Mitä mieltä olette juutalisten paluumuutosta Israeliin?
ST
Raamatun profetiat toteutuvat
55
50
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on niin selvä asia raamatussa. Kokonaisuudessa iso asia. En pidä tällä foorumilla raamattutuntia. Älkää antako pyhää koirille.
- Anonyymi
Voisit pitää raamattutunnin 😊
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit pitää raamattutunnin 😊
STKäsitellään seurakunnassa, ei pilkkaajien keskuudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Käsitellään seurakunnassa, ei pilkkaajien keskuudessa.
Niin tietenkin, ettei totuus epäjumalanpalvonnastanne tule esiin!
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Niin tietenkin, ettei totuus epäjumalanpalvonnastanne tule esiin!
Heh, höppänä.
ST
- Anonyymi
5Moos.4:27-28 Ja Herra hajoittaa teidät kansojen sekaan, ja ainoastaan vähäinen joukko teitä on jäävä niiden pakanakansojen keskelle, joiden tykö Herra teidät kuljettaa. Ja siellä te palvelette jumalia, jotka ovat ihmiskätten tekoa, puuta ja kiveä, jotka eivät näe eivätkä kuule, eivät syö eivätkä hajua tunne. Ps.135:15-18. 5Moos.28:58-64
- Anonyymi
Ps.106:26:27 Sillon hä nosti kätensä heitä vastaan kaataakseen heidät erämaassa, kaataakseen heidän jälkeläisensä pakanain seassa ja hajoittaakseen heidät pakanamaihin. Ps.106:34-37. Ps.106:47
- Anonyymi
Hes.12:15-16 Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä hajotan heidät pakanamain sekaan ja sirotan heidät muihin maihin. Mutta vähäisen määrän heitä minä jätän miekasta, nälästä ja rutosta jäljelle kertomaan pakanain seassa, sielä, minne he joutuvat, kaikista kauhistuksistansa; ja ne tulevat tietämään, että minä olen Herra. Hes.5:10-14
- Anonyymi
Mikä olisi se foorumi korona aikana missä voisi asiaa käsitellä ilman ateisteja? Sellaista ei varmaan juuri nyt ole.
- Anonyymi
Fb tuttujen kesken.
ST Kalamos perusti oman foorumin, ja sitten se joka täällä koko ajan etsi samanmielisiä. Jos nuo ovat pystyssä, uskoisin että ateisteja ja pilkkaajia ei niillä näy.
Jokainen voi aika helposti perustaa oman foorumin. Ihme jos ei vaikkapa hellareilla sellaista ole.- Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Kalamos perusti oman foorumin, ja sitten se joka täällä koko ajan etsi samanmielisiä. Jos nuo ovat pystyssä, uskoisin että ateisteja ja pilkkaajia ei niillä näy.
Jokainen voi aika helposti perustaa oman foorumin. Ihme jos ei vaikkapa hellareilla sellaista ole."Ihme jos ei vaikkapa hellareilla sellaista ole."
Netmission oli, mutta se loppui. Sekin avoin kaikille, mutta paremmin moderoitu.
- Anonyymi
Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtäkään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että paitsi minua ei ole yhtäkään: minä ole Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Aam.3:6 Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa pelsy? Tahi tapahtuuko kaupungissaonnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut? Miik.1:12 Onnea odottaa tuskaisesti Maarotin asujatar; mutta onnettomuus tulee Herralta Jrusalemin portille.
- Anonyymi
Mitäkö mieltä? Olen iloinen siitä että Jumalan tahto ja profetia on toteutunut 1948kJr.
Jeesustie on vaikea tie, mutta en vaihtaisi sitä mihinkään toiseen tiehen, sillä Jeesustie on paras tie, ainoa tie pois Helvetistä.
Marathon ( Jeesustie )on vaikea tie, mutta lopussa odottaa voittoseppele jokaista vanhursasta perille päässyttä, olipa maalissa eka tai vika, palkinto on messevä kummallakin. Maallinn kristitty isäni luikahti maaliin 2019jKr. ennen minua mutta täältä tullaan rajulla uskonpäättäväisyydellä Jeesukseen innokkain askelin perässä.
Halleluja, halleluja, haaa aa aalle lelujjaaa! Halleluja! Halleluja!
Commandohauis- Anonyymi
Voe Elevikse ilime 🙄
ST - Anonyymi
Repe.RuutikaIIo kirjoitti:
Joskus tuntuu siltä että Commandoh on jo omatekoisessa Helvetissä.
Onneksi ei tarvitse asua siellä hänen kanssaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse asua siellä hänen kanssaan. :)
Pitikin syödä samalla kun luin Commandon viestiä. Meinas lentää ruuat ulos suusta, kun aloin nauramaan.
ST Anonyymi kirjoitti:
Pitikin syödä samalla kun luin Commandon viestiä. Meinas lentää ruuat ulos suusta, kun aloin nauramaan.
STMitä ihmettä sä tossa commandolta näet? Se on turhan ylpeä muutenkin ei tarvitse egonsa pönkitystä. No tietenkin sä juttelet ihan mitä tahdot ja kommentoit ketä tahdot.
Israelin systeemit on ollu koko ajan(uskovien) ihmisten järjestämiä. Tähän tulokseen olen tullut luettuani muutaman kirjan aiheesta.- Anonyymi
Commandohauis on hyvällä asialla. Hän jos kuka, on uskossaan vahva!
Meidän täytyisi ottaa enemmän hänen kirjoituksensa huomioon.
- Anonyymi
En tiedä. Saako sinun kanssa keskustella?
Olen koettanut kysellä ihmisiltä miten toimia ja en saa vastauksia, tuntuu ettei kukaan osaa sanoa mitään...ja...silloin tietenkin muistan että on Jeesus...mutta totuus on, että se on mykkä luuri, vailla vastauksia. En tiedä miten taas selvitän ongelman.
LS- Anonyymi
Saa roki, ymmärsin, ettet enää halua keskustella?
En aijo kertoa sinulle, että minulla on sinulle Jeesus kaupan.
Hän on jokatapauksessa siinä ja vain sinua varten, jos haluat, aivan minusta riippunattomista syistä.
En osaa vastata, ehkei muutkaan. Ehkei vastauksia ole meissä ihmisissä, vaan Hänessä.
Olet varmasti monet kerrat kuullut vastauksia, kuinka ne ovat tyhjiä vailla merkitystä, että ne toisivat avun ja ratkaisun, selvyyden.
Se on vain ratkaisu tehtävä jokaisen itse.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa roki, ymmärsin, ettet enää halua keskustella?
En aijo kertoa sinulle, että minulla on sinulle Jeesus kaupan.
Hän on jokatapauksessa siinä ja vain sinua varten, jos haluat, aivan minusta riippunattomista syistä.
En osaa vastata, ehkei muutkaan. Ehkei vastauksia ole meissä ihmisissä, vaan Hänessä.
Olet varmasti monet kerrat kuullut vastauksia, kuinka ne ovat tyhjiä vailla merkitystä, että ne toisivat avun ja ratkaisun, selvyyden.
Se on vain ratkaisu tehtävä jokaisen itse.
STMiten se Jeesus selvittää asiat?...vitsi kun tuntuu, että on niinkuin olisi jumissa ja olisi jossain risteyksessä ja kaikki tiet näyttäisi samalta, eikä osaisi lähteä risteyksestä, kun ei tiedä mihin tie vie ja valiseeko oikean haaran. Eihän ne samanlaisia ole, mutta ne näyttävättävät täsmälleen samoilta...
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se Jeesus selvittää asiat?...vitsi kun tuntuu, että on niinkuin olisi jumissa ja olisi jossain risteyksessä ja kaikki tiet näyttäisi samalta, eikä osaisi lähteä risteyksestä, kun ei tiedä mihin tie vie ja valiseeko oikean haaran. Eihän ne samanlaisia ole, mutta ne näyttävättävät täsmälleen samoilta...
LSKyllä se ajan kanssa selviää ja tulee ratkaisu. Asioilla on tapana selvitä johonkin suuntaan kuitenkin.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ajan kanssa selviää ja tulee ratkaisu. Asioilla on tapana selvitä johonkin suuntaan kuitenkin.
STNiin. On vaan tympeä olo, kun koko ajan pohtii asiaa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se ajan kanssa selviää ja tulee ratkaisu. Asioilla on tapana selvitä johonkin suuntaan kuitenkin.
STTosi paha olla.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. On vaan tympeä olo, kun koko ajan pohtii asiaa.
LSOn varmasti.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi paha olla.
LSNoh, mitähän me kekkastais, että olo helpottuisi 🤔
Mikä sinua ny eniten mietitytää? Onko sattunut nyt jotain?
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, mitähän me kekkastais, että olo helpottuisi 🤔
Mikä sinua ny eniten mietitytää? Onko sattunut nyt jotain?
STEn voi avata asiaa palstalle. Tämä valvotuttaa, itkettää, ahdistaa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi avata asiaa palstalle. Tämä valvotuttaa, itkettää, ahdistaa.
LSAbortinteko edessä taitaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi avata asiaa palstalle. Tämä valvotuttaa, itkettää, ahdistaa.
LSNo voi että, sulla nyt isoja asioita varmasti mietittävänä.
ST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. On vaan tympeä olo, kun koko ajan pohtii asiaa.
LSKun aivot ovat solmussa, kannattaa ottaa etäisyyttä. Tehdä ja ajatella jotain ihan muuta. Elämässä on myös otettava riskejä. Harvat päätökset ovat peruuttamattomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun aivot ovat solmussa, kannattaa ottaa etäisyyttä. Tehdä ja ajatella jotain ihan muuta. Elämässä on myös otettava riskejä. Harvat päätökset ovat peruuttamattomia.
Olen samaa mieltä, että elämässä on otettava riskejä...usein kyse ei ole varsinaisesti riskeistä vaan siitä, mikä suunta tulisi valita, ettei vain sitten loppuviimein vaikeuta asioita...
Sinulla ei taida olla kokemusta sellaisesta, että ne huolet voi niin kerääntyä, että se tekee toimintakyvyttömyyttä, kun se kasaantuu, voihan olla, että jotain pystyy tekemään, mutta...kun ne jättää taustalle, ne kasvaa kasvamistaan ja kohta ehkäpä huolehtii jo ab asian lisäksi abcd asiasta...tavallaan se suuntaaminen toisaalle, kun pitäisi asiasta saada selvyys, ei ole hyväksi, vaan kasvattaa ongelmaa...
LS
- Anonyymi
5Moos.30:4-6 Vaikka sinun karkoitettusi olisivat taivaan ääressä, niin Herra, sinun Jumalasi, kokoaa ja noutaa sinut sieltäkin. Ja Herra, sinun Jumalasi, tuo sinut siihen maahan, jonka sinun isäsi ovat omistaneet, ja niin sinä otat sen omaksesi; ja hän sinulle hyvää ja antaa sinun lisääntyä enenmmän kuin isiesi. Ja Herra sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläisesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit. 5Moos.10:16. Jer.4:4
- Anonyymi
Senkus muuttavat. Ei liity mun uskontooni.
- Anonyymi
> Mitä mieltä olette juutalisten paluumuutosta Israeliin?
Hyvä osoitus siitä, että Raamattu on totta.- Anonyymi
Ajattelen samoin.
ST - Anonyymi
Miten ihmeessä se osoittaisi Raamatun todeksi? Keksit omiasi. Tai sitten tarkoitat juuri päinvastaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ihmeessä se osoittaisi Raamatun todeksi? Keksit omiasi. Tai sitten tarkoitat juuri päinvastaista.
Juutalaisten paluumuutto on ennustettu raamatussa. Mm. tässä:
Hesekiel 11:
6. Näin sanoo Herra, Herra: Koska minä olen vienyt heidät kauas pakanain sekaan ja hajottanut heidät muihin maihin, olen minä ollut heille pyhäkkönä vähän aikaa niissä maissa, joihin he ovat joutuneet....
17. Näin sanoo Herra, Herra: Minä kokoan teidät kansojen seasta ja kerään teidät maista, joihin teidät on hajotettu, ja annan teille Israelin maan. Anonyymi kirjoitti:
Hesekiel 11:
6. Näin sanoo Herra, Herra: Koska minä olen vienyt heidät kauas pakanain sekaan ja hajottanut heidät muihin maihin, olen minä ollut heille pyhäkkönä vähän aikaa niissä maissa, joihin he ovat joutuneet....
17. Näin sanoo Herra, Herra: Minä kokoan teidät kansojen seasta ja kerään teidät maista, joihin teidät on hajotettu, ja annan teille Israelin maan.Raamatun antama lupaus ei kuulosta nykypäivänä kovin järkevältä - reilu puolet Israelin maa-alueesta on elinkelvotonta autiomaata. Lupaus tarkoittaa käytännössä sitä, että juutalaiset ovat joutumassa takaisin paahtavan auringon alle keskelle ei mitään. Kuulostaa enemmänkin kiroukselta kuin siunaukselta. Olisi kyllä kiva tietää, kuinka moni juutalainen on valmis vaihtamaan New Yorkin osakkeensa kiloon hiekkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesekiel 11:
17. Näin sanoo Herra, Herra: Minä kokoan teidät kansojen seasta ja kerään teidät maista, joihin teidät on hajotettu, ja annan teille Israelin maan.Kyseessä ei ole ennustus vaan pakkosiirtolaisuudessa olleille israelilaisille annettu lupaus, joka toteutui pakkosiirtolaisuuden jälkeen. Osa lupauksesta kertoo Jeesuksen ajan uskovista, jotka eivät tarvitse lakikirjaa muistuttamaan laista, sillä laki on kirjoitettu heidän sydämiinsä.
JOS tämä koskisi tulevaisuutta, pitäisi muistaa myös se tosiasia, että Jumala tuon jälkeen hylkäsi koko israelin kansan niin, ettei sillä ole enää MITÄÄN tulevaisuutta Jumalassa!!
Mutta voihan sitä omia Raamatusta vaikka mitä tekstejä ja antaa niille omia sekopäisiä merkityksiään, joita itse tekstillä ei ole omassa kontekstissaan ole lainkaan.
Te eksytte kun ette tunne kirjoituksia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei ole ennustus vaan pakkosiirtolaisuudessa olleille israelilaisille annettu lupaus, joka toteutui pakkosiirtolaisuuden jälkeen. Osa lupauksesta kertoo Jeesuksen ajan uskovista, jotka eivät tarvitse lakikirjaa muistuttamaan laista, sillä laki on kirjoitettu heidän sydämiinsä.
JOS tämä koskisi tulevaisuutta, pitäisi muistaa myös se tosiasia, että Jumala tuon jälkeen hylkäsi koko israelin kansan niin, ettei sillä ole enää MITÄÄN tulevaisuutta Jumalassa!!
Mutta voihan sitä omia Raamatusta vaikka mitä tekstejä ja antaa niille omia sekopäisiä merkityksiään, joita itse tekstillä ei ole omassa kontekstissaan ole lainkaan.
Te eksytte kun ette tunne kirjoituksia!Te eksytte, kun ette omista rakkautta.
- Anonyymi
Jutkut Madagaskariin ! Siellä ne muutkin apinat !
Adolf - Anonyymi
Totalitaristisissa demokratioissa se estetään kielloilla, kuten voi huomata.
- Anonyymi
Hes.7:9 En sääli enkä armahda; minä annan vaelluksesi kohdata sinua, ja kauhistuksesi tulevat sinun keskellesi, ja te tulette tietämään, että minä, Herra, olen se, joka lyö. Hes.9:10 Niinpä minäkään en sääli enkä armahda. Minä annan heidän vaelluksensa tulla heidän oman päänsä päälle. Hes.22:31 Sentähden minä vuodatan heidän ylitsensä kiivauteni, hukutan heidät vihani tulella ja annan heidän vaeluksensa tulla heidän päänsä päälle, sanoo Herra, Herra. Hes.36:16-17 Ja minulle tuli tämä Herran sana: Ihmislapsi, kun Israelin heimo asui maassansa, he saastuttivat sen vaelluksellaan ja teoillaan. Niinkuin kuukautistilan saastaisuus oli minun edessäni heidän vaelluksensa.Hes.36:19 Ja minä hajoitin heidät pakanakansojen sekaan, ja heidät siroteltiin muihin maihin. Vaelluksensa ja tekojensa mukaan minä heidät tuomitsin.
- Anonyymi
Hes.36:24-26 Ja minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne. Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan. Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen. Jer.31:33. 32:39. Hes.11:19. 18:31.
- Anonyymi
Jer.31:33 Vaan tämä on se liito, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Hebr.10:16-17 Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kansaan, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä; ja: heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista. Hebr.8:10 Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
- Anonyymi
Sananl.3:3 Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne,kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluihin. Sananl.6:20-21 Säilytä, poikani, isäsi käsky äläkä hylkää äitisi opetusta. Pidä ne aina sydämellesi sidoittuina, kääri ne kaulasi ympärille. Sananl.7:1-3 Poikani, noudata minun sanojani ja kätke mieleesi minun käskyni. Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi. Sido ne kiini sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun. 5Moos.6:8. 11:18
- Anonyymi
Oletko miettinyt mikä on uskovien itsensä operoimaa? Esim. Israelin valtion perustaminen toisen maailmansodan jälkeen ja Yhdysvaltojen vahva tuki. Että sehän ei todista välttämättä mitään loppuviimein, jollakin voi olla jonkin asian eteen ideologiaa ja se voi jotain saada aikaankin...mutta siinä se, ei enempää.
LS- Anonyymi
Laajojen näköalojen kokonaisuudet kannattaa jättää niille, jotka niitä ymmärtävät.
Vauvanjärkinen menee vain sekaisin entistäkin enemmälti.
Eksytyksen lähettää itse Herra niille, joille ei kelpoisuusaikana kelpaa/ kelvannut ottaa vastaan rakkautta valheeseen.
Varo ämpäriä, ämpärissä on vaara valheeseen rakastuneella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laajojen näköalojen kokonaisuudet kannattaa jättää niille, jotka niitä ymmärtävät.
Vauvanjärkinen menee vain sekaisin entistäkin enemmälti.
Eksytyksen lähettää itse Herra niille, joille ei kelpoisuusaikana kelpaa/ kelvannut ottaa vastaan rakkautta valheeseen.
Varo ämpäriä, ämpärissä on vaara valheeseen rakastuneella."Varo ämpäriä, ämpärissä on vaara...."
Tämä on vanha juttu, erään kapakan seinätaulusta käännettynä englannista suomeksi... mutta menkööt nyt, kun on mennäkseen -
- "Juominen ei ratkaise ongelmiasi, mutta se tulee kyllä tuomaan sinulle monia uusia ja mielenkiintoisia..."
(Drinking won't solve your problems, but it'll give you lots of interesting new ones)
- Anonyymi
Kaikki järjestyy.
Seuraava sota leviääkin ydinasein käytäväksi.
Uskovat saavat uudet taivaat ja maat, he asttuvat Marsiin. Näin on Raamatun opetukset ymmärrettävä. - Anonyymi
Ps.9:6 Sinä nuhtelit pakanoita, tuhosit jumalattomat; sinä pyyhit pois heidän nimensä iäksi ja ainiaaksi. Ps.34:17. Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että noudsttaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laestansa vaarin. Halleluja!
- Anonyymi
Ps.9:6 Biblia (1776) Sinä nuhtelet pakanoita, ja kadotat jumalattomat: sinä pyyhit heidän nimensä pois aina ja ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.
- Anonyymi
Jes.17:1 Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja luhistuu raunioksi. Jer.49:23-27 Damaskoa vastaan. Hamat ja Arpad joutuvat häpeään, sillä he kuulevat pahan sanoman, he menehtyvät pelkoon - levottomuus kuin meressä, joka ei voi tyyntyä! Damasko lannistuu, kääntyy pakoon, hirmu on sen vallannut; sitä kouristaa ahdistus ja tuska niinkuin synnyttäväväistä! Kuinka hyljätty onkaan ylistetty kaupunki! Sentähden sen nuorukaiset kaatuvat sen kaduilla, ja kaikki sotamiehet saavat surmansa sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot. Ja minä sytytän Damaskon muurit tuleen, ja se on kuluttana Benhandadin palatsit. Mikähän mahtaa olla Jumalan polttoaine?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976048Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3001378Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236