itäkylän tuulivoimalat

Anonyymi

itäkylään tulossa muutama tuulimylly ,on hyvä kun jotakin muuta näkyy itäkylässä kun sontatunkiot ja sonnan haju ja paskakärpäset. Itäkyläset vierastavat kaikkea uutta ,aivan kun lehmä uutta sankoa ,mutta kyllä tuulimyllyihinkin tottuu varsinkin kun kylään tulee isot rahat niille maanomistajille joiden maalle sattutaan myllyjä rakentamaan ,korvauksia tulisi hieman tasata asuuko miten lähellä myllyä voisi laskea eri vyöhykkeitä vaikkapa satametrijä olisi vyöhyke ,joka asuisi sadan metrin päässä myyllystä voisi saada korvauksen jolla asujan elikustannukset korvataan täysimääräisenä,kivitipun lähistölle tulisi hieman korvausta ,mutta nissiin ei enää maksettaisi minkäänlaisia korvauksia ,kateutta korvaukset tietenkin aiheuttavat jos naapuri rikastuu myllyillä mutta kyllä siihenkin tottuu ,tosi kuitenkin on ,itäkylä vaurastuu tuulimyllyjen ansiosta ,kun tarhaus tulee loppumaan tulee myllybuumi hyvään rakoon ,kannatteis kylästen käydä kirkossa muutenkin kun hautajaisissa rukoilemassa myllyjen puolesta

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuulimyllyjä murehditaan mutta se ei tunnu vaivaavan ketään, että lapset opiskelee liikuntasalissa.

      • Anonyymi

        Joo, siltä se näyttää. On käsittämätöntä, että kylän agitaattorit ovat saaneet aikaan kouluasiassa sellaisen huumaa muistuttavan ilmiön, jolla ei ole terveen järjen kanssa mitään tekemistä. Lasten vahingoksi kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, siltä se näyttää. On käsittämätöntä, että kylän agitaattorit ovat saaneet aikaan kouluasiassa sellaisen huumaa muistuttavan ilmiön, jolla ei ole terveen järjen kanssa mitään tekemistä. Lasten vahingoksi kaikki.

        meidän täytyy saada syntyvyys nousemaan ,minulla ei ole käsitysta paljonko itäkylässä on hedelmällisessä iässä olevia naisia ,kaikki naiset olisi saatava synnyttämään ,itäkylässä on yhteistoiminta ollut aina voimissaan .niin nytkin olisi yteistoimin saada lapsia syntymään kaikki joukolla avustamaan naisia jotka päättävät ryhtyä synnytystalkoisiin olisi maksettava synnytsrahaa itäkylään sopisi hyvin selllainen taksa ,kettu kuukaudessa synnyttäjälle kolmen vuoden ajan ,jos näinä epävarmoina oloissa käy niin ,että joku tarha ajautuu bankrottiin voisi itäkylän maa ja kotitalousnaiset ottaa kyseisen tarhan hoidettavakseen ,synnytys talkoiden hengessä ,miehetkin varmaan olisivat ainakin hengessä mukana parhaan kykynsa mukaan ,näin saataisiin itäkylään kymmenittain lapsia ja liikuntahalli jopa uusi koulu voitaisiin saada kylään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meidän täytyy saada syntyvyys nousemaan ,minulla ei ole käsitysta paljonko itäkylässä on hedelmällisessä iässä olevia naisia ,kaikki naiset olisi saatava synnyttämään ,itäkylässä on yhteistoiminta ollut aina voimissaan .niin nytkin olisi yteistoimin saada lapsia syntymään kaikki joukolla avustamaan naisia jotka päättävät ryhtyä synnytystalkoisiin olisi maksettava synnytsrahaa itäkylään sopisi hyvin selllainen taksa ,kettu kuukaudessa synnyttäjälle kolmen vuoden ajan ,jos näinä epävarmoina oloissa käy niin ,että joku tarha ajautuu bankrottiin voisi itäkylän maa ja kotitalousnaiset ottaa kyseisen tarhan hoidettavakseen ,synnytys talkoiden hengessä ,miehetkin varmaan olisivat ainakin hengessä mukana parhaan kykynsa mukaan ,näin saataisiin itäkylään kymmenittain lapsia ja liikuntahalli jopa uusi koulu voitaisiin saada kylään

        Ei muuta kuin tuumasta toimeen! Tuossa on eväät ongelman ratkaisuun, vaikkakin vasta runsaan seitsemän vuoden päästä. Luotan sataprosenttisesti itäkyläläisten joukkohenkeen.
        Tuo kettupalkkio-asia kyllä pitää sopia ensiksi tarhamiesten kanssa, ennen kuin käydään palkkion toivossa itse varsinaiseen asiaan...


    • Anonyymi

      Kun mullikoiden ribuli osuu myllyn lapoihin, niin sonta roiskuaa ouluun saakka! 😵

      • Anonyymi

        No sehän on hyvä että lannoite näin leviää tasaisesti koko suomeen.


    • Anonyymi

      Hyvä kun myllyt tulee,mäkin saan 17500 e vuokraa per vuosi.Kiva lisä muun tulon päälle.

      • Anonyymi

        Meille tulee 22 000 ekee 🙏👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille tulee 22 000 ekee 🙏👌

        Mulle tulee niin paljon,,en edes viitsi sanoa kumminkin kateus iskis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille tulee 22 000 ekee 🙏👌

        Mun mailla vaan yksi mylly. Yritän sillä tulla toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee niin paljon,,en edes viitsi sanoa kumminkin kateus iskis

        Kröhöm.. Minä omistan mainitun tuulivoimayhtiön mutta jos kertoisin paljonko tililleni kuukausittain tästä projektista "tipahtaa" niin jäis luvat saamatta ja myllyt rakentamatta... ollaan nyt vain hissunkissun siihen asti kun viimeinenkin mylly pyörii ja naureskellaan sitten matkalla pankkiin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kröhöm.. Minä omistan mainitun tuulivoimayhtiön mutta jos kertoisin paljonko tililleni kuukausittain tästä projektista "tipahtaa" niin jäis luvat saamatta ja myllyt rakentamatta... ollaan nyt vain hissunkissun siihen asti kun viimeinenkin mylly pyörii ja naureskellaan sitten matkalla pankkiin :D

        itäkylässä otetaan riemuiten vastaan tuulimyllyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kröhöm.. Minä omistan mainitun tuulivoimayhtiön mutta jos kertoisin paljonko tililleni kuukausittain tästä projektista "tipahtaa" niin jäis luvat saamatta ja myllyt rakentamatta... ollaan nyt vain hissunkissun siihen asti kun viimeinenkin mylly pyörii ja naureskellaan sitten matkalla pankkiin :D

        Heh, tästä sai hyvät naurut, mutta oikesti, yksi tälläinen pohatta kunnassa niin kunnan talous olisi pelastettu. Tokihan sinä maksat verosi lappajärvelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tästä sai hyvät naurut, mutta oikesti, yksi tälläinen pohatta kunnassa niin kunnan talous olisi pelastettu. Tokihan sinä maksat verosi lappajärvelle?

        Lappajärvi on Suomen Monaco, kukaan ei käy töissä eikä maksa veroja 🤣


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe