Torstaina pääsee työtönkin ulos

Anonyymi

Onluvattu jo lämpöasteita. Jihuu... nyt voi mennä ettei palellu. On ollu tosi kurja talvi ettei ole päässyt ulos, mutta nyt alkaa kevät. Ihanaa kun vesi lotisee ja aurinko paistaa ja lumet sulaa.
On työttömien onnen aika kausi kun pääsee ulos.

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ei sitä liioin tule talvisin oltua ulkona. Miksi mennä kun ei tykkää alvesta. Hyvä et kaupassa käy, tai autollahan sielläkin käydään, ei sitä viitsi itseään palelluttaa, ihminen ei ole luotu pakkaseen. Kaikki suomalaiset tykkää kesätä ja vihaavat talvea. Kuka siitä nyt tykkää.
      Me kaikki ollaan siitä samaa ieltä.

• Anonyymi

Kamelinkin voi viedä nyt ulos. Sandaaleisa helposti paleltuu jalat kylmemmällä ilmalla.
      Kyllä ilmainen keskuslämmity sonkin tarpeen.

• Anonyymi

Mä en menny viel ulos, kun näyttää olevan lunta maassa, ei viitsi mennä sillon.
      Kun tiet on sulia ja piha niin istte.
      Kaupassa kun käy kerran viikossa, se riittää, joskus joka toinen viikko talvella pakkasten aikaan.

Odotellaan viel parki kuukautta jos sitte lumet on sulaneet.

Työttömänä on kiva miettiä mitä tekee millonkin, ei koskaan ole mikään pakko.

• Anonyymi

kyllä kameli pitää lypsää silloin tällöin ja uutta tuoretta khattia hankkia.

• Anonyymi

Koiran kikkareita kadun varsissa löyhyää. . . .

• Anonyymi

No päästiinhän asiaan...!

• Anonyymi

Joo, onhan ollu tosi hankalaa ulkoilla, kun silmät vuotaa ja joutuu koko ajan räkimään. Tavallisesti oon ollu Thaimaassa, kyllä se työttömältäkin marjarahoilla onnistuu. Mutta ei tänä talvena, karanteenihotelli Thaimaassa muut paperitouhut yli tonnin.
      TE- keskus ei tosin paljon painosta töihin, kun ei niitä nyt ole, hyvin joutaisi.
      Hiukan valoa siitä, että kohta voi ottaa paidan pois ja mennä takapihalle istumaan ja lueskelemaan. Metrinen nietos siinä parin metrin päässä...

• Anonyymi

Itse en ennen maaliskuuta kuonoani ulos työnnä.

• pervokki

joo.. mut liukasta luikasta on. ulos kaatuu ja sit on köyhä ja kipeekin.

• Anonyymi

Kohta on liian märkää mennä ulos, ei voi mennä. n haluu kasatua kun ei ole kumisaappaita enkä osta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe