Laihtuda Ephidril600:lla!

Kokeillut kaikkea

Hei, Kertokaa, jos tiedättä laihdutuskapseleista Ephidril 600. Onko kenelläkään kokemuksia tai tosi tietoa. Aiheesta löytyvät vain saksankielisiä sivu ja enkö osaa saksaa! Olisi kiva kuulla jotain faktaa aineesta.

3

1524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajooo

ainakin sen tiedän että siinä on nimestä päätellen efedriiniä, joka on kiellettyjen aineiden listalla suomessa. kyllä efedriinin avulla laihtuu, olen itse kokeillut.

• mä kokeilin jotain semmosii pillereitä jossA OLI kans 600 mut nimestä en oo varma.ne oli aika kalliita mulla ei ainakaan paino tippunu niistä sai rahat takas onneks jos ei toiminu,mä oon kyl sitä mieltä ettei ne pillerit auta..

• teabee

Katselin Ephidril.600-"ihmejauheen" esittelyä Easy Shopping -kuvastossa, ja ryhdyin tekemään hiukan selvitystyötä netissä. Samalla törmäsin aloittamaasi vanhaan keskusteluun. Asia ei sinulle varmaan ole enää ajankohtainen, mutta muita lukijoita ajatellen laitan muutaman löydöistäni tähän alle:

Ruotsin kuluttajaviraston lehdessä Råd&Rön
      http://www.radron.se/templates/news____4060.asp
      kirjoitettiin vuonna 2003 PharmaPost-nimisestä firmasta (Tämä nimi löytyy Ephidril.600-valmisteen tilauslomakkeesta), jota vastaan kuluttajavirasto oli silloin tehnyt rikosilmoituksen petoksesta.

YLEn kuningaskuluttaja-ohjelman sivuilta tämän vuoden toukokuulta löytyi juttu toisesta PharmaPostin toimittamasta laihdutusvalmisteesta. Sieltä ilmenee, että kyseinen tuote ei ainakaan toimittajaa auttanut, ja että rahojen saaminen takaisin firmalta ei toiminut niin kuin piti.
      http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1055

Ruotsissa oli tämän vuoden helmikuussa Expressen-iltapäivälehden mukaan kuluttajavirastolle tullut n. 100 valitusta PharmaPostin välittämistä laihdutustuotteista, ja firma mainostaa näemmä tuotteitaan myös kirjeitse mm. 14-vuotiaille tytöille…
      http://www.kvp.se/index.jsp?a=244957

Nämä tiedot löysin käyttämällä Googlessa hakusanaa ”PharmaPost”.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe