Olemme marraskuusta asti, kuten monet muutkin pienyrittäjät, työstäneet uutta verkkokauppaamme vastataksemme edes jotenkin tähän pandemian kaikelle myynnille aiheuttaneeseen kurimukseen. Kun ollaan ensimmäistä kertaa liikkeellä, on meille erittäin tärkeää ja arvokasta saada nyt palautetta kaupastamme, jotta osaamme kehittää sitä oikeaan suuntaan. Asiakaskokemuksen tärkeys on iskostunut selkärankaan ja siksi, arvon lukijat ja kommentoijat, käännymme nöyrästi teidän puoleen saadaksemme palautetta tekemisestämme.
Keskitymme nettikaupassamme käsityötuotteisiin ja suurin osa on omaa valmistustamme. Pääkohderyhmiämme ovat naiset ja lapsiperheet.
Arvostamme todella paljon, jos viitsit käyttää hetken aikaasi ja vilkaista nettisivujamme osoitteessa:
https://www.dolltreats.com/fi
ja anna meille risuja, ruusuja tai suoria kehitysehdotuksia, mitä tulee mieleen sivuistamme! Kiitos jo etukäteen!
Yt: Olgastudion tiimi
Palautetta uudesta verkkokaupastamme
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783785
- 2013012
- 252930
- 492788
- 242734
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412485Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2742273Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2141961Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241937- 441887