Torstaina pääsee työtönkin ulos

Anonyymi

Onluvattu jo lämpöasteita. Jihuu... nyt voi mennä ettei palellu. On ollu tosi kurja talvi ettei ole päässyt ulos, mutta nyt alkaa kevät. Ihanaa kun vesi lotisee ja aurinko paistaa ja lumet sulaa.
On työttömien onnen aika kausi kun pääsee ulos.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ei sitä liioin tule talvisin oltua ulkona. Miksi mennä kun ei tykkää alvesta. Hyvä et kaupassa käy, tai autollahan sielläkin käydään, ei sitä viitsi itseään palelluttaa, ihminen ei ole luotu pakkaseen. Kaikki suomalaiset tykkää kesätä ja vihaavat talvea. Kuka siitä nyt tykkää.
      Me kaikki ollaan siitä samaa ieltä.

• Anonyymi

Kamelinkin voi viedä nyt ulos. Sandaaleisa helposti paleltuu jalat kylmemmällä ilmalla.
      Kyllä ilmainen keskuslämmity sonkin tarpeen.

• Anonyymi

Mä en menny viel ulos, kun näyttää olevan lunta maassa, ei viitsi mennä sillon.
      Kun tiet on sulia ja piha niin istte.
      Kaupassa kun käy kerran viikossa, se riittää, joskus joka toinen viikko talvella pakkasten aikaan.

Odotellaan viel parki kuukautta jos sitte lumet on sulaneet.

Työttömänä on kiva miettiä mitä tekee millonkin, ei koskaan ole mikään pakko.

• Anonyymi

kyllä kameli pitää lypsää silloin tällöin ja uutta tuoretta khattia hankkia.

• Anonyymi

Koiran kikkareita kadun varsissa löyhyää. . . .

• Anonyymi

No päästiinhän asiaan...!

• Anonyymi

Joo, onhan ollu tosi hankalaa ulkoilla, kun silmät vuotaa ja joutuu koko ajan räkimään. Tavallisesti oon ollu Thaimaassa, kyllä se työttömältäkin marjarahoilla onnistuu. Mutta ei tänä talvena, karanteenihotelli Thaimaassa muut paperitouhut yli tonnin.
      TE- keskus ei tosin paljon painosta töihin, kun ei niitä nyt ole, hyvin joutaisi.
      Hiukan valoa siitä, että kohta voi ottaa paidan pois ja mennä takapihalle istumaan ja lueskelemaan. Metrinen nietos siinä parin metrin päässä...

• Anonyymi

Itse en ennen maaliskuuta kuonoani ulos työnnä.

• joo.. mut liukasta luikasta on. ulos kaatuu ja sit on köyhä ja kipeekin.

• Anonyymi

Kohta on liian märkää mennä ulos, ei voi mennä. n haluu kasatua kun ei ole kumisaappaita enkä osta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4783
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3868
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      3384
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2924
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      254
      2097
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108