Miten voisi välttää energian katoamisen, jos joutuu tekemisiin raskaan henkilön kanssa? Joidenkin ihmisten jäljiltä olo jää järkyttävän huonoksi. Välillä tosin pelkään olevani itsekin raskasta seuraa. Olen esim. aivan tyhjiin vedetty sellaisten tapaamisten jäljiltä, missä joku vaatii jatkuvaa kehumista ja huomiota itselleen. Miten suojata itseään tilanteilta tai miten estää myös itseä olemasta energiavaras?
Energiakato toisen seurassa
171
138
Vastaukset
- Anonyymi
Energia imuroija on todella väsyttävä.
Eräs tuntemani henkilö on valtava imuroija.
Parin tunnin keskustelu saa aivan uupumaan,
Vaikka hän ei ole narsisti lainkaan.
Todellisia narsisteja kyllä seuraa vähän vierestä
kun he ylistävät itseään ja haukkuvat tuttujaan.
Vaikka heitä pitää varoa he eivät vie kuitenkaan
voimia.- Anonyymi
Joo, olen yrittänyt miettiä miten tuo kaikki oikein tapahtuu, mutta en ole päässyt selville. Olen mennyt paikalle hyvävointisena ja energisenä, mutta muutama tunti eteenpäin ja tuntuu kuin olisi jonkun sairauden kielissä. Tulee ihan fyysinen heikotus, minkä muutkin huomaa ja olotila voi jatkua seuraavanakin päivänä. Siitä huolimatta edes tuo näkyvä olotila ei estä toista hiljentämästä vauhtia.
Ap
- Anonyymi
Tämä on todella oleellinen kysymys, Pohdin asiaa joka päivä.
Arvalen että oma en energiani meni piloille huonoenergiasen seuran vuoksi.
Ongelma on hyvin vakava. Mietin yötä päivää kuinka korjata tilanne.
ppoiuuyuu - Anonyymi
Vetäytyä omaan rauhaan. Liikkua luonnossa. Meditoida. Rukoilla.
Olla omassa itsessään. Vahvistaa itsessään olevia omia hyviä ja positiivisia puolia.
Lukea hyviä kirjoja.
Katsoa ketkä ovat hyviä ystäviäsi. Ja jättää sellaiset persoonat, eli ihmiset, jotka ovat negatiivisia taakseen lopullisesti.
Joitakin muutamia vaihtoehtoja mainitakseni.- Anonyymi
Tuo omassa rauhassa oleminen on kyllä ihan elinehto. Jotenkin tuo väsyminen tapahtuu vaan niin yhtäkkiä, ihan kuin hetkessä voimat katoaisi.
Ap
- Anonyymi
Kävin psykiatrilla, josta pystyi aistimaan äärettömän pahuuden. Hän oli niin täynnä negatiivista energiaa, että sen pystyi oikein aistimaan. Elämänenergiani tyhjeni tuosta käynnistä pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Minulla tapahtui tätä soitteassani auttaviin puhelimiin sekä vanhemmilleni.
Vaikutukset olivat rajut.
Tänään huomasin erään metodin, jolla äitini sitä tekee,
Kun kerron iloisena jotain mistä olen tyytyväinen, hän alkaa mumiseemaan epämääräisen epäilevästi: mm.mm...nnn..njjaa..mmm..nn..jj
eikä sanoi mitään. Tuli niin huono olo, että piti sulkea puhelu
ja aina kun kerron lähettäneeni sähköpostiviestin hän ikäänkuin manaa, että eihän siihen tietenkään vastata,,,
No mulle vastataan nykyään normaalisti. Tosin on edelleen jokunen ihminen , jotka eivät vastaa, vaikka mielestäni kannttaisi. Arvelen sen jopa olevani äitini manipuloin nin tulosta tuon mmm nnn jjj mmnn jj...ei kai nyt sulle kuaan vastaa...kun tommosta tunnelmaa lietsitaan joku voi alkaa luulla että olisi joku syy olla vastaamatta vaikkei mitään semmosta syytä ole muuta kuin tuo äidin mumina manaus
ppoiuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kerron iloisena jotain mistä olen tyytyväinen, hän alkaa mumiseemaan epämääräisen epäilevästi: mm.mm...nnn..njjaa..mmm..nn..jj
ja aina kun kerron lähettäneeni sähköpostiviestin hän ikäänkuin manaa, että eihän siihen tietenkään vastata,,,
No mulle vastataan nykyään normaalisti. Tosin on edelleen jokunen ihminen , jotka eivät vastaa, vaikka mielestäni kannttaisi. Arvelen sen jopa olevani äitini manipuloin nin tulosta tuon mmm nnn jjj mmnn jj...ei kai nyt sulle kuaan vastaa...kun tommosta tunnelmaa lietsitaan joku voi alkaa luulla että olisi joku syy olla vastaamatta vaikkei mitään semmosta syytä ole muuta kuin tuo äidin mumina manaus
ppoiuyuyOlen tänään tavannut äitini hyvin järkyttävää,
pyörryttää vain...
popioiuuyuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tänään tavannut äitini hyvin järkyttävää,
pyörryttää vain...
popioiuuyuuuäiti manipuloi mua ihan sekasin, oli vaan pakko sulkea luurit ja netit ...huhuh päätä pyörryytää. pelkäsin että käy näin jos äidin kanssa lähtee reissuun,.,,
oli tarkotus mennä uudestaankin ihosyöpäepäilyn takia että äiti ois kuljettanu, mutta en tiedä uskallanko...
ppoioiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äiti manipuloi mua ihan sekasin, oli vaan pakko sulkea luurit ja netit ...huhuh päätä pyörryytää. pelkäsin että käy näin jos äidin kanssa lähtee reissuun,.,,
oli tarkotus mennä uudestaankin ihosyöpäepäilyn takia että äiti ois kuljettanu, mutta en tiedä uskallanko...
ppoioiiiäiti on niin pieni ja pistäväsilmäinen. ihan fiksun oloinen noin ihmisten keskellä, mutta mulle hän on hieman psykopaattimainen.
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
äiti on niin pieni ja pistäväsilmäinen. ihan fiksun oloinen noin ihmisten keskellä, mutta mulle hän on hieman psykopaattimainen.
ppoioiuuusilmät vaan vanhemmiten koko aika pistävämmät ja kovempii pää pesukoneeseen pälätys kuin koskaan.,
ppoioii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
silmät vaan vanhemmiten koko aika pistävämmät ja kovempii pää pesukoneeseen pälätys kuin koskaan.,
ppoioiinuo hänen pälätyksensä upposivat sinne auttaviin puhelimiinkin ihan täydestä minun kertominani, mutta siis ne on täyttä soopaa, nyt sentään osasin sanoa että tää on ihan soopaa ja sulkea luurit. mutta tilanne ehti mennä aika pahaksi
verrattuna eiliseen...
ppooiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ppoiuyuyTuo oli hyvä huomio, että kun itsekin haluaisi positiivista huomiota asioilleen, niin jätetään tyhjän päälle ja kohautellaan vaan olkia, jos sitäkään. Ei jotenkin haluta antaa arvoa toisen onnistumisille.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tänään tavannut äitini hyvin järkyttävää,
pyörryttää vain...
popioiuuyuuuVanhempasi ovat kuolleet jo yli 30 vuotta sitten. On ymmärrettävää, ettet kerro noista asioista psykiatrille.
Valkohaalareihin pukeutuneet henkilöt saattaisivat vierailla kotitalosi tontilla piipaa-auton kanssa pikapuoliin.
- Anonyymi
okei, mulle on tullut vaikeuksia tän äitini takia.
mä ymmärrän ettei ihmisillä ole aivoissaan puolustusmekanismia ¨
tuon tyyppiselle manipuloinnille, kun ei meinaa mullakaan olla treenistä huolimatta.
Ja on surullista, että minä ja ja jotkut muut ehkä menetämme hyviä juttuia siksi että minun tai muiden aivoja on manipuloitunut noista äitini jutuista, Tuntuu että minun pitäisi voida sille jotakin , mutta toisaalta en voi sille mitään jos ihmiset manipuloituvat varoituksistani huolimetta. Kai sitten ne "ystävät" ovat tarkoitetut menetettäväksi.
Tuntuu itselleni ylisuurelta vaatimukselta että kelvollisella ystävällä pitäisi olla niin kovat aivot että on vastustuskyky äiti poikkeukselliselle manipuloinnille, mutta pakko mun sitten kai on laittaa ystävieni aivoille niin suuret edellytykset.
ppoiuuyygtg- Anonyymi
etenkin mua järkyttää, että monien miestenkin aivot hujahtaa äitini juttuihin, mutta pakko kai se on ajatella että ne on sitten tarkoitettu menemään sinne, vaikka aika kovalta tuntuu tää asenne, mutta siis mitä muuta mä voin tehdä kuin varoittaa, aikoinaan semmosetkin jotka ovat luvanneet varoa eivät sitten silti ole varoneet. no pakko kai mun vaan on ajatella että he itse eivät ole kunioittaneet mua ja varoitustani, niin en mä voi sille mitään jos menevät harhaan.
ppoiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etenkin mua järkyttää, että monien miestenkin aivot hujahtaa äitini juttuihin, mutta pakko kai se on ajatella että ne on sitten tarkoitettu menemään sinne, vaikka aika kovalta tuntuu tää asenne, mutta siis mitä muuta mä voin tehdä kuin varoittaa, aikoinaan semmosetkin jotka ovat luvanneet varoa eivät sitten silti ole varoneet. no pakko kai mun vaan on ajatella että he itse eivät ole kunioittaneet mua ja varoitustani, niin en mä voi sille mitään jos menevät harhaan.
ppoiuuyymutta mulla on hirveitä kokemuksia eilen. olen täysin varma äitillä on hirvittävät manipulointikyvyt. ..saada ihmisrt ajattelemaan mitä ei ole olemassakaan. ..
ppiuuyyy
- Anonyymi
pelkäsin hirveesti mitä hänen tapaamisestaan tulee, no hirveää tuli...
ppoioiuu- Anonyymi
mä varauduin eiliseen todella ja silti mun äiti manipuloi minut ihan hirveellä tavalla,
no ehkä tästäkin vielä pelastuu, jos Jumala suo,
pelottaa vaan kun pitää lähteä äidin matkaan vielä tuon ihosyöpäkohdan takia.
Kun muilta osin äiti selvästi tahtoo mulle huonoa.
ppooiiuuu
- Anonyymi
Oisko ne sellaisia verenimijöitä sitten ihan täysin kukapa tietää häntä. https://youtu.be/rQWfkQwxWN4
- Anonyymi
Ap.lle kysymys; Oletko jotenkin altavastaajana keskustelussa?
Tunnetko, että joudut jollain tavaoin pulustautumaan?
Vaikka kysymys on sosiaalisesta kanssakäymisetä asiaan
ei välttämättä liity narsismi.
Joidenkin ihmisten karisma on vain niin tyrmäävä.- Anonyymi
En ole Ap mutta kerron omasta kokemuksesta pienen esimerkin, miten kommunikointi yleisesti etenee. Narsisti ei näe eikä tiedosta erillisyyttäni (oma mieli ja tahto), ja jos sanon oman mielipiteeni tai tuntemukseni jostakin asiasta, vastaus on "olet määräilevä ja manipuloit minua". Hänessä ei ole tilaa toiselle ihmiselle, minun tehtäväni on vain ihailla, myötäillä, miellyttää ja lumoutua. Annan, annan ja annan mutta en saa vastavuoroisesti takaisin muuta kuin mitätöintia ja tylytystä.
- Anonyymi
Höpö höpö, vilpittömästi karismaattiset ihmiset eivät vie toisen energiaa, vaan säteilevät energiaa toisille.
ppoiuyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, vilpittömästi karismaattiset ihmiset eivät vie toisen energiaa, vaan säteilevät energiaa toisille.
ppoiuyyyhtuo jälkimmäinen kommentti pitää paikkansa.
Mun perheessä on aika äärimmäistä narsismia. Ihmettelen ettei ihmisrt huomaa sitä, ehkä koska se on niin äärim mäistä ettei liity enää kokemuspiiriinsä.
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo jälkimmäinen kommentti pitää paikkansa.
Mun perheessä on aika äärimmäistä narsismia. Ihmettelen ettei ihmisrt huomaa sitä, ehkä koska se on niin äärim mäistä ettei liity enää kokemuspiiriinsä.
ppoiuyyyyoon joutun ut hirveisiin vaikeuksiin pari päivää sitten tavattuani äiti, tämä ei voi enää jatkua, mun hermosto memee ihan pois tolaltaan minuun kohdistuvasta henkisestä emotionaalisesta ja älyä lyövästä hyökkäilystä- hermosto joutuu olla koko aika valmiina "vihollisen " hyökkäyksiin.
ppiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon joutun ut hirveisiin vaikeuksiin pari päivää sitten tavattuani äiti, tämä ei voi enää jatkua, mun hermosto memee ihan pois tolaltaan minuun kohdistuvasta henkisestä emotionaalisesta ja älyä lyövästä hyökkäilystä- hermosto joutuu olla koko aika valmiina "vihollisen " hyökkäyksiin.
ppiuuuumun vanhemmat käyttäytyy kuin viholliset jotka välillä maanittelee mua jollain "makupaloilla" kuten kuljettamisella lääkäriin (fyysisiä sairauksia) .
ppiiuyuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun vanhemmat käyttäytyy kuin viholliset jotka välillä maanittelee mua jollain "makupaloilla" kuten kuljettamisella lääkäriin (fyysisiä sairauksia) .
ppiiuyuyyyoon ollut kauheessa shokkitilassa kaks päivää, en juuri tiedä mistään mitään.
Pelotti hirveesti mennä äidin kyytiin ja oli syytäkin pelätä.
Äiti oli fiksun oloinen päällisin puolin mutta manipuloinnin taso aivan hirvittävä.
Lääkärin odotushuoneessa hän käskyillään seisotti mua milloin missäkin kohtaa kuin koiraa: Seiso tässä seiso tässä, älä seiso siinä., tuu tänne, menee kauemman, istu tähän...
olin jo aivan itseni kadottaneessa tilassa kotona, sitten alkoi hyökkäily pelottelu sättiminen ja mulla shokissa kakls vuoroikautta kauhoikohtauksia,
Pelkään tuota manipulointia, että äiti saisi jotenkin mut toimimaan tahtoni vastaisella tavalla...oikein treenattuaan mua kuin koiraa vuosikymmeniä...
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon ollut kauheessa shokkitilassa kaks päivää, en juuri tiedä mistään mitään.
Pelotti hirveesti mennä äidin kyytiin ja oli syytäkin pelätä.
Äiti oli fiksun oloinen päällisin puolin mutta manipuloinnin taso aivan hirvittävä.
Lääkärin odotushuoneessa hän käskyillään seisotti mua milloin missäkin kohtaa kuin koiraa: Seiso tässä seiso tässä, älä seiso siinä., tuu tänne, menee kauemman, istu tähän...
olin jo aivan itseni kadottaneessa tilassa kotona, sitten alkoi hyökkäily pelottelu sättiminen ja mulla shokissa kakls vuoroikautta kauhoikohtauksia,
Pelkään tuota manipulointia, että äiti saisi jotenkin mut toimimaan tahtoni vastaisella tavalla...oikein treenattuaan mua kuin koiraa vuosikymmeniä...
ppoiuuumä en halua kuunnella mitään vanhempieni juttuja yhtään enää!
Ne on kauheeta vaarallista soopaa.
ppoiuyyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en halua kuunnella mitään vanhempieni juttuja yhtään enää!
Ne on kauheeta vaarallista soopaa.
ppoiuyyyhKun sanoin isälleni, että mulla on ilmeisesti ihosyöpää kohta ihossa, hän vastasi tyyliinsä oikein rumasti ja hyökkäävästi: "Sä et tiedä yhtään mitään!"
No äiti puolusti ettei tollei kuuluis puhua kellekään. Mutta mentyäni äidin matkaan äiti sätti vielä pahemmin. Musta tuntuu kuin joutuisin pyöriin joidenkin pähkähullujen kanssa , toisi pelottavaa.
ppoiuuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sanoin isälleni, että mulla on ilmeisesti ihosyöpää kohta ihossa, hän vastasi tyyliinsä oikein rumasti ja hyökkäävästi: "Sä et tiedä yhtään mitään!"
No äiti puolusti ettei tollei kuuluis puhua kellekään. Mutta mentyäni äidin matkaan äiti sätti vielä pahemmin. Musta tuntuu kuin joutuisin pyöriin joidenkin pähkähullujen kanssa , toisi pelottavaa.
ppoiuuhtää tuntuu todellakin siltä että mua emotionaalisesti pahoipidellään koko aika,.
toivottavasti kaiki on kunnoissa kun kaks päivää oli kauhukohtauklsia, jotka alko äidin kanssa reissussa,
ppoioiuiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää tuntuu todellakin siltä että mua emotionaalisesti pahoipidellään koko aika,.
toivottavasti kaiki on kunnoissa kun kaks päivää oli kauhukohtauklsia, jotka alko äidin kanssa reissussa,
ppoioiuiumä tunnen sen niin ilmiselväs ti että nää ihmiset on mua kohtaan pahoja, he ikäänkuin henkisesti rajusti tönii mua koko aika niin että san kauhukohtauksiam, niin on ihan luonnotonta näytellä ikäänkuin niin ei olis, etteikö he muka olis pahoja mua kohtaan.
ppoiiuuiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä tunnen sen niin ilmiselväs ti että nää ihmiset on mua kohtaan pahoja, he ikäänkuin henkisesti rajusti tönii mua koko aika niin että san kauhukohtauksiam, niin on ihan luonnotonta näytellä ikäänkuin niin ei olis, etteikö he muka olis pahoja mua kohtaan.
ppoiiuuiuuheistä tulee niin hyökkäävä ja pelottava tunnelma etten edes uskalla soittaa numeroihinsa ettei kauhukohtaukset pahene. Kyllä nää kauhukophtaukset tulee täst'ä kauheesta emotionaalisesti kiristävästä ja tönivästä tunnelmasta vanhemien ja mun välillä.
Sanoin alusta asti että ne kohtauksr paranee åelkästään ystä'vällisellä puheella,
Vanhempani ehdottomasti kieltätytyivät ystävällisestä puheesta,.
Kerroin siitä aikoinaan kriisipuhelimeen. Ihmettelen että ihmiset eivät pitä'neet outona ehdotonta ystävällisestä puheesta kieltätymistä, vaika vanhempani samaan aikaan toivat esiin etten ole tehn yt heille mitään pahaa ja olen täysin syytön.
Että tälle vaan ei voi mitään että mua tällätavoibn hyökkäillään. Tuohon aikaan kriisipuhelinväki ei mitenkään kyseenalaistanut tuota mun outoia kohtelua. Ihmettelen sitä tosi paljon.
ppiuyygygg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heistä tulee niin hyökkäävä ja pelottava tunnelma etten edes uskalla soittaa numeroihinsa ettei kauhukohtaukset pahene. Kyllä nää kauhukophtaukset tulee täst'ä kauheesta emotionaalisesti kiristävästä ja tönivästä tunnelmasta vanhemien ja mun välillä.
Sanoin alusta asti että ne kohtauksr paranee åelkästään ystä'vällisellä puheella,
Vanhempani ehdottomasti kieltätytyivät ystävällisestä puheesta,.
Kerroin siitä aikoinaan kriisipuhelimeen. Ihmettelen että ihmiset eivät pitä'neet outona ehdotonta ystävällisestä puheesta kieltätymistä, vaika vanhempani samaan aikaan toivat esiin etten ole tehn yt heille mitään pahaa ja olen täysin syytön.
Että tälle vaan ei voi mitään että mua tällätavoibn hyökkäillään. Tuohon aikaan kriisipuhelinväki ei mitenkään kyseenalaistanut tuota mun outoia kohtelua. Ihmettelen sitä tosi paljon.
ppiuyygyggsen mä ymmärrän että jonkin verran kohtaan vastustusta, koska oon taiteilija joka pyrkii kehittämään uudenlaista ajattelua. mutta tää meno on ei ymmärrettävän rajua.
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen mä ymmärrän että jonkin verran kohtaan vastustusta, koska oon taiteilija joka pyrkii kehittämään uudenlaista ajattelua. mutta tää meno on ei ymmärrettävän rajua.
ppoiiuuuMut sitä mä mietin eilen, että ei mun kannata enää yrittää mielistellä ihmisiä jotka on hyökkääviä mua kohtaan siksi että olen pitänyt ja välittänyt heistä.
Jossain oli joku buddhalainen kai lause, että älä anna itseäsi kohdella huonosti vain siksi että olet rakastanut heitä.
ppioiiiui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sitä mä mietin eilen, että ei mun kannata enää yrittää mielistellä ihmisiä jotka on hyökkääviä mua kohtaan siksi että olen pitänyt ja välittänyt heistä.
Jossain oli joku buddhalainen kai lause, että älä anna itseäsi kohdella huonosti vain siksi että olet rakastanut heitä.
ppioiiiuiYmmärrän tässä on arvoristiriita mun ja joidenkin ihmisten välillä., mun elämän korkeimpia arvoja on rakastavat tunteet ihan niin ä tunteina ja tunnekokemuksina, eikä ne ole kaikkien arvoja...
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän tässä on arvoristiriita mun ja joidenkin ihmisten välillä., mun elämän korkeimpia arvoja on rakastavat tunteet ihan niin ä tunteina ja tunnekokemuksina, eikä ne ole kaikkien arvoja...
ppiuyyyMutta että näiden tunnekokemusten johdosta muhun on kohdistettu rajujakin eleitä, on todella yllätynyt minut tästä maailmanmenoin suunnasta. Ei vielä 30 vuotta sitten ollut tällästä. Kyllä ihmisille sai sanoa heitä rakastavansa, Mä nuorena jakelin henkistä rakkautta paljonkin, eikä siitä yleensä seurannut aggressioita kuten nykyään.
ppiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta että näiden tunnekokemusten johdosta muhun on kohdistettu rajujakin eleitä, on todella yllätynyt minut tästä maailmanmenoin suunnasta. Ei vielä 30 vuotta sitten ollut tällästä. Kyllä ihmisille sai sanoa heitä rakastavansa, Mä nuorena jakelin henkistä rakkautta paljonkin, eikä siitä yleensä seurannut aggressioita kuten nykyään.
ppiuuuuNyt mun ympärillä on jotain ihmisiä jotka on kertakaikkisen suunttuneita minulle myönteisistä tunteistani itseäänkin kohtaan. Se on mulle käsittämätön kokemus. Ensin olin shokissa, sitten nauroin....että onko tää nyt ihan Shakespearea, että rakkaudesta tuomitaan... ei voi olla totta...
ppooiiuuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mun ympärillä on jotain ihmisiä jotka on kertakaikkisen suunttuneita minulle myönteisistä tunteistani itseäänkin kohtaan. Se on mulle käsittämätön kokemus. Ensin olin shokissa, sitten nauroin....että onko tää nyt ihan Shakespearea, että rakkaudesta tuomitaan... ei voi olla totta...
ppooiiuuyuyyIhan oikeesti noin kahdeksan v uotta sitten lopetin kayttämästä rakastamaani rakkaus sanaa kun se alkoi tuntua niin vaaralliselle, piilotin rakkauden taiteeseeni salakielellä, jolla rakkauden voi ilmaista ilman "tuomittavaa" rakkaus-sanaa.
Mut nyt mä pläjäytin someen taululleni nimen rakkaus, ,kumouksellista heh.
täällä kauhukohtauksen keskellä
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeesti noin kahdeksan v uotta sitten lopetin kayttämästä rakastamaani rakkaus sanaa kun se alkoi tuntua niin vaaralliselle, piilotin rakkauden taiteeseeni salakielellä, jolla rakkauden voi ilmaista ilman "tuomittavaa" rakkaus-sanaa.
Mut nyt mä pläjäytin someen taululleni nimen rakkaus, ,kumouksellista heh.
täällä kauhukohtauksen keskellä
ppoiuyyyIhan kuin maailmassa olisi tullut kielletyksi rakastaa ihan oikeesti. ..siis oikeen rakkautta...
jotkut himot ja egoistiset rakastumiset vielä jotenkin on sallittuja muttei henkin en rakkaus...
ppiiuuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin maailmassa olisi tullut kielletyksi rakastaa ihan oikeesti. ..siis oikeen rakkautta...
jotkut himot ja egoistiset rakastumiset vielä jotenkin on sallittuja muttei henkin en rakkaus...
ppiiuuyuyytoivittavasti asiat on ainakin suurinpiirtein kunnossa vaikka olen shokissa parin viime vuorokauden kokemuksista jotka oli odottamattomia,.,
Mä joka olen henkisen rakkauden taiteilija ollut aina...mulle on tosio vaikeeta äiti joka ei laikaan tiedä mitä on rakkaus....voisko joku ymmärtää sen...
semmonen luonne on läheltä tarkastellen selkäpiitä karmiva...ihan totta...
ppoiiuuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivittavasti asiat on ainakin suurinpiirtein kunnossa vaikka olen shokissa parin viime vuorokauden kokemuksista jotka oli odottamattomia,.,
Mä joka olen henkisen rakkauden taiteilija ollut aina...mulle on tosio vaikeeta äiti joka ei laikaan tiedä mitä on rakkaus....voisko joku ymmärtää sen...
semmonen luonne on läheltä tarkastellen selkäpiitä karmiva...ihan totta...
ppoiiuuuyvoisko joku ymmärtää että siitä muodostuu tahtomattakin henkisellä tasolla aiiiivan hirvittävä vastakkaisasetteliu:
henkisen rakkauden taiteilija ja äiti joka vihaa rakkautta..,.
tää on oikeesti hirveen pelottava asetelma..
ppiuuyyhy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisko joku ymmärtää että siitä muodostuu tahtomattakin henkisellä tasolla aiiiivan hirvittävä vastakkaisasetteliu:
henkisen rakkauden taiteilija ja äiti joka vihaa rakkautta..,.
tää on oikeesti hirveen pelottava asetelma..
ppiuuyyhymut voihan se olla että olen henkisen rakkauden taiteilijaksi tullut just koska äiti on rakkauden vihaaja. Mulle rakkaus on jotain mitä taiteillaan, luodaan itse....sitä ei tarvi tulla äidiltä ollakseen...
ppoiiuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut voihan se olla että olen henkisen rakkauden taiteilijaksi tullut just koska äiti on rakkauden vihaaja. Mulle rakkaus on jotain mitä taiteillaan, luodaan itse....sitä ei tarvi tulla äidiltä ollakseen...
ppoiiuuyytäällä sitä ollaan kauhukohtausten keskellä (en tiedä parista v uorokaudesta juuri mitään ja se huolestuttaa, olin niin shokissa, vasta nyt herään vähitellen) ja mulla on intohimo henkisen rakkauden taiteiluun, mulla on tosi voimakas intohimo siihen...
mut se on hankala, kun jos mä koitan ilmaista tuota vähän poikkeuksellista intohimoa, reaktio voi olla hyökkäävä: "Mitä helvettiä tämä on ?"
ppiiuyuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä sitä ollaan kauhukohtausten keskellä (en tiedä parista v uorokaudesta juuri mitään ja se huolestuttaa, olin niin shokissa, vasta nyt herään vähitellen) ja mulla on intohimo henkisen rakkauden taiteiluun, mulla on tosi voimakas intohimo siihen...
mut se on hankala, kun jos mä koitan ilmaista tuota vähän poikkeuksellista intohimoa, reaktio voi olla hyökkäävä: "Mitä helvettiä tämä on ?"
ppiiuyuyyyymutta voi näillä asioilla olla yhteys...koska olen sellaisen äidin lapsi, jolta ei voi saada rakkautta, vain ja ainoastaan lukemattomia sadistisia henkisiä ja emotionaalisia hyökkäyksiä, loputtomasti, niin että hermostoni on ihan raunioina, siinä joutuu käyttämään ihan fyysisiä lihaksia saadakseen itsensä tasapainoon loputtomasti toistuvilta hyökkäyksiltä...
mutta mikä tästä voi pelastaa ?
Tietenkin rakkauden taiteilu, rakkauden luominen tyhjästä!
pppoiuyyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta voi näillä asioilla olla yhteys...koska olen sellaisen äidin lapsi, jolta ei voi saada rakkautta, vain ja ainoastaan lukemattomia sadistisia henkisiä ja emotionaalisia hyökkäyksiä, loputtomasti, niin että hermostoni on ihan raunioina, siinä joutuu käyttämään ihan fyysisiä lihaksia saadakseen itsensä tasapainoon loputtomasti toistuvilta hyökkäyksiltä...
mutta mikä tästä voi pelastaa ?
Tietenkin rakkauden taiteilu, rakkauden luominen tyhjästä!
pppoiuyyytideana on juurikin se, että omatakseen rakkautta, sitä ai tarvitse saada keneltäkään, sen voi Jumalan avulla luoda tyhjästä, taiteilla esiin....
ppoiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ideana on juurikin se, että omatakseen rakkautta, sitä ai tarvitse saada keneltäkään, sen voi Jumalan avulla luoda tyhjästä, taiteilla esiin....
ppoiuuyyyymutta tää on hurja taistelu sekuntti sekuntilta...saada se esiin, kun äiti näkee pienenkin versoin, hän tekee kaikkensa tuhotakseen sen...tätä on mun elämä oikeesti...
ppouuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta tää on hurja taistelu sekuntti sekuntilta...saada se esiin, kun äiti näkee pienenkin versoin, hän tekee kaikkensa tuhotakseen sen...tätä on mun elämä oikeesti...
ppouuyyymun äiti on mun täydellinen vihollinen, josta mun pitää kuitenkin huolehtia samalla, myös jottei rakkaus minussa säry, tämä on rankka tehtävä ja täysin yksipuolinen...
ja mulla on kumma tapa huolehtia kaikista vihollisistani, mulle on tärkeetä että mun viholliset on kunnossa,.,.,koska muuten rakkaus minussa särkyy..
ppoiuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun äiti on mun täydellinen vihollinen, josta mun pitää kuitenkin huolehtia samalla, myös jottei rakkaus minussa säry, tämä on rankka tehtävä ja täysin yksipuolinen...
ja mulla on kumma tapa huolehtia kaikista vihollisistani, mulle on tärkeetä että mun viholliset on kunnossa,.,.,koska muuten rakkaus minussa särkyy..
ppoiuuyuymut siis tää homma on niin rankka, että välillä fyysinen hermosto ei siitä selviä ja olen shokissa ja kauhukohtauksissa emotionaalisista iskuista joita mun pitää vastaanottaa kuin nyrkkeilysäkki...isähän kerran tokaisi, että olishan se parempi jos mun paikalla olis nyrkkeilysäkki...
sitäkään ei kriisipuhelinvastaajat mitenkään ihmetelleet aiemmin...
olikohan se niin selvää että mä luonnollisestikin oilen henkinen nyrkkeilysäkki. ettei sitä kukaan ees kyseenalaista..
ppiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut siis tää homma on niin rankka, että välillä fyysinen hermosto ei siitä selviä ja olen shokissa ja kauhukohtauksissa emotionaalisista iskuista joita mun pitää vastaanottaa kuin nyrkkeilysäkki...isähän kerran tokaisi, että olishan se parempi jos mun paikalla olis nyrkkeilysäkki...
sitäkään ei kriisipuhelinvastaajat mitenkään ihmetelleet aiemmin...
olikohan se niin selvää että mä luonnollisestikin oilen henkinen nyrkkeilysäkki. ettei sitä kukaan ees kyseenalaista..
ppiuyuyyHenkisestä väkivallasta:
Moni ajattelee, että jos ei fyysisesti nyrkkeile, se on ok että verbaalisella tasolla joku merkityksellistetään nyrkkeilysäkiksi, ettei se ole mitään, ja nyrkkeilysäkki on hullu jos s iitä järkyttyy kun se oli vain mielikuvitusta.,,.,
se ei ihan mee noin, tommonen mielikuvitus on vaarallista...ja se on fyysistä, se vaikuttaa aivosolujen toimintaan ja voi jopa tappaa aivosoluja...
ppoiuyytty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkisestä väkivallasta:
Moni ajattelee, että jos ei fyysisesti nyrkkeile, se on ok että verbaalisella tasolla joku merkityksellistetään nyrkkeilysäkiksi, ettei se ole mitään, ja nyrkkeilysäkki on hullu jos s iitä järkyttyy kun se oli vain mielikuvitusta.,,.,
se ei ihan mee noin, tommonen mielikuvitus on vaarallista...ja se on fyysistä, se vaikuttaa aivosolujen toimintaan ja voi jopa tappaa aivosoluja...
ppoiuyyttyja kyllä se vaikuttaa fyysisen maailman tapahtumiin jos joku on henkisellä tai verbaalisella tasolla jonkun "nyrkkeilysäkki", kyllähän se muuttaa suuren joukon fyysisiä tapahtumia.,..
ppoiuuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja kyllä se vaikuttaa fyysisen maailman tapahtumiin jos joku on henkisellä tai verbaalisella tasolla jonkun "nyrkkeilysäkki", kyllähän se muuttaa suuren joukon fyysisiä tapahtumia.,..
ppoiuuuysiinä ihmiset erehtyy kun viittaavat kintaalla...että kuka nyt mielivituksesta piittaisi...paha mielikuvitus voi tuhota koko elämän, kuten mulle on ollut käydä siitä lähtien kun tuttava, äiti ja joitain kriisipuhelinvastaajia ja joitain muita aloitti pahan mielikuvituksen liittyen minuun...se vielä tarttuu kai se mielikuvitus ihmisten välillä...
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä ihmiset erehtyy kun viittaavat kintaalla...että kuka nyt mielivituksesta piittaisi...paha mielikuvitus voi tuhota koko elämän, kuten mulle on ollut käydä siitä lähtien kun tuttava, äiti ja joitain kriisipuhelinvastaajia ja joitain muita aloitti pahan mielikuvituksen liittyen minuun...se vielä tarttuu kai se mielikuvitus ihmisten välillä...
ppoiiuuuuJa nyt kun mä elän sen pahan mielikuvituksen tuottamaa kauhua asia on yritetty kääntää niin kuin mä olisin sen pahan mielikuvituksen keksijä jä alullempanija ja syyllinen.
Kriisipuhelinvastaajia jopa kehoitti minua maalaamaan sitä kauhua, jopa taiteilijaksi esittäytyn yt mies, loukkaannuin todella.
Ehkä tää pystyttäisiin selvittään kuka on pahan mielikuvituksen alullepanija, että kaikki osalliset laitettaisiin kehittämään kaunista mielikuvitusta, ja kuka ei siihen kykene on todennäköisempi pahan mielikuvituksen alullepanija kuin se joka kykenee kauniiseen mielikuvitukseen.
ppiouuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt kun mä elän sen pahan mielikuvituksen tuottamaa kauhua asia on yritetty kääntää niin kuin mä olisin sen pahan mielikuvituksen keksijä jä alullempanija ja syyllinen.
Kriisipuhelinvastaajia jopa kehoitti minua maalaamaan sitä kauhua, jopa taiteilijaksi esittäytyn yt mies, loukkaannuin todella.
Ehkä tää pystyttäisiin selvittään kuka on pahan mielikuvituksen alullepanija, että kaikki osalliset laitettaisiin kehittämään kaunista mielikuvitusta, ja kuka ei siihen kykene on todennäköisempi pahan mielikuvituksen alullepanija kuin se joka kykenee kauniiseen mielikuvitukseen.
ppiouuyyMä olen huomannut että mulla laukeaa kauhumielikuvitusta päässä kun äiti oikein käärmemäisesti ääntelee puhelimessa suunnetellessani kauniin mielikuvituksen projektejani. Siitä vietittyy mua kohtaan paha tahto joka laukaisee noita kauhukokemuksia ja sit mä välillä alan pelkään että on kai varmaa ettei mitään fyysisesti pahaa oo tapahtunut ollessani tokkurassa minuun kohdistetun pahan johdosta, pelkään että jos mulle tossa tilassa tapahtuu virheitä, kun en hahmota mitään kunnes saan omassa rauhassa rauhoituttua sen energian kehossa taas tasaiseksi.
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen huomannut että mulla laukeaa kauhumielikuvitusta päässä kun äiti oikein käärmemäisesti ääntelee puhelimessa suunnetellessani kauniin mielikuvituksen projektejani. Siitä vietittyy mua kohtaan paha tahto joka laukaisee noita kauhukokemuksia ja sit mä välillä alan pelkään että on kai varmaa ettei mitään fyysisesti pahaa oo tapahtunut ollessani tokkurassa minuun kohdistetun pahan johdosta, pelkään että jos mulle tossa tilassa tapahtuu virheitä, kun en hahmota mitään kunnes saan omassa rauhassa rauhoituttua sen energian kehossa taas tasaiseksi.
ppoioiuuumä olen tarkkaan tutkin ut tän ilmiön, näin se tapahtuu.
ne fyysiset hermosto-oireet mun kehossa, ne on todellakin ilkeän puheen ja äänen niin voimakas kehollinen emotionaalinen reaktio, joka aiheuttaa väliaikaisen pään pökertymisen shokkiin. ehkä asperger voimistaa tuota pään pökertymisreaktiota. tuosta on kohtaukissani kyse. ne tapahtuu tahdon vastaisesti. saan ne loppumaan hirveellä joka fyysisesti uuvuttavalla ponnistelulla yleensä viimeistään muutamassa vuorokaudessa ilkeälle puheelle altistumisen jälkeen,
ppoiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä olen tarkkaan tutkin ut tän ilmiön, näin se tapahtuu.
ne fyysiset hermosto-oireet mun kehossa, ne on todellakin ilkeän puheen ja äänen niin voimakas kehollinen emotionaalinen reaktio, joka aiheuttaa väliaikaisen pään pökertymisen shokkiin. ehkä asperger voimistaa tuota pään pökertymisreaktiota. tuosta on kohtaukissani kyse. ne tapahtuu tahdon vastaisesti. saan ne loppumaan hirveellä joka fyysisesti uuvuttavalla ponnistelulla yleensä viimeistään muutamassa vuorokaudessa ilkeälle puheelle altistumisen jälkeen,
ppoiuyyyyja aluksi mut manipuloitiin harhaan näiden kohtauksien alkuperästä luulemaan että ne lähtee jotenkin yksinomaan minusta, niin en osannut suojautua ilkeiltä puheilta mitenkään vaan imin ne kaikki itseeni, kuten kriisiupuhelinvastaaja tosi huomanneen sa minun ottavan kaiken vastaan, niin toki olin maniouloinnille altis ottaessani kaiken vastaan ja en osannut edes puolustaa itseän i mitenkään kun mut oli manipuloitu selityklsillä kuinka kaikki johtuu minusta,
ppoiuuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja aluksi mut manipuloitiin harhaan näiden kohtauksien alkuperästä luulemaan että ne lähtee jotenkin yksinomaan minusta, niin en osannut suojautua ilkeiltä puheilta mitenkään vaan imin ne kaikki itseeni, kuten kriisiupuhelinvastaaja tosi huomanneen sa minun ottavan kaiken vastaan, niin toki olin maniouloinnille altis ottaessani kaiken vastaan ja en osannut edes puolustaa itseän i mitenkään kun mut oli manipuloitu selityklsillä kuinka kaikki johtuu minusta,
ppoiuuuyniin tottakai tuossa tilanteessa mun tiedostamattoman kehon emotionaaliset puolustusreaktiot eli kohtaukset paheni, kun keho sanoo että tää mitä mulle tehdään ei ole ok, mutta mieli ei tajua sitä manipuloituna. ..ja ottaa ja ottaa vaan vastaan juttua mikä rajuunnuttaa kohtauksia...kun siis mä olen ihminen joka ei oo yleensä koskaan vihainen...
ppoiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tottakai tuossa tilanteessa mun tiedostamattoman kehon emotionaaliset puolustusreaktiot eli kohtaukset paheni, kun keho sanoo että tää mitä mulle tehdään ei ole ok, mutta mieli ei tajua sitä manipuloituna. ..ja ottaa ja ottaa vaan vastaan juttua mikä rajuunnuttaa kohtauksia...kun siis mä olen ihminen joka ei oo yleensä koskaan vihainen...
ppoiuuyyyysiis mä vaan empaattisesti eläydyin aivan kaikkeen mitä mulle puhuttiin.
KOska mä olin koko nuoruuden sellainen eläyjä eikä siinä ollut ongelmaa ennenkuin mut laitettiin eläytymään liian vaarallisiin puheisiin.,
ppoiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis mä vaan empaattisesti eläydyin aivan kaikkeen mitä mulle puhuttiin.
KOska mä olin koko nuoruuden sellainen eläyjä eikä siinä ollut ongelmaa ennenkuin mut laitettiin eläytymään liian vaarallisiin puheisiin.,
ppoiuyuyykyllä mua hyväksikäytettiin henkisesti, mä kerroin kaikille kuinka olen äärimmäinen empaattinen eläytyjä ja sit mulle puhuttiin vaarallista juttua eläydyttäväksi suuret määrät kun olin vammautuneessa tilassa. Tätä varmaan äitini tarkkoitti pilkanimellä henkinen prostituoitu minusta, järkytyin siitä tosi paljon kun äiti sanoi parikymmentä vuotta sitten, koska mulle on siveys aina ollut tärkeä arvo,.
ppoiiuuyyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mua hyväksikäytettiin henkisesti, mä kerroin kaikille kuinka olen äärimmäinen empaattinen eläytyjä ja sit mulle puhuttiin vaarallista juttua eläydyttäväksi suuret määrät kun olin vammautuneessa tilassa. Tätä varmaan äitini tarkkoitti pilkanimellä henkinen prostituoitu minusta, järkytyin siitä tosi paljon kun äiti sanoi parikymmentä vuotta sitten, koska mulle on siveys aina ollut tärkeä arvo,.
ppoiiuuyyuyuJa sitten kun juttu kävi niin vaaralliseksi että tajusin että empaattinen eläytyminen siihen alkaa olla hengenvaarallista mun on pitänyt alkaa käyttätyä päällisin puolin ei empaattisesti ja kriittisesti ja sitten siltä pohjalta jotku sitten voi väittää etten vieläkään ole riittävän empaattinen. MUtta kyse on siitä etten voi olla, koska jos mulla ei ole mitään pidäkkeitä empatiassani, voi alkaa tapahtua pahoja jos empatiani vaatijat ovat pahoissa aikeissa.
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten kun juttu kävi niin vaaralliseksi että tajusin että empaattinen eläytyminen siihen alkaa olla hengenvaarallista mun on pitänyt alkaa käyttätyä päällisin puolin ei empaattisesti ja kriittisesti ja sitten siltä pohjalta jotku sitten voi väittää etten vieläkään ole riittävän empaattinen. MUtta kyse on siitä etten voi olla, koska jos mulla ei ole mitään pidäkkeitä empatiassani, voi alkaa tapahtua pahoja jos empatiani vaatijat ovat pahoissa aikeissa.
ppoiuyyysiis voi päätyä vaarallisesti manoipuloiduksi, jotenm tiedoksi että mä tietoisesti pidättelen empatiaa, ei ole kyse siitä ettei sitä olisi, vaan sitä on lähes vaarallisen paljon. Koska jos mä eläydyn toisen henkilön johonkin vaaralliseen juttuun täysillä, siitä voi olla vaaralliset seuraukset. Siks mä pidättelen empatiaa, mutta sitä varmasti riittää jos on turvallista jakaa.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis voi päätyä vaarallisesti manoipuloiduksi, jotenm tiedoksi että mä tietoisesti pidättelen empatiaa, ei ole kyse siitä ettei sitä olisi, vaan sitä on lähes vaarallisen paljon. Koska jos mä eläydyn toisen henkilön johonkin vaaralliseen juttuun täysillä, siitä voi olla vaaralliset seuraukset. Siks mä pidättelen empatiaa, mutta sitä varmasti riittää jos on turvallista jakaa.
ppiuyyymä oon niin ku kokonaan eri ihminen eri maailmassa yksinäni, kuin siinä aivotilassa johon äiti juttuineen minut manipuoloi ja se hirveä emotionaalinen energia vaikuttaa aivoihini aivan käsittämättömällä tavalla , johdattaa mut kokemaan maailman kuin helvettinä, kun taas omissa energioissaan ollessani sen on niin kaunis...
Arvelen että tässä on jopa kyse kateudesta aivojeni kauniinkokemiskykyyn, kun minua emotionaalisesti hyökätä'än, se toiminto lamautuu..
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon niin ku kokonaan eri ihminen eri maailmassa yksinäni, kuin siinä aivotilassa johon äiti juttuineen minut manipuoloi ja se hirveä emotionaalinen energia vaikuttaa aivoihini aivan käsittämättömällä tavalla , johdattaa mut kokemaan maailman kuin helvettinä, kun taas omissa energioissaan ollessani sen on niin kaunis...
Arvelen että tässä on jopa kyse kateudesta aivojeni kauniinkokemiskykyyn, kun minua emotionaalisesti hyökätä'än, se toiminto lamautuu..
ppoiiuuuumä päästin kerran ton kauniinkokemiskykyni valloilleen vammautumiseni aikana, se johti hämmästyksekseni melkein "tuomioon pahanteostani". oikee elämä on kuin jostain Shakespearen kirjasta. Mä lapsena opin romanttisen rakkauden baletista Romeo ja Julia.
ppoiiiiiiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä päästin kerran ton kauniinkokemiskykyni valloilleen vammautumiseni aikana, se johti hämmästyksekseni melkein "tuomioon pahanteostani". oikee elämä on kuin jostain Shakespearen kirjasta. Mä lapsena opin romanttisen rakkauden baletista Romeo ja Julia.
ppoiiiiiiuMutta enköhän mä tuolta kauneudenkokemuksen tuomiolta pelastunut, kun mä loin siltä pohjalta jotakin niin laadukasta konkreettisesti, että jos siitä tulis tuomituksi niin se olis jo noon ennennäkemätöntä että sit musta varmaan jo tulis maailmankuuluisa.
ppooiuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta enköhän mä tuolta kauneudenkokemuksen tuomiolta pelastunut, kun mä loin siltä pohjalta jotakin niin laadukasta konkreettisesti, että jos siitä tulis tuomituksi niin se olis jo noon ennennäkemätöntä että sit musta varmaan jo tulis maailmankuuluisa.
ppooiuuyellei sitten sydäntäni vaurioittaneen henkilön tavoitteena ole tehdä minusta maailmankuuluisa. En halua semmoista saavutusta, se on liikaa.
ppoiiuuyuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ellei sitten sydäntäni vaurioittaneen henkilön tavoitteena ole tehdä minusta maailmankuuluisa. En halua semmoista saavutusta, se on liikaa.
ppoiiuuyuyuyolin kaksi vuorokautta helvetissä haaveissani selviytyä mahdolliselta syövältä.
mutta lienee viisainta tavoitella henkistä hyvää ennen syövältä pelastumista...
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin kaksi vuorokautta helvetissä haaveissani selviytyä mahdolliselta syövältä.
mutta lienee viisainta tavoitella henkistä hyvää ennen syövältä pelastumista...
ppoiuuuKaks päivää niin kauhee kipukohta päässäkin ja sääressä kuin ois verisuonitukos,
Tuntui jotenkin pahalta kun äiti sanoi näihin syöpäkysymyksiin, että s iinäs näet että kehosta se kaikki lähtee.
Miten on niin ettei tajua että kehossa se emootiokin on, ja väärinkäytettynä ja kohdeltuna voi tuhota kehon. Emootio on täysin fysikaalinen ilmiö, sitä ei moni tajua.
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaks päivää niin kauhee kipukohta päässäkin ja sääressä kuin ois verisuonitukos,
Tuntui jotenkin pahalta kun äiti sanoi näihin syöpäkysymyksiin, että s iinäs näet että kehosta se kaikki lähtee.
Miten on niin ettei tajua että kehossa se emootiokin on, ja väärinkäytettynä ja kohdeltuna voi tuhota kehon. Emootio on täysin fysikaalinen ilmiö, sitä ei moni tajua.
ppiuyyyyemotionaalisen hyökkäilyn kohteena sitä paitsi tapahtuu koko aika fyysisä vahinkoja, kun mua oikein hyökkäillään leikkasin vahongissa sormenikin sen paineen alaisena jne.
ppoiiuuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
emotionaalisen hyökkäilyn kohteena sitä paitsi tapahtuu koko aika fyysisä vahinkoja, kun mua oikein hyökkäillään leikkasin vahongissa sormenikin sen paineen alaisena jne.
ppoiiuuuymun pelkoni on noiden vahinkojen pelko joita voi sattua jos on kauheen suuren joukon emotionaalisen paineen alaisena...koska yks pienu hermosti ei välttämättä kestä tuhennen hermoston energian painetta kohdistuen yhteen hermostoon...siinä voi alkaa kädet lipsua ja sitten joukon syyttävä sormi osoittaa sitä jonka kädet lipsua tahattomasti., Se on hirveen pelottavaa. Tuota pelkoa kerroin aluksi kriisipuhelimeen soittaessani huolekseni. Eivät silloin kauheesti ottaneet huomioon kun vielä omankin paineensa kohdistivat minuun.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun pelkoni on noiden vahinkojen pelko joita voi sattua jos on kauheen suuren joukon emotionaalisen paineen alaisena...koska yks pienu hermosti ei välttämättä kestä tuhennen hermoston energian painetta kohdistuen yhteen hermostoon...siinä voi alkaa kädet lipsua ja sitten joukon syyttävä sormi osoittaa sitä jonka kädet lipsua tahattomasti., Se on hirveen pelottavaa. Tuota pelkoa kerroin aluksi kriisipuhelimeen soittaessani huolekseni. Eivät silloin kauheesti ottaneet huomioon kun vielä omankin paineensa kohdistivat minuun.
ppiuyyyse on mielenkiin toisesti FYYSISTI rankkaa olla eri emootiossa kuin tuhat muuta.
ppoiuyggg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on mielenkiin toisesti FYYSISTI rankkaa olla eri emootiossa kuin tuhat muuta.
ppoiuygggFakta on että mun hermostolliset häiriöt olis ollut ehkäistävissä pelkästään lempeällä emootiolla, johon äitini on kykenemätön emoortionsa olessaan terävää hyökkäilyä.
Se energia stressaa hermostoni epäkuntoon.
ppoiiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fakta on että mun hermostolliset häiriöt olis ollut ehkäistävissä pelkästään lempeällä emootiolla, johon äitini on kykenemätön emoortionsa olessaan terävää hyökkäilyä.
Se energia stressaa hermostoni epäkuntoon.
ppoiiuuyyyysitten epäkuntoisesta hermostostani äiti saa syyn lisähyökkäilyyn, johon voi yhtyä jopa auttavan puhelimen väki. ja kaikki johtuu vain lempeän emootion puutteesta yksistään.
popiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten epäkuntoisesta hermostostani äiti saa syyn lisähyökkäilyyn, johon voi yhtyä jopa auttavan puhelimen väki. ja kaikki johtuu vain lempeän emootion puutteesta yksistään.
popiuyyyytää on mitä oikeestoi tapahtuu pinnan alla verhottun a erilaisiin keskusteluihin ties mistä aiheista.
ppoiiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tää on mitä oikeestoi tapahtuu pinnan alla verhottun a erilaisiin keskusteluihin ties mistä aiheista.
ppoiiuyuyypuhukaamme lempeästä emootiosta, ettemme käytä tuota sanaa rakkaus, joka on nykyään "rikos".
ppoiuyyyy
- Anonyymi
Kyllä tommonen on emotionaalinen häiriö tommoset vanhemmat jotka vaanii odottaen lapsellaan syöpää tai jotain jotta tulisi tarvetta soittaa heille jotta he vois emotionaalisesti hyökkäillä väkivaltaisesti imeaäksen mun rakkaudelliset energiat kuin vamppyyrit jättäen mut piltaken shokkitilaan jossa en edes tajua mitä on tapahtunut nään hetken vain kauhua, kunnes aivot toimii taas kuten nyt tänbään taas alko vähän toimia aamusta yli päästyä'ni...
ppiuyyy- Anonyymi
toivottav asti kaiki on kunnossa koska en tajua parista edellisestä päivästä juuri mitään muuta kuin omat pyrkimykseni saada hermosto toimimaan. .
ppiuyuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottav asti kaiki on kunnossa koska en tajua parista edellisestä päivästä juuri mitään muuta kuin omat pyrkimykseni saada hermosto toimimaan. .
ppiuyuuyuymä en kertkaikkiaan kestä enää kuunnela mitään paskoja lauseita "Sä et tiedä mitään!"
Vaikka jo varmaan testatakin sen voisi että tiedän enemmän kuin isäni, mikä on kai isäni suurin pelko,.,.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en kertkaikkiaan kestä enää kuunnela mitään paskoja lauseita "Sä et tiedä mitään!"
Vaikka jo varmaan testatakin sen voisi että tiedän enemmän kuin isäni, mikä on kai isäni suurin pelko,.,.
ppiuyyyKauheeta tuhlata elämä tuommoseen tyhjänpäiväisyyteen jossa joku vaan on hädissään siitä kuka tietää enemmän tms. onks sillä paljon merkitystä edes tässä lyhyessä elämässä kuka tiesi eniten.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheeta tuhlata elämä tuommoseen tyhjänpäiväisyyteen jossa joku vaan on hädissään siitä kuka tietää enemmän tms. onks sillä paljon merkitystä edes tässä lyhyessä elämässä kuka tiesi eniten.
ppiuyyyMä olen pikkusen nyt osoittanut tietävyyttäni, ja miksi?
No ihan vaan siksi koska jouduin tilanteeseen jossa oli uhkaavaa olla tyhjänpäiväinen.
Ei sillä muuten mulle ole niin merkitystä kuka tietää kunhan tietää tavalla joka oikeesti edistää asiota hyvään suuntaan.
poiiuyyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen pikkusen nyt osoittanut tietävyyttäni, ja miksi?
No ihan vaan siksi koska jouduin tilanteeseen jossa oli uhkaavaa olla tyhjänpäiväinen.
Ei sillä muuten mulle ole niin merkitystä kuka tietää kunhan tietää tavalla joka oikeesti edistää asiota hyvään suuntaan.
poiiuyyuyja mä en jaksa kuunnella äitini käärmemäistä ääntä liittyen asioihin joita olen osoitettavissa olevin tavoin tiennyt hyvin. m itä järkeä kuluttaa elämänsä tommoseen, sanoisko kateuteen..sillä saatiin nyt oikeaa vahinkoa mulle taas aikaan liittyen hyviin päämääriini.
ppiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mä en jaksa kuunnella äitini käärmemäistä ääntä liittyen asioihin joita olen osoitettavissa olevin tavoin tiennyt hyvin. m itä järkeä kuluttaa elämänsä tommoseen, sanoisko kateuteen..sillä saatiin nyt oikeaa vahinkoa mulle taas aikaan liittyen hyviin päämääriini.
ppiuyuyyTää on niin jännä ilmiö että mun rakkaus on kiellettyä paitsi taideteoksissa,
Nin mun on siks pakkokin olla taiteilija kohtalonani. ..ja siks oon oikee taiteilija, mitä tulee oikeen taiteilijan määritelmään. Vähän ärsytti kun äidin piti oikeen kiusallaan puhua kyseenalaistaen oonko minä ammattitaiteilija. Kyllä olen koska mut on aikoinaan hyväksytty taidealan ammattiliittoon. Jos mä oon jälkeenpäin vammautunut ja taideala painottunut toiseen taiteenalaan, ei se minulla poista mun ammattitaiteiljuutta. Tanssinopettaja ja tanssitaiteilija on mun ainoo elämässäni saamani ammatti sillä perusteella että pidin tanssitunteja ja minut hyväksyttiin ammattiliittoon nimikkeellä tanssinopettaja, Ja jos toi ei jollein riitä ammattitaitelijaksi se on hänen oma asainsa, mutta mulle riittää. Mutta mä oon nimenomaan taiteilija, koska mulla ei ole tanssinopettajan koulutusta, vaan olen toiminut tanssitaiteilijana (tosin usein ilman palkkaa) mitä kautta olen oppinut tanssitaiteen jota palkallisesti opetin, Ja mä olen henkeen ja vereen taiteilija kun mun rakkauskin on kiellettyä muussa muodossa kuin taiteena.
ppoiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on niin jännä ilmiö että mun rakkaus on kiellettyä paitsi taideteoksissa,
Nin mun on siks pakkokin olla taiteilija kohtalonani. ..ja siks oon oikee taiteilija, mitä tulee oikeen taiteilijan määritelmään. Vähän ärsytti kun äidin piti oikeen kiusallaan puhua kyseenalaistaen oonko minä ammattitaiteilija. Kyllä olen koska mut on aikoinaan hyväksytty taidealan ammattiliittoon. Jos mä oon jälkeenpäin vammautunut ja taideala painottunut toiseen taiteenalaan, ei se minulla poista mun ammattitaiteiljuutta. Tanssinopettaja ja tanssitaiteilija on mun ainoo elämässäni saamani ammatti sillä perusteella että pidin tanssitunteja ja minut hyväksyttiin ammattiliittoon nimikkeellä tanssinopettaja, Ja jos toi ei jollein riitä ammattitaitelijaksi se on hänen oma asainsa, mutta mulle riittää. Mutta mä oon nimenomaan taiteilija, koska mulla ei ole tanssinopettajan koulutusta, vaan olen toiminut tanssitaiteilijana (tosin usein ilman palkkaa) mitä kautta olen oppinut tanssitaiteen jota palkallisesti opetin, Ja mä olen henkeen ja vereen taiteilija kun mun rakkauskin on kiellettyä muussa muodossa kuin taiteena.
ppoiuuyuyuOn mulla herännyt toivokin, että vielä tulisin ymmärretyksi vaikka tämä on ottanut 8 vuotta.
Moni pitää henkistä väkivaltaa ei minään, mutta sen kasautuminen ja lisääntyminen vuosia jonnekin ilman näköpiirissä olevaa kännettä on riskjitekijä fyysisiin tragedioihin.
Siksi henkisen väkivallan tuottama kauhu voi olla mielekäskin varoitus, että suun ta olisi käännyttävä ettei pääse sattumaan mitään.,
Pelottava tilanne siinä mielessä että vanhenevien vanhempien emootioihin ja käytökseen ei ole odotettavissa muutosta vaan tilanteen paheneminen, eikä siihen minun terapoiminen auta ratkaisuksi varmistaa ettei tämmösestä s euraa mitään ikävyyksiä- Joka tapauksessa minä en mitään ikävyyksiä halua, niin siksi mua ei tarvi terapoida, se on ihan selvä ettei halua kelleen mitään ikävyyksiä.
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla herännyt toivokin, että vielä tulisin ymmärretyksi vaikka tämä on ottanut 8 vuotta.
Moni pitää henkistä väkivaltaa ei minään, mutta sen kasautuminen ja lisääntyminen vuosia jonnekin ilman näköpiirissä olevaa kännettä on riskjitekijä fyysisiin tragedioihin.
Siksi henkisen väkivallan tuottama kauhu voi olla mielekäskin varoitus, että suun ta olisi käännyttävä ettei pääse sattumaan mitään.,
Pelottava tilanne siinä mielessä että vanhenevien vanhempien emootioihin ja käytökseen ei ole odotettavissa muutosta vaan tilanteen paheneminen, eikä siihen minun terapoiminen auta ratkaisuksi varmistaa ettei tämmösestä s euraa mitään ikävyyksiä- Joka tapauksessa minä en mitään ikävyyksiä halua, niin siksi mua ei tarvi terapoida, se on ihan selvä ettei halua kelleen mitään ikävyyksiä.
ppoiuyyymutta kärsin vastentahtoisista pelottavista mielikuvituksista joita minun ja joidenkin muiden ihmisten välisessä kommun ikaatiossa jaetaan. Ne eivät ole vain minun päässdäni vaan siellä ihmisten välisessä suhteissa heidänkin päässään. Ja kun altistun heille ne tulee minunkin päähän. Koen että vanhemmat pakottaa minulle vastentahtoisia pelottavia mielikuvituksia satuttamalla mua emotionaalisesti.
öpooii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kärsin vastentahtoisista pelottavista mielikuvituksista joita minun ja joidenkin muiden ihmisten välisessä kommun ikaatiossa jaetaan. Ne eivät ole vain minun päässdäni vaan siellä ihmisten välisessä suhteissa heidänkin päässään. Ja kun altistun heille ne tulee minunkin päähän. Koen että vanhemmat pakottaa minulle vastentahtoisia pelottavia mielikuvituksia satuttamalla mua emotionaalisesti.
öpooiieikä he oo kommunikoinut enää vuosiin mitään mukavaa. niin tää on vähän kummallista ja pelottavaa.
poiouyttt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä he oo kommunikoinut enää vuosiin mitään mukavaa. niin tää on vähän kummallista ja pelottavaa.
poiouytttsit semmonen havainto. terveysalan palveluista ei saa tukea taiteelliseen henkiseen prosessiin, heille voi esitellä vasta valmiita tuloksia,.
Tästä syystä mun mielestä terapia ei oikein sovellu taiteijalle, koska se estää taiteen asettamalla totuttuun henkiseen prosessiin,
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sit semmonen havainto. terveysalan palveluista ei saa tukea taiteelliseen henkiseen prosessiin, heille voi esitellä vasta valmiita tuloksia,.
Tästä syystä mun mielestä terapia ei oikein sovellu taiteijalle, koska se estää taiteen asettamalla totuttuun henkiseen prosessiin,
ppoiuyytoisin sanoen terapiasdsa oin riski tehdä taiteilijasta liian normaali niin ettei todella omaperäisiä tuloksia synny.
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toisin sanoen terapiasdsa oin riski tehdä taiteilijasta liian normaali niin ettei todella omaperäisiä tuloksia synny.
ppoiiuuuuN iinku kriisipuhelimessakin mulle opetettiin: "Ei ne meidän ajatukset kuule niin ainutkertaisia ole !".
Entäs jos mulla on, jos mä sanon noin jotkut ei tykkää.
Ja ei niitä ainutkertaisia ahatuksia tule jos ei ensin usko niiden mahdollisuuteen niitä olla,
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N iinku kriisipuhelimessakin mulle opetettiin: "Ei ne meidän ajatukset kuule niin ainutkertaisia ole !".
Entäs jos mulla on, jos mä sanon noin jotkut ei tykkää.
Ja ei niitä ainutkertaisia ahatuksia tule jos ei ensin usko niiden mahdollisuuteen niitä olla,
ppoiuyyySiis et sä keksi mitään poikkeuksellisen luovaa jos sä uskot että me kaikki ollaan samanlaisia suunnilleen, ei mitenkään ainutkertaisia jne.
ppiuyuuyyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis et sä keksi mitään poikkeuksellisen luovaa jos sä uskot että me kaikki ollaan samanlaisia suunnilleen, ei mitenkään ainutkertaisia jne.
ppiuyuuyyhkoska siinä se uskomus jo aiheuttaa rajoitteen.
ppoiuuui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska siinä se uskomus jo aiheuttaa rajoitteen.
ppoiuuuiniinpä mulle ei soveööu terapia eli se että joku osallistuisi mentaalisiin prosesseihini, ne haluan tehdä itse. Mutta muuten voin tarvita joskus apua minäkin vaikken siinä muodossa että osallistuttaisiin mun mentaalisiin prosesseihin nbiitä ohjaillen.
pouttttg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä mulle ei soveööu terapia eli se että joku osallistuisi mentaalisiin prosesseihini, ne haluan tehdä itse. Mutta muuten voin tarvita joskus apua minäkin vaikken siinä muodossa että osallistuttaisiin mun mentaalisiin prosesseihin nbiitä ohjaillen.
pouttttgMun ongelma on tää että menen hyökkäävistä emootioista niin shokkiin ettei mulla pariin päivään hermosto toimi normaalisti. ja tää ei johdu mun ajatuksista, mun keho teklee sen vastoin tahtoani.
ppoiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ongelma on tää että menen hyökkäävistä emootioista niin shokkiin ettei mulla pariin päivään hermosto toimi normaalisti. ja tää ei johdu mun ajatuksista, mun keho teklee sen vastoin tahtoani.
ppoiuuyuyuJa kyllä jotkut henkisen vallanhaluiset ihmiset tekevät tuota minulle tahallaan.
ppiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä jotkut henkisen vallanhaluiset ihmiset tekevät tuota minulle tahallaan.
ppiuyyyja mä oon siinä tosi puolustuskyvytön koska laki ei oikein estä emotionaalisen tason hyökkäyksiä vaikka kuinka tahallaan vahinkoa aieheuttaen ne olisui tehty. siks pelottaa ne ihmiset jotka voi tehdsä tuota.
ppiouuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mä oon siinä tosi puolustuskyvytön koska laki ei oikein estä emotionaalisen tason hyökkäyksiä vaikka kuinka tahallaan vahinkoa aieheuttaen ne olisui tehty. siks pelottaa ne ihmiset jotka voi tehdsä tuota.
ppiouuusiis laki ei estä noita tahallisiakaan hyökkäyksiä ja jos mun hermosto vastoin tahtoani reagoi niihin, vika bähdään minussa, tuo on pelottavaa koska siinä on niin avuton ei ole omassa vallassa mikään ja on kaikkeen syyllinen...
ppiouyyyg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis laki ei estä noita tahallisiakaan hyökkäyksiä ja jos mun hermosto vastoin tahtoani reagoi niihin, vika bähdään minussa, tuo on pelottavaa koska siinä on niin avuton ei ole omassa vallassa mikään ja on kaikkeen syyllinen...
ppiouyyygSiks mä pelkään altistua ihmisille jotka voi säikytellä mua yhtäkkisillä emotionaalisilla hyökkäyksillä kuten äitini, koska mun hermosto menee vastoin tahtoani hetkeksi aivan epätasapainoon silloin.,.,
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks mä pelkään altistua ihmisille jotka voi säikytellä mua yhtäkkisillä emotionaalisilla hyökkäyksillä kuten äitini, koska mun hermosto menee vastoin tahtoani hetkeksi aivan epätasapainoon silloin.,.,
ppoiuyyyPelotti just siksi mennä äidin autoon, sieltä ei ees pääse mihinkään...
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelotti just siksi mennä äidin autoon, sieltä ei ees pääse mihinkään...
ppoiiuuusen ajan on kokonaan äidin armoiilla niin pystyy vaikuttaan hermostoon ilman että itse voi sille yhtään mitään. niin mä pelkään että ihmiset tekee mulle tommosta emotionaalista juttua. siksikin mulla on parempi olla yksinään, ei tuu niin mitään yllätyshyökkäyksiä-.
ppoiiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen ajan on kokonaan äidin armoiilla niin pystyy vaikuttaan hermostoon ilman että itse voi sille yhtään mitään. niin mä pelkään että ihmiset tekee mulle tommosta emotionaalista juttua. siksikin mulla on parempi olla yksinään, ei tuu niin mitään yllätyshyökkäyksiä-.
ppoiiiuuuune tietää että oon herkkä ja puhuu tahallaan mun pään pyörälle kunnes oon ihan avuttomassa tilassa täristen.
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne tietää että oon herkkä ja puhuu tahallaan mun pään pyörälle kunnes oon ihan avuttomassa tilassa täristen.
ppoiiuuuusilleen ne vampyyrit imee sitten energiaa kauhutilaan saamastaan ihmisestä.
ppoiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
silleen ne vampyyrit imee sitten energiaa kauhutilaan saamastaan ihmisestä.
ppoiuuyuyumä oon niin helppooi kohde mun mielikuvitusta pystyy lietsoon harhateille muutamalla valelauseella...
ppiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon niin helppooi kohde mun mielikuvitusta pystyy lietsoon harhateille muutamalla valelauseella...
ppiuuyyyitse en voisi koskaan tahallaan harhaanjohtaa toista paitsi jos siten jotain vaarallista olisi vältettävissä.
ppiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse en voisi koskaan tahallaan harhaanjohtaa toista paitsi jos siten jotain vaarallista olisi vältettävissä.
ppiuuuumä saanen vähän lisäystä nettiseuraajiin kun intialaisia on innostunut seuraamaan mua enenevässä määrin. suomalaisia nettiseuraajia mulla on ehkä kolme ja intialaisia 300
ppoiuyuyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä saanen vähän lisäystä nettiseuraajiin kun intialaisia on innostunut seuraamaan mua enenevässä määrin. suomalaisia nettiseuraajia mulla on ehkä kolme ja intialaisia 300
ppoiuyuyytaina kun saan suomalaisen nettiseuraajan hän on mulle aika eksoottinen erikoisuus
ppoiiuiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aina kun saan suomalaisen nettiseuraajan hän on mulle aika eksoottinen erikoisuus
ppoiiuiukiinnittää oikein huomion...että oho suomalainen ..tosiaankin...
ppioiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnittää oikein huomion...että oho suomalainen ..tosiaankin...
ppioiuuuuÄiti on salakavala, jos hänen matkaan lähtee löytää aivonsa helvetistä, mä pelkäsin että jos näin käy mutta en uskonut että olis käyny. jottei tarvis toista kertaa käydä yritän kovasti hoitaa tuota epäilemääni ihosyöpää nettiresepteillä nyt on jääkaapissa munakoiso omenav iinietikkaliemi. voiku se pelastaisi uudelta kauhureissulta.
ppoiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti on salakavala, jos hänen matkaan lähtee löytää aivonsa helvetistä, mä pelkäsin että jos näin käy mutta en uskonut että olis käyny. jottei tarvis toista kertaa käydä yritän kovasti hoitaa tuota epäilemääni ihosyöpää nettiresepteillä nyt on jääkaapissa munakoiso omenav iinietikkaliemi. voiku se pelastaisi uudelta kauhureissulta.
ppoiuyyyhtä juttua mä en tajua ollenkaan, on tosiaan joitain ihmisiä joille hakuisin jakaa pikkuhippusen henkistä rakkautta mun kokemusmaailman kannalta katsottuna, mutta nää ihmiset kieltätyy puhumasta mulle sanaakaan ja melkeen uhkaa mua etten ikänä saa puhua heille, Ja mua vaivaa ettei ne anna sitä kokemusta tapahtua vaan ja he huomais ettei käyny kuinkaan siitä henkisestä rakkaudesta heille.
ppoiiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhtä juttua mä en tajua ollenkaan, on tosiaan joitain ihmisiä joille hakuisin jakaa pikkuhippusen henkistä rakkautta mun kokemusmaailman kannalta katsottuna, mutta nää ihmiset kieltätyy puhumasta mulle sanaakaan ja melkeen uhkaa mua etten ikänä saa puhua heille, Ja mua vaivaa ettei ne anna sitä kokemusta tapahtua vaan ja he huomais ettei käyny kuinkaan siitä henkisestä rakkaudesta heille.
ppoiiuuyyyKoska kyl mä oon jokseenkin varma ettei henkisen rakkauden hiukkasesta mitään vakavaa vahinkoa voi olla, mutta muhun reagoidaan kuin mö olisin jokin hirmu...se tuntu hyvin hämmentävälle...varsinkin kun en oo esim pelottavan näköinen yhtään tms.
ppiuyyytyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kyl mä oon jokseenkin varma ettei henkisen rakkauden hiukkasesta mitään vakavaa vahinkoa voi olla, mutta muhun reagoidaan kuin mö olisin jokin hirmu...se tuntu hyvin hämmentävälle...varsinkin kun en oo esim pelottavan näköinen yhtään tms.
ppiuyyytytvai tarkottaako toi sitä että henkisessä rakkaudessa on itseasiassa valtava voima kun tommonen raju reaktio tulee jollain ihmisillä siitä. mut tää on niin outoi juttu mitä en tiedä tuun ko käsittään koskaan. jokin mikä minulla omana kokemuksena tuntuu pienelle lempeälle henkäykselle , saa jotkut toiset asettautumaan kuin "sotaan". Jotenkin niin epäsuhtaista.
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai tarkottaako toi sitä että henkisessä rakkaudessa on itseasiassa valtava voima kun tommonen raju reaktio tulee jollain ihmisillä siitä. mut tää on niin outoi juttu mitä en tiedä tuun ko käsittään koskaan. jokin mikä minulla omana kokemuksena tuntuu pienelle lempeälle henkäykselle , saa jotkut toiset asettautumaan kuin "sotaan". Jotenkin niin epäsuhtaista.
ppoiuuuumutta kyllä elämä on s itten kummallista mulle tapahtuu nin ihmejuttuja sekä kauheita että hyviä että saas nähdä mitä tää on...oon ymmällä...
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kyllä elämä on s itten kummallista mulle tapahtuu nin ihmejuttuja sekä kauheita että hyviä että saas nähdä mitä tää on...oon ymmällä...
ppoiuuuumutta surullinen asia ion että äidistäni tulee hermostolleni vaarallista energiaa joka saa mut hetkessä vakavasti epätasapainoon ok tilasta, sekin on kumma ilmiö.
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta surullinen asia ion että äidistäni tulee hermostolleni vaarallista energiaa joka saa mut hetkessä vakavasti epätasapainoon ok tilasta, sekin on kumma ilmiö.
ppoiuuuuhän ei ehkä mahda sille mitään etä hänestä lähtee semmosta energiaa tai ei ole ainakaan keksinbyt keinoa muuttaa energiaansa ja mä en mahda mitään mun hermoston reaktiolle sille..
ppoiiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän ei ehkä mahda sille mitään etä hänestä lähtee semmosta energiaa tai ei ole ainakaan keksinbyt keinoa muuttaa energiaansa ja mä en mahda mitään mun hermoston reaktiolle sille..
ppoiiuyyongel,ana on että hän myös on mielestäni yksinkertaisesti väärässä, mutta kun se ei ole "poliittisesti" korrektia vaan pitää esittää että kaikki on muka yhtä oikeassa. Koko kriisipuhelinlinja älähtää jos koitan sanoa äidille että hän on väärässä, kun mä en saa olla olevinani oikeassa. Mutta voin mä olla jossain asiassa oikeassakin ja joku väärässä.
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ongel,ana on että hän myös on mielestäni yksinkertaisesti väärässä, mutta kun se ei ole "poliittisesti" korrektia vaan pitää esittää että kaikki on muka yhtä oikeassa. Koko kriisipuhelinlinja älähtää jos koitan sanoa äidille että hän on väärässä, kun mä en saa olla olevinani oikeassa. Mutta voin mä olla jossain asiassa oikeassakin ja joku väärässä.
ppoiuyyyMä en oikein ymmärrä että miks toi on niin herkkä juttu, että ketään ei saisi asiallisesti ja ystävällisesti perustella olevan väärässä.
Mut ilman muuta saa, jos on paremmat perustelut kuin mulla ja siks mulla ei ole riskiä todellisesta hulluudesta, koska hullut on niitä jotka ei muuta käsityksiään edes hyvien todisteiden edessä että ovat erehtyneet.,
ppoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä että miks toi on niin herkkä juttu, että ketään ei saisi asiallisesti ja ystävällisesti perustella olevan väärässä.
Mut ilman muuta saa, jos on paremmat perustelut kuin mulla ja siks mulla ei ole riskiä todellisesta hulluudesta, koska hullut on niitä jotka ei muuta käsityksiään edes hyvien todisteiden edessä että ovat erehtyneet.,
ppoiuuyyyMä kyllä voin mylsd erehtya jopa luulemaan mielikuvitusjuttuja todeksi, mutta siis heti kun tulee jotain faktanäyttöä miten asiat on, niin kyllä mä sit lopetan mielikuvitukset . mä kuvittelen vaan niin kauan kun ei oo tietoa.
ppoiuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä voin mylsd erehtya jopa luulemaan mielikuvitusjuttuja todeksi, mutta siis heti kun tulee jotain faktanäyttöä miten asiat on, niin kyllä mä sit lopetan mielikuvitukset . mä kuvittelen vaan niin kauan kun ei oo tietoa.
ppoiuyuyikävää kun joutuu jättään äidin itsekseen mutta se käy mulle siis sekavaksi ne hänen juttunsa ja kun sekoon niistä niin seuraa hirveä sättiminen. hän ei tajua ettei niissä jutuissa ole järkeä. ..ja kun tuon sen esiin hän hermostuu...
poiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikävää kun joutuu jättään äidin itsekseen mutta se käy mulle siis sekavaksi ne hänen juttunsa ja kun sekoon niistä niin seuraa hirveä sättiminen. hän ei tajua ettei niissä jutuissa ole järkeä. ..ja kun tuon sen esiin hän hermostuu...
poiuyyfakta in että muutama vuosi sitten äiti ja kriisipuhelinvastaajat manipuloivat minua järjettömään logiikkaan, jolla käy erittäin huonosti jos sitä seuraa,,,testattu on 2/3 osa matkaa sinnepäin...siellä on kadotus,,.,
ppiiuuyyyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fakta in että muutama vuosi sitten äiti ja kriisipuhelinvastaajat manipuloivat minua järjettömään logiikkaan, jolla käy erittäin huonosti jos sitä seuraa,,,testattu on 2/3 osa matkaa sinnepäin...siellä on kadotus,,.,
ppiiuuyyytjopa eräs aiemmin tuntemani korkeasti koulutettu henkilö syötti minulle sitä logiikkaa vammautumiseni alkumertreollä.
Tuon logiikan voin perustella järjen vastaiseksi ainakin jos on hyvä päämääräärä-
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jopa eräs aiemmin tuntemani korkeasti koulutettu henkilö syötti minulle sitä logiikkaa vammautumiseni alkumertreollä.
Tuon logiikan voin perustella järjen vastaiseksi ainakin jos on hyvä päämääräärä-
ppoiiuuuettä tuolta osin menen vastavirtaan kaikin voimin.
ppiiuuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että tuolta osin menen vastavirtaan kaikin voimin.
ppiiuuyuei v astavirtaan meneminen ole huono asia jos virta vie kohti kadotusta,
Mä ihmettelen kun filosofotkin kirjoittelee kuinka olemme menossa huimaa vauhtia kohti tuhoa, mutta kukaan ei ehdota että jospa tehtäis jotain muuta,.,,
ppiuuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei v astavirtaan meneminen ole huono asia jos virta vie kohti kadotusta,
Mä ihmettelen kun filosofotkin kirjoittelee kuinka olemme menossa huimaa vauhtia kohti tuhoa, mutta kukaan ei ehdota että jospa tehtäis jotain muuta,.,,
ppiuuyyyytarviiks olla niin passiivinen ja mennä vaan minne virta vie-.
mä olisin mennyttä jo jos niin oisin tehny.
ppiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarviiks olla niin passiivinen ja mennä vaan minne virta vie-.
mä olisin mennyttä jo jos niin oisin tehny.
ppiuuyyyMä alan uskaltaa olla tämmönen "kapinallinen", kun mä luotan siihen että tän yhteiskunnan vallanpitäjät on jo hoksanneet, että mä en oo mikään vaarallinen "kapinallinen" tai miksikään riskiksi heillekään.
ppoiuyyty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä alan uskaltaa olla tämmönen "kapinallinen", kun mä luotan siihen että tän yhteiskunnan vallanpitäjät on jo hoksanneet, että mä en oo mikään vaarallinen "kapinallinen" tai miksikään riskiksi heillekään.
ppoiuyytyenemmänkin se takais yhteiskuntarauhan jos kaikki kapinalliset olis tälläsiä ku mä.
ppoiiiuuiu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enemmänkin se takais yhteiskuntarauhan jos kaikki kapinalliset olis tälläsiä ku mä.
ppoiiiuuiumikä tässä on mielenkintoista että hermostihäiriö joka mulle pystytään pelottevalla ilkeällä puheella saamaan a ikaan on niin fyysinen että mut tasapainoaisti ja kävely hetkellisesti vaikeutuu.,
poiuyyy
- Anonyymi
uskokaa tai älkää puheen laatu vaikuttaa ratkaisevasti terveyteen.
ppoiuyuyuy- Anonyymi
Väitteeni on että synnyinperheeni kärsimykset johtuvat 90% vain s iitä että vanhempani ovat kieltäytyneet puhumasta hienotunteisesti.
ppiuuyuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteeni on että synnyinperheeni kärsimykset johtuvat 90% vain s iitä että vanhempani ovat kieltäytyneet puhumasta hienotunteisesti.
ppiuuyuyuyumutta niin kaiken hämmennyksen keskellä jatkan jonkun ihokasvainmuutoksen hoitoa munakoisolla toivottavasti menestyksekkäästi. Jos ei onnistu tilanteeni on aika hurja tietyistä syistä. .
popoiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta niin kaiken hämmennyksen keskellä jatkan jonkun ihokasvainmuutoksen hoitoa munakoisolla toivottavasti menestyksekkäästi. Jos ei onnistu tilanteeni on aika hurja tietyistä syistä. .
popoiuuyyymua epäilytti jo nuorena ettei vanhempani todella tiedä mitä puhuvat mutta mua vakuuteltiin silti. valitettavasti epäilyni on osoittautunut paikkansapitäväksi.
popiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mua epäilytti jo nuorena ettei vanhempani todella tiedä mitä puhuvat mutta mua vakuuteltiin silti. valitettavasti epäilyni on osoittautunut paikkansapitäväksi.
popiuyyyymun äidillä ei ole sitä empatiaa niinkiu minulla että jos mun läheinen onnistuu jossain mitä toivoi mä oon että jee kivaa ja jos jotain men ee pieleen oon aidosti myls harmissani siinä samassa mitä toisella on memossa. vanhemmillani ei oo tota.
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun äidillä ei ole sitä empatiaa niinkiu minulla että jos mun läheinen onnistuu jossain mitä toivoi mä oon että jee kivaa ja jos jotain men ee pieleen oon aidosti myls harmissani siinä samassa mitä toisella on memossa. vanhemmillani ei oo tota.
ppoiuyyymutta jos toin en ei kerro mulle toiveitaan tota ei voi toteuttaa tota empatiaa noin.,.että eläisin siinä mukana
ppiouiuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta jos toin en ei kerro mulle toiveitaan tota ei voi toteuttaa tota empatiaa noin.,.että eläisin siinä mukana
ppiouiuyuyumun äidille ei kannata kertoa mitään kun siinä on niin selvästi se tunne ettei hän halua mulle mun toivomaa. ja se on minusta toisi outoa. mä yleensä haluan kaikille jopa vieraille toivomansa ja tunteella,
ppiuuuyu
- Anonyymi
Energiasyöppö ihminen ei pelkästään kehu itseään. Hän myös kyttää muita, ja yrittää selvittää, ovatko muu saavuttaneet jotakin enemmän tai menestyneet paremmin kuin hän. Tällaisessa suhteessa joutuu olemaan koko ajan varuillaan.
- Anonyymi
joo tommon en saavutusten vertailu on niin lapsellista etä mun on vaikee usko sitä todeksi että joku elää semmoselle.
mutta sen sijaan mun miellestä ihmisiä ei pitäisi emotionaalisesti loukata niinkovaa että aivohermo aktivoituu siitä nin että alkaa kauhunäkyjä näkemään.
ppoiuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tommon en saavutusten vertailu on niin lapsellista etä mun on vaikee usko sitä todeksi että joku elää semmoselle.
mutta sen sijaan mun miellestä ihmisiä ei pitäisi emotionaalisesti loukata niinkovaa että aivohermo aktivoituu siitä nin että alkaa kauhunäkyjä näkemään.
ppoiuuyuykun täällä maailmassa ne suurimmatkin saavutukset on suhteellisen pieniä tässä universumissa niin mittailla n yt niitä tän lyjhyen eläm'n aikana kummalla oli millin enemmän, mulle toi ajatuskin on käsittämättömän jäårjetön ollut aina
popiyhyyhyh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun täällä maailmassa ne suurimmatkin saavutukset on suhteellisen pieniä tässä universumissa niin mittailla n yt niitä tän lyjhyen eläm'n aikana kummalla oli millin enemmän, mulle toi ajatuskin on käsittämättömän jäårjetön ollut aina
popiyhyyhyhmitä merkitystä edes tommosella asialla on-
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä merkitystä edes tommosella asialla on-
ppoiuuumä oon yhden kerran koittanut laittaa paremmaksi mutta vain siksi että henkilö olis muuten nöyryytänyt mua kohtuuttomasti. mulla ei ole sydämessä kilpailua tuossakaan asiassa,
ppiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon yhden kerran koittanut laittaa paremmaksi mutta vain siksi että henkilö olis muuten nöyryytänyt mua kohtuuttomasti. mulla ei ole sydämessä kilpailua tuossakaan asiassa,
ppiuuuuja myöskin todistaakseni että se etten yritä laittaa paremmaksi yleensä koskaan ei tarkoita s itä että se johtuisi s iitä etten pystyisi vaan siitä ettei mua kiinnosta kilpailu (aspergerpiirre)
niin tartti sitten edes kerran osoittaa se jotenkin.
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja myöskin todistaakseni että se etten yritä laittaa paremmaksi yleensä koskaan ei tarkoita s itä että se johtuisi s iitä etten pystyisi vaan siitä ettei mua kiinnosta kilpailu (aspergerpiirre)
niin tartti sitten edes kerran osoittaa se jotenkin.
ppoiiuuutämä voi tietysti kuulostaa höhlälle "vaatimattomuudelle", mutta toi on fakta ettei mua kiinnosta kilpailu paitsi ehkä niin että pyrin aina pitävimpiin mahdolisiin perusteluihin. ja mun mielestä perustelussa saa lyödä heikommat perustelut laudalta niin minulta kuin muiltakin.
ppooiiuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä voi tietysti kuulostaa höhlälle "vaatimattomuudelle", mutta toi on fakta ettei mua kiinnosta kilpailu paitsi ehkä niin että pyrin aina pitävimpiin mahdolisiin perusteluihin. ja mun mielestä perustelussa saa lyödä heikommat perustelut laudalta niin minulta kuin muiltakin.
ppooiiuyuyei kilpailun vuoksi henkilöidsen välillä vaan jotta saavutetaan parhaimmat mahdolliset perustelut asioille.
ppoiuuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kilpailun vuoksi henkilöidsen välillä vaan jotta saavutetaan parhaimmat mahdolliset perustelut asioille.
ppoiuuuysiksi se on nähdäkseni kaikkien yhteinen etu että heikommat perustelut lyödään laudalta itse kultakin.
ppiuyyhg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siksi se on nähdäkseni kaikkien yhteinen etu että heikommat perustelut lyödään laudalta itse kultakin.
ppiuyyhgsitä ei pidä ottaa loukkauksena se on rakkautta jos toinen lyö laudalta huonot perustelusi. ..jotta voit saada paremmat...
ååpoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä ei pidä ottaa loukkauksena se on rakkautta jos toinen lyö laudalta huonot perustelusi. ..jotta voit saada paremmat...
ååpoiuuumä en kertakaikkiaan ymmärrä ihmisiä jotka haluaa kynsin hampain pitää kiinni huonoista lähes olemattomista perusteluista. ..mitä he niillä tekee,.,
ppiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en kertakaikkiaan ymmärrä ihmisiä jotka haluaa kynsin hampain pitää kiinni huonoista lähes olemattomista perusteluista. ..mitä he niillä tekee,.,
ppiuyyitse ainakin haluan eroon huonoista perusteluista itseltäni. ja oon aina halukas kuulemaan parempia...
ppioiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse ainakin haluan eroon huonoista perusteluista itseltäni. ja oon aina halukas kuulemaan parempia...
ppioiuuyuyumiten jotkut ei ymmärrä että tolleen jopa saattaa saada itselleen parhaat perustelut ja toi on sen juju miten voi voittaakin perustelussa..
ppoiiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten jotkut ei ymmärrä että tolleen jopa saattaa saada itselleen parhaat perustelut ja toi on sen juju miten voi voittaakin perustelussa..
ppoiiuuyuyumiten voi ola niin laosellista edfes olemassa ettähaluaa vaan jankata jotain mitä sattuu ja voittaa sen kanssa vain siksi että itse sattui sanomaan sen ...
ppoiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voi ola niin laosellista edfes olemassa ettähaluaa vaan jankata jotain mitä sattuu ja voittaa sen kanssa vain siksi että itse sattui sanomaan sen ...
ppoiiuuuumä en halua voittaa...mä haluan että paras perustelu voittaa oli se kenen hyvänsä
pouuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en halua voittaa...mä haluan että paras perustelu voittaa oli se kenen hyvänsä
pouuyyyminusta on ihana tun ne kun joku osaa perustella mua selkeämmin....
se hälventää pelkoa ja kaikkea.-..
ppiuuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minusta on ihana tun ne kun joku osaa perustella mua selkeämmin....
se hälventää pelkoa ja kaikkea.-..
ppiuuuymutta että joku haluaa v oittaa mitä sattuu höpötyksen kanssa on selkäpiitä karmivaa
ppiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta että joku haluaa v oittaa mitä sattuu höpötyksen kanssa on selkäpiitä karmivaa
ppiuyyyysiks mä tykkään semmosista professoreista jotka puhuu hyvin selkeesti harkitusti. koen sen jopa tervehdyttäväksi,.
ppoiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siks mä tykkään semmosista professoreista jotka puhuu hyvin selkeesti harkitusti. koen sen jopa tervehdyttäväksi,.
ppoiiiiieikä se mua haittaa jos en itse osaa silleen, vaika tietty harmi professorin kannalta jos joutuis kuuntelemaan mun höpötystä joka ei tuu yhtöä tasokkaasti.
ppooiiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä se mua haittaa jos en itse osaa silleen, vaika tietty harmi professorin kannalta jos joutuis kuuntelemaan mun höpötystä joka ei tuu yhtöä tasokkaasti.
ppooiiiuuumula on ihan kivaa yksinään ei o kenenkään kanssa ajatuksissani mulla kilpailua, mutta kun puhun toisille alkaa mun länttääminen , en mä semmost tarvi mihinkään, tulee vaan kauhutiloja mistä ei oikeesti oo hyötyy kelleen..
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mula on ihan kivaa yksinään ei o kenenkään kanssa ajatuksissani mulla kilpailua, mutta kun puhun toisille alkaa mun länttääminen , en mä semmost tarvi mihinkään, tulee vaan kauhutiloja mistä ei oikeesti oo hyötyy kelleen..
ppoioiuuutai voi niistä varmaan paholaiselle olla hyötyä.
ppoiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai voi niistä varmaan paholaiselle olla hyötyä.
ppoiuuTältä mun mielestäni ihan fiksulta asenteeltani vähän vietiin arvo sillä että se muka johtuisi asperergerin syndroomasta ettei mulla ole kilpailutarvetta jne.
Mutta mun mielestäni se on ihan hyvä idea ihan ilman Aspergeriakin,
ppoiiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä mun mielestäni ihan fiksulta asenteeltani vähän vietiin arvo sillä että se muka johtuisi asperergerin syndroomasta ettei mulla ole kilpailutarvetta jne.
Mutta mun mielestäni se on ihan hyvä idea ihan ilman Aspergeriakin,
ppoiiuuMutta kun ihmiset alkoi kohdella mua niinkuin mäö olisin todella jotenkin kaikkia huonompi ja arvottomampi niin mittavasti että se alko olla hengenvaarallista oli alettava itse häntänsä nostavaksi kissaksi hengenpelastukseksi,.
ppiiuyuuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ihmiset alkoi kohdella mua niinkuin mäö olisin todella jotenkin kaikkia huonompi ja arvottomampi niin mittavasti että se alko olla hengenvaarallista oli alettava itse häntänsä nostavaksi kissaksi hengenpelastukseksi,.
ppiiuyuuyyku minun törkeää kohtelua on perusteltu useita kertoja esim tutkintojen puuttumisella,
poiouuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ku minun törkeää kohtelua on perusteltu useita kertoja esim tutkintojen puuttumisella,
poiouuuum inusta on puhuttu jopa viranomaisten edessä näin: "Näettehän että tällä henkilöllä ei ole tutkintojakaan, joten hän ei voi tietää mitään!"
ppoioiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
m inusta on puhuttu jopa viranomaisten edessä näin: "Näettehän että tällä henkilöllä ei ole tutkintojakaan, joten hän ei voi tietää mitään!"
ppoioiuuuSiis tollanen on jopa vaarallista, niin ihan siksi on pakko vähän nostaa häntäänsä vaikka ei kiinnosta mikään paremmuus yhtään.
ppoiiuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tollanen on jopa vaarallista, niin ihan siksi on pakko vähän nostaa häntäänsä vaikka ei kiinnosta mikään paremmuus yhtään.
ppoiiuuyuyen nosta häntää kilpailun vuoksi vaan hyväksikäytön estämiseksi.
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en nosta häntää kilpailun vuoksi vaan hyväksikäytön estämiseksi.
ppoiiuuuhuomasin sen halvautuneena kun oli jopa vaikea puhua, siinä on hengenlähtö lähellä, joten parempi sitten pitää itsestään meteliä vaikka sitten vähän tyylittömästikin...vaikka tavoitteeni on tyylikäs ilmaisu.
ppoiiuiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huomasin sen halvautuneena kun oli jopa vaikea puhua, siinä on hengenlähtö lähellä, joten parempi sitten pitää itsestään meteliä vaikka sitten vähän tyylittömästikin...vaikka tavoitteeni on tyylikäs ilmaisu.
ppoiiuiuuusama kun päätysin noihin kauhuhuihin kahdeks päivää tuntuu että varmimmin saa sen loppumaan edes nyt vähän pitämällä ääntä itsestään .
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sama kun päätysin noihin kauhuhuihin kahdeks päivää tuntuu että varmimmin saa sen loppumaan edes nyt vähän pitämällä ääntä itsestään .
ppoiuuuniin tuli vietettyä tää päivä näin
ppoiiuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin tuli vietettyä tää päivä näin
ppoiiuuse äiti tekee sen ärsyttää mun hermostoa niin rajusti että mun aivot jumiutuu johonkin shokkitilaan.
ja mun äiti tietää sen. siksi se on erityisen pelottavaa
ppoiiuiuiui - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se äiti tekee sen ärsyttää mun hermostoa niin rajusti että mun aivot jumiutuu johonkin shokkitilaan.
ja mun äiti tietää sen. siksi se on erityisen pelottavaa
ppoiiuiuiuimutta mä en oikeen a rvosta elämäntapaa elää ärsyttääkseen jonkun hermostoa loputtoman toiostuvasti toimintakyvyttömyyteen asti.
ja aina uudestaan kun aivoni toipuu
ppoiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta mä en oikeen a rvosta elämäntapaa elää ärsyttääkseen jonkun hermostoa loputtoman toiostuvasti toimintakyvyttömyyteen asti.
ja aina uudestaan kun aivoni toipuu
ppoiuuuuEn minäkään ymmärrä hyökkääviä ihmisiä. Olen ihan puolustuskyvyttömässä tilassa kohdatessani sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ymmärrä hyökkääviä ihmisiä. Olen ihan puolustuskyvyttömässä tilassa kohdatessani sellaista.
joo ja tässä munkin tapauksessa idea oli että mua hyökkäillään ilman syytä eikä sille vaan voi mitään ja ykskään kuulija ei edes kyseenalaistanut tommosta ideointia. Meneekö he mukaan aivan kaikkeen mitä sanotaan kritiikittä?
Mä nyt aljattelin, että itse en alkais ainakaan enää niin manipuloitavaksi että uskoisin tommosia ihmisiä ja juttuja. ei tässä oo muuta ratkaisua kuin oma kriittinen ajattelu.
ppoiuuyuyuuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ja tässä munkin tapauksessa idea oli että mua hyökkäillään ilman syytä eikä sille vaan voi mitään ja ykskään kuulija ei edes kyseenalaistanut tommosta ideointia. Meneekö he mukaan aivan kaikkeen mitä sanotaan kritiikittä?
Mä nyt aljattelin, että itse en alkais ainakaan enää niin manipuloitavaksi että uskoisin tommosia ihmisiä ja juttuja. ei tässä oo muuta ratkaisua kuin oma kriittinen ajattelu.
ppoiuuyuyuuymä kerroin tosi paljon asioita ihmisille olettaen että he ilman muuta suhtautuu kriittisesti niihin kerrottuihin asioihin, mutta he menikin kaikki niihin mukaan. sitä mä en tajua yhtään. No itse pyrin niistä jutuista kriittisesti nyt pois, jääköön he sitten niihin jos ei mitään kriittistä ajattelua ilmene. .
ppoioiuuuyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä kerroin tosi paljon asioita ihmisille olettaen että he ilman muuta suhtautuu kriittisesti niihin kerrottuihin asioihin, mutta he menikin kaikki niihin mukaan. sitä mä en tajua yhtään. No itse pyrin niistä jutuista kriittisesti nyt pois, jääköön he sitten niihin jos ei mitään kriittistä ajattelua ilmene. .
ppoioiuuuyuyen mä saa edes yritettyä hoitaa kasvainta jalassani jos elän niissä heidän ajatteluissaan,
ppopiiuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä kerroin tosi paljon asioita ihmisille olettaen että he ilman muuta suhtautuu kriittisesti niihin kerrottuihin asioihin, mutta he menikin kaikki niihin mukaan. sitä mä en tajua yhtään. No itse pyrin niistä jutuista kriittisesti nyt pois, jääköön he sitten niihin jos ei mitään kriittistä ajattelua ilmene. .
ppoioiuuuyuyJos mulle joku kertois että joku sanoo hyökkäilevänsä häntä ilman syytä, tota noin, kyllä mä ilman muuta pitäisin semmosta hyökkäilijää aivan järjettömänä jo ensi puhumalla. Siis hyökkäilee ilman syytä siis mitä häh mitä järkeä?
No sitten äitikin vastaa että eihän näissä asioissa olekaan järkeä?
No mä en tajua miksi he ei sitten muuta ideointia niin etteä oilis järkeä.
Mä en voi enää vaarallisesti manipuloimanaan lellua. Yritän nyt sitten edes yksinäni aktivoida järjen käyttöä edes nyt.
ppioiuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mulle joku kertois että joku sanoo hyökkäilevänsä häntä ilman syytä, tota noin, kyllä mä ilman muuta pitäisin semmosta hyökkäilijää aivan järjettömänä jo ensi puhumalla. Siis hyökkäilee ilman syytä siis mitä häh mitä järkeä?
No sitten äitikin vastaa että eihän näissä asioissa olekaan järkeä?
No mä en tajua miksi he ei sitten muuta ideointia niin etteä oilis järkeä.
Mä en voi enää vaarallisesti manipuloimanaan lellua. Yritän nyt sitten edes yksinäni aktivoida järjen käyttöä edes nyt.
ppioiuuuuuNiinpä! Molemmat vanhempasihan elivät normaalipituisen elämänkaaren. Poistuivat täältä ikuisuuteen jo edellisen vuosisadan lopulla.
" no äitikin vastaa jne". Ihmettelen!
- Anonyymi
aloitukseen:
kokenut myös tämän "raskas, uupunut olo", kun erään henkilön seurassa, joskus taannoin, noh. myöhemmin sain tietää, että ko. henkilö käyttänyt piiit. . .kään, vahvoja huumeita . . .
nimim. "sellainen kokemus" - Anonyymi
mielenkiintoista että maailman koskaan korkeimman älykkyysosamäärän omaavan löydetty henkilö on tämänkaltaimen henkiilö. Helposti kuvittelisin että mies, mutta ei...
https://www.dnaindia.com/entertainment/report-i-was-not-an-especially-happy-child-marilyn-vos-savant-1387950
ppoiouyyy - Anonyymi
Kiitos kiitos, olemme ylpeitä aikaansaanoksistamme.
Sanoma, Aller Media - Anonyymi
Häipyä paikalta aikaisemmin on usein paras ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768