Aihe

Tunnen outoa viehtymystä ateisteihin

Anonyymi

Minun on usein aivan pakko kirjoittaa ateisteista ateisteille. Onko ateisteilla yhtään samanlaisia kokemuksia?

13

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä tunnen ainakin syvää vastenmielisyyttä tämän kirjoittajaa kohtaan ja toiseksi kaikkia uskovia kohtaan.

• Anonyymi

Olet hyvin negatiivinen ihminen. Etkö ollenkaan ajattele, että toiset ihmiset ja toiset kirjoittavat ovat lahja?

Vielä pahempi tilanteesi on, jos tarkoitit tuntevasi itseäsi kohtaan syvää vastenmielisyyttä, ehkä jopa syyttä. Niinkin viestisi voisi tulkita, jos haluaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hyvin negatiivinen ihminen. Etkö ollenkaan ajattele, että toiset ihmiset ja toiset kirjoittavat ovat lahja?

Vielä pahempi tilanteesi on, jos tarkoitit tuntevasi itseäsi kohtaan syvää vastenmielisyyttä, ehkä jopa syyttä. Niinkin viestisi voisi tulkita, jos haluaisi.

Uskovathan ovatkin hyviä tulkitsemaan raamattua ym. Minun negatiivisuuteni kohdistuu vain sinun kaltaisiini höyrypäihin.

• Anonyymi

Olisiko paremminkin "Minun on usein aivan pakko kirjoittaa turhia aloituksia tänne Suomi24:lle"

• Anonyymi

Luuletko että kaikilla ei oles selvää kuka näistä kirjoituksia rustailee?

• Anonyymi

Mutta et sentään rakkautta 😍

• Anonyymi

Diagnostinen vertaisryhmä.

• Anonyymi

"Tunnen outoa viehtymystä ateisteihin"

Se on sisäinen kutsusi sinulle, koska kaipaat aitoa vapautta uskonnollisuuden invalidisoivasta kahleesta. KamalaJumalan ja Vanhan Vihtahousun kuviteltuun maailmaan sidottu minäsi huutaa sinua rikkomaan kahleesi ja tulemaan mukaan nauttimaan aidosta elämästä. Ota saamastasi viestistä vaarin ja miksei mummonkin ja lähde faktojen matkaan!!!

• Anonyymi

JOku hiertynyt hihhuli kirjoittelee tänne Jumalsta
      vaimostaan
      Tiw-teenistä
      ja Atisteista

GeForce - käppänä ei ymmärää miksi muut pitävät ATI/AMD tietokone-kokoonpanoa hänen uskontaan (Ati:a) parempana. Sama jatkunut jo 199x vuodesta asti.
      Ati vs joku muu valmistaja.
      Hihhulien päähänpittymä kiistellä makuasioista

• Anonyymi

Tee palvelus tuhoa Silta lehden toimitus niin rakastan sinua ateistina.

• Anonyymi

Onneksi korona tekee sen, jos epäonnistut 🤣😷

• Anonyymi

Ateistit on kaikki erilaisia, mutta uskovaiset on kaikki samanlaisia, uskonnoistaan riippumatta.

• Anonyymi

Olet avarakatseinen, et uskovaisen turhake.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      6914