aloitin fastin muscle 'n käyttämisen muutamia kuukausia sitten. parisen viikkoa sitä tankattuani alkoi iho hieman kukkimaan. onko muilla kokemustaa/tietoa aiheesta. ovatko nämä kakasi asiaa kytköksissä toisiinsa?
ikää on tosiaan jo 25, eli finnit eivät juurikaan ole olleet ongelma muutamaan vuoteen. tietoa eri lisäravinteiden vaikutuksesta kyseiseen asiaan? suuremmasta lihasmassastakaan ei ole juurikaan iloa naaman punottaessa...
ikää on tosiaan jo 25, eli finnit eivät juurikaan ole olleet ongelma muutamaan vuoteen. tietoa eri lisäravinteiden vaikutuksesta kyseiseen asiaan? suuremmasta lihasmassastakaan ei ole juurikaan iloa naaman punottaessa...
Vastaukset 6
Vanhimmat
En käytä itse proteiineja ja hiiliksiä sisältäviä aineita mut ravintolisää kuitenkin..=), käytän itse tuoretta aloe vera-juomaa jossa on lähes kaikki ihmisen tarvitsemat ravintoaineet (yli 200 joista yli 75 ihmiselle tärkeetä ravintoainetta)ja ainakin nämä meidän tuotteet aiheuttavat joillekin tuonkaltaisia homeopaattisia reaktioita,mutta ne häipyvät parissa viikossa. Sain itsekin ensi alkuun finnejä mutta nyt iho (ja koko kroppa!) voi hyvin ja on terveen näköinen.
Muscle :lla ei ole elimistöä kuonasta puhdistavia ominaisuuksia niinkuin aloe veralla, mut onhan siinä ravintoaineita, jotka voi aiheuttaa tän reaktion mikäli sulla on ollut niiden aineiden puutostila. Luulenpa, että jos iho-probleema ei oo menny ohi ja olet käyttänyt tuotetta jo pitkään, niin kyse voi olla aikuisiän aknestakin. Kärsin siitä itse aiemmin ja sain sen rauhottuun tällä aloella. Kokeile olla ilman musclee ja katso mitä tapahtuu, niin se parhaiten selvii. =) Tiedän miten veemäistä se on kun kasvot kukkii!! Toivottavasti pääset ongelmasta. =)
No yleisesti voisi sanoa että peruslisäravinteet kuten tuo Fast Muscle on, ovat kyllä ihan turvallisia käyttää.
Lopeta tuotteen käyttäminen ja jos oireet alkaa häviämään niin siinä vastaus...(en tosin tähän vahvasti usko)
Kyse voi olla myös pelkästä sattumastakin tuon lisäravinne käytön aloittamisen suhteen...
Monet tosin huomaa että varsinkin kuntosaliharrastuksen alkuvaiheessa finnejä tosiaan tuppaa tulemaan. Syitä tähän ovat mm. lisääntynyt hikoilu, aineenvaihdunta, muuttunut ravinto yleisesti ja lisääntynyt hormonituotanto (terve sellainen siis, testoo...).
Itsekkin muistan että finnejä tuli jossain vaiheessa kroppaan, itse olin silloin tuhdilla bulkilla, kaloreita helkutisti ja ei niin terveellisistä lähteistä, ja kun läskiä tuli niin hikeähän siitä pukkas päälle...
Itse käytin alkuaikoina fastin massaa, ikinä nyt ei voi varma olla, mutta luulen, että siitä tuli finnejä, tosin niin vähän, että en välittänyt siitä. Jos olisin käyttänyt sitä joka päivä niin ehkä siitä olisi tullut "ongelma"
Finnejä tulee kuitenkin paljon helpommin jostain suklaasta ym. niin en jaksaisi välittää tuollaisesta, ellei naamasi nyt ole ihan viinimarjoja täynnä.
et oo ensimmäinen kellä tulee ongelmia fastin lisäravinteista... kannattaa kokeilla vaihtaa merkkiä johonkin laadukkaampaan ja katsoa, että mitä tapahtuu!
Jos käytät jumalattomia määriä protskuja, alkaa ne varastoitumaan rasvoiksi elimmistössäsi. Herkimmillä se saattaa johtaa joskus iho-ongelmiin. Et kai vedä jotain muutakin?