World Freedom Alliance järjestö vaatii Sirkelpuun vapautusta.
Kansainvälinen rauhan ja ihmisoikeuksien järjestö WFA vaati pidätetyn Merike Sirkelpuun vapauttamista.
https://mvlehti.net/2021/03/05/kansainvalinen-jarjesto-vaatii-iisalmessa-pidatetyn-merike-sirelpuun-vapautusta-kauhukampanja-ja-joukkopsykoosi-video/
Miksi häntä pidetään edelleen vangittuna?
Ja kuinka mm. IL pystyi leimaamaan yrittäjän valehtelijaksi vaikka hän ei ole antanut lehdelle ainuttakaan haastattelua. Hän puhuu vain lakimiehen kautta.
Maailmallakin huomioitu suomalaisen vangitseminen.
11
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessähän on maahanmuuttaja.
- Anonyymi
Joko Venäjä on vaatinut suomen oppositiojohtaja sirkelpuun vapautusta?
- Anonyymi
Venäjän kannaltahan kysessä on vaskistinen eestiläinen.
- Anonyymi
Eu:n alueella ihmisoikeusrikoket kuulu eu-komissiolle ja interpolille.
Merike Sirelpuuta tullaan syyttämään raskaista rikoksista eikä häntä pidä vapauttaa ennen vangitsemisoikeudenkäyntiä.
On hämmästyttävää että Virosta voi tulla tänne noin vain, perustaa yrityksiä ja sitten ruveta pahoinpitelemään tehtäviään suorittavia poliiseja.
Toivon todella että poliisit toipuvat vakavista vammoistaan Sirelpuun pahoinpitelyjen jäljiltä.
Lisäksi Sirelpuuta tullaan syyttämään vakavan tartuntataudin tahallisesta levittämisestä. Arvion mukaan n. 8900 ihmistä on saanut tartunnan häneltä.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Merike Sirelpuuta tullaan syyttämään raskaista rikoksista eikä häntä pidä vapauttaa ennen vangitsemisoikeudenkäyntiä.
On hämmästyttävää että Virosta voi tulla tänne noin vain, perustaa yrityksiä ja sitten ruveta pahoinpitelemään tehtäviään suorittavia poliiseja.
Toivon todella että poliisit toipuvat vakavista vammoistaan Sirelpuun pahoinpitelyjen jäljiltä.
Lisäksi Sirelpuuta tullaan syyttämään vakavan tartuntataudin tahallisesta levittämisestä. Arvion mukaan n. 8900 ihmistä on saanut tartunnan häneltä.Vakavista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavista?
Etkö ymmärrä satiirimaista provoa?
Anonyymi kirjoitti:
Vakavista?
Juu.
Minä kuulin että toiselta poliisilta murtui nenä ja toiselta kyynärluu. Oli heilutellut kyökissä pesäpallomailaa ja olkkarissa silitysrautaa.
Lopulta oli kutsuttava mellakkapoliisit kilpineen taltuttamaan hurjistunutta akkaa.
Vasta kyynelkaasukranaattien ampuminen sai väkivaltaisen viromamun talttumaan.
Meriken lapsi otettiin huostaan ja on lähetetty Mogadishun sijaisperheeseen jossa tulee saamaan asianmukaisen islamilaisen kasvatuksen.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
Juu.
Minä kuulin että toiselta poliisilta murtui nenä ja toiselta kyynärluu. Oli heilutellut kyökissä pesäpallomailaa ja olkkarissa silitysrautaa.
Lopulta oli kutsuttava mellakkapoliisit kilpineen taltuttamaan hurjistunutta akkaa.
Vasta kyynelkaasukranaattien ampuminen sai väkivaltaisen viromamun talttumaan.
Meriken lapsi otettiin huostaan ja on lähetetty Mogadishun sijaisperheeseen jossa tulee saamaan asianmukaisen islamilaisen kasvatuksen.Sirkkeli se kerkes sairastuttaa 10 koronaan ja altistaa 60 muuta. Joku fiksu toimittaja voisi ottaa selvää mikä tämä ko. "järjestö" oikein on. Kuukkelin mukaan jotain tekemistä rokotevastaisuuden kanssa eli huuhaata. Jotkut ne vaan tekee rahaa ihmisten terveydellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä satiirimaista provoa?
Mulla on asperger. Välillä kyllä huomaan, välillä en.
- Anonyymi
Olenko ymmärtänyt tilanteen jotenkin väärin?
Eikös tuossa vangittu Virolainen, ei ketään Suomalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt324203Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.472201Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471365- 841207
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501071Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865