Profeetta täällä, moi taas vaan kaikille

Anonyymi

Olen syvästi pettynyt moniin asioihin ja minulle on annettu valta ja voima niitä muuttaa.
Kunhan tästä aloitan työni oikein kunolla, niin saatte nähdä paljon mullistuksia.
Nyt muuttuvat monet asiat.

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko se Tukholma profetian profeetta joka nousee Suomessa ?

      • Anonyymi

        Saatan olla, tai sitten en.
        Kerran aikoinaan jo kyselin mistä ihmiset tunnistaisivat profeetan.
        Jotenkin se testaaminen pitäisi tapahtua, jotenkin ihminen saa varmuuden asioista.

        Hedelmästä tunnistaa puun.


      • Anonyymi

        Tukholaman profeetta on nykyään ateisti.


    • Anonyymi

      Nosta helmat ettei pala. Liian ylös älä nosta

      • Anonyymi

        Mitä yrität tällä kertoa?


    • Anonyymi

      Uskoo ken haluaa, myös sen, että vastaajat ja kyselijät "eivät ole aloittaja".

      • Anonyymi

        Eivät olekaan aloittaja.
        Tutki sitä mieltäsi hieman, koska mielesi tekee sinulle tepposia, johtaa sinua harhaan syöttämällä sinulle vääriä johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät olekaan aloittaja.
        Tutki sitä mieltäsi hieman, koska mielesi tekee sinulle tepposia, johtaa sinua harhaan syöttämällä sinulle vääriä johtopäätöksiä.

        Kitkerä on pilkkaajan hedelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitkerä on pilkkaajan hedelmä.

        Niin, aloittajana tiedän kyllä omat kirjoitukseni ja jos jonkun mieli väittää ja uskottelee asiasta jotain muuta, niin sitä mieltä kannattaa tarkkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, aloittajana tiedän kyllä omat kirjoitukseni ja jos jonkun mieli väittää ja uskottelee asiasta jotain muuta, niin sitä mieltä kannattaa tarkkailla.

        Kantsiskohan sun pysyä ateisti palstalla kehottamassa kristittyjä luopumaan uskostaan ja kehottamaan ateisteja valehtelemaan heille ja pysymään salaliittoteoria palstalla uskottelemassa litteästä maasta ja historiapalstal pätemässä historian tietämykselläsi ja syyttämässä muita valehtelusta ja natopalstalla vaatimassa USA:n katastrofi hävittäjä F-35:ttä suomelle... Ja kannattaako sun pysyä profetiat palstalla julistamassa itseäs profeetaksi, kun näkijän kykyjä sinulle ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsiskohan sun pysyä ateisti palstalla kehottamassa kristittyjä luopumaan uskostaan ja kehottamaan ateisteja valehtelemaan heille ja pysymään salaliittoteoria palstalla uskottelemassa litteästä maasta ja historiapalstal pätemässä historian tietämykselläsi ja syyttämässä muita valehtelusta ja natopalstalla vaatimassa USA:n katastrofi hävittäjä F-35:ttä suomelle... Ja kannattaako sun pysyä profetiat palstalla julistamassa itseäs profeetaksi, kun näkijän kykyjä sinulle ei ole?

        Miksi sinä näet sen jonkun kaikkialla?
        Sinulla ei todellakaan ole mitään näkijän kykyä, minulla taas on, koska näen miten asiat ovat.
        Sinä haukut väärää puuta, olen jo muutamaan kertaan asiasta sinulle maininnut.
        Yksinkertaisesti: sinä sekoitat minut johonkin toiseen, joka ilmeisesti noilla palstoilla pyörii.

        Ei sinua turhaan ole kehotettu tarkkailemaan mieltäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät olekaan aloittaja.
        Tutki sitä mieltäsi hieman, koska mielesi tekee sinulle tepposia, johtaa sinua harhaan syöttämällä sinulle vääriä johtopäätöksiä.

        Olet narsisti. Luultavati sama joka elämöi natopalstalla ja historia osiossa. Kääntää kaiken vääräksi ja syyttää muita valehtelijoiksi.

        Vaikka koko eurooppa muutettaisi sinulle amerikaksi, et tyytyisi siihen, ennenkun kaikki ihmiset olisi muutettu kaltaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä näet sen jonkun kaikkialla?
        Sinulla ei todellakaan ole mitään näkijän kykyä, minulla taas on, koska näen miten asiat ovat.
        Sinä haukut väärää puuta, olen jo muutamaan kertaan asiasta sinulle maininnut.
        Yksinkertaisesti: sinä sekoitat minut johonkin toiseen, joka ilmeisesti noilla palstoilla pyörii.

        Ei sinua turhaan ole kehotettu tarkkailemaan mieltäsi.

        Katos vaan ku tarttu... Joku muu aina syyllinen, et sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan ku tarttu... Joku muu aina syyllinen, et sinä.

        Olette kyllä aika veijareita.
        Yksi täällä luulee, että olisin joku natopalstan kirjoittelija.
        Jos hän tahtoo elää siinä uskossa, niin siitä vaan, sokeana kuoppaa kohden.
        Kehotettu on kuitenkin tutkiman, mutta kuten sanot: "Joku muu aina syyllinen, et sinä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet narsisti. Luultavati sama joka elämöi natopalstalla ja historia osiossa. Kääntää kaiken vääräksi ja syyttää muita valehtelijoiksi.

        Vaikka koko eurooppa muutettaisi sinulle amerikaksi, et tyytyisi siihen, ennenkun kaikki ihmiset olisi muutettu kaltaiseksi.

        Kuka nyt amerikkaa tänne tahtoisi?
        Menehän nyt keskustelemaan sinne natopalstallesi sen kohteesi kanssa näistä aiheista.
        Täällä sinä vain haukut väärää puuta ja käännät asiat vääriksi ja syyttelet virheellisesti oman mielesi mukaan kuin se narsisti jota mainostat.


    • Anonyymi

      Nostan oman ketjuni, vastaan jos tarvitsee, muuten vaikenen taas hetkeksi.

      • Anonyymi

        Kerro merkeistä, jotka osoittavat, että olet shamaani, eli tietäjä.


      • Anonyymi

        Miksi käytät itsestäsi sanaa "profeetta"? Oletko Israelista? Vai vakuuttaaksesi uskovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käytät itsestäsi sanaa "profeetta"? Oletko Israelista? Vai vakuuttaaksesi uskovat?

        Olen vain kasvanut tähän.
        Ei tässä oikein muuta syytä ole.


    • Anonyymi

      Ihanko tosissasi tuon kirjoitit?
      Jos, niin pahoin pelkään mielenterveytesi järkkyneen, mielesi kieroutuneen ja sinun lukeutuvan samaan joukkoon kuin monet muutkin tälle palstalle kirjoittelevat huru-ukot!
      Siinä tapauksessa et myöskään kykene ymmärtämään pääsi viirausta, vaan uskot vilpittömästi itse itsellesi antamaan vakuuteen. Asiasta voisi kirjoittaa huomattavasti enemmänkin, mutta olen ollut vähintäin riittävästi lahkolaisten / harhaisten lahkolasten kanssa tekemisissä, niin tiedän sen täysin turhaksi.

      • Anonyymi

        Eipä tuo ole ensimmäinen eikä viimeiseksi jää hihhuleiden joukossa jolla on mielenterveys järkkynyt pahemman kerran, jos sitä nyt millojn on ollutkaan!
        Hyvin sairaalloisia ja täysin houreeellista sisältöä näyttää hihhulien kirjoitukset olevan tällä palstalla.


    • Anonyymi

      Kukaan ei itseään nimitä profeetaksi. Sellainen joka itsensä profeetaksi nimittää, ei ole profeetta laisinkaan, vaan itsensä korottaja.

      • Anonyymi

        Täytyykö kansan hänet nimittää? Hankala näillä keinoilla.


    • Anonyymi

      Ei tuo aloittaja mikään profeetta ole, mikä lie evankelista.

      • Anonyymi

        Ei ole edes evankelista. Todennäköisesti sama, joka häiriköi täällä eri palstoilla, periaatteella, että sota on saatava pystyyn suomalaisten välille, ja "Jumalaa ei ole".


    • Anonyymi

      Oletko siis Ilmestyskirjan toinen todistajista, jonka suusta lähtee tuli, joka kuluttaa heidän vihollisensa?

      • Anonyymi

        Jep, olen se tulta syöksevä profeetta.
        En tietystikään syökse tulta kuin niiden päälle, jotka tosiaan yrittävät vahingoittaa minua.


    • Anonyymi

      Onpa ilmeistä, että kun yksi oikea on ollut ja sanonut sanottavansa, niin heti perään tulee toinen. Onko ennen nähty tällaista vääristelyä Suomessa?

      • Anonyymi

        Missä se toinen profeetta tulee esille? Entä missä tulee esille se ensimmäinen profeetta?


    • Anonyymi

      Kyse ensinnäkään ei ole mistään, ns. profeetasta, vähän kaveri on samanlainen kuin Mooses, vapauttamassa orjia.
      Saa aikaan vitsauksia, kuten korona, ilmastonmuutos jne... Mooseksen 10 vitsausta.
      Juttu jatkuu niin kauan, ja pahenee, kunnes keskuudessanne ei ole enää koulukisattuja ja muitakaan kisattuja ihmisiä, ei ruokajonoja, jne.
      Sellasta se on.

      • Anonyymi

        Uskotko itsekään tuohon?


    • Anonyymi

      Palstan parasta antia tämä sanavalmis profeetta :D

      • Anonyymi

        Onko peräti itse Jouko Piho


      • Anonyymi

        Toki olen parasta antia, suoraan taivaasta, vastauksien kera, mutta kukaan ei tunnu kyselevän, vain vastustavan,
        Mutta näinhän on ennustettu jo kauan sitten, että juuri omat eivät ota vastaan.
        Odottavat minua, mutta kun tulin, en ollutkaan sellainen jota odottivat.
        Odottivat kai jotain pukuun pukeutunutta saarnaajaa, taikka evankelistaa jonka kokouksissa tapahtuu ihmeitä.
        Pois se minusta, en todellakaan pidä kokouksia taikka saarnatilaisuuksia, saarnaan missä tahdon ja miten tahdon.
        Olen valinnut tämän palstan alkajaisiksi ja aika näyttää miten tästä etenen työssäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko peräti itse Jouko Piho

        Eikö olekin helppo kohde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki olen parasta antia, suoraan taivaasta, vastauksien kera, mutta kukaan ei tunnu kyselevän, vain vastustavan,
        Mutta näinhän on ennustettu jo kauan sitten, että juuri omat eivät ota vastaan.
        Odottavat minua, mutta kun tulin, en ollutkaan sellainen jota odottivat.
        Odottivat kai jotain pukuun pukeutunutta saarnaajaa, taikka evankelistaa jonka kokouksissa tapahtuu ihmeitä.
        Pois se minusta, en todellakaan pidä kokouksia taikka saarnatilaisuuksia, saarnaan missä tahdon ja miten tahdon.
        Olen valinnut tämän palstan alkajaisiksi ja aika näyttää miten tästä etenen työssäni.

        Onko sananvapaus sitä, että saa valehdella vastuunottokykyä tuntematta? Siksi ihmisistä tulee vastuunottokyvyttömiä valehtelijoita ja "mitä vain", koska ruokaa riittää, ja vastuuta ei tarvitse ottaa! Kilahtaneet saa mesota ja matkijat väärentävät totuuden.

        Kun nälänhätä tulee, velvollisuus ottaa paikkansa takaisin, ja vääryys tuhotaan. Kun ruokaa riittää ja asiat ovat suht hyvin, tappamisesta tulee kammoksuttua, mutta kun tiedetään kenelle leipä annetaan, ja nälänhätä tulee, on tappaminen tuolloin varsinainen siunaus, jotta terveet ja totuudenmukaiset voisivat jatkaa elämäänsä.
        Tähän perustui VT:n veriset säännöt ja kovat lait. Kun ruokaa riittää ja on mukavaa, realiteetin taju tuppaa vääristymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki olen parasta antia, suoraan taivaasta, vastauksien kera, mutta kukaan ei tunnu kyselevän, vain vastustavan,
        Mutta näinhän on ennustettu jo kauan sitten, että juuri omat eivät ota vastaan.
        Odottavat minua, mutta kun tulin, en ollutkaan sellainen jota odottivat.
        Odottivat kai jotain pukuun pukeutunutta saarnaajaa, taikka evankelistaa jonka kokouksissa tapahtuu ihmeitä.
        Pois se minusta, en todellakaan pidä kokouksia taikka saarnatilaisuuksia, saarnaan missä tahdon ja miten tahdon.
        Olen valinnut tämän palstan alkajaisiksi ja aika näyttää miten tästä etenen työssäni.

        "pois se minusta" joo lässyn lässyn...
        En kuule tuossa mitään muuta kuin lässytystä ja raamatun matkimista.

        "saarnaan missä tahdon ja miten tahdon."

        No sitähän täällä voi kaikki tehdä niin paljon kun haluavat, onhan valtakunta paholaisen, missä ensin uskotellaan, että kaikki saa olla mitä haluavat, mutta loppujen lopuksi heitä vaaditaan olemaan paholaisen kaltainen, ja voihan täällä mitä vain puhua, jos ei tarvitse uskoa, että palkkakin maksetaan tuomiopäivänä sen mukaan. Täällä narsistit pärjää, koska he ovat paholaisen esikuva, eikä heitä poisteta edes armosta, vaikka tuhoaisivat satojen ihmisten elämän.
        Ei kukaan, joka tarraa kaavoihin, voi olla tietäjä tai näkijä. Näkijä on jättänyt ihmisten maailman, siksi heitä ei ymmärretä. Joten tuo valeprofeetta voi käydä ensin lääkärin puheilla. Kun hänelle virallisesti julistetaan tietty mielisairaus, niin ehkä sen pohjalta toimet onnistuu paremmin, kun tietää mistä aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sananvapaus sitä, että saa valehdella vastuunottokykyä tuntematta? Siksi ihmisistä tulee vastuunottokyvyttömiä valehtelijoita ja "mitä vain", koska ruokaa riittää, ja vastuuta ei tarvitse ottaa! Kilahtaneet saa mesota ja matkijat väärentävät totuuden.

        Kun nälänhätä tulee, velvollisuus ottaa paikkansa takaisin, ja vääryys tuhotaan. Kun ruokaa riittää ja asiat ovat suht hyvin, tappamisesta tulee kammoksuttua, mutta kun tiedetään kenelle leipä annetaan, ja nälänhätä tulee, on tappaminen tuolloin varsinainen siunaus, jotta terveet ja totuudenmukaiset voisivat jatkaa elämäänsä.
        Tähän perustui VT:n veriset säännöt ja kovat lait. Kun ruokaa riittää ja on mukavaa, realiteetin taju tuppaa vääristymään.

        Ei ole, siihen kuuluu myös velvollisuus olla vastuussa sanoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pois se minusta" joo lässyn lässyn...
        En kuule tuossa mitään muuta kuin lässytystä ja raamatun matkimista.

        "saarnaan missä tahdon ja miten tahdon."

        No sitähän täällä voi kaikki tehdä niin paljon kun haluavat, onhan valtakunta paholaisen, missä ensin uskotellaan, että kaikki saa olla mitä haluavat, mutta loppujen lopuksi heitä vaaditaan olemaan paholaisen kaltainen, ja voihan täällä mitä vain puhua, jos ei tarvitse uskoa, että palkkakin maksetaan tuomiopäivänä sen mukaan. Täällä narsistit pärjää, koska he ovat paholaisen esikuva, eikä heitä poisteta edes armosta, vaikka tuhoaisivat satojen ihmisten elämän.
        Ei kukaan, joka tarraa kaavoihin, voi olla tietäjä tai näkijä. Näkijä on jättänyt ihmisten maailman, siksi heitä ei ymmärretä. Joten tuo valeprofeetta voi käydä ensin lääkärin puheilla. Kun hänelle virallisesti julistetaan tietty mielisairaus, niin ehkä sen pohjalta toimet onnistuu paremmin, kun tietää mistä aloittaa.

        Pitäisikö minun valita erityisiä sanamuotoja juuri sinulle?
        Korvasyyhyyn saarnaamista, jokaiselle tahtonsa mukaan, puhuen sitä, mitä tahdotte kuulla?

        Oletko itse käynyt lääkärillä?
        Sinähän näet itsesi jo lääkärinä ja olet jo jakelemassa diagnoosejasi, jotka perustuvat oman mielesi harhoihin.

        Millaisen diagnoosin antaisit henkilölle, joka käy palstoilla jakelemassa mielenterveysdiagnooseja toisille ilman minkäänlaista lääkärin tutkintoa?
        Ja kun häntä siitä vähän ojentelee, niin hän vain suuttuu, eikä myönnä virhettään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki olen parasta antia, suoraan taivaasta, vastauksien kera, mutta kukaan ei tunnu kyselevän, vain vastustavan,
        Mutta näinhän on ennustettu jo kauan sitten, että juuri omat eivät ota vastaan.
        Odottavat minua, mutta kun tulin, en ollutkaan sellainen jota odottivat.
        Odottivat kai jotain pukuun pukeutunutta saarnaajaa, taikka evankelistaa jonka kokouksissa tapahtuu ihmeitä.
        Pois se minusta, en todellakaan pidä kokouksia taikka saarnatilaisuuksia, saarnaan missä tahdon ja miten tahdon.
        Olen valinnut tämän palstan alkajaisiksi ja aika näyttää miten tästä etenen työssäni.

        Haluaisin tavata sinut. Mistä sinut löytää?
        Oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tavata sinut. Mistä sinut löytää?
        Oletko mies vai nainen?

        Ehkä haluaisitkin, mutta en ole tavattavissa.
        Minua ei löydä kaduilta saarnaamassa, ei kokouksissa puhujana, ei seurakuntien keskuudesta.
        Minun ääntäni ei kuule kaduilla, mutta sanani kuuluvat ja kantavat kauas tällä palstalla.

        Kumpi on tärkeämpi, liha vai henki?
        Profeetta vai profetia?
        Sanoja vai sanat?

        Olen mies, hengellä täytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä haluaisitkin, mutta en ole tavattavissa.
        Minua ei löydä kaduilta saarnaamassa, ei kokouksissa puhujana, ei seurakuntien keskuudesta.
        Minun ääntäni ei kuule kaduilla, mutta sanani kuuluvat ja kantavat kauas tällä palstalla.

        Kumpi on tärkeämpi, liha vai henki?
        Profeetta vai profetia?
        Sanoja vai sanat?

        Olen mies, hengellä täytetty.

        Harmi jos et ole tavattavissa. Olisi mielenkiintoista tavata sinut ja jutella.


    • Anonyymi

      Profeetta ja profeetta! Sen sanan kun laukasee uskovien keskuudessa, niin niillä villasukat pyörii jalassa! Mutta tänä päivänä se on nk. "kova sana".

      Mitä sanoo raamattu? "Muinoin sanottiin Israelissa, kun mentiin kysymään Jumalalta, näin: Tulkaa, mennään näkijän luo. Sillä sitä, jota nyt sanotaan profeetaksi, kutsuttiin muinoin näkijäksi."

      Eli kuten olen sanonut: profeetta, shamaani, tietäjä tai näkijä - samasta hommasta kysymys. Mutta uskovilla muuttuu mielikuva aina sitä mukaan, mitä sanaa käytetään.

      Wiki:
      - Profeetta on jumalalta tulevaksi uskotun ilmestyksen välittäjä...
      - Shamaani on yhteisön jäsen, jolla uskotaan olevan erityisiä yliluonnollisia taitoja. Hän on usein parantaja ja ennustaja, hän neuvoo monenlaisissa ongelmissa ja toimii yhdyssiteenä henkimaailman ja ihmisyhteisön välillä...
      - Tietäjä on... taikavoimainen, yliluonnollisia voimia käyttävä henkilö, jonka taikavoimat perustuvat suureen tietoon... Oikeiden tietäjien tärkein tehtävä oli usein parantaa sairaita.

      Minkä takia tätä asiaan kuuluvaa tietoa ei kukaan muu ole täällä esiin tuonut?

      Tiedättekö mistä tiedän, ettei uusi profeetaksi itsensä tituleerannut ole oikea? Siksi, koska vain oikea tietää ne merkit, jotka kertovat kuka on kukin.

      • Anonyymi

        Eipä ole paljon villasukat pyörineet uskovien jaloissa, vaikka profeetaksi olenkin itseäni tituleerannut.

        Vaikka eri kutsumasanat saavatkin aikaan eri reaktioita, kuten sinussakin profeetta sanavalinta herättää reaktioita, niin on se tunnistuskeino olemassa.

        Olisitko sinä ollut tyytyväinen, jos olisin kutsunut itseäni profeetta shamaani näkijäksi?
        Olisiko se ollut sinulle tunnistuskeino, että ns. kutsumanimi on korrekti?

        Mitä tuolla wiki tiedolla on loppujen lopuksi asian kanssa merkitystä?
        Miksi tämä piti tuoda esille täällä palstalla, vaikka sillä tuntuu olevan merkitystä vain sinulle?

        Se, että lopuksi teet asiasta johtopäätöksen, perustuen omaan tietoosi ja siihen, että itse julistat mielessäsi olevasi se profeetta, niin kuinka luotettavana sitä voi pitää?

        Huomaa, hedelmistä tunnistaa puun ja sinä et ole se profeetta.
        Minä näen ne merkit sinussa, jotka tästä kertovat, koska vain oikea tietää ne merkit ja tuo julki nekin asiat, joita mielessäsi ajattelet.
        Olenko siis ajatusten lukijakin vielä?
        Millaisen reaktion tämä titteli saisi aikaan ihmisissä, eikö silläkin olisi merkitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paljon villasukat pyörineet uskovien jaloissa, vaikka profeetaksi olenkin itseäni tituleerannut.

        Vaikka eri kutsumasanat saavatkin aikaan eri reaktioita, kuten sinussakin profeetta sanavalinta herättää reaktioita, niin on se tunnistuskeino olemassa.

        Olisitko sinä ollut tyytyväinen, jos olisin kutsunut itseäni profeetta shamaani näkijäksi?
        Olisiko se ollut sinulle tunnistuskeino, että ns. kutsumanimi on korrekti?

        Mitä tuolla wiki tiedolla on loppujen lopuksi asian kanssa merkitystä?
        Miksi tämä piti tuoda esille täällä palstalla, vaikka sillä tuntuu olevan merkitystä vain sinulle?

        Se, että lopuksi teet asiasta johtopäätöksen, perustuen omaan tietoosi ja siihen, että itse julistat mielessäsi olevasi se profeetta, niin kuinka luotettavana sitä voi pitää?

        Huomaa, hedelmistä tunnistaa puun ja sinä et ole se profeetta.
        Minä näen ne merkit sinussa, jotka tästä kertovat, koska vain oikea tietää ne merkit ja tuo julki nekin asiat, joita mielessäsi ajattelet.
        Olenko siis ajatusten lukijakin vielä?
        Millaisen reaktion tämä titteli saisi aikaan ihmisissä, eikö silläkin olisi merkitystä?

        Mee lääkäriin ja kerro toi siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paljon villasukat pyörineet uskovien jaloissa, vaikka profeetaksi olenkin itseäni tituleerannut.

        Vaikka eri kutsumasanat saavatkin aikaan eri reaktioita, kuten sinussakin profeetta sanavalinta herättää reaktioita, niin on se tunnistuskeino olemassa.

        Olisitko sinä ollut tyytyväinen, jos olisin kutsunut itseäni profeetta shamaani näkijäksi?
        Olisiko se ollut sinulle tunnistuskeino, että ns. kutsumanimi on korrekti?

        Mitä tuolla wiki tiedolla on loppujen lopuksi asian kanssa merkitystä?
        Miksi tämä piti tuoda esille täällä palstalla, vaikka sillä tuntuu olevan merkitystä vain sinulle?

        Se, että lopuksi teet asiasta johtopäätöksen, perustuen omaan tietoosi ja siihen, että itse julistat mielessäsi olevasi se profeetta, niin kuinka luotettavana sitä voi pitää?

        Huomaa, hedelmistä tunnistaa puun ja sinä et ole se profeetta.
        Minä näen ne merkit sinussa, jotka tästä kertovat, koska vain oikea tietää ne merkit ja tuo julki nekin asiat, joita mielessäsi ajattelet.
        Olenko siis ajatusten lukijakin vielä?
        Millaisen reaktion tämä titteli saisi aikaan ihmisissä, eikö silläkin olisi merkitystä?

        Ei tuo ole mitään muuta kuin toisten maan rakoon polkemista. Ja lääkärilä et ole puhunut, joten et voi olla profeetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole paljon villasukat pyörineet uskovien jaloissa, vaikka profeetaksi olenkin itseäni tituleerannut.

        Vaikka eri kutsumasanat saavatkin aikaan eri reaktioita, kuten sinussakin profeetta sanavalinta herättää reaktioita, niin on se tunnistuskeino olemassa.

        Olisitko sinä ollut tyytyväinen, jos olisin kutsunut itseäni profeetta shamaani näkijäksi?
        Olisiko se ollut sinulle tunnistuskeino, että ns. kutsumanimi on korrekti?

        Mitä tuolla wiki tiedolla on loppujen lopuksi asian kanssa merkitystä?
        Miksi tämä piti tuoda esille täällä palstalla, vaikka sillä tuntuu olevan merkitystä vain sinulle?

        Se, että lopuksi teet asiasta johtopäätöksen, perustuen omaan tietoosi ja siihen, että itse julistat mielessäsi olevasi se profeetta, niin kuinka luotettavana sitä voi pitää?

        Huomaa, hedelmistä tunnistaa puun ja sinä et ole se profeetta.
        Minä näen ne merkit sinussa, jotka tästä kertovat, koska vain oikea tietää ne merkit ja tuo julki nekin asiat, joita mielessäsi ajattelet.
        Olenko siis ajatusten lukijakin vielä?
        Millaisen reaktion tämä titteli saisi aikaan ihmisissä, eikö silläkin olisi merkitystä?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16716886/kuka-profeetoista-on-luotettava

        Luo viimeinen kappale..,. Kyllä se todellinen sotkija täällä tiedetään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee lääkäriin ja kerro toi siellä.

        Ei terveet tarvitse lääkäriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole mitään muuta kuin toisten maan rakoon polkemista. Ja lääkärilä et ole puhunut, joten et voi olla profeetta.

        Mikä typerä argumentti.
        vastaava olisi " et ole puhunut lääkärille, joten et voi olla mekaanikko."

        Haloo, Pistähän lääkärin tilalle Jumala, niin sitten sitten toimii paremmin.

        Ja kuka tässä polkee ja ketä.
        Te poljette itse täysin väärin, te yritätte polkea totuutta maanrakoon valheillanne.
        Jos profeetta polkee jonkun sinne maanrakoon, eikö hän tee juuri niin kuin Herra olisi hänen kanssaan?
        Mooseksen aikoina maa nielaisi muutaman vastustajan.
        Nyt tulee minun sotkea ja tallata käärmeitä ja polkea jopa hallitusmiehiäkin kuin lokaa.


    • Anonyymi

      On poikkeuksellisen outo ketju. Onkohan koko ketju aloittajan kirjoitusta?

      • Anonyymi

        Mikä tässä ketjussa on poikkeuksellisen outoa?
        Vastaus: Ei ole, ja voit vakuuttua asian osalta kun muistelet, että olet tähän ketjuun itsekin kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tässä ketjussa on poikkeuksellisen outoa?
        Vastaus: Ei ole, ja voit vakuuttua asian osalta kun muistelet, että olet tähän ketjuun itsekin kirjoittanut.

        No herätä kuolleet niin nähdään millä voimalla toimit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No herätä kuolleet niin nähdään millä voimalla toimit?

        Sinutko, Hengessä kuollut?


    • Anonyymi

      "Olen syvästi pettynyt moniin asioihin"
      Tietysti, koska ne eivät ole hänen itsensä kaltaisia! Aloittaja on narsisti.

      • Anonyymi

        Älä sinä sekoittele kirjoittajia keskenään ja elä harhassasi.
        Ihan totta, eikö se asia mene jakeluun?
        Sinusta voi sanoa, että olet harhainen.
        Ja koska sinä et todellakaan suostu myöntämään taikka korjaamaan virhettäsi, niin sinä olet itse se narsisti.

        Minä olen totuudessa, sinä valheessa.
        Minä näen, sinä et.
        Siksi minä voin sanoa mitä sanon, koska minä edustan totuutta.

        Ja vaikka tarkoitan asioita ja sinä viittaat harhassasi ihmisiin, niin tässä voisin tulla kyllä vastaan.
        Olen pettynyt sinuun, koska sinä et ole totuudessa.
        Olen pettynyt sinuun, koska sinä elät valheessa.
        Olen pettynyt sinuun, koska sinä et tee parannusta.

        Ja valheen omalta tulee valheen hedelmää, joka näkyy sinussa.

        Sinä et taida tietää edes sellaista pikkuasiaa, että joka on totuudessa, on oikeassa.
        Kun sinä elät siellä valheessasi, niin mitäpä sinä asioista tietäisit?
        Sinä olet kuin mies, joka elää pimeydessä ja katselee ikkunan raosta tielle.
        Tumma auto ajoi ohi, jossa oli ne sinun natotarrasi, josta et pitänyt, koska auto oli mielestäsi väärän värinen ja merkkinen ja piti outoa ääntä ja itse olet varsovan liiton kannattaja.
        Joku tuossa autossa sai sinut sekaisin ja nyt sinä olet kuin mies, joka seisoo tien vieressä ja heittelee mätiä kananmunia jokaiseen tummaan autoon ja huutelee pysykää te nato narsistit muualla.

        Tällainen sinä olet, ja pieneen mieleesi ei millään mahdu sellainen totuus, että tummia autoja on enemmän kuin yksi, mutta vain yksi on varustettu niillä natotarroilla.

        Ja sinä tiedät missä se natotarroilla varustettu auto sijaitsee, ja vaikka olisit kuinka kiukkuinen tai sokea tai harhainen, niin se ei anna sinulle mitään oikeutta heitellä niitä mätiä kananmunia yhtään mihinkään, edes siihen natotarra-autoon.

        Sinulla on vain yksi typerä mantrasi jota sokeana hoet, mitään järkevää ei ole vielä sinusta ilmaantunut.
        Jokainen olettamuksesi on valhe ja sen mukaista on sinun hedelmäsi.
        Mätiä kananmunia on sinun hedelmäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä sekoittele kirjoittajia keskenään ja elä harhassasi.
        Ihan totta, eikö se asia mene jakeluun?
        Sinusta voi sanoa, että olet harhainen.
        Ja koska sinä et todellakaan suostu myöntämään taikka korjaamaan virhettäsi, niin sinä olet itse se narsisti.

        Minä olen totuudessa, sinä valheessa.
        Minä näen, sinä et.
        Siksi minä voin sanoa mitä sanon, koska minä edustan totuutta.

        Ja vaikka tarkoitan asioita ja sinä viittaat harhassasi ihmisiin, niin tässä voisin tulla kyllä vastaan.
        Olen pettynyt sinuun, koska sinä et ole totuudessa.
        Olen pettynyt sinuun, koska sinä elät valheessa.
        Olen pettynyt sinuun, koska sinä et tee parannusta.

        Ja valheen omalta tulee valheen hedelmää, joka näkyy sinussa.

        Sinä et taida tietää edes sellaista pikkuasiaa, että joka on totuudessa, on oikeassa.
        Kun sinä elät siellä valheessasi, niin mitäpä sinä asioista tietäisit?
        Sinä olet kuin mies, joka elää pimeydessä ja katselee ikkunan raosta tielle.
        Tumma auto ajoi ohi, jossa oli ne sinun natotarrasi, josta et pitänyt, koska auto oli mielestäsi väärän värinen ja merkkinen ja piti outoa ääntä ja itse olet varsovan liiton kannattaja.
        Joku tuossa autossa sai sinut sekaisin ja nyt sinä olet kuin mies, joka seisoo tien vieressä ja heittelee mätiä kananmunia jokaiseen tummaan autoon ja huutelee pysykää te nato narsistit muualla.

        Tällainen sinä olet, ja pieneen mieleesi ei millään mahdu sellainen totuus, että tummia autoja on enemmän kuin yksi, mutta vain yksi on varustettu niillä natotarroilla.

        Ja sinä tiedät missä se natotarroilla varustettu auto sijaitsee, ja vaikka olisit kuinka kiukkuinen tai sokea tai harhainen, niin se ei anna sinulle mitään oikeutta heitellä niitä mätiä kananmunia yhtään mihinkään, edes siihen natotarra-autoon.

        Sinulla on vain yksi typerä mantrasi jota sokeana hoet, mitään järkevää ei ole vielä sinusta ilmaantunut.
        Jokainen olettamuksesi on valhe ja sen mukaista on sinun hedelmäsi.
        Mätiä kananmunia on sinun hedelmäsi.

        Joo on tää selvä narsisti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16472294/jos-kasketaan-suorittamaan-sotarikos-noudattaisitko#comment-107604914

        Onkohan sillä tarve yrittää kaikella sotkemisella saada Suomeen sisällissota?

        Tuon kommentin kirjoittajalla ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa.
        Oletin aluksi, että sekoitat keskenään jonkun nato palstalaisen ja minut, mutta käyt näköjään laajemminkin hokemassa mantraasi.

        jp?
        Sopiihan tuo nimimerkki minullekin, Jumalan Profeetta, mutta mitä se sinun jp kirjoittelee, niihin en ole tutustunut, enkä kyllä lähdekään tutustumaan.

        Oletko mielestäsi nyt tässä toiminnassasi ihan rationaalinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kommentin kirjoittajalla ei kyllä ole kaikki muumit laaksossa.
        Oletin aluksi, että sekoitat keskenään jonkun nato palstalaisen ja minut, mutta käyt näköjään laajemminkin hokemassa mantraasi.

        jp?
        Sopiihan tuo nimimerkki minullekin, Jumalan Profeetta, mutta mitä se sinun jp kirjoittelee, niihin en ole tutustunut, enkä kyllä lähdekään tutustumaan.

        Oletko mielestäsi nyt tässä toiminnassasi ihan rationaalinen?

        Väität vakavissasi olevasi Jumalan profeetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität vakavissasi olevasi Jumalan profeetta?

        No aika vakavasti olen tässä sitä väittänyt.


    • Anonyymi

      Skadabadiba

    • Anonyymi

      Profeetta ei saa profetioita Jumalalta pyytämällä ja pinnistelemällä. Jumalan profetiat tulevat milloin Jumala ne lähettää.

    • Anonyymi

      Jokos ensimmäinen paska on asettunut?

    • Anonyymi

      Tuoko Profeetta vastauksen kaikkivaltiaan kasvojen edestä?

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö itse edes kysymystäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö itse edes kysymystäsi?

        Anteeksi pitkä vastaus, kirjoitan nyt mitä tulee. (ei tarkoituksena hihhuloida, vatuloida, tai päteä akateemisesti)

        Totisesti sanon sinulle. Vastauksen antaa hän jolla on voima ja valta. Ennen aikojen alkua oli hän. Kaikki auktoriteetti on annettu Ihmisen pojalle ja profeetta tietää kyllä mitä kysyn, sillä vastaus annetaan sille joka hänet näkee, muistathan, että ei Jumala anna henkeä mitalla. Ajasta aikaan. Kaikella on paikkansa auringon alla, niin on myös kysymystemme laita.

        Nyt puhun ymmärrettävästi, olenhan vasta poikanen, kuitenkin aivan tavallinen Isä maallinen. Välilllä en ymmärrä, ajattelen vain järjellä ja mietin mitä ihmettä täällä höpistään , keneen taikka mihin pitäsi uskoa, mihin voisin luottaa, minne kulkisin? Kuitenkin aina sydämessäni iloitsen siitä, että Jeesuksesta puhutaan ja erityisesti rakkaudesta sillä se on hänen käskynsä. Liika tutkiminen väsyttää mielen ja katse harhautuu niin usein tämän maailman huolien pariin.

        Iloa toivotan, terveyttä ja lastenkaltaista mieltä. Älä pelkää, etsi Jumalaa ja hänen Sanaansa, vapauteen hän meidät vapautti, sillä Jeesuksen todistus on profetian henki ja hänen verensä kautta olemme lunastetut. Ei, ei se ole höpöpuhetta tai liian vanhaa ollakseen totta, tutkikaa itse ja nähdään, että hän elää ja saamme elää hänen kanssaan ja vieläpä hallita tulevassa.

        Mikään rikos tai paha teko ei kestä Jumalan edessä, mutta vastaukset puhuu Jumalan poika, hän jolla on niin suuri rakkaus, että pakahtuisimme palasiksi, jos tajuaisimme kuinka tärkeitä olemme hänelle. Eihän anteeksi pyydetä pakolla tai miten voisi pyytää anteeksi, jos ei edes koe syyllisyyttä. Mitä rakkautta se semmonen olisi? Fakta on, että tämä elämä on hetkellinen, mutta Isä Jumala iankaikkinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi pitkä vastaus, kirjoitan nyt mitä tulee. (ei tarkoituksena hihhuloida, vatuloida, tai päteä akateemisesti)

        Totisesti sanon sinulle. Vastauksen antaa hän jolla on voima ja valta. Ennen aikojen alkua oli hän. Kaikki auktoriteetti on annettu Ihmisen pojalle ja profeetta tietää kyllä mitä kysyn, sillä vastaus annetaan sille joka hänet näkee, muistathan, että ei Jumala anna henkeä mitalla. Ajasta aikaan. Kaikella on paikkansa auringon alla, niin on myös kysymystemme laita.

        Nyt puhun ymmärrettävästi, olenhan vasta poikanen, kuitenkin aivan tavallinen Isä maallinen. Välilllä en ymmärrä, ajattelen vain järjellä ja mietin mitä ihmettä täällä höpistään , keneen taikka mihin pitäsi uskoa, mihin voisin luottaa, minne kulkisin? Kuitenkin aina sydämessäni iloitsen siitä, että Jeesuksesta puhutaan ja erityisesti rakkaudesta sillä se on hänen käskynsä. Liika tutkiminen väsyttää mielen ja katse harhautuu niin usein tämän maailman huolien pariin.

        Iloa toivotan, terveyttä ja lastenkaltaista mieltä. Älä pelkää, etsi Jumalaa ja hänen Sanaansa, vapauteen hän meidät vapautti, sillä Jeesuksen todistus on profetian henki ja hänen verensä kautta olemme lunastetut. Ei, ei se ole höpöpuhetta tai liian vanhaa ollakseen totta, tutkikaa itse ja nähdään, että hän elää ja saamme elää hänen kanssaan ja vieläpä hallita tulevassa.

        Mikään rikos tai paha teko ei kestä Jumalan edessä, mutta vastaukset puhuu Jumalan poika, hän jolla on niin suuri rakkaus, että pakahtuisimme palasiksi, jos tajuaisimme kuinka tärkeitä olemme hänelle. Eihän anteeksi pyydetä pakolla tai miten voisi pyytää anteeksi, jos ei edes koe syyllisyyttä. Mitä rakkautta se semmonen olisi? Fakta on, että tämä elämä on hetkellinen, mutta Isä Jumala iankaikkinen.

        Ymmärrätkö itse mitä kysyt?

        Minusta kysymyksesi vaikuttaa testiltä, mutta ellet itse tiedä vastausta, niin et voi sillä profeettaa testata.

        Mutta löysin tällaisen kysymyksen vastauksestasi:
        "Välilllä en ymmärrä, ajattelen vain järjellä ja mietin mitä ihmettä täällä höpistään , keneen taikka mihin pitäsi uskoa, mihin voisin luottaa, minne kulkisin?"

        Ensimmäiseen kysymykseen: Tuoko Profeetta vastauksen kaikkivaltiaan kasvojen edestä?
        Jokainen, joka rukoilee, on hänen kasvojensa edessä.
        Hän kuulee ja näkee ja vastaa tavallaan.

        Sitten tuohon toiseen kysymykseen.
        Herran ajatukset ovat meidän ajatuksiamme korkeammat ja korkeammat ovat hänen tiensä.
        Meidän järkemme ei sinne asti yllä, mutta hän puhuu kyllä hyvin lähellä, sydämessämme.
        Hän antaa viisauden ja vastaukset jopa ennen kuin kysymmekään.
        Ei tarvitse kysyä kuka menisi hänen kasvojensa eteen hakemaan vastaukset.
        Sinä tiedät jo vastauksen kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö itse mitä kysyt?

        Minusta kysymyksesi vaikuttaa testiltä, mutta ellet itse tiedä vastausta, niin et voi sillä profeettaa testata.

        Mutta löysin tällaisen kysymyksen vastauksestasi:
        "Välilllä en ymmärrä, ajattelen vain järjellä ja mietin mitä ihmettä täällä höpistään , keneen taikka mihin pitäsi uskoa, mihin voisin luottaa, minne kulkisin?"

        Ensimmäiseen kysymykseen: Tuoko Profeetta vastauksen kaikkivaltiaan kasvojen edestä?
        Jokainen, joka rukoilee, on hänen kasvojensa edessä.
        Hän kuulee ja näkee ja vastaa tavallaan.

        Sitten tuohon toiseen kysymykseen.
        Herran ajatukset ovat meidän ajatuksiamme korkeammat ja korkeammat ovat hänen tiensä.
        Meidän järkemme ei sinne asti yllä, mutta hän puhuu kyllä hyvin lähellä, sydämessämme.
        Hän antaa viisauden ja vastaukset jopa ennen kuin kysymmekään.
        Ei tarvitse kysyä kuka menisi hänen kasvojensa eteen hakemaan vastaukset.
        Sinä tiedät jo vastauksen kysymykseesi.

        Kiitos ystävällisestä vastauksesta, vastasit hyvin.
        Jumalan valtakunta on täynnä iloa ja keskinäistä yhteyttä Herrassa.


    • Anonyymi

      Profeetta on tullut väärinymmärrettynä väärinymmärretyjen takia. Kaikessa on väärinymmärrystä, uskonnoissa, organisaatioissa... Jeesus tuli samasta syystä.
      Jos profeetta on tullut, hän valitsisi mm. intian uskontojen "jumalista" sen väärinymmärretyimmän, organisaatioista myös - sen, joka vastaisi profeetan moninaisuutta eri kulttuurien piirteissä, joissa kaikissa julistetaan Jumalan ominaisuuksia. Kuolema on yksi kartetuimmista ja väärinymmäretyimmistä asioista.
      Ei yksikään valeprofeetta voi matkia oikeaa, koska toinen tarttuu kaavoihin, toinen senkaltaiseen, mitä Jeesus oli aikalaisilleen kirjanoppineille - uudenlainen, väärinymmärretty, kartettu "harhaoppisuutensa" vuoksi. Missä profeetta, siellä vääristelijä.

      • Anonyymi

        Minulla on tähän asiaan toinen näkemys.
        Profeetta ei tule valitsemaan taikka yhdistämään näitä asioita.
        Se, että kirjoitat vaikka astrologiasta ja koet toteuttavasi nuo omat profeetanmittasi, niin se ei tee sinusta profeettaa.
        Profeettaa ei kutsuta yhdistämään asioita, jotka erottavat ihmiset toisistaan.

        En kuitenkaan tuomitse astrologiaa siinä muodossa, että koko tähtitaivas on kuin maailman kello.
        Se on Herran näyttämö, Tarkkaan säädetty näyttämään aikoja ja merkkejä.
        Monet sitä tulkitsevat, jotkut oikein, jotkut väärin.
        Sinäkin käytät ihmisten tekemiä kalentereja ja astrologia tulkintoja, mutta et voi niillä selittää aikoja ja suunnistaa elämässä.
        Ne ovat hyvin tulkinnanvaraisia, kuten monet ennustuksetkin.
        Entä sitten jing ja jang?
        Mitä se sinulle kertoo, miten se auttaa sinua taikka ihmiskuntaa?
        Miten sitten se tieto jota jakelet?


    • Anonyymi

      Wikipedia kleopatrat

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe