Kondomin käyttö

Anonyymi

Kun nainen ostaa kondomeja, kiinnittääkö asia muiden huomiota? On sellaisia naisia ketkä eivät halua käyttää kondomia edes uuden tuttavuuden kanssa. Heillä on jokin hormoonikierukka tai mitä vaan omaan ehkäisyyn, mutta ei pelkoa onko toinen puhdas. Kun on aloittamassa yhdyntää, saattaa nainen vetää kondomin pois.

12

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sellaiset naiset sanovat että kondoomi tuntuu paksulta mun vehjen päällä


      tai


      sellaiset naiset pureskelevat kondoomia purukumina

    • Anonyymi

      Kortonki on ihan hyvä runkatessa. Kädet eivät likaannu.

    • Anonyymi

      Tuskin ketään kiinnostaa jonkun ostokset.
      Mitä tulee suojaamattoman seksin harrastamiseen, vois sanoa että 1 /10 haluaa käytettävän kortsua. 1/3 on oma ehkäisy, 1/3 ei ole ehkäisyä ja 1/3 jäänyt epäselväksi.
      En ole pitänyt tapana itellä että oliko ehkäisy kunnossa. Kertovat jos haluavat.
      Mutta yllättävän välinpitämättömiä naisia on osunut kohdalle.

    • Anonyymi

      Juu aika moni nainen antasi kyllä ilman kortsua. Jotkut on yhdynnän aikan ehdottanut kortsun poisottoa. Käytän kyllä aina uuden partnerin kanssa kortsua ihan varmuuden vuoksi, ei sitten tule tauteja ym.

    • Anonyymi

      Ja seksitaudit senkun leviää.. Pitäisi olla itsestään selvää, että satunnaisissa suhteissa käytetään kondomia aina, ja säännöllisemmissäkin suhteissa kaikki osapuolet käy testeissä ennen kondomin pois jättämistä ja säännöllisesti sen jälkeenkin, mikäli on useampia partnereita. HIV ja herpes muun muassa on elinikäisiä seuralaisia. Seksitaudit voi olla piileviä ja saatu vaikka 20 vuotta aiemmin, oireettomuus ei takaa taudittomuutta. Suurin osa taudeista on nimenomaan oireettomia. Näiden tautien hoito tulee yhteiskunnallekin kalliiksi.

    • Anonyymi

      Kondomia käytettävä aina,suurinpiirtein homma pitäisi mennä niin.Jos ollaan oltu 20 v naimisissa ja kumpikin tietää että toinen ei käy vieraissa niin ehkäpä silloin on mahdollista ettei käytettäisi..kondomia..

    • Anonyymi

      Yhden kerran olen nainut paljaalla, kun kummallakaan ei ollut kortsuja ja kova oli halu kummallakin. En kyllä laskenut sisään, vaan vedin ulos ennen, kuin laukesin.

      • Anonyymi

        Tosi hienoo, silti nainen olis voinut pamahtaa paksua pelkistä touhutipoista.
        Täytyy myöntää että yhtä typerä olin itsekkin 30 vuotta sitten. Naiset vakuutteli että ei tartte ehkäisy kortsulla. Muistan vielä että sanoi olevansa allerginen kortsulla.
        Voi vaan arvata miten kävi. Siihen aikaan oli paljon helpompi kadota maisemista kun ei ollu Somer ym. Vaihto vaan osoitetta ja puhelinnumeroa.


    • Anonyymi

      tuskin kassaa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      No saahan kumeja vaikka mistä. Monista verkkokaupoista ja kaikista marketeista ja kioskeista.

    • Anonyymi

      Tuskin kiinnittää huomiota. Ihan arkista hommaa. Kyllähän kaupassa myydään kondomjea. Katsoppa vaikka joskus niitä päivämääriä. Kyllä niitä myydään varmasti paljon. Ja aina voit ostaa verkkokaupasta, jos nolottaa.

    • Anonyymi

      Verkkokaupoistakin löytyypi jos nolottaa ostaa marketista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3865
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3032
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2960
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2808
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2754
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2025
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1957
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1917
    Aihe