Rukoilen, että jokainen joka on omalla toimillaan osoittanut vilpittömästi lähimmäisen rakkauttaan vammaista, vähempiosaista tai hädässä olevaa kohtaan saisi kiitoksena avun itse silloin, jos joskus sitä tarvitsee. Aamen.
Pyydän ja rukoilen anteeksi omia syntejäni Jeesuksen ja Jumalan Jahven nimeen. Olen tehnyt syntiä, kuten me kaikki teemme, mutta tunne siitä, että en riitä on läsnä.
Olen henkisesti hajalla, sillä tunnen kuinka satunnaisesti ne pimeät voimat hyökkäävät kimppuuni kirouksen muodossa. Joku/jotkut tahtovat minulle pahaa. Rukoilen lähes joka yö, että suojelusenkelit olisivat luonani ja pitäisivät pahan poissa. Omat energiani ehtyvät johonkin muualle, ja vaivun masennukseen. Olen menettänyt elinvoimani alle viikossa, nyt on tulossa pimeät ajat masennuksen kourissa. Varsinaista oikeaa syytä minulla ei ole masennukseeni, mutta syvissä vesissä kohta ollaan. Tunnen masennuksen vain pahenevan. Rukoilen, että rukoilet puolestani vain jos sinusta oikeasti tuntuu siltä, että haluat. Aamen.
Jotta yksikään, joka häneen uskoisi..
Anonyymi
1
177
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hae apua ja hankkiudu eroon tuollaisista mielikuvituskavereista, ihan oman mielenterveyden tähden.
Pikaista paranemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3671480Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2279202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk71837Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28805- 54793
- 40779
- 57712
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66699- 59695
- 62691