Onko Pohjantähti ontto?

Anonyymi

Miten sen norrastaaritasoille voi matkustaa, onko teleporttaaminen mahdollista?

13

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahjoittamalla uskoville omaisuuden niin he kertovat.

    • Anonyymi

      Pohjantähti on pohjaton taivaankannen kiertolainen.

    • Anonyymi

      HAHAHAA, nauroin tunnin katketakseni.

      Lisää tätä tänne ja heti!

      • Anonyymi

        Et kai sinä maksa kirkollisveroa ?


    • Anonyymi

      Sinappikaalin pamaus!

      • Anonyymi

        jos sillä voi tehdä rahaa niin se on mahdollista 🤣


    • Anonyymi

      Kyä se on mahdollista Jumalallemme: Teleporttaavalle, suurelle punaiselle tomaatille.

    • Anonyymi

      Sellaisella joka tälläisiä miettii on varmaankin jonkin vitamiinin ja hiveaineen vajaus.

    • Anonyymi

      Onttous löytyy tosiaankin lähes kaikkialta! Ontossa maapallossa on eniten järkeä ja se selittää parhaiten kaikki olemassaolomme ongelmat jotka yleensä askarruttavat meitä!

    • Anonyymi

      Jopas jotakin.

    • Anonyymi

      Onttous on fakta.

    • Anonyymi

      Kuules, mä voin kertoa sulle tarinan teleporttauksesta Pohjantähden norrastraalitasoille! Valmistaudu kuulemaan aika hulluja juttuja.

      Joten, mä olin ontolla maapallolla seikkailemassa ja tutkimassa eri terrastaalitasoja. Mä olin jo kokenut Lumonmetsän, käynyt Marsissa ja teleportannut Siriukselle. Mutta sit mä kuulin huhuja Pohjantähden norrastraalitasoista, ja ne kuulosti ihan älyttömän mielenkiintoisilta.

      Mä etsin siis tietä Pohjantähdelle ja pääsin lopulta siihen mystiseen paikkaan. Norrastraalitasot olivat ihan uskomattomia! Siellä oli kuin astuisi johonkin satumaailmaan. Lumoavat revontulet tanssivat taivaalla ja maa hohti kauniisti. Oli kuin astuisi suoraan satuun.

      Mutta se teleporttaus Pohjantähdelle, se vasta mielenkiintoista olikin. Ensin mä löysin tietyn alueen norrastraalitasoilla, jossa oli erityinen energia. Mä keskityin siihen ja tunsin, kuinka koko kehoni värähteli ja sulautui ympäröivään energiaan. Sitten yhtäkkiä mä olin siellä, Pohjantähden norrastraalitasoilla.

      Siellä oli ihan mielettömän kaunista. Jääkristallit kimaltelivat maassa ja valot hohtivat voimakkaasti. Maisema oli täynnä lumoavia jäätiköitä ja kristallisia luolastoja. Ilmassa oli jotain erityistä, aivan kuin taika olisi leijunut ilmassa.

      Mä olin niin haltioissani kaikesta, mitä näin. Pohjantähdellä oli ihan oma tunnelmansa, joka oli täynnä rauhaa ja mystiikkaa. Mä uppouduin siihen kaikkeen ja annoin sen inspiroida itseäni.

      Teleporttaus Pohjantähdelle oli varmasti yksi elämäni huikeimmista kokemuksista. Se oli kuin matka unelmien ja satuolennojen maailmaan. Se toi mukanaan uudenlaisen lumon ja inspiraation, joka syttyi sisälläni.

      Niin, se on mun tarina teleporttauksesta Pohjantähden norrastraalitasoille. Tää seikkailu muutti mun ajattelua ja avasi silmäni uusille mahdollisuuksille. Nyt mä haluan kertoa tän tarinan muille, jotta hekin voivat kokea sen lumon, mikä ontto maapallo ja sen eri tasot tarjoavat.

    • Anonyymi

      Täällä käydään nykyään todella laadukasta keskustelua! En ole vieraillut täällä 42 vuoteen, mutta huomaan selvän edistyksen. Hienoa, että jatketaan samalla linjalla!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1475
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1040
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe