Onluvattu jo lämpöasteita. Jihuu... nyt voi mennä ettei palellu. On ollu tosi kurja talvi ettei ole päässyt ulos, mutta nyt alkaa kevät. Ihanaa kun vesi lotisee ja aurinko paistaa ja lumet sulaa.
On työttömien onnen aika kausi kun pääsee ulos.
Torstaina pääsee työtönkin ulos
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ei sitä liioin tule talvisin oltua ulkona. Miksi mennä kun ei tykkää alvesta. Hyvä et kaupassa käy, tai autollahan sielläkin käydään, ei sitä viitsi itseään palelluttaa, ihminen ei ole luotu pakkaseen. Kaikki suomalaiset tykkää kesätä ja vihaavat talvea. Kuka siitä nyt tykkää.
Me kaikki ollaan siitä samaa ieltä. - Anonyymi
Kamelinkin voi viedä nyt ulos. Sandaaleisa helposti paleltuu jalat kylmemmällä ilmalla.
Kyllä ilmainen keskuslämmity sonkin tarpeen. - Anonyymi
Mä en menny viel ulos, kun näyttää olevan lunta maassa, ei viitsi mennä sillon.
Kun tiet on sulia ja piha niin istte.
Kaupassa kun käy kerran viikossa, se riittää, joskus joka toinen viikko talvella pakkasten aikaan.
Odotellaan viel parki kuukautta jos sitte lumet on sulaneet.
Työttömänä on kiva miettiä mitä tekee millonkin, ei koskaan ole mikään pakko.- Anonyymi
kyllä kameli pitää lypsää silloin tällöin ja uutta tuoretta khattia hankkia.
- Anonyymi
Koiran kikkareita kadun varsissa löyhyää. . . .
- Anonyymi
No päästiinhän asiaan...!
- Anonyymi
Joo, onhan ollu tosi hankalaa ulkoilla, kun silmät vuotaa ja joutuu koko ajan räkimään. Tavallisesti oon ollu Thaimaassa, kyllä se työttömältäkin marjarahoilla onnistuu. Mutta ei tänä talvena, karanteenihotelli Thaimaassa muut paperitouhut yli tonnin.
TE- keskus ei tosin paljon painosta töihin, kun ei niitä nyt ole, hyvin joutaisi.
Hiukan valoa siitä, että kohta voi ottaa paidan pois ja mennä takapihalle istumaan ja lueskelemaan. Metrinen nietos siinä parin metrin päässä... - Anonyymi
Itse en ennen maaliskuuta kuonoani ulos työnnä.
joo.. mut liukasta luikasta on. ulos kaatuu ja sit on köyhä ja kipeekin.
- Anonyymi
Kohta on liian märkää mennä ulos, ei voi mennä. n haluu kasatua kun ei ole kumisaappaita enkä osta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli615865Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo612695- 1652539
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3762137Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast351688Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291622- 721419
- 1051348
- 861295
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101273