Erikoisen moni on kehunut tätä laitetta joten pähkäilen sen hankkimista. Sitä saa vaan tietystä paikasta. Käyttäjät on kehuneet sen akupisteisiinkin perustuvaa hierontaa, " ravistelua", paitsi jalkoihin myös alavatsaan asti. Itse käyttäisin sitä jalkojen huonoon verenkiertoon.
Onko teillä kokemuksia Vibrolegs-jalkahierontalaitteesta ?
6
5231
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä se Valittujen Palojen myymä laite? Vuosikymmenien takaisia hihnatäristimiä tai vaa'an näköisiä täristimiä naureskeltiin vielä muutama vuosi sitten. Nyt ihmiset ostaa näitä jalkojen täristimiä.
- Anonyymi
Just se. Sairaanhoitajatkin suosittelee sitä.
- Anonyymi
Tuo televisiossa pitkään mainostettu laite näyttää aika heppoiselta.
- Anonyymi
Miksi se on suomeksi Vibro kun engl power?
- Anonyymi
Maksaa aika paljon netistä löytyy vastaavanlaisia halvempia. Oisko kuitenkin erikoisen hyvä. Jos joku käyttäjä löytyy, niin ois kiva kuulla, miten "muutti elämää".
- Anonyymi
On näköjään hyvä kun annettu viittä tähteä kyseiselle tuotteelle. Sitä en tiedä onko aitoja palautteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773