aloitetaanko e pillerit tiputtelu vuodosta vai kun kunnolla vuotaa että ehkäisyteho alkaa heti
aloitetaanko e pillerit tiputtelu vuodosta vai kun kunnolla vuotaa että ehkäisyteho alkaa heti
Anonyymi
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan siltä kannalta, miten itse merkitsen kuukautisten alkamisen kuukautiskirjanpitooni. Ainakin itse ajattelen kuukautisten alkavan sitten, kun vuoto on alkanut kunnolla. Joskus pientä tiputteluvuotoa voi olla, eikä kuukautiset ole siltikään vielä alkamassa. Eli mielestäni ensimmäinen kuukautisten vuotopäivä on silloin, kun kuukautiset ovat selkeästi alkaneet.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä että kunnes vuoto alkaa kunnolla.Tiputteluvuotohan on kuivunutta verta jos on väriltää tummanruskeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171