Clinic estetic, Cityklinikka ja mitä näitä nyt on niin käyttävätkö ihan ”tuoreita” täyteaineita? Tarkoitan etteivät pidä avattuina aineita montaa päivää. Onko kokemuksia paikoista?
täyteaineista kysymys
Anonyymi
2
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy asiaa suoraan siitä paikasta, johon olet menossa hoitoon. En tiedä, mitä laki suomessa asioista sanoo. Britanniasta olen katsonut joitain kauneusaiheisia dokkareita, ja siellä ei taida olla juurikaan minkäänlaista säätelyä asiassa. Eli kuka vaan saa tilata ja antaa aineita, joten komplikaatioitakin sattuu.
Kuvittelisi, että suomalaisessa lääkärivetoisessa klinikassa oltaisiin tarkkoja aineiden tarkoituksenmukaisesta säilytyksestä. Mutta eihän siitä tietysti voi varma olla. - Anonyymi
Clinic esteticissä ainakaan mikään ole tuoretta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1161823
- 881449
- 1341407
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511067
- 36992
- 33844