Terveydenhuoltomme kulkee syvissä vesissä vielä vuosikymmeniä ellemme siirry rokottamaan Sputnik rokotteella. Onko nyt vallalla joku pelko Idän ihmeisiin ? Samalla lailla rajan tuolla puolen on eritasoisia ihmisiä keksimään rokotteita ja lääkkeitä kuin lännessäkin.
Säästämme aikaa ja resursseja Sputnik rokotteella.
Sputnik - rokote
16
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ryssistä ei ole koskaan tullut mitään hyvää, eikä tule. Suomessa pitää kieltää tuo rokotteiden perseenpäristin.
- Anonyymi
Heti ottaisin jos saisin Sputnikin
- Anonyymi
Tarja Haloselleoli tarjottu tätä vaihtoehtoa, näin saisimme rajat auki ennen kesää.
- Anonyymi
Siitä on hyötyä molemmille kun raja aukeaa.
- Anonyymi
Ei Haloselle, vaan hänen välityksellään on tarjottu valmistuslisenssiä suomalaisille lääketehtaille.
Moni Venäjällä työnsä takia käynyt suomalainen on ottanut siellä Sputnikin.
- Anonyymi
Sputnikin avulla saamme suuremman tietoisuuden kuten Laika-koira aikoinaan kun se lähetettiin avaruuteen.
Laikahan sai koiranelämäänsä 20 lisävuotta verrattuna naapurin rakkiin käväistyään avaruudessa. - Anonyymi
Sputnik rokotteella on vaan tällä hetkellä niin korkea hinta.
- Anonyymi
Rokote antaa vain noin 6kk suojan, mutta ei ehkäise millään tavalla viruksen leviämistä, saatika virus mutaatioita. Jatkuva rokotekierre on hyvä business lääkeyrityksille.
Mitä hyötyä rokotteista on jos itse virusta ei saada hävitettyä?
Kaikille pakollinen maskipakko hävittäisi koko viruksen pikkuhiljaa kokonaan. Tästä on hyvää näyttöä olemassa kaukoidästä.
Itse tyydyn hyvälaatuiseen maskiin ja toivon sitä pakolliseksi.- Anonyymi
Oletko kaukoidästä vai mistä muka tiedät. ? Kenties Matu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kaukoidästä vai mistä muka tiedät. ? Kenties Matu ?
Oletko ihan tyhmä? Jokainen voi tarkastaa Kaukoidän maiden kironatilanteen, jos osaa kirjoittaa ja lukea.
- Anonyymi
Nyt kaikki keinot käyttöön. Suomalainen nenäsuihke sille pitää äkkiä saada myyntilupa ja sitten patentti. Tämä siksi ettei jäädä patenttia vonkaamaan.
Ennen tuli naista vongattua , eikä sekään johtanut välttämättä mihinkään, toisinaan pettyi itseensä ja joskus vongattavaan.- Anonyymi
Maskipakko on OK, sehän estää isoimpien räkäkokkareiden lätkähtelemisen naapurin naamaan.
Ilmassa leijaileva virushan on sen kokoinen, että se menee maskin rei'istä maskin sisäpuolelle yhtä helposti kuin jalkapallo maaliin, kokoero on samaa luokkaa. Ainoa varma, ilman rokotusta saatava suoja on pysyä kaukana muista ihmisistä. Ja se ei onnistu. Sitä, kuinka kauan virus pysyy maapallolla, kuinka kauan tuo parasitti pysyy aktiivisena ei kai kukaan tiedä. Siis vähän niin kuin lupiinin siemen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskipakko on OK, sehän estää isoimpien räkäkokkareiden lätkähtelemisen naapurin naamaan.
Ilmassa leijaileva virushan on sen kokoinen, että se menee maskin rei'istä maskin sisäpuolelle yhtä helposti kuin jalkapallo maaliin, kokoero on samaa luokkaa. Ainoa varma, ilman rokotusta saatava suoja on pysyä kaukana muista ihmisistä. Ja se ei onnistu. Sitä, kuinka kauan virus pysyy maapallolla, kuinka kauan tuo parasitti pysyy aktiivisena ei kai kukaan tiedä. Siis vähän niin kuin lupiinin siemen.Olen aina miettinyt sitä että leijailevatko ne virukset irrallisina ilmassa vai uivatko ne niissä pienissä lentävissä räkäpisaroissa. Jos ne ovat niissä pisaroissa niin silloinhan maskin pitäisi tehota aika hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina miettinyt sitä että leijailevatko ne virukset irrallisina ilmassa vai uivatko ne niissä pienissä lentävissä räkäpisaroissa. Jos ne ovat niissä pisaroissa niin silloinhan maskin pitäisi tehota aika hyvin.
Juuri näin.
- Anonyymi
Kyllähän Suomessa kehitetylle nenäsuihkeelle voidaan hakea ja saadakin nopeasti myyntilupa, kunhan se ensin kehitetään valmiiksi ja jokin suuri lääketehdas alkaisi tehdä sitä. Tuo nenäsuihke olisi todella hyvä rokote kolmansiin maihin, joten kyllä se varmaankin tulee myyntiin joidenkin vuosien kuluttua, ellei jokin lääkejätti kehitä ennen sitä oman version.
- Anonyymi
Käsittäkseni ketään ei pakoteta ottamaan mitään rokotetta,eli sputnik suomeen heti,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055