Mikä mus on vikana, kun en saa naista?

Niih, kertokaa.

Ei-hyväksyttävät vastaukset:
-Palstalaisten luomat kuvitelmat siitä, että mulla olisi muka jotain mielikuvitusystäviä palstalla tai sisäisessä maailmassani

62

76

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minäkää saa naista,,, se pakko hyväksyä

      • Mä olen sentään saanut välillä enemmän ja välillä vähemmän vakavemmalla mielellä, mutta viime kesänä kun erosin, niin olen sen jälkeen käynyt kerran erään kamunaisen ja kolmen tinder-naisen kanssa treffeillä, ja sitkeästi olen pysynyt friendzonella kaikkien kanssa.


    • Anonyymi

      Mistä näitä Alluja oikein tulee?!!!!!

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi

        Alluhan on tainnut aloittaa oikein internet-meemin.


    • Anonyymi

      En tiedä, syitä voi olla monia. Esim. se että sulla on pelkästään ulkovessa käytössä. Kaikilla nykyaikaisilla miehillä sitä kun on sisävessa, johon tulee juokseva vesi sekä bidee-suihku. Ainoastaan jotkut talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet persujuntit kulkee rekkamiehen pastillit (lanta-)persekarvoissa.

      • Toi voi olla ihan totta, enkä ole siitä itsekään erityisen ylpeä vaikkakin ihan tottunut ja sinut asian kanssa. Tosin ei kukaan eksistäni tai kavereistani ainakaan suoraan ole siitä mitään kuittaillut, mutta voihan se vaikuttaa siihen millaisen kuvan itsestään antaa.


      • Anonyymi

        Minä jopa nypin perskarvat. Niin siis ihan revin sormineen, sheivaamalla ei tule niin hyvä. Vähän sinne alaosioon jäi, mutta se on itseasiassa hyvä, sillä liian sileäkään ei ole jotenkin hyvä. Mutta nyt se on ihan mukava vaaleanpunainen vako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jopa nypin perskarvat. Niin siis ihan revin sormineen, sheivaamalla ei tule niin hyvä. Vähän sinne alaosioon jäi, mutta se on itseasiassa hyvä, sillä liian sileäkään ei ole jotenkin hyvä. Mutta nyt se on ihan mukava vaaleanpunainen vako.

        Palleistakun nyppäsin niin tuli verta. Oletteko nähneet sen videon, jossa simpanssi taimuu apina repii ihmiseltä päänahan? Mietin, että mitenköhän, jos palleille kävis silleen vahaussalongissa. Kun luultavasti kävis, kun kerta jo yhden karvan nyppäsyssä saattaa käydä noin pahasti. Olen kyllä nyppinyt ennenkin, mutta tuo oli jotenkin erikoisen tiukassa. Eihän ne vahaussalongin neidit ymmärrä, jos jollain on karvat tiukassa niin repivät sitten kassit nilelle.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Toi voi olla ihan totta, enkä ole siitä itsekään erityisen ylpeä vaikkakin ihan tottunut ja sinut asian kanssa. Tosin ei kukaan eksistäni tai kavereistani ainakaan suoraan ole siitä mitään kuittaillut, mutta voihan se vaikuttaa siihen millaisen kuvan itsestään antaa.

        Niin, tuntuu et aika nykyaikana se bidee-suihkun käyttö on vähän semmonen must-juttu. Aika monien naisten ja itseasiassa miestenkin mielestä se on tosi oksettavaa, jollei huuhtele perärööriä paskantamisen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuntuu et aika nykyaikana se bidee-suihkun käyttö on vähän semmonen must-juttu. Aika monien naisten ja itseasiassa miestenkin mielestä se on tosi oksettavaa, jollei huuhtele perärööriä paskantamisen jälkeen.

        Tuosta termistä bidee-suihku tuli mieleen, että opin koko sanan vasta viime vuoden tammikuussa eksältäni 😆

        Tai jos jollekin on ylitsepääsemättömän vaikeaa esim. sänkyjuttujen jälkeen käydä pihasaunassa suihkussa niin voivoi. Tosin joskus se vaikutelma voi syntyä tai säröytyä pienistäkin asioista mitkä ärsyttää. Aina seuraavalla pyyhkäisyllä (tinderissä) voi vastaan tulla komiampi huussi 😏


    • Anonyymi

      Peris saanut naisia eniten minun jälkeen palstalta. Tai mitäs sillä saamisella tarkoitetaan edes. Seksin saamista vai seurustelukumppanin saamista. Olen saanut seksiä kuudelta naiselta viime kesän jälkeen. Etin ihan vakikumppania mutta naiset asuu matkan päässä yleensä enkä halua muuttaa joten joudun tyytymään seksin saamiseen. Naiset tosiaan haluaa enemmän fwb juttuja eikä seurustelua.

      • No mä sain aikavälillä 10/2018 - 7/2020 7 eri naiselta, seurustelin kahdesti ja yksi suhde oli vähän epämääräisempi. Huomionarvoinen seikka on se, että tuolloin lokakuussa 2018 menetin poikuuteni bangladeshilaiselle, varsin kuumalle "liberal muslim" taskuraketille 🤭
        Mutta tosiaan viime kesän jälkeen on ollut hiljaisempaa ja/tai huonompaa tuuria. Tai ehkä se johtuu siitä että vain viinaa juomalla voi saada naisia, ja multa kun on se kielletty 😂


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No mä sain aikavälillä 10/2018 - 7/2020 7 eri naiselta, seurustelin kahdesti ja yksi suhde oli vähän epämääräisempi. Huomionarvoinen seikka on se, että tuolloin lokakuussa 2018 menetin poikuuteni bangladeshilaiselle, varsin kuumalle "liberal muslim" taskuraketille 🤭
        Mutta tosiaan viime kesän jälkeen on ollut hiljaisempaa ja/tai huonompaa tuuria. Tai ehkä se johtuu siitä että vain viinaa juomalla voi saada naisia, ja multa kun on se kielletty 😂

        Minusta huomionarvosta on se että kun naiselta alkaa kysellä millä mielellä on että etsiiko seurustelukumppania vai mitä niin ne perääntyy aika äkkiä. Ehkä ole vähän hätäinen että kyselen seurustelusta kiinnostaako mutta en halua pelata mitään pelejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta huomionarvosta on se että kun naiselta alkaa kysellä millä mielellä on että etsiiko seurustelukumppania vai mitä niin ne perääntyy aika äkkiä. Ehkä ole vähän hätäinen että kyselen seurustelusta kiinnostaako mutta en halua pelata mitään pelejä.

        Olen itsekin huomannut ihan saman, enkä ole kuitenkaan mielestäni kuulostanut koskaan painostavalta tms. mutta halunnut tietää missä mennään tai millä mielellä toinen muhun suhtautuu. Kesällä 2019 mulla oli toisinaan tunne, etten silloiselta tyttöystävältäni saanut aina ihan vastakaikua tunteilleni ja siksi ennenpitkää pistin poikki. Tai no, mä olin ehkä vain vähän ihastunut häneen, ja uskoisin että jollain tasolla sama toisinpäinkin kun pari kuukautta kuitenkin nähtiin viikottain, mutta hänellä oli kuitenkin haaveena enemmän lapsia yms. perhe-elämää joten toisaalta ymmärrän häntäkin. Samoin jos oon käynyt treffeillä, niin oon monesti jotenkin maininnut sopivan paikan tullen, etten tykkää tapailla samanaikaisesti monien naisten kanssa, mutta friendzonelle on päädytty joko suoraan tai viestittelyjen sävy on etääntynyt jne.


    • mISTÄHÄN SITÄ SAIS NAISTA---. HUH

      • Anonyymi

        Normaalit saa. Sinä et ole normaali etkä osaa edes puhua naisille. Naisia vo saada vaikka mistä kuten tinderistä ja facebookissa on sinkkyryhmiä jossa voi jutella naisten kanssa ja kun kiinnostus herää niin pyydetään naista kahville tai jotain. Siten niitä naisia saa mutta ensin pitää lopettaa vali valit ja sitten pitää osata jutella naisille kuten normaali järkevä mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit saa. Sinä et ole normaali etkä osaa edes puhua naisille. Naisia vo saada vaikka mistä kuten tinderistä ja facebookissa on sinkkyryhmiä jossa voi jutella naisten kanssa ja kun kiinnostus herää niin pyydetään naista kahville tai jotain. Siten niitä naisia saa mutta ensin pitää lopettaa vali valit ja sitten pitää osata jutella naisille kuten normaali järkevä mies.

        No en kai sitte ole,, vituttaa tää yksinäisyys vaa


    • Anonyymi

      Naisia saa juttelemalla naisille. En tiedä muuta tapaa saada naisia ja tutustua niihin. Ei tarvii esittää mitään vaan on normaali oma itsensä.

    • Anonyymi

      Jos käyttäisit enemmän aikaa mielenterveydestäsi huolehtimiseen bicky, timppa, make-ym hahmoilla spammaamisen sijaan, joku nainenkin voisi kiinnostua.

      • Ei mulla ole täällä tapana mitään spämmätä, ihan oikeita henkilöitä mainitsemasi tyypit ovat ja kirjoittavat palstalle omalla profiilillaan, käyttäen omaa konettaan tai älylaitteitaan 🙄

        Enkä mä nyt tiedä miten paremmin mielenterveydestäni voisin huolehtia. Nukun riittävästi, työni ei ole kauhean stressaavaa, syön lääkkeeni kuten kuuluukin, puhun asioista psyk. sairaanhoitajan kanssa, puran ajatuksiani joskus palstalle jne.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Ei mulla ole täällä tapana mitään spämmätä, ihan oikeita henkilöitä mainitsemasi tyypit ovat ja kirjoittavat palstalle omalla profiilillaan, käyttäen omaa konettaan tai älylaitteitaan 🙄

        Enkä mä nyt tiedä miten paremmin mielenterveydestäni voisin huolehtia. Nukun riittävästi, työni ei ole kauhean stressaavaa, syön lääkkeeni kuten kuuluukin, puhun asioista psyk. sairaanhoitajan kanssa, puran ajatuksiani joskus palstalle jne.

        Älä sitten ihmettele, että irl et ole vakavasti otettava tyyppi kun noin sitkeästi pitäydyt siellä mielikuvitusystäväpuolella :)


    • Minä en saa naisia mitenkää vaikka en ole ruma mies.

    • Anonyymi

      Hevosella ei pääse ja rahalla ei saa autokaan, sanoisi joku hevoskärry-henkilö.
      Mustalainen siis, kun rahaa ei ole alkuunkaan.

      • En ymmärtänyt ihan pointtiasi, mutta ei mulla sinänsä ole mitään rahahuolia vaikka alle suomalaisten mediaanipalkkojen tienaankin. Ja viimeksi on tainnut joku nainen tölviä autostani 2012, jolloin olin itse 20-vuotias ja tapailin 16-vuotiaan teininaisen kanssa, mutta hänen sanoille nyt ei kannata liikaa laittaa painoarvoa.


    • Anonyymi

      Voit olla myös itse nainen, jossain pelikoneen pokeripelissäkin "madam wins, miss wins", ääni tulee pokeripöydässä, pikku-ukko kävelee eri paikkoihin ja nukku päivän ja sitten voi taas pelata cash-game pokeria jossa pelataan sitten jo kiinteistöistäkin heh.

      • No juu eipä ole tapana pahemmin "olla" nainen, paitsi silloin muutama vuosi sitten kun toisinaan trollasin niitä "suomityttö24v" spämmejä 😅


    • Anonyymi

      Aloittaja: kysyt mahdottomia.
      Miten ihmeessä kukaan joka ei sinun oikeaa minääsi tunne, voisi vastata tuohon?
      Täällä palstalla voi esiintyä vaikka Paavina Paavin paikalla, tosielämä on sitten jotain vallan muuta.
      Mutta - jos ja kun - joku ei kykene saamaan minkäänlaista ihmissuhdetta herää tietysti kysymys mistä mättää. Jotainhan silloin on pielessä, sehän on selvää.
      Itse olet oman itsesi asiantuntija, mieti ja analysoi siis itse. Ehkä olet tarpeeksi fiksu ja avoin itsekritiikille löytämään syyn.
      Tapanahan miehillä on syyttää naisia, itsessä ei nähdä mitään vikaa. Se jo on todella huono lähtökohta oman käytöksen, olemuksen ja ulosannin korjaamiseen. Ja varma syy miksi ketään ei saa.

      • En tiedä miten pitkältä ajalta mut muistat, mutta koko aloitushan oli puoliksi sarkastinen imitaatio tämän Allun tekemistä aloituksista 😅

        Enkä mä ole siis mikään totaalikokematon welho, mutta käynyt vain monesti niin että ihastun itse joko tuttuihin naisiin tai tinder-naisiin yksien taikka useampien treffien perusteella ja se on ollut kovin yksipuolista, kun taas joskus jos naiset osoittavat mun suuntaan kiinnostusta niin yleensä siinäkin on ollut joku käytännön tai tunnetason juttu että mä en ole välttämättä lämmennyt.

        "Tapanahan miehillä on syyttää naisia, itsessä ei nähdä mitään vikaa"
        -Sanoisin että kyllä se pätee ihan molemminpäin, sillä erolla että nainen on lähestulkoon aina hypergaminen, mutta moni mies tyytyy tasoiseensa naiseen tai laskee rimaa sille tasolle mihin rahkeet riittävät.

        Enkä mä mikään itse täydellisyys ole, enkä ole niin väittänytkään. Jos miehiä lähdetään pisteyttämään vaikkapa nyt lihaksien, auton, nettotulojen, kodin yms. perusteella niin objektiivisesti ajatellen onhan maailma paljon parempia miehiä täynnä, mutta mitä se taas kertoo näiden naisten arvomaailmasta jos tällä tavalla ajattelevat? Alitajuisesti siis, naiset kun eivät juurikaan kykene rationalisoimaan asioita.


    • Oho. Onko Allukin periksen mielikuvitushahmoja?

      • Ei ole Allu(kaan) mun mikään mielikuvitusystävä 🙄


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Ei ole Allu(kaan) mun mikään mielikuvitusystävä 🙄

        Allu sun luomiksesi ihan niin kuin Make,Bicky, Jorma ja keitä kaikkia heitä nyt onkaan


    • Anonyymi

      allu,timosi,peris samaa robottia heh.

    • Anonyymi

      Tuo onkin aivan hyvä pointti kun noniin itsellänin on ollut riittävästi tyttökavereita sekä seksikumppaneita, mutta se perusasia: pitäisi myös kunnioittaa naisia sitten...

      • Jaa, mulla taas on välillä tunne että varsinkin kasvotusten kunnioitan naisia vähän liikaakin 😅 Eikä nyt mitään naisvihaa tietenkään treffeillä kuulu suoltaa, mutta kuumasti ne ensitreffit ovat olleet kaikkein onnistuneempia ja kantaneet pidemmälle, jos olen ollut vaikka pienessä huppelissa tai ihan randomisti kysynyt, että saanko suudella sua tms. 😁 Selkeästikin ollut väärä taktiikka jutella kissoista, työasioista yms. ja jälkikäteen kysellä millainen fiilis jäänyt.


    • Totanoi... mites tän ny sanoisi... Älä ny ainakaan samaan miinaan astu ku toi mun soijafaija jos haluut et legit sul on jatkossakin massii ja niidiit omaa rauhaa siellä sun himassa.

      Mut jos ny kelaa ni oothan sä ihan normijäbän oloinen, sun Rellu on ihan legit premiumcar, tuskin ne sun rivat ainakaan pistää sua jänskättämään naiste edesssä... Jotkut mimmit kylläkin tykkää iha hies mun rysse 300Cstä ja vähä nauravat mun frendin Jeren vanhalle riisikipolle ni ehkä oot tutustunut samanoloisiin mimmeihin? Tää onki muuten mielenkiintoinen kumpi löytää gf eka sä vai Jere 😀

      • Anonyymi

        Tuolla satuolentospämmillä varmistat peris naisettomuuden livessä ja täällä palstalla sen ettei sun juttuja uskota.


      • Anonyymi

        ja tota haima-ana pitää julkaisemisen arvoisena läppänä 😂


      • No joo ei pelkoa, että ryhtyisin 3 lapsen uusioperheenisäksi ja muuttaisin johonkin Liljalaaksoon tai Yli-Maariaan jonnekin kurapellolle rakennettuun 300k€ pakettitaloon 😂

        Niin omasta mielestänikin oon ihan normaalin näköinen ja komeaksikin kehuttu tyyppi, ja kyllähän noi Rivat tosiaan rentouttaa jos treffeille menee enkä nyt muutenkaan kärsi pahasti mistään ujoudesta tms.

        Otan ton legit premiumcar kommentin ihan tälleen kaverien välisenä kettuiluna 😊 Hyvähän sitä on premium-autoksi kutsua kun ajelet itse Chryslerillä 😝😄 Mut onhan toi hintaluokassaan pirun mukava ja hyvin varusteltu auto, eikä ulkoisesti lainkaan samanlainen hirvitys kuin jotkut aiemmat käyttöautoni. Voi olla tietty imagokysymys joillekin, vähän kuten Jeren E-mallin Carinankin tapauksessa, tosin sillä erolla että autot taitavat löytyä katsastustilastojen aika eri päistä 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tota haima-ana pitää julkaisemisen arvoisena läppänä 😂

        Noh, 7 mielisairauden ätmiltä ei voi odottaa normaalin ihmisen käytöstä.


      • Nii i tällasta tää just on, kun pitäis vähimtään kerran vuodessa tehdä maailmanympäri matka ja ajaa Bemarilla tai muulla hienolla autolla ja tehdä jotain konttori rottien konsulttitöitä että kiinnostaisi. Mäkin tienaan faijan serkun maanrakennus firmassa kaivinkoneen kuskina sen 14€/h lisät ja varmaan jossain vaiheessa päivitän auton esim. S60 Volvoon mutten haluu ostaa velaksi autoa eikä mun faija samalla tavalla pystynyt ostamaan mitään Chrysleria 18-vuotiaslahjaksi.

        Mut onhan mullakim vielä monta vuotta aikaa siihen että olen saman ikäinen kuin peris menettäessään poikuutensa niin kyllä mä ainakin luotan että jossain vaiheessa kun pääsee taas baareihin juomaan kaljaa niin se tyttöystäväkin löytyy


      • Anonyymi
        pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Nii i tällasta tää just on, kun pitäis vähimtään kerran vuodessa tehdä maailmanympäri matka ja ajaa Bemarilla tai muulla hienolla autolla ja tehdä jotain konttori rottien konsulttitöitä että kiinnostaisi. Mäkin tienaan faijan serkun maanrakennus firmassa kaivinkoneen kuskina sen 14€/h lisät ja varmaan jossain vaiheessa päivitän auton esim. S60 Volvoon mutten haluu ostaa velaksi autoa eikä mun faija samalla tavalla pystynyt ostamaan mitään Chrysleria 18-vuotiaslahjaksi.

        Mut onhan mullakim vielä monta vuotta aikaa siihen että olen saman ikäinen kuin peris menettäessään poikuutensa niin kyllä mä ainakin luotan että jossain vaiheessa kun pääsee taas baareihin juomaan kaljaa niin se tyttöystäväkin löytyy

        Moro peris. Miksi ehdoin tahdoin pilaat keskustelut alkamalla spammata noilla mielikuvitusprofiileilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro peris. Miksi ehdoin tahdoin pilaat keskustelut alkamalla spammata noilla mielikuvitusprofiileilla?

        Peris kaipaa arjattelijaa palstalle.


      • pääskyvuoren_jere kirjoitti:

        Nii i tällasta tää just on, kun pitäis vähimtään kerran vuodessa tehdä maailmanympäri matka ja ajaa Bemarilla tai muulla hienolla autolla ja tehdä jotain konttori rottien konsulttitöitä että kiinnostaisi. Mäkin tienaan faijan serkun maanrakennus firmassa kaivinkoneen kuskina sen 14€/h lisät ja varmaan jossain vaiheessa päivitän auton esim. S60 Volvoon mutten haluu ostaa velaksi autoa eikä mun faija samalla tavalla pystynyt ostamaan mitään Chrysleria 18-vuotiaslahjaksi.

        Mut onhan mullakim vielä monta vuotta aikaa siihen että olen saman ikäinen kuin peris menettäessään poikuutensa niin kyllä mä ainakin luotan että jossain vaiheessa kun pääsee taas baareihin juomaan kaljaa niin se tyttöystäväkin löytyy

        Niinpä, se matkustelu tuntuu olevan kovinkin tärkeä statusjuttu joillekin naisille. Mä kun olen pisimmillään käynyt Kuopiossa ja Suomen rajojen ulkopuolella vain ruotsinlaivalla, niin kalpeneehan se monen "cv:n" rinnalla. Ja just toi, että tänä päivänä kaikkien pitäisi olla jotain hiton "graphic designer managereita" tai jos nainen on ammatiltaan tuollainen, niin miehen pitää olla vähintään "head of graphic design management team" tms.

        Voisin mäki tietty selittää naisille ummet ja lammet, että mun työni on toimia kilpa-autoilun parissa sponsorina, teknisenä yhteistyökumppanina ja juurikin ns. konsulttina, mutta kun kuitenkin pääasiassa myyn paikan päältä tai verkkokaupan kautta ihan tavallisia varaosia, niin ei jonkun kerran-pari vuodessa olevien Daytona tai Le Mans kuvioiden perusteella ainakaan mun luonne anna periksi niin häikäilemättömään valehteluun tai liioitteluun että yleistäisin työni yksinomaan niin trendikkääksi 🙄

        Ja toi on ihan hyvä käytäntö, että ei autoa velaksi kannata ostaa. Pidetään me Jere hei lompakkomme kunnossa, ajellaan omaan elämäntilanteeseen sopivilla autoilla ja annetaan naisten päättää ihastuvatko ihmiseen vai johonkin lapselliseen esittäjään 😊


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Niinpä, se matkustelu tuntuu olevan kovinkin tärkeä statusjuttu joillekin naisille. Mä kun olen pisimmillään käynyt Kuopiossa ja Suomen rajojen ulkopuolella vain ruotsinlaivalla, niin kalpeneehan se monen "cv:n" rinnalla. Ja just toi, että tänä päivänä kaikkien pitäisi olla jotain hiton "graphic designer managereita" tai jos nainen on ammatiltaan tuollainen, niin miehen pitää olla vähintään "head of graphic design management team" tms.

        Voisin mäki tietty selittää naisille ummet ja lammet, että mun työni on toimia kilpa-autoilun parissa sponsorina, teknisenä yhteistyökumppanina ja juurikin ns. konsulttina, mutta kun kuitenkin pääasiassa myyn paikan päältä tai verkkokaupan kautta ihan tavallisia varaosia, niin ei jonkun kerran-pari vuodessa olevien Daytona tai Le Mans kuvioiden perusteella ainakaan mun luonne anna periksi niin häikäilemättömään valehteluun tai liioitteluun että yleistäisin työni yksinomaan niin trendikkääksi 🙄

        Ja toi on ihan hyvä käytäntö, että ei autoa velaksi kannata ostaa. Pidetään me Jere hei lompakkomme kunnossa, ajellaan omaan elämäntilanteeseen sopivilla autoilla ja annetaan naisten päättää ihastuvatko ihmiseen vai johonkin lapselliseen esittäjään 😊

        Ihanaa sopia asioista oman mielikuvitusystävänsä kanssa:))))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa sopia asioista oman mielikuvitusystävänsä kanssa:))))

        En mä kenenkään kanssa tietääkseni ole mitään sopinut, enkä varsinkaan minkään mielikuvitusystävän kanssa 🙄

        Siinähän vain kannustin Jereä terveeseen rahankäyttöön mitä autoihin tulee. Järkeväähän se on hänen ajella isänsä vanhalla E-mallin Carinalla ja säästää omista tuloistaan ostobudjetin ja toimintatonnin verran uudempaa autoa varten kun sen aika koittaa.

        Eikä toi Bicky the Kid:n 300C ole nykyään mitenkään mahdottoman kallis auto, alle viidellä tonnillahan niitä saa. Mut vaatiihan se tietty vanhemmilta (lue: OIKEALTA faijalta) vähän ylimääräistä taskurahaa, että tuollaisen ostaa 18-vuotislahjaksi, puhumattakaan ylläpitokuluista. No mut ne piirtää kel' on liituu, varmasti ihan hyvät palkintorahat Bicky on kuitannut Daytonasta ja muista arvokisoista missä on itse ajanut tai toiminut Maken ympärille rakennetun tiimin pomona 😊😊😊😊😊😊


    • Anonyymi

      Eräs jukimonainen on eropuuhissa uutisten mukaan . Nyt järjestät itsesi hyvin houkuttelevasti rahatukot korvissa seiskan kuvauksiin niin olet varma nakki ??

      • Niin joo Maiskukka 😍 En ole pahemmin jaksanut lukea kyseisen prinsessan viime käänteistä muuta kuin ihan otsikkotasolla. Harmi vain että alkaa olla parhain kukoistuskausi vähitellen takanapäin, ilmeisesti muksu tulossa ja ainakin maine mennyt koko Suomen silmissä. Mä olen monesti käyttänyt häntä esimerkkinä vain ulkoisesti todella kauniista naisesta, mutta en edes Eurojackpot-voittajana ehdottaisi treffejä 😅

        Latvalaa mäkin pilkkasin aisuriksi palstalla, mutta loppujen lopuksi olikin ihan 5/5 alfa. Piti Maiskukkaa puolisonaan tämän kenties parhaimpina vuosina, pääsi tutustumaan häneen intiimimmin, esittelemään naistaan rallipiireissä jne. ja häiden alla nostikin kytkintä. Kirsikkana kakun päällä uusi työpaikka TGR:n tallipäällikkönä, siinä missä toinen on työtön lähi(vale?)hoitaja 😂


    • Anonyymi

      Huonosti aseteltu kysymys "mikä mus on vikana". Sitä ei vaan biorytmit kohtaa oikean kanssa. Ajoitus olisi avainsana tässäkin kuten lähes kaikissa asioissa.

    • Anonyymi

      Puhut outoja, vajoat vähän väliä tuijottamaan kaukaisuuteen, alat yhtä äkkiä pommittamaan viesteillä jossa vaadit, että on sanottava aletaanko seurustelemaan vai ei, monia kertoja päivässä, sinulla on puheenaiheina vain Nascar ja mikroautot, kehut ulkovessaasi vaikka inhoamme sitä, haiset tunkkaiselle

      • -En mielestäni puhu outoja, tai jos mielestäni puhun, niin pohjustan asian yleensä niin
        -Tuosta mun katseesta on joku joskus sanonut, liittynee aspergeriin ja/tai lääkkeisiin
        -Ei ole tapana pommittaa naisia viesteillä painostavaan sävyyn. Monesti kysyn jostain asiasta suoraan, mutta jos lopputulos on kannaltani ikävä niin en ala silti inttämään vaan säilytän kasvoni.
        -Miksi ei saisi puhua vaikkapa kartingista, siinä missä kuka tahansa puhuu omista harrastuksistaan?
        -En ole ulkohuussiani tietääkseni kehunut, lähinnä myöntänyt asian pitävän paikkansa.
        -En tietääkseni haise tunkkaiselta, sillä peseydyn päivittäin ja osaan pestä pyykkiä ilman akkaakin vaikka en omista pesukonettakaan


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        -En mielestäni puhu outoja, tai jos mielestäni puhun, niin pohjustan asian yleensä niin
        -Tuosta mun katseesta on joku joskus sanonut, liittynee aspergeriin ja/tai lääkkeisiin
        -Ei ole tapana pommittaa naisia viesteillä painostavaan sävyyn. Monesti kysyn jostain asiasta suoraan, mutta jos lopputulos on kannaltani ikävä niin en ala silti inttämään vaan säilytän kasvoni.
        -Miksi ei saisi puhua vaikkapa kartingista, siinä missä kuka tahansa puhuu omista harrastuksistaan?
        -En ole ulkohuussiani tietääkseni kehunut, lähinnä myöntänyt asian pitävän paikkansa.
        -En tietääkseni haise tunkkaiselta, sillä peseydyn päivittäin ja osaan pestä pyykkiä ilman akkaakin vaikka en omista pesukonettakaan

        Mistä asioista kysyt suoraan?
        Onko sinulla tunnetaidoissa ongelmaa tai muuta liittyen tuohon aspergeriin ja/tai lääkkeisiin?
        Karting jutut ihan ok, jos kartingista tykkää. Itse luen muita juttujasi, mutten niitä, joissa kartingia tai jotain muita autojuttuja.


      • Anonyymi

        Onko ap.lla ulkovessa? No se voi olla kyllä turn off monille naisille...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ap.lla ulkovessa? No se voi olla kyllä turn off monille naisille...

        On joo, mutta ei se ole läheskään aina käynyt ilmi ensitreffeillä jotka ovat menneet puihin. En mä siitä tee isoa numeroa ymmärrettävästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä asioista kysyt suoraan?
        Onko sinulla tunnetaidoissa ongelmaa tai muuta liittyen tuohon aspergeriin ja/tai lääkkeisiin?
        Karting jutut ihan ok, jos kartingista tykkää. Itse luen muita juttujasi, mutten niitä, joissa kartingia tai jotain muita autojuttuja.

        No otetaan nyt esimerkiksi nämä neljät treffit viime heinäkuisen eron jälkeen. Heinäkuussa kävin viime alkuvuodesta asumus?eronneen kamunaisen kanssa syömässä, jäätelöllä, kävelyllä yms. ja muutamaa päivää myöhemmin kerroin olevani häneen hieman ihastunut ja kysyin, haluaako hän nähdä jatkossa ja miten suhtautuu muhun? No tunne oli yksipuolinen, mutta ei siitä mitään riitaa saatu aikaiseksi enkä alkanut inttämään. Ollaan kerran nähty sen jälkeen. Heinäkuussa tapasin Tinderin kautta erään 38v naisen, syyskuussa mun ikäisen naisen ja nyt viime helmikuussa mua viitisen vuotta nuoremman naisen kanssa. Mielestäni kahden ensimmäisen tapauksessa en ollut itsekään ihan varma, mutta muutamaa päivää myöhemmin kysyin että millainen fiilis jäi ja että onko kiinnostusta nähdä uudestaan, niin pakithan sieltä tuli molemmilta. Tää viimekertainen tapaus oli jännä. Ennen treffejä paljon aktiivisempi kirjoittamaan, mielestäni sen 3,5h kun istuimme kahvilla niin ainakin mulla oli varsin kivaa, mutta treffien jälkeen käytös muuttui täysin ja lopulta mä pistin itse naisen friendzonelle, johon mielipiteeseen hän kylläkin ihan yhtyi.

        Tietääkseni mun tunnetaidoissa tai sosiaalisissa taidoissa ei pitäisi pahasti olla ongelmia. Kun käytännössä päivittäin olen työni merkeissä puhelimessa varsin erilaisten asiakkaiden kanssa, kohtaan heitä työni merkeissä ja monesti jäädään juttelemaan small talkia, tietyt maahanmuuttajataustaiset asiakkaat ovat kertoneet kavereilleen eteenpäin ja näin ollen mä olen toisinaan saanut uusia asiakkaita tuollaisen positiivisen mielikuvan kautta jne. Mutta ehkä se, että mä näen kavereita loppujen lopuksi varsin harvoin, niin tekee sen että keskustelutyyli on vähän asiallinen ja yksityiskohtainen, varsinkin kun aspergerissa on taipumusta tuollaiseen muutenkin.

        Enkä mä nyt lähtökohtaisesti esittäydy moninkertaisena "ensi vuoden" kartingmestarina 120cc aikuisharrastelusarjassa, mutta siinä missä joku nainen puhuu vaikkapa heppaharrastuksestaan tai toisentyylinen mies esim. jostain joukkuelajista, niin olen mä jotain mielenkiintoisempia juttuja kertonut kartingista mahdollisimman ymmärrettävään sävyyn.


      • peris234 kirjoitti:

        No otetaan nyt esimerkiksi nämä neljät treffit viime heinäkuisen eron jälkeen. Heinäkuussa kävin viime alkuvuodesta asumus?eronneen kamunaisen kanssa syömässä, jäätelöllä, kävelyllä yms. ja muutamaa päivää myöhemmin kerroin olevani häneen hieman ihastunut ja kysyin, haluaako hän nähdä jatkossa ja miten suhtautuu muhun? No tunne oli yksipuolinen, mutta ei siitä mitään riitaa saatu aikaiseksi enkä alkanut inttämään. Ollaan kerran nähty sen jälkeen. Heinäkuussa tapasin Tinderin kautta erään 38v naisen, syyskuussa mun ikäisen naisen ja nyt viime helmikuussa mua viitisen vuotta nuoremman naisen kanssa. Mielestäni kahden ensimmäisen tapauksessa en ollut itsekään ihan varma, mutta muutamaa päivää myöhemmin kysyin että millainen fiilis jäi ja että onko kiinnostusta nähdä uudestaan, niin pakithan sieltä tuli molemmilta. Tää viimekertainen tapaus oli jännä. Ennen treffejä paljon aktiivisempi kirjoittamaan, mielestäni sen 3,5h kun istuimme kahvilla niin ainakin mulla oli varsin kivaa, mutta treffien jälkeen käytös muuttui täysin ja lopulta mä pistin itse naisen friendzonelle, johon mielipiteeseen hän kylläkin ihan yhtyi.

        Tietääkseni mun tunnetaidoissa tai sosiaalisissa taidoissa ei pitäisi pahasti olla ongelmia. Kun käytännössä päivittäin olen työni merkeissä puhelimessa varsin erilaisten asiakkaiden kanssa, kohtaan heitä työni merkeissä ja monesti jäädään juttelemaan small talkia, tietyt maahanmuuttajataustaiset asiakkaat ovat kertoneet kavereilleen eteenpäin ja näin ollen mä olen toisinaan saanut uusia asiakkaita tuollaisen positiivisen mielikuvan kautta jne. Mutta ehkä se, että mä näen kavereita loppujen lopuksi varsin harvoin, niin tekee sen että keskustelutyyli on vähän asiallinen ja yksityiskohtainen, varsinkin kun aspergerissa on taipumusta tuollaiseen muutenkin.

        Enkä mä nyt lähtökohtaisesti esittäydy moninkertaisena "ensi vuoden" kartingmestarina 120cc aikuisharrastelusarjassa, mutta siinä missä joku nainen puhuu vaikkapa heppaharrastuksestaan tai toisentyylinen mies esim. jostain joukkuelajista, niin olen mä jotain mielenkiintoisempia juttuja kertonut kartingista mahdollisimman ymmärrettävään sävyyn.

        Ja tuosta kartingista, niin en mä siitä tietenkään ole jauhanut mitenkään yksityiskohtaisesti että mitä välityksiä on käytetty tai miten kartingauton ns. crossweight säätäminen tapahtuu tms. Jos on tullut jotain kautta puheeksi, niin olen saattanut mainita jotain hauskoja muistoja kuten esim. sen että kerran minä ja kolme kaveriani yövyttiin Kuopion ABC:lla aamuyöstä. Muut nukkui penkeillä, mutta mä lasten liukumäen alla eikä kukaan tullut häätämään 😁Tai että kyseisellä reissulla mä olin ainoa, joka omisti ajokortin tai ei ollut ajanut sitä hyllylle niin siinä tulikin kivasti kilometrejä Turusta Pääkaupunkiseudun kautta Kuopioon ja sieltä muutamaa päivää myöhemmin takaisin. Eikä siinä muuta, mutta kaverin auton lämmityslaite oli mallia on-off eli tuli tulikuumaa tai jääkylmää, tuulilasi oli ihmeellisesti "hiekkapuhallettu", auto täristi jarrutuksissa ja myöhemmin kun kaveri vaihtoi renkaat niin syyksi paljastui haljennut jarrulevy 🙄 Tai se että karting-seuran "päätösgaala" pidettiin ruotsinlaivalla ja mä sain jonkun hymypoikapalkinnon ja äitini oli välillä niin kännissä että sitä sai taluttaa portaikoissa 😂

        En nyt tietenkään aloita keskustelua tollasilla tarinoilla, mutta mitäpä kiinnostavampaa kerrottavaa mulla on harrastuksistani jos/kun keskustelu siihen jotenkin rönsyilee? Joo, ennen koronaa kävin uimassa ja hypin 10 metristä jalat edellä 🙄 Ähersin vuoden päivät vanhan Fiestan parissa, jonka päästöarvoja ei meinannut saada kohdalleen muuten kuin kepulikonsteilla 🙄 Pelaan Dirt Rallya ja olen oivaltanut jonkun hyvän setupin 🙄 Olen noistakin toki saattanut mainita, mutta juurikin noin ohimennen koska tiedän että ei ketään kiinnosta 😂


    • Anonyymi

      Miehissa on se vika ettei ne uskalla naisia lähestyä. Pelko pakeista saa niin miehet ei edes jaksa tehdä mitään. Netissä kirjoittelu naisille on todella turhaa ei sillä tavalla koskaan läydä ketään. Pitää mennä juttelee naisille vaikka missä. Baarit on varmaan paraas paikka naisia lähestyä.

      • Jep en uskalla.. netissä naiset ei millää vastaa. Aina lukevat viestin,mut suurin osa ei vastaa...


    • Itse en näytä kelpaavan naisille oppimisvaikeuksien takiani. Vaikka ne on lieviä... en vain ymmärrä naisia..

    • Anonyymi

      Pitää vaan mennä juttelemaan rohkeasti, ja kun on saanut putkeen 50 pakit niin ei se enää jännitä niin paljoa että tuleeko nyt pakit. Se on yksi tapa päästä pakkien pelosta.

      Toiseksi ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eli kannattaa olla hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä tasapainossa niin vaikutat naisten mielestä geeneiltäsi riittävän hyvältä potentiaalisia jälkeläisiä ajatellen.

      Näin naiset ajattelevat sinusta alitajuisesti yhdenkin yön suhteita ajatellen koska seksin perimmäinen funktio on jälkeläisten tuottaminen eikä siihen kelpaa jos ei ole geneettisesti tarpeeksi hyvä. Tämä on kylmää luonnonvalintaa.

      Näin luonto karsii heikommat ja vähemmän lisääntymiskykyiset yksilöt joiden geenit eivät pääse paritteluun asti.

      Jos olet fyysisesti ja psyykkisesti hyvässä kunnossa niin geenisi vaikuttavat myös hyviltä ja mahdollisuutesi päästä parittelemaan paranevat

      • Joo en mä pakkeja pelkää, ei olla ekaa kertaa pappia kyydissä kuten sanotaan 😁 Kaikkeen tottuu siis.

        Ja onhan tuo kirjoittamasi ihan tylyn rehellistä faktaa. Enpä mäkään varmaan luonnostani ole ns. alfa, mutta en kyllä varsinaisesti betakaan. En oikein tiedä tai muista millä nimellä tällaista miestyyppiä joissain kaavioissa ja stereotypioissa kutsutaan. Kun en ole kuitenkaan sellainen ns. aivopesty lammas, ja myönnän ihan arvostavani ja kunnioittavani alfa-miehiä kuten Putinia, Trumpia, Naccia, Jos ja Max Verstappenia jne.


    • Anonyymi

      Viinaa juomalla naisiin tutustuu eikä haittaa pakit koska niitä tulee ja itsekkin saanut pakkeja mutta sitten mennää seuraavan naisen luokse tutustumaan. Viinaa pitää juoda baareissa ja siellä pääsee heti naiselle juttelemaan eikä tarvii odottaa netissä vuosia että nainen vastaa. Otat ohjat omiin kätösiisi ja mene sinne missä naisia voi tavata eli baarit ja ennen pitkään joku haluaa sinuun tutustua. Itse sain pakkeja nuorena, mä paskat nakkasin niistä ja yritin sitten toisia naisia ja onnistumisia alkoi tulla paljon. Naapurissa asuu mun eksä jonka kanssa join viinaa 30 vuotta sitten ja iskin baarista ja seurusteltiin mutta erottiin. Ystävyys silti säilyy.

      T viinamies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe