Tämä on hankala kysymys. Ei ole mitään näyttöä jumalasta ja jeesuskin sellausrna kuin uskonto opettaa tuntuu mielikuvitusolennolta. Suomalainen ei usko ennenkuin näkee paitsi suomalainen uskovainen.
Mitä se hyövää uskoa jumalaan ja jeesukseen?
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
minä uskon Silta lehteen 🤣 alkaako henkeä ahdistamaan 😷
- Anonyymi
25 näyttökertaa 🤣🤣🤣 ihan paskasta paperista tehty !!! ei kelpaa edes sytykkeeksi.
Jeesukseen kannattaa uskoa, koska silloin pääsee taivaaseen. Erittäin tärkeää on siis uskoa Jeesukseen!
- Anonyymi
riippuu paljonko sillä tekee rahaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kirkko on olemassa vain sisäpiirin rikastamiseksi , eroa kirkosta heti kun pystyt.
- Anonyymi
Höpö höpö! Kirkko on köyhiä varten ja se auttaa nimen omaan köyhille ruokaa leipää ja tättärää! Näin on ollut aina ja edelleenkin on! Hyvässä nimittäin heiluu ja ruokaa saatiin taas kasseissa kirkolta! Itse en aijo erota ikinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek226606Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274110- 312982
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712973- 101848
- 821744
- 1501614
- 1471612
- 121478
- 221440