muutenkaan käyttäytymään hölmösti puhuttaessa ihmisen iästä ja sen vaikutuksista. Aloituksessa oli vain toteamus miten joskus niin seksikäs nainen on jo muuttunut ulkoisesti vähemmän haluttavaksi. Toteamus myös siitä mistä tuo voisi johtua.
        Älkää tappako viestin tuojaa vaikka viesti olisi miten omasta mielestä epämiellyttävä omille aivoituksille.

        Normaaliahan tuo on, harvoin yli 35 vuotias olisi valittu maailman seksikkäimmäksi naiseksi tai mieheksi.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kommenteista voi jo jotain päätellä kenelle se on arka paikka ja kenelle se ei sitä ole.
        Haukkumaan en ala, tai muutenkaan käyttäytymään hölmösti puhuttaessa ihmisen iästä ja sen vaikutuksista. Aloituksessa oli vain toteamus miten joskus niin seksikäs nainen on jo muuttunut ulkoisesti vähemmän haluttavaksi. Toteamus myös siitä mistä tuo voisi johtua.
        Älkää tappako viestin tuojaa vaikka viesti olisi miten omasta mielestä epämiellyttävä omille aivoituksille.

        Normaaliahan tuo on, harvoin yli 35 vuotias olisi valittu maailman seksikkäimmäksi naiseksi tai mieheksi.

        AsianVierestä

        Harvasta julkkiksesta ei tiedettäisi heidän ikäänsä. Kuten huomaat omista kommenteistasi, niin jo pelkkä tieto ihmisen iästä vaikuttaa siihen miten hänet nähdään.


      • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

        Seksikkäitäkin. 🤪💫


      • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

        Seksikkäitäkin. 🤪💫


      • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

        Seksikkäitäkin. 🤪💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvasta julkkiksesta ei tiedettäisi heidän ikäänsä. Kuten huomaat omista kommenteistasi, niin jo pelkkä tieto ihmisen iästä vaikuttaa siihen miten hänet nähdään.

        Tämä! On ihan eri asia puhua jostain julkisuuden henkilöstä, joka on ollut otsikoissa vaikka jo kakskymmentä vuotta. Hyvin hyvin harva putkahtaa julkisuuteen noille aloille, josta "maailman seksikkäimmät" yleensä valitaan, ykskaks yllättäen vaikka nelikymppisenä. Ei meille oikeastaan juuri koskaan lätkäistä eteen uutta edes vähänkään varttuneempaa julkkista, jonka ulkonen habitus olis sama kun noiden ikänsä julkisuudessa olleiden. Jos ihminen taas on nelikymppisenä notkunut niissä paparazzikuvissa jo kakskytviis vuotta, niin ihan sama miltä näyttää, kun me ollaan jo leipäännytty siihen turpavärkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvasta julkkiksesta ei tiedettäisi heidän ikäänsä. Kuten huomaat omista kommenteistasi, niin jo pelkkä tieto ihmisen iästä vaikuttaa siihen miten hänet nähdään.

        Tämä! On ihan eri asia puhua jostain julkisuuden henkilöstä, joka on ollut otsikoissa vaikka jo kakskymmentä vuotta. Hyvin hyvin harva putkahtaa julkisuuteen noille aloille, josta "maailman seksikkäimmät" yleensä valitaan, ykskaks yllättäen vaikka nelikymppisenä. Ei meille oikeastaan juuri koskaan lätkäistä eteen uutta edes vähänkään varttuneempaa julkkista, jonka ulkonen habitus olis sama kun noiden ikänsä julkisuudessa olleiden. Jos ihminen taas on nelikymppisenä notkunut niissä paparazzikuvissa jo kakskytviis vuotta, niin ihan sama miltä näyttää, kun me ollaan jo leipäännytty siihen turpavärkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin ei pysty vastaanottamaan? Kysehän on täysin luonnollisesta prosessista, joka on kaikilla edessä ellei sitten kuole kesken kaiken. Itse sinä haluat ajatella, että naisille ikääntyminen olisi jotenkin erityisen kova paikka. Kertoo kyllä enemmän sun ongelmasta pappautumisen kanssa. Suret väistämättä katoavaa miehisyyttäsi ja projisoit sen naisiin.

        - mummoutunut N 47 v.

        Tämä osui nappiin! Katkera tässä on itse aloittaja jolle vanheneminen ottaa koville. Siksi olettaa että meille naisillekki ottaa ja yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kommenteista voi jo jotain päätellä kenelle se on arka paikka ja kenelle se ei sitä ole.
        Haukkumaan en ala, tai muutenkaan käyttäytymään hölmösti puhuttaessa ihmisen iästä ja sen vaikutuksista. Aloituksessa oli vain toteamus miten joskus niin seksikäs nainen on jo muuttunut ulkoisesti vähemmän haluttavaksi. Toteamus myös siitä mistä tuo voisi johtua.
        Älkää tappako viestin tuojaa vaikka viesti olisi miten omasta mielestä epämiellyttävä omille aivoituksille.

        Normaaliahan tuo on, harvoin yli 35 vuotias olisi valittu maailman seksikkäimmäksi naiseksi tai mieheksi.

        AsianVierestä

        Höpöhöpö. Tuo Alizee in lisäksi ikäisekseen todella hyvännäköinen eli pelkkää päänaukomista sinulta. Että kehtaa joku vielä puhua mummoutumisesta hänen kohdallaan niin kertoo sinusta kyllä kaiken oleellisen.


      • Anonyymi

        Kitkerä oli ihan oma aloituksesi, tuossa Alizeessa ei ole mitään mummomaista, mummot ja paapat sulla on takaraivossa. Sellaisena näet maailman millainen olet itse


    • Jos tää Alizee (ranskalainen laulaja) näyttää tässä kuvassa mummoutuneelta (kuva vuodelta 2020), niin täytyy olla sokea. Jos tällainen nainen on mummoutunut, niin kuika nuorelta sitten täytyy näyttää tai minkä tyyliseltä, että ei ole mummoutunut?

      https://www.reddit.com/r/Alizee/comments/jb0lww/alizée_2020/

      • Anonyymi

        Eihän Alizee ole vasta kuin 36 -vuotias, eli mummoutumiseen on vielä neljä vuotta aikaa.


      • Anonyymi

        Sairashan tämä aloittaja on. Luultavasti joku pipipää teinilikkojen jahtaa ja joka katselee vain 15-vuotiaita.


    • Anonyymi

      Viinamies kävi nuorena yökerhoissa ja bileissä juomassa viinaa.

      Nuorena kannattaa käydä yökerhossa juomassa niin tapaa nuoria kauniita naisia.
      Raitis mies oli nuoruutensa yksin kotona eikä nuoria naisia tavannut.

      t. viinamies

    • Sitäpaitsi Alizee on googlen mukaan 36-vuotias. Onko sen ikäinen jo "mummon" iässä? Katsokaa vaikka Aira Samulinia. Hän on yli 90 ja vielä mieleltään nuorekas. Ei häntäkään voi sanoa kauhean mummoutuneeksi.

    • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

      Seksikkäitäkin. 🤪💫

    • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

      Seksikkäitäkin. 🤪💫

    • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

      Seksikkäitäkin. 🤪💫

    • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

      Seksikkäitäkin. 🤪💫

    • Anonyymi

      Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

      Seksikkäitäkin. 🤪💫

      SheHe

    • Mjaa, mä tiedän jokusenkin nelikymppisen ja päällekin naisen (en laske itseäni naiseksi ja mukaan), jotka on upeita ja viehättäviä. Jopa viehättävempiä mitä nuorena. Se naisellisuus ja hurmaavuus oikein hehkuu heistä. 😍

      Seksikkäitäkin. 🤪💫

      • Anonyymi

        Pää tais mennä niin pyörälle pelkästä ajatuksesta että lähetit saman viestin kuuteen kertaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pää tais mennä niin pyörälle pelkästä ajatuksesta että lähetit saman viestin kuuteen kertaan

        Heh, se on ollut pyörällä lähemmäs vuoden jo. Eikä näytä tokenemisen merkkejä. Välillä vähän helpottaa ja taas pyörii. 🥴

        Paha tälli oli. Öitä. 😄


    • Tuliko selväksi x monet tuplat? :)

    • Anonyymi

      20v menee nopeasti niin ajatelkaa joku 40-90v mies joutuu olemaan 40v ja yli naisen kanssa voi mikä kohtalo miehillä ei kivaa ei

    • Anonyymi

      Aloittajalle itselleen näkyy vanheneminen ottavan koville. Arvostelee naisia vaikka inhoaa omaa itseään. Ei saa nuoria eikä vanhempiakaan. Kova paikka 😄 mitäpä jos keskittyisit ajattelemaan vanhenemisen hyviä puolia. Niitä on paljon. Alkais helpottaa. Sulla on vaihdevuodet😁

      • Anonyymi

        Onneksi en naisia enää tarvitse lisääntymiseen tai asumaan samassa asunnossa.
        Valinnat helpottavat vaihdevuosia niin miehillä kun myös naisilla.
        Tottahan tuo on, Alizee oli nätti mutta aika taitaa nakertaa meidän molempien vartaloa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en naisia enää tarvitse lisääntymiseen tai asumaan samassa asunnossa.
        Valinnat helpottavat vaihdevuosia niin miehillä kun myös naisilla.
        Tottahan tuo on, Alizee oli nätti mutta aika taitaa nakertaa meidän molempien vartaloa.

        AsianVierestä

        Vai "oli nätti"? 😂😂😂 On kyllä sitä ihan edelleen, ei ole edes muuttunut mitenkään. Pelkkää paskanjauhantaa kun aina pitää narista jostain kun on niin paska olo


    • Anonyymi

      Naiset ei laske mies tasoaan vaikka olis 80 v mummo.

      • Anonyymi

        Koska siihen ei ole mitään syytä.


    • Anonyymi

      Sinä et sitä määrittele koska "naisen elämä" on edessä tai takana. Naurettavaa ajatellakaan että se onko elämä edessä vai takana perustuisi pelkkään ulkonäköön 😂. Ettei vain oma elämäsi olisi jo takana?

      • Anonyymi

        Niinpä. Monilla se elämä vasta alkaa, kun ei tarvitse enää miettiä lapsia.


    • Anonyymi

      Älä viitsi. Jos joku nyt linkkaisi sulle tuon Alizeen nykyhetken kuvan, etkä olisi häntä koskaan ennen nähnyt, etkä tietäisi hänen ikäänsä, niin et sinä häntä mummottelisi.

      • Anonyymi

        Näinpä, tuohon kukaan usko. Katkeran kurpan rutinaa. Oma peilikuvansa on pahasti nahistunut ja nuoruudenidoli ja märkä uni senkun pysyy samana.


    • Anonyymi

      Milfhän tuo on eikä mikään mummo.

    • Anonyymi
    • Elo ihmisen huolineen ja murheineen, se on vain väliaikainen.

    • Anonyymi

      Mikä pässi. Olen jo hänestä tämän kuvan saanutkin mutta että näin pässi niin voi hyvää päivää!!

    • Anonyymi

      Pässit on pässejä, mut tytöt on superlatiivejä. Näin se homma skulaa.

    • Anonyymi

      Kukintaaika😄 missäs ap,n kukintaaika? Tais mennäjo ja vihelsi mennessään. Yäk.tollaiset itseriittoiset rumilukset..yääääääk.

      • Anonyymi

        Surkeimpien osa on olla kriitikoita. Korjaa, jos olen väärässä. En ole edes ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeimpien osa on olla kriitikoita. Korjaa, jos olen väärässä. En ole edes ap.

        Elä unelmissasi


      • Anonyymi

        Mitenköhän on sinun itsetuntosi laita kun olet selvästi kateellinen jollekin itseäsi vanhemmalle naiselle jonka kuvittelet nimenomaan tällaisten aloitusten taakse haukuttavaksi? Toiset tykkää haudutetusta padasta, toiset mikropitsasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkeimpien osa on olla kriitikoita. Korjaa, jos olen väärässä. En ole edes ap.

        Onkohan tämä neuroottinen rageaminen enää mitään kritiikkiä ja jos näin on, niin tämä sketsihahmo voisi osoittaa palautteensa asianomaiselle ja tämä ns asianomainen tuskin vain on sama asia kuin joku yleinen palsta netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä unelmissasi

        Missähän unelmassa tuo edellinen vastaaja mielestäsi niinku elää? Kyllä ne unelmat tai tarkemmin fantasiat näyttää vaan ihan jossain muussa suunnassa olevan kuten sielläpäin jos kuvittelee käyvänsä tietyn kanssa dialogia kun joku vastaa tai vaihtoehtoisesti kaikkoaa kun psyyke ei kestä faktoja tai argumentaatiota. Sivusta


    • Ou nou, ai näin? 🥲

      Mutta kuuleppa kun (meille) vanhemmille leideille tulee helposti kuuma (ne aallot yms.) Ja sitten käy näin:

      https://www.youtube.com/watch?v=3OUVIf8rU-U

      Sitä paitsi mm. itse aloin saada noita "kukoistuskehuja" vasta 40 ikäisenä, siihen asti olin aika tapettia, kun en oikein tiennyt kuka oon.🤔

      • Anonyymi

        Saitko niitä kehuja somessa vai? Jossain facebookissa tms.? Filtteröidyt kuvat ja vanhat ämmät kehuu toisiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saitko niitä kehuja somessa vai? Jossain facebookissa tms.? Filtteröidyt kuvat ja vanhat ämmät kehuu toisiaan.

        Kyllä tarkoitin livenä. En oikein nettikehuja laske. Kun siinä voi takana olla mitä vaan ja ne voi olla kuinka "kieli poskessa kehuja"- tahansa. Toki se on livenäkin mahdollista. Lähinnä kehujat oli niitä, jotka oli tuntenut mut tyyliin 20-30v. ja oli sitä mieltä, että olen muuttunut edukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko niitä kehuja somessa vai? Jossain facebookissa tms.? Filtteröidyt kuvat ja vanhat ämmät kehuu toisiaan.

        Joo se meille ihan urheilulaji. Vihaaks muuten sanaa naisten voimaantuminem? Niin minäkin, mutta käytän sitä nyt


      • Anonyymi

        Saatasit sä melkoinen ou nou ollakin mu tiedä mitä hauskaa sitä voisi keksiä😊


    • No on se sit kiva ku ei naama kuki enää..

    • Anonyymi

      40-vuotiaana naisen elämä jatkuu parempana kuin koskaan.

      • Anonyymi

        No ois paree kyl muuten tämä on joku pyramidihuijaus


    • Anonyymi

      Noin niin kun, olisko maapallo parempi paikka ilman ihmistä, jos niin kun on ns. sielun vaellus, onko ne eläimet sitten parempia jos ne on entisiä ihmisiä.

      Einsteinin "space and time" tarkoittaa yhteistä tilaa, ei siellä voi lähteä sooloilemaan, ainoastaan sosiaalisuudesta seuraa harmonia. Olisko siis niin että maapallolle on ohjattu pääasiassa ns. epäsosiaaliset omaan napaan tuijottajat.

      No joka tapauksessa ei tähän helvettiin pidä lapsia tehdä.

      • Anonyymi

        En kyllä ymmärrä miksei naisten kanssa pysty keskustelemaan syvällisesti, mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksei naisten kanssa pysty keskustelemaan syvällisesti, mistään.

        Misantropia on kyllä teemana ihan ajaton, että kumma juttu


    • Anonyymi

      Asioista, asianhaaroista ja haarojen asennoista, voisi sanoa pissan tuoksu ja hajuveden lemu.

      Pierun tuoksu kuin Del Pieru the jalkapalloilija, pierun tuoksu ja ja deodorantin lemu.

    • Anonyymi

      Nainen on pantavimmillaan 16-vuotiaana

      • Anonyymi

        Kuvittele omiasi.Joka ikäisenä!KOKOAJAN PAHVIPÄÄ VANHENET MUTTA JÄIT KELKASTA JO AIKAA SITTEN,nyt kiukuttaa,yhyy. Luuletko että näillä alentavilla viesteilläsi voit viisareita itsellesi edulliseksi kääntää,kuvitellen ettei aika sinua koske.💩


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No pyh. Naisella on kukoistuksen aikaa, ihan hautaan asti, 20 20 20 20....

      Mikä teitä miehiä oikein vaivaa? Miksi pitää haukkua "mummoutumisesta"? Teettekö niin omille äideillenne ja isoäideillenne?

    • Anonyymi

      Aikamoista naisvihaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe