Erehdyin klikkaamaan auki ja katsoin mitä soopaa toi mimmi siellä selitti.
Voi hyvää päivää, ketä kiinnostaa sen syömiset ym. tai sitten muitten rahoilla shoppailu. Jotenkin oksettava mimmi.
Sohvin vlogi
89
784
Vastaukset
- Anonyymi
Juu vilkasin myös toteakseni, että aivan turhanpäiväistä soopaa. Ps. Ei sillä ole kaikki ihan kotona .
- Anonyymi
Kiinnostus on näköjään suuri ! oliko tarkoitus taas haukkua ,,,,,, ja siksihän siellä käytiin , Kaunis on nainen ja kivan tuntuinen elämä , toiset ne nauttii
- Anonyymi
Minun perjantai-iltaani työpäivän jälkeen, kuului lukea päivän uutiset netistä ja katsoa tv:stä.. Ja sytyttää kynttilä parvekkeelle Jokelan surman muistoksi! Valikoin mieluummin tärkeitä asioita elämääni..
- Anonyymi
Muut sytyttivät Koskelan uhrille.
- Anonyymi
Juupa, kuitenkin roikut täällä "Jokelasi" kanssa, toooosi hyvin valikoidut tärkeät asiat.... hekoheko sun sivistystäsi.
- Anonyymi
Ehdit kuitenkin tännekin lukemaan ja kommentoimaan😄
- Anonyymi
Kiva kuulla, mutta silti kiinnostaa käydä tällä palstalla seuraamassa juoruja .
- Anonyymi
Ai jaa tää yksi kommentoija valitsee vain tärkeitä asioita elämäänsä - niinkuin suomi 24 julkkikset , ha haa ja vähän hirnuntaa...
- Anonyymi
Onkohan herra Thermannilla oma auto vain odottaako kentällä limusiini?
- Anonyymi
Voi odottaa jopa kolmaskin vaihtoehto 🤔
- Anonyymi
Heh, kukahan toope tulisi Täärmannia hakeen limolla, vanhatkin muovipuon reissut on ulosotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, kukahan toope tulisi Täärmannia hakeen limolla, vanhatkin muovipuon reissut on ulosotossa.
Puo = perse
Paikkakunta Puolanka =Persnaru. 😂
Hullulla on halvat huvit.
- Anonyymi
Aloittaja erehtyi klikkaamaan vahingossa Sofian vlogin. Mutta, ei siinä kaikki. Hän erehtyi myös lukemaan sen. Eikä siinä vielä kaikki, hän erehtyi myös kommentoimaan sitä.
Kolminkertainen erehdys.- Anonyymi
Tekevälle sattuu ja tapahtuu!!!!! 😂
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Miten tärkeää on tuolle että saa huomiota ja varsinkin naisilta. Tuliko pikku pisut pöksyihin kun joku kehui? 27 minuuttia täyttä äääm öööm ja tyhjänpäivästä skeidaa. Ja tuosta vielä maksetaan? Tuonkin olisi voinut tiivistää muutamaan minuuttin. Kuka jaksaa melkein puoli tuntia istua ja kuunnella tuota pinnallista minäminä naisparkaa? Ompa surkea editiointi.
Taas unohtui maskissäännöt! Keksistelee ympäriinsä pitkin terassia ilman maskia. Vautsivau mikä tyhjäpää tuo on!- Anonyymi
Mut on tuo Sofia VIISAS, neuvoi meitä hölmöjä, että Dubaissa pitää olla olkapäät peitettynä, voi herttijee! Tosin voisi jatkaa, että napa ehdottomasti paljaana ja legginssiperse näkyvillä, mutta OLKAPÄÄT!
- Anonyymi
Eikö Sofia saa tienata omaa rahaa, kun siitä rahasta huudatte jatkuvasti. Sofia on hankkinut koko ajan kuvilla ja filmauksilla, varmaan hyviä summia.
"Erehtykää" klikkailemaan vlogeja ym., kassa kilahtaa aina, kun olette niin kiinnostuneita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Sofia saa tienata omaa rahaa, kun siitä rahasta huudatte jatkuvasti. Sofia on hankkinut koko ajan kuvilla ja filmauksilla, varmaan hyviä summia.
"Erehtykää" klikkailemaan vlogeja ym., kassa kilahtaa aina, kun olette niin kiinnostuneita.Ei muuten kilahda kassa niistä, mutta sun päänuppis on kyllä "kilahtanut" aikapäiviä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten kilahda kassa niistä, mutta sun päänuppis on kyllä "kilahtanut" aikapäiviä sitten.
😂😂😂
- Anonyymi
Kun joku elää luksuselämää jossain muualla kuin betonilähiössä, niin se aiheuttaa näköjään valtavaa kateutta.Kaikesta haetaan jotain arvosteltavaa.
Kateus on kavala tauti.- Anonyymi
En näe Sofin elämässä mitään luksusta, miesten ostamimia laukkuja en kantaisi, koska ne on ostettu jostain epämääräistä syystä hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe Sofin elämässä mitään luksusta, miesten ostamimia laukkuja en kantaisi, koska ne on ostettu jostain epämääräistä syystä hänelle.
Joo ei todellakaan kiinnostaa tuon pissiksen epäselvä llä äänellä vikisevät sössötyksen. Kerran olen katsonut sen videon ja niin kusipää... minä, minä juttuja. Onko tosiaan jäänyt kehityksestä jälkeen tai jonkinsortin aivovamma tai vaan huumeet pilanneet keskittymiskyvyn. Turhaakin turhempi pelle!!
- Anonyymi
Hyvä! Osuit oikeaan paikkaan. Nyt saisit kertoa kateudestasi kaiken. Mutta vain pari mitätöntä lausetta, joista viimeistä on nähty jo tarpeeksi. Tämä on heikko esitys, lisää kateutta myllyyn, beibe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei todellakaan kiinnostaa tuon pissiksen epäselvä llä äänellä vikisevät sössötyksen. Kerran olen katsonut sen videon ja niin kusipää... minä, minä juttuja. Onko tosiaan jäänyt kehityksestä jälkeen tai jonkinsortin aivovamma tai vaan huumeet pilanneet keskittymiskyvyn. Turhaakin turhempi pelle!!
Kateus on kavala tauti. Älä seuraa jos sinua ei kiinnosta!
- Anonyymi
Buah! Etkö keksi muuta kuin "kateuskorttia"? En minä ainakaan ole kateellinen. Kai sitä nyt saa ladata faktat tiskille.
- Anonyymi
Ja vielä toisten rahoilla ,eikä hävetä ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateus kaukana, yksinkertaisten ja yliluonnollisen pinnallisten ihmisten typeryyksien kurkistelu vaan on jollain tavalla koukuttavaa😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet kun jauhat joka väliin antiikkista sanontaa? Viihdettä nämä ihmiset on, ei tarvitse ottaa aihetta niin tosissaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Osuit oikeaan paikkaan. Nyt saisit kertoa kateudestasi kaiken. Mutta vain pari mitätöntä lausetta, joista viimeistä on nähty jo tarpeeksi. Tämä on heikko esitys, lisää kateutta myllyyn, beibe.
Tyhjästä päästä tämä toistuva tyhjä kommentti, KATEUS, mitä kadehdittavaa on idolisi tyhjässä elämässä? Kerro edes yksikin fakta, yksi ainut vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epämääräisestä syystä?, sinähän olet luulotautinen. Sinusta rakkaus on epämääräistä, mutta kertoo sen missä sakeissa itse liikut.
Itse kantaisin mieheni ostamia laukkuja tai muutakin ylpeydellä.
En vain kuljettele laukkuja mukanani, taskuun mahtuu tärkeimmät tavarat lyhyillä "reissuilla". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buah! Etkö keksi muuta kuin "kateuskorttia"? En minä ainakaan ole kateellinen. Kai sitä nyt saa ladata faktat tiskille.
Vai faktat, kyllähän tuo kateus täällä monellakin näkyy olevan fakta.
Seurata vaan pitää Sofiaakin ja kateus kasvaa joka kuvan myötä, sitten täällä pillitetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä toisten rahoilla ,eikä hävetä ollenkaan?
Mistä tiedät Sofian rahat ja rahatilanteen? Ihan varmasti hänellä on rahaa enemmän kuin sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka vanha olet kun jauhat joka väliin antiikkista sanontaa? Viihdettä nämä ihmiset on, ei tarvitse ottaa aihetta niin tosissaan!
Viihdettä toisen haukkuminen ja kadehtiminen?, kaikkea sitä kuuleekin.
Mutta niinhän tuo nykyisin näkyy olevan...mm. tuo Koskelan tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät Sofian rahat ja rahatilanteen? Ihan varmasti hänellä on rahaa enemmän kuin sinulla.
Lapsonen on oppinut jotenkuten kirjoittamaan, mutta ajatukset ja mielipiteet, nooh kauniisti sanottuna keskenkasvuisia, yhtä tyhjää kuin idolin elämä ja vlogit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa viihdettä antaa tämä pariskunta, älkää valittako.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsonen on oppinut jotenkuten kirjoittamaan, mutta ajatukset ja mielipiteet, nooh kauniisti sanottuna keskenkasvuisia, yhtä tyhjää kuin idolin elämä ja vlogit.
Lapsoset eivät ole Sofiasta kiinnostuneet, vaan keski-iän ylittäneet uteliaat mummot ja trollaavat teinipojat Taitaa joukossa olla myös yksi sometähti, joka haluaa puheenaiheen itsestään unohtuvan Sofian mollaamisella (ei ole Martina).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjästä päästä tämä toistuva tyhjä kommentti, KATEUS, mitä kadehdittavaa on idolisi tyhjässä elämässä? Kerro edes yksikin fakta, yksi ainut vain.
Ahaa, ei tullut ironia esiin. Siis tää beibe -kommentti on siis huumoria eli kun tää yksi ei älyä lopettaa, niin häntä kehotetaan kertomaan kerralla koko kateuden repertuaari, niin ei tarvitsis jatkuvasti jankuttaa.
- Anonyymi
Buaaaahhahahaaaaaaa!!! Kirjoitit: kun joku elää luksuselämää MUUALLA KUIN betonilähiössä, kuittasit itse, että betonilähiössäKIN eletään luksuselämää. Niinkuin muuten voidaankin elää, mistä ketusta tuolla älyllä varustettu voi tietää, mitä niiden seinien sisällä on. Itse elän pikkukaupungissa vanhassa, mutta kivassa omakotitalossa, metsä ja liikuntapaikat lähellä. En siis ole edes suotta halveksumasi betonilähiön asukki. Missäköhän teikäläinen datsaa suurine puheineen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsoset eivät ole Sofiasta kiinnostuneet, vaan keski-iän ylittäneet uteliaat mummot ja trollaavat teinipojat Taitaa joukossa olla myös yksi sometähti, joka haluaa puheenaiheen itsestään unohtuvan Sofian mollaamisella (ei ole Martina).
Luulotautinen kristallipallosta ennustaa, vetää hatustaan täällä kommentoivien ikä-ja sukupuolihaarukkaa. Jos ymmärrät mitä tuo viimeinen määritelmä tarkoittaa.
- Anonyymi
Mitä luksuselämää ? Muiden kustantama nainen. Itsellään ei ole yhtään mitään, ja on aina riippuvainen kulloisestakin elättäjästään. Hetkellisiä ylellisyyksiä, joille ei pitkälle pötkitä eivätkä ne luo mitään pohjaa tasapainoiselle, stabiilille ja hyvälle omalle elämälle. Päin vastoin. Nämä luksukset ainoastaan lisäävät Sofian harhaa itsestään ja elämästään. Säälisin, ja ei olisi niin röyhkeä ja vastenmielinen tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en avaa näitä Sofian vlogeja yhden luettuani. Ko. naisella ei mitää sanottavaa ja sekin mitä sanoo, on pääasiassa valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä taida olla. Verotiedot kertoo perusteet. Ja muutama muukin seikka, kuten se että ei ole omaa kotia ja se, että verovelat on edelleen olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä, mitä oikein yrität sanoa. Ehkä minulla huono päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdettä toisen haukkuminen ja kadehtiminen?, kaikkea sitä kuuleekin.
Mutta niinhän tuo nykyisin näkyy olevan...mm. tuo Koskelan tapaus.Koskelan tapausta et voi mitenkään rinnastaa mihinkään mitä Sofian elämässä tapahtuu tai mitä hänestä puhutaan ! Rajansa silläkin millä voi ratsastaa puolustaakseen tätä huumeisiin ja rikolliseen elämään sekaantunutta feikkaajaa. Häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epämääräisestä syystä?, sinähän olet luulotautinen. Sinusta rakkaus on epämääräistä, mutta kertoo sen missä sakeissa itse liikut.
Itse kantaisin mieheni ostamia laukkuja tai muutakin ylpeydellä.
En vain kuljettele laukkuja mukanani, taskuun mahtuu tärkeimmät tavarat lyhyillä "reissuilla".Tajuatko edes rakkaudesta mitään? Älä sotke rakkauteen Sofian suunntatonta kiintymystä ja ahneutta kulloisenkin piparilla höynäytettävän urvelon lompakkoon. Epämääräistä, jos mikä, kuten "rakkaus" Lontoon hotelli-ja kapakkapiireihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen sun mielestä on keski-iän ylittänyt mummo, aika lavea ilmaisu. Ootsä päiväkoti-ikäinen, mutta sen verran kehittynyt, että osaat takoa äidin kännyä. Äly vaan laahaa perässä, ihan piiiiikkuriikkisen vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä taida olla. Verotiedot kertoo perusteet. Ja muutama muukin seikka, kuten se että ei ole omaa kotia ja se, että verovelat on edelleen olemassa.
Ei kai uusia verotietoja edes ole julkaistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskelan tapausta et voi mitenkään rinnastaa mihinkään mitä Sofian elämässä tapahtuu tai mitä hänestä puhutaan ! Rajansa silläkin millä voi ratsastaa puolustaakseen tätä huumeisiin ja rikolliseen elämään sekaantunutta feikkaajaa. Häpeä.
Ei ole mitään rajoja toisten kiusaamisessa, älä edes yritä vähätellä kiusaamistasi.
Yhtä pahoja asioita nuo teidän haukkumiset, nimittelyt ja valheet ovat kuin tuo Koskelan tapauskin. Samalla tavoin tuota poikaa oli kiusattu pienestä asti, päättyi vain surullisesti kovaan väkivaltaan.
Onneksi te ette pääse Sofian lähipiiriin kiusaamaan fyysisesti, mutta henkinen kiusaaminen on yhtä paha juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko edes rakkaudesta mitään? Älä sotke rakkauteen Sofian suunntatonta kiintymystä ja ahneutta kulloisenkin piparilla höynäytettävän urvelon lompakkoon. Epämääräistä, jos mikä, kuten "rakkaus" Lontoon hotelli-ja kapakkapiireihin.
Ymmärrystä vaillako olet? Stefan on ostanut laukkuja rakkaudesta Sofiaan. Miten Lontoo liittyy asiaan? Nyt Sofia & Stefan olivat Dubaissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en avaa näitä Sofian vlogeja yhden luettuani. Ko. naisella ei mitää sanottavaa ja sekin mitä sanoo, on pääasiassa valetta.
No hemmetin hyvät naurut ainakin saa aikaseksi 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrystä vaillako olet? Stefan on ostanut laukkuja rakkaudesta Sofiaan. Miten Lontoo liittyy asiaan? Nyt Sofia & Stefan olivat Dubaissa.
Sun ymmärryksessä on nyt vikaa-vikaa, raks raks.... 🔩⚙️🔧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Stefan on ilmaveivannut Sofian laukkuja yön selkään - suunnattomasta rakkaudestaan Sofiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdettäpä hyvinkin ja ala-arvoista viihdettä onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma pieni teinityttöjen.?
- Anonyymi
Jos vahingossa klikkasit Sofian vlogin auki, niin kuka pakotti lukemaan sen ja vielä tekemään siitä aloituksen?
- Anonyymi
Mikään vahinko ole ollut, varmasti yksi pahimpia kyylääjiä tuokin.
- Anonyymi
Arvoitus;
Kuka ainoana ihmisenä käyttää sanaa "mimmi"?
Vastaus: Minna-Martti
😄- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Minäkin käytän tätä sanaa. Myös monet ystäväni käyttävät. Eli päästä irti tästä harhastasi jo sinäkin.
- Anonyymi
Ainakin Nacci käytti Katiska-dokumentissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mimmihän on pahimmanluokan kullankaivaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mimmihän on pahimmanluokan kullankaivaja.
Nimenomaan puhui tästä Sofia Belorfista, oik. Belorf-Nousiainen, ent. Ruusila-Nousiainen, ent. Ruusila, ent. Belorf.
- Anonyymi
Metsään menit ja pysyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nacci on niin luotettava ja hänen puheitaan voi uskoa kuin raamattuun. :)
En ole katsonut tuota dokumenttia, kun tuollaiset nakit ei kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nacci voi mimmitellä, niinkuin monet miehet, mutta naisista käyttää VAIN Martina tai joskus se keravalainen.
- Anonyymi
Arvoitus. Kuka käy dinnerillä, saldella ja poolilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole katsonut tuota dokumenttia, kun tuollaiset nakit ei kiinnosta.Olihan Nacci itse Espanjassa paikan päällä ja näki millaista elämää viettivät, joten eiköhän golddigger nimityksessä jotain perää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole katsonut tuota dokumenttia, kun tuollaiset nakit ei kiinnosta.Sun ratikkas on sivuraiteilla, kyse on siitä, KUKA käytti mimmi sanaa, vastaus mm. Nacci. Kun et ole dokuakaan katsonut, miksi revit naamaasi täällä tietämättömänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nacci voi mimmitellä, niinkuin monet miehet, mutta naisista käyttää VAIN Martina tai joskus se keravalainen.
Aijaa, mä olen nainen Pohjanmaalta ja käytän mimmi-sanaa, joten älä nyt koko Suomen puolesta lokeroi asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kirjoittaja väittää että aloituksen tekijä on nainen. Mistä hän sen tietää. Onko hän luulotautinen ja luulee että kaikki Sofiasta tehdyt aloitukset ovat Martinan tekemiä. Tai sitten hän itse tekee aloituksia Sofiasta että saa provosoitua Martinan haukkujia kirjoittamaan. Tai siksi että täällä voi väittää mitä omituisimmilla perusteilla että aloittaja on Martina. Siis siten että naisista vain yksi käyttää mimmi-sanaa. Voi elämän kevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syö ruikkarii ja sit ruikkuaa päin selfieputkan peilejä. 💩🚽🌚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen suurin ja ahnein golddigger Blörö!!!
- Anonyymi
🙈🙈 Ai erehdyit, oho. Taisit vaan mennä kyttäämään. Tunnusta pois.
- Anonyymi
Minä seuraan Sofiaa hän on ihana,kaunis,ei kateellinen,aivan ihanaa.
- Anonyymi
En seuraa mutta en myöskään hauku. Jokainen saa elää elämäänsä niinkuin itse haluaa.
- Anonyymi
En seuraa, mutta todella kaunis ja miellyttävä, mitä lehdistä olen lukenut.
- Anonyymi
Minkä takia tuollainen huonoa itsetuntoa omaava ohutnahkainen jatkuvasti työntää itsensä roskalehtiin ja muutenkin julkisuuteen. Ei ole pakko, vai onko?
Olisi paljon hempommalla päässyt mutta kun on joku pakkomielle työntää lärviänsä joka paikkaan. Ihan turha haaveilla että pääsisi telkkariin juontohommiin tai muuhun. Ei tuolla äänellä ja ulosannilla!- Anonyymi
Juu täällä niitä juontohommia on ehdotettu, ei ei ei eihän tosta kitinästä tahdo saada mitään selvää vaikka kuinka pinnistelee kuuloaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu täällä niitä juontohommia on ehdotettu, ei ei ei eihän tosta kitinästä tahdo saada mitään selvää vaikka kuinka pinnistelee kuuloaan
Hommaa kuulolaitteet tai laita äänet päälle laitteestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittelin omaa blogia varten kuuntelemalla tämän. Työnnä leuka pitkälle jätkäksi, sten että joudut välillä maiskuttelemaan saadaksesi happea ja tämä mahdollistaa myös nadaaliäänen. Auttaa sopivan ykkyyden saavuttamiseksi, kun kehut kuinka ihmiset kehuvat kauneutta ja pukeutumistasi ja leuhkana kerrot kuinka kallista kaikki on lempari ruokapaikoissasi jne. Kyllä tää jo aika hyvin onnistuu, kokeilkaa perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittelin omaa blogia varten kuuntelemalla tämän. Työnnä leuka pitkälle jätkäksi, sten että joudut välillä maiskuttelemaan saadaksesi happea ja tämä mahdollistaa myös nadaaliäänen. Auttaa sopivan ykkyyden saavuttamiseksi, kun kehut kuinka ihmiset kehuvat kauneutta ja pukeutumistasi ja leuhkana kerrot kuinka kallista kaikki on lempari ruokapaikoissasi jne. Kyllä tää jo aika hyvin onnistuu, kokeilkaa perässä.
Vlogia
- Anonyymi
Mutta et malta olla vakoilematta kuitenkaan, typerys 😀
- Anonyymi
Jep. iha sama mulle:klikkasin uteliaisuudesta ja hitto mitä shaibaa!
Ketä tosiaan kiinnostaa hänen syömisensä ja meikkinsä ja mikä ravintola hänen mielestään paras!!
Kunnon PISSIS!!!- Anonyymi
Kun klikkasit Sofian vlogia, niin kenestä kuvittelit sisällön olevan? Paavista vai?
- Anonyymi
Entäs se jätkä joka sen mahdollistaa yököttävää.
Niin onkin oksettava tyrkky. Älkää klikatko sen hörinöihin. Se saa aina jotain, kun joku klikkaa.
Milloinkahan mainostajat ymmärtävät sen, että maksavat vaan "tuottavasta työstä" jotain. Eli vaan ja ainostaan silloin kassaan kilisee rahaa/tuotteita, kun tyrkky saa houkuteltua sivuillaan olleen mainoksen takia uhrinsa ostamaan jotain mainostajalta. Aika hölmöähän noille on maksaa yhtään mitään, kun likimain kaikki seuraajat ovat ostettuja joltain ulkomaalaiselta humpuukkikerholta ja tasan tarkkaan ne ei jostain Aasian perähikiältä tilaa ylihintaisia hiluvitkuttimia Sofian sivujen kautta.- Anonyymi
Asenne hänellä noissa vlogeissa jo sellanen että köyhät ei teillä ole varaa tällaseen ja ette osaa pukeutua kauniisti.
- Anonyymi
Mahalasku alas tuolta tulee olemaan kova. Aika lyhyesti katsoo eteenpäin tuo. Mikä tulevaisuus on? Hetkellisesti saa "onnellisuutta" kehuista, laukuista ja muista shoppailusta. Edellisen kaa oli kuin gangsterimolly, nykyisen kukkakepin kaa on sellaista on/off ja ei oikein tiedä missä mennään. Milloin lentää laukut taas pihalle? Biologinen kello tikittää jo kovaa. Ei taida tuollaiset blogit/vlogit ja "kaupalliset yhteystyöt" kovin paljon tuottaa.
- Anonyymi
Toistaiseksi hänellä menee paremmin kuin arvaattekaan. Kateuksissanne vain maalaatte piruja seinille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031054
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581005Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103581Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90577- 78541
- 53537
- 39528