Mihin mormonit tarvitsee Jumalaa?

Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jeesusta Kristusta.

Mutta mihin mormonit Jumalaa tarvitsevat? He uskovat, että kaikki on tullut evoluutiossa myös Jumala. Eikö kaikki silloin ohjaa ilman Jumalaa? Mihin Jumalaa tarvitaan? Ette tarvitse Jeesusta ja Jeesuksen sovitustyötä ristillä, kun omin avuin pelastutte omiin uskomiinne taivaslohkoihon. Ja saatanan voitto syntiinlankeemuksessa on teille hyvä asia silloin ette tarvitse Jeesuksen voittoa Golgatan keskimmäisellä ristillä. Kun syntiinlankeemus on hyvä asia.

Ihmettelen suuresti mihin mormonit tarvitsevat Jumalaa?

10

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovasti oletat mutta et tiedä näköjään mormoneista paljon mitään.

• Olet oikeassa en tiedä mormoneista mitään ja siksi kyselen sitä heiltä.

• Anonyymi

Mark Hofman ja salamanteri:))

• Anonyymi kirjoitti:

Mark Hofman ja salamanteri:))

Kun esim. Olli ei kerro minulle mitään.

• Anonyymi

Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jesusta Kristusta."

Enpä tiennyt, että uskosi mukaan Jumalakin tarvitsee pelastusta. Mutta leikki sikseen.
      Rautalangasta väänettyä:

1. Mormonit eivät usko evoluutioon. Joitakin yksitäisiä henkilöitä on, mutta evoluutio ei kuulu kirkon viralliseen oppiin, eikä siihen uskota yleisesti.

2.Pelastumme Kristuksen sovituksen voimasta olemalla kuuliaisia evankeliumin laeille ja periaateille. Siihen kuuluvat evankeliumin toimitukset ja käskyjen mukaan eläminen.

3. Adamin ja Eevan lankeemus ei ollut Saatanan voitto, vaikka tämä itse niin kuviteli. Lusifer ei tuntenut Jumalan mieltä tässä asiassa ja oli siten välikappale Jumalan tarkoitusten toteuttamisessa.
      Ilman lankeemusta Aadam ja Eeva eivät olisi saaneet lapsia.

On myös mieletöntä kuvitella, että lankeemus olisi ollut " Saatanan voitto". Jos olisi ollut, niin Jumala ei olisi silloin sallinut sen tapahtvan
      4. Kristus sovitti ristillä Aadamin rikkomuksen ja nousemalla kuolleista teki meille mahdolliseksi palata Isän luo, jonka luota aluperin lähdimme. Getsemannessa Jeesus kärsi kaikkien ihmisten puolesta synnin hinnan, jotta meidän ei tarvitsisi parannuksen tehtyämme kärsiä samanlaista tuskaa kuoleman jälkeen.
      Nämä ovat faktat kun puhutaan mormonien uskosta ja uskonkäsityksistä.

• Jumala ei tarvitse minua, mutta minä tarvitsen Jumalaa pelastavaa Jesusta Kristusta."

Enpä tiennyt, että uskosi mukaan Jumalakin tarvitsee pelastusta. Mutta leikki sikseen.
        Rautalangasta väänettyä:

Mihin Jumala tarvitsee pelastusta??? Jumala on jo siellä mihin me pelastuneet kerran menemme. Ei kai Jumala voi helvettiin joutua?

1. Mormonit eivät usko evoluutioon. Joitakin yksitäisiä henkilöitä on, mutta evoluutio ei kuulu kirkon viralliseen oppiin, eikä siihen uskota yleisesti.

He uskovat evoluutioon. Jopa Jumala on evoluution tulos.

2.Pelastumme Kristuksen sovituksen voimasta olemalla kuuliaisia evankeliumin laeille ja periaateille. Siihen kuuluvat evankeliumin toimitukset ja käskyjen mukaan eläminen.

Omin ansioin emme voi pelastua vain Jeesuksen sovitustyön ansiosta voimme pelastua.

3. Adamin ja Eevan lankeemus ei ollut Saatanan voitto, vaikka tämä itse niin kuviteli. Lusifer ei tuntenut Jumalan mieltä tässä asiassa ja oli siten välikappale Jumalan tarkoitusten toteuttamisessa.
        Ilman lankeemusta Aadam ja Eeva eivät olisi saaneet lapsia.

VÄÄRIN. Sitä se oli saatanan voitto. Sekö on mormoneille hyvä asia? Jumala käski jo toisessa luvussa lisääntyä ja täyttää maa. Ilman syntiä olisimme lisääntyneet alastomuus ei ollut syntiä ennen lankeemusta. Nyt olemme kaikki jo ennen syntymää perisynnin alaisia. Tämäkö on mormoneille hyvä asia?

On myös mieletöntä kuvitella, että lankeemus olisi ollut " Saatanan voitto". Jos olisi ollut, niin Jumala ei olisi silloin sallinut sen tapahtvan

Mikä jos ei ollut saatanan voitto? Miksi Jeesuksen piti sovittaa tuo saatanan voitto.

4. Kristus sovitti ristillä Aadamin rikkomuksen ja nousemalla kuolleista teki meille mahdolliseksi palata Isän luo, jonka luota aluperin lähdimme. Getsemannessa Jeesus kärsi kaikkien ihmisten puolesta synnin hinnan, jotta meidän ei tarvitsisi parannuksen tehtyämme kärsiä samanlaista tuskaa kuoleman jälkeen.
        Nämä ovat faktat kun puhutaan mormonien uskosta ja uskonkäsityksistä.

Meidän kaikkien rikkomukset. Miksi sinut pitää kastaa jos vain Adamin? Jeesus sovitti synnit Golgatalla keskimmäisellä ristillä ei Getsemanessa. Tästä näkee mormonien huonon Raamatun tuntemuksen.

Tervetuloa oikeaan Raamatun mukaiseen oppiin Luterilaisuuteen.

• "Enpä tiennyt, että uskosi mukaan Jumalakin tarvitsee pelastusta. Mutta leikki sikseen"

JAAA Onko Jumala sovittanut itsensä Golgatan ristillä????

• "1. Mormonit eivät usko evoluutioon. Joitakin yksitäisiä henkilöitä on, mutta evoluutio ei kuulu kirkon viralliseen oppiin, eikä siihen uskota yleisesti."

Tämän keskustelun mormoni Olli sanoo uskovansa evoluutioon. Hän ainoana mormonina edustaa täällä mormoneja.

Ja mormonien kirjoissa lukee, että aine on ollut ennen Jumalaa olemassa ja Jumala olisi vain järjestellyt ei luonut.

• Anonyymi

Mihin Jumala tarvitsee ihmistä, niin että tämä elää ikuisesti maanpäällisen elämänsä päätyttyä?
      MIHIN tarvitsee?

• Ei Jumala meitä tarvitsekaan, mutta me tarvitsemme Jumalaa. Jumala tulee toimen ilman meitä, mutta me emme tule toimeen ilman Jumalaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      2071
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1684
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1167
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      929
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      885
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      795
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      686
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      653
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      622
    Aihe