Vaasan insinöörit eivät hyväksy kiertoliittymää Jalasjärvelle.
Suunnittelivat Kurikan hässäkän ilmakuvan perusteella,
eivät huomanneet valtavaa mäkeä.
Rengonharjulla on monta umpisolmua by Solmu Mäkelä.
Laihia on hyvä, paitsi mistä mennään keskustasta Seinäjoelle.
Ideaparkissa pitäisi olla maininta KauppaJouppi, nyt pelkkä Jouppi.
Takamäen rampit karsittiin Itäväylällä.
Lapuantielle 100 nopeus edes kesällä.
Ilmajoki ja Lapua maksakoot omat moottoritiensä, kun eivät halua kaupunkilaisiksi.
Liikenneviisauksia Insinööreille.
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
vaasan insinöörit? tulikos tää nyt siitä ikuisesta seinäjoen vaasa vihasta? ja eikös jokaisen liittmän oo aina suunitellu eri porukka,otas nyt selvää. vaikka pääaurakoitsija on sama ei muuten aliurakoitsijakaan ole ollut
- Anonyymi
Kaikki tie johtavat Seinäjoelle, ja sehän vaasalaisia suunnittelijoita
ketuttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tie johtavat Seinäjoelle, ja sehän vaasalaisia suunnittelijoita
ketuttaa.seinäjoki on paikka metsässä nelos ja kolmostien välissä..vain rata pohjoiseen kulkee läpi.. ei vettä ei lentokenttää. ei ihme että juntit on kerääntyneet peltojen keskelle reservaattiin. kuka niitä nyt kahdehtis..? eläimet ehkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoki on paikka metsässä nelos ja kolmostien välissä..vain rata pohjoiseen kulkee läpi.. ei vettä ei lentokenttää. ei ihme että juntit on kerääntyneet peltojen keskelle reservaattiin. kuka niitä nyt kahdehtis..? eläimet ehkä?
Eipä ole Seinäjoella näitä outoa kielta puhuvia "vasenkätisiä". Niin ja sitten nämä koronaa levittävät maahanmuuttajat. Jospa siihen rajalle saisi korkean aidan? Syvää sääliä tunnen vaasalaisia kohtaan, mutta eikö se siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoki on paikka metsässä nelos ja kolmostien välissä..vain rata pohjoiseen kulkee läpi.. ei vettä ei lentokenttää. ei ihme että juntit on kerääntyneet peltojen keskelle reservaattiin. kuka niitä nyt kahdehtis..? eläimet ehkä?
Pentin kansakoulukin jäi kesken.
Lauseet, virkkeet, isot alkukirjaimet, yhdyssanat ??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pentin kansakoulukin jäi kesken.
Lauseet, virkkeet, isot alkukirjaimet, yhdyssanat ???Seinäjoella on suuremmat liikennemäärät kuin Vaasassa.Autotiheyskin on suurempi Seinäjoen seudulla.Kuusi valtatietä johtaa kaupunkiin.
Itäväylän rampit.kiertoliittymät pääosin huonosti suunniteltu.Nurmon karuselli ainoa joka toimii hyvin.Kolmostien risteystä ei vieläkään rakennettu kuntoon.Valtaväylä etelästä Tampereelta Etelä-Pohjanmaalle ja pohjoiseen.Tiepiiri täynnä ratnahurreja jotka eivät osaa suunnitella ramppeja eikä liittymiä.
Abcn kulman puliukkokin osaisi paremmin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoella on suuremmat liikennemäärät kuin Vaasassa.Autotiheyskin on suurempi Seinäjoen seudulla.Kuusi valtatietä johtaa kaupunkiin.
Itäväylän rampit.kiertoliittymät pääosin huonosti suunniteltu.Nurmon karuselli ainoa joka toimii hyvin.Kolmostien risteystä ei vieläkään rakennettu kuntoon.Valtaväylä etelästä Tampereelta Etelä-Pohjanmaalle ja pohjoiseen.Tiepiiri täynnä ratnahurreja jotka eivät osaa suunnitella ramppeja eikä liittymiä.
Abcn kulman puliukkokin osaisi paremminSyy seinäjoen auto tiheyteen on selvä. a- seinäjokiset ei uskalla lähteä pois b-maakunnan juntit ei käy lääkirissä/muilla isoilla asioilla kun seinäjoella. Mutta se onkin meidän suomalaisten onni. pysykää siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy seinäjoen auto tiheyteen on selvä. a- seinäjokiset ei uskalla lähteä pois b-maakunnan juntit ei käy lääkirissä/muilla isoilla asioilla kun seinäjoella. Mutta se onkin meidän suomalaisten onni. pysykää siellä.
Eläintarha seinäjoelle,kasvaisi älykkyysosamäärä puolella..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläintarha seinäjoelle,kasvaisi älykkyysosamäärä puolella..
Pitkään epläiset ovat kinanneet tielinjoistaan,
samalla kun tierahat ovat ohjatut rannikolle.
Nyt näyttää vain kantatie 67 Lapualta Ilmajoelle
olevan mukana päättäjien pöydällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkään epläiset ovat kinanneet tielinjoistaan,
samalla kun tierahat ovat ohjatut rannikolle.
Nyt näyttää vain kantatie 67 Lapualta Ilmajoelle
olevan mukana päättäjien pöydällä.niin missä ne lopuksi päätökset tehdään? ei vaasas ja kuka suunittelee.. ei kukaan vaasas...täällä nyt yleensä vaan viha kohdisteaan sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin missä ne lopuksi päätökset tehdään? ei vaasas ja kuka suunittelee.. ei kukaan vaasas...täällä nyt yleensä vaan viha kohdisteaan sinne.
Wolffintiellä se kopla istuu ja suunnittelee Seinäjoen alueen teitä.Östergoordin johdolla
Jopa kaksi lyhyttä ohitus kaistan pätkää tulossa Seinäjoki Lapua välille.Ei mitään virkaa kyseisillä pätkillä.ainoastaan vaaratilanteita tiedossa.Jonossa ajellaan ennenkuin 4 kaistaa ja kaide väliin.Bättre folk satans - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wolffintiellä se kopla istuu ja suunnittelee Seinäjoen alueen teitä.Östergoordin johdolla
Jopa kaksi lyhyttä ohitus kaistan pätkää tulossa Seinäjoki Lapua välille.Ei mitään virkaa kyseisillä pätkillä.ainoastaan vaaratilanteita tiedossa.Jonossa ajellaan ennenkuin 4 kaistaa ja kaide väliin.Bättre folk satansAloittaja on oikeassa.
Tierahat ohjautuvat pääsääntöisesti rannikolle.
Valtatiemme täytyy saada valtatietasoisiksi.
Pois kaikki tasoylikäytävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Tierahat ohjautuvat pääsääntöisesti rannikolle.
Valtatiemme täytyy saada valtatietasoisiksi.
Pois kaikki tasoylikäytävät.traktorilla kerkee vähemmällä. ei seinäjoella ulkopuoliset liiku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Tierahat ohjautuvat pääsääntöisesti rannikolle.
Valtatiemme täytyy saada valtatietasoisiksi.
Pois kaikki tasoylikäytävät.JOkainen turha valitus EP:LLÄ = lissäää rahhooo vaasan hurreille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa.
Tierahat ohjautuvat pääsääntöisesti rannikolle.
Valtatiemme täytyy saada valtatietasoisiksi.
Pois kaikki tasoylikäytävät.Wanha Ruotsin Walta laittoi sen Laihiankin tiejärjestelyn vuodeksi säppiin kyllä Ruotsista vielä kajahtaa
- Anonyymi
Parkanon metsät Vt3 on iso tulppa koko lännen kehitykselle.
Edes Led-valot koko matkalle, kun mäen takaa tulee rekka aina täysillä valoilla.
Myös Svenski turisti saapuu Panda-landiaan asti.- Anonyymi
Totta se Ikaalinen-Parkano-Jalasjärvi väli on jäänyt kehityksessä jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta se Ikaalinen-Parkano-Jalasjärvi väli on jäänyt kehityksessä jälkeen
seinäjoella osataan valittaminen nurkan takana ja netissä,paskan puhuminen samoin...suoraan ei sanota kun kolmen promillen kännissä. mitä tulee tie asioihin eipä niistä normi tienkäyttäjät päätä asui nyt missä tahtoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoella osataan valittaminen nurkan takana ja netissä,paskan puhuminen samoin...suoraan ei sanota kun kolmen promillen kännissä. mitä tulee tie asioihin eipä niistä normi tienkäyttäjät päätä asui nyt missä tahtoo
Vaasalaiset eivät ota kantaa.Heidän Pohjanmaan keskustelu on lähes kuollut.
Tänne tulevat pätemään.Joko se Isonkyrön kyltti on vaihdettu Etelä-Pohjanmaaksi.
Samoin Tervajoen keskustakin on nyt E-P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasalaiset eivät ota kantaa.Heidän Pohjanmaan keskustelu on lähes kuollut.
Tänne tulevat pätemään.Joko se Isonkyrön kyltti on vaihdettu Etelä-Pohjanmaaksi.
Samoin Tervajoen keskustakin on nyt E-Praja menee keskellä tervajokea,mennyt aina. siis isokyrö vähäkyrö. sivistyneet ihmiset ottavat kantaa kun heiltä kysytään,tai heillä on jotain sanottavaa. arabialainen viisaus..avaa suusi jos sinulla on jotain hiljaisuutta kauniimpaa sanottavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raja menee keskellä tervajokea,mennyt aina. siis isokyrö vähäkyrö. sivistyneet ihmiset ottavat kantaa kun heiltä kysytään,tai heillä on jotain sanottavaa. arabialainen viisaus..avaa suusi jos sinulla on jotain hiljaisuutta kauniimpaa sanottavaa
Niin meneekin mutta Rinta-Joupin autoliike Arton Auto ym ovat Etelä-Pohjanmaan puolella.
Grilli jää Pohjanmaan puolelle heh heh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meneekin mutta Rinta-Joupin autoliike Arton Auto ym ovat Etelä-Pohjanmaan puolella.
Grilli jää Pohjanmaan puolelle heh heharton auto on pohjanmaan puolella rinta-joupin liikkeen periaatteessa keskellä menee raja .tervajokinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
arton auto on pohjanmaan puolella rinta-joupin liikkeen periaatteessa keskellä menee raja .tervajokinen...
Eipäs ole maanmittareiden ja karttojen mukaan raja menee Arton Auton ja Nesteen huoltsikan välis lähellä Arton tonttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ole maanmittareiden ja karttojen mukaan raja menee Arton Auton ja Nesteen huoltsikan välis lähellä Arton tonttia
Uusi Vaasan laiva tuloo.
Se on hyvä koko Pohojanmaalle.
Käyvät kääntymäs Pandamaas Ähtäris. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi Vaasan laiva tuloo.
Se on hyvä koko Pohojanmaalle.
Käyvät kääntymäs Pandamaas Ähtäris.En tiedä miten tämäkin tervajoki väittely liittyy nyt taas..seinäjoen maajussien elintarvike keskukseen? taas oli lehdessä kun koko ajan vaasa/mustasaari alueelle pökkää teollisuutta kun se on niiden homma ja niillä on kulkuyhteydet joita juurikin repataan joka kohdasta. kauppalassa on tärkeää että saa käristeitä joka kulmalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä miten tämäkin tervajoki väittely liittyy nyt taas..seinäjoen maajussien elintarvike keskukseen? taas oli lehdessä kun koko ajan vaasa/mustasaari alueelle pökkää teollisuutta kun se on niiden homma ja niillä on kulkuyhteydet joita juurikin repataan joka kohdasta. kauppalassa on tärkeää että saa käristeitä joka kulmalta
Österbottens kött kuuluu nykyisin Atriaan.
Milka on kuollut ja kuopattu.
Boksin panimo onneksi on mutta sekin perskules Mustasaaren puolella vai onko sittenkin Stömsössä.Combokirppis on ainakin Vaasan puolella.Kaatsikasta en osaa sanoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Österbottens kött kuuluu nykyisin Atriaan.
Milka on kuollut ja kuopattu.
Boksin panimo onneksi on mutta sekin perskules Mustasaaren puolella vai onko sittenkin Stömsössä.Combokirppis on ainakin Vaasan puolella.Kaatsikasta en osaa sanoaHulmin huoltoasema ja sen lähellä olevat liikerakennukset ovat vaarassa jäädä uusien liikennejärjestelyjen alle, kun valtatietä 3 parannetaan Laihian ja Mustasaaren Helsingbyn välillä.
Uuden tien alle on jäämässä myös yksi asuinrakennus Helsingbyssä ja peltoja Rudon kylässä, jossa valtatietä linjataan uudelleen noin kolmen kilometrin matkalla.
Taas rahat kaapattiin rannikolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulmin huoltoasema ja sen lähellä olevat liikerakennukset ovat vaarassa jäädä uusien liikennejärjestelyjen alle, kun valtatietä 3 parannetaan Laihian ja Mustasaaren Helsingbyn välillä.
Uuden tien alle on jäämässä myös yksi asuinrakennus Helsingbyssä ja peltoja Rudon kylässä, jossa valtatietä linjataan uudelleen noin kolmen kilometrin matkalla.
Taas rahat kaapattiin rannikolle.Tätähän se on aina.Järjetöntä touhua.Parkanon mettä osuuksien teko olisi paljon kiireelisempää samoin Seinäjoki Jalasjärvi risteys kolmostiellä Sjoki Lapua heti 4 kaistaiseksi eikä mitään ohitus kaistoja sinne
Koskisen Timppa kääntyisi haudassa kun tietäisi Laihian Hulmin bensiksen lopettamisen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän se on aina.Järjetöntä touhua.Parkanon mettä osuuksien teko olisi paljon kiireelisempää samoin Seinäjoki Jalasjärvi risteys kolmostiellä Sjoki Lapua heti 4 kaistaiseksi eikä mitään ohitus kaistoja sinne
Koskisen Timppa kääntyisi haudassa kun tietäisi Laihian Hulmin bensiksen lopettamisenNo kohta bensan myynti on muutenkin rikolliseksi laskettavaa toimintaa ja viheriä siirtymä vie kaikki työpaikat Suomesta Loistavaaaa!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kohta bensan myynti on muutenkin rikolliseksi laskettavaa toimintaa ja viheriä siirtymä vie kaikki työpaikat Suomesta Loistavaaaa!!!!
vaasa on jo nyt teollisuus keskittymä ja uusia isoja on lyöty kiinni..teitä tarvitaan. ei pikku hulmit kiinosta ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaasa on jo nyt teollisuus keskittymä ja uusia isoja on lyöty kiinni..teitä tarvitaan. ei pikku hulmit kiinosta ketään
Lapualaisilla on ylivalta E-P: n liitossa
Peltola ja Pöntinen jyräävät ja muut ovat hiljaa.
Sen huomaa nyt tierahoista ja liiton infokartasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualaisilla on ylivalta E-P: n liitossa
Peltola ja Pöntinen jyräävät ja muut ovat hiljaa.
Sen huomaa nyt tierahoista ja liiton infokartasta.vanhoja maalaisliiton miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vanhoja maalaisliiton miehiä
Kuka nukkuu vielä talviunta
kun edes valtateiden pientareita ei avata lumivallista ?
Märkä tie puhkee helposti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nukkuu vielä talviunta
kun edes valtateiden pientareita ei avata lumivallista ?
Märkä tie puhkee helposti.seinäjoki on ruokakeskittymä,atria tarvitsee oikeestaan vain kipeästi linkkiä puolaan ja kiinaan vienti linkkiä..näillä näkymin se on tieyhteys. en ihmettele jos muuttuu baltica rail...mutta rakennus voi kestää vielä tovin. vaasan viikottainen laivayhteys on halpalihalle liian kallis kiertää eurosataman kautta kylmäkontissa mutta kiinaan ehkä? se on selvää että vaasasta on tulossa kiertotalouden kova tekijä lähtee seinäjoki mukaan tai ei..tuskin lähtee koska eivät kehtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seinäjoki on ruokakeskittymä,atria tarvitsee oikeestaan vain kipeästi linkkiä puolaan ja kiinaan vienti linkkiä..näillä näkymin se on tieyhteys. en ihmettele jos muuttuu baltica rail...mutta rakennus voi kestää vielä tovin. vaasan viikottainen laivayhteys on halpalihalle liian kallis kiertää eurosataman kautta kylmäkontissa mutta kiinaan ehkä? se on selvää että vaasasta on tulossa kiertotalouden kova tekijä lähtee seinäjoki mukaan tai ei..tuskin lähtee koska eivät kehtaa
Turismi elättää puolta Suomea.
Pääväylät kuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turismi elättää puolta Suomea.
Pääväylät kuntoon.aloituksessa oli hyvä pointti "vaasan insinöörit" seinäjoellahan ei ole ns ylemmän tason virkamiehiä siksi vihaavat vaasalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloituksessa oli hyvä pointti "vaasan insinöörit" seinäjoellahan ei ole ns ylemmän tason virkamiehiä siksi vihaavat vaasalaisia.
Eduskunnan joululahjarahoista lähti komeita potteja pitkin poikin Etelä-Pohjanmaata ja Pohjanmaata –
Paksuimman tukun saa Vaasan satamatien suunnittelu.
Yllätys, yllätys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turismi elättää puolta Suomea.
Pääväylät kuntoon.Kivensaarella ei ole vielä suhteita ministeriöön.
Eikä ole rantaruttalainen, jotka saavat rahat.
Disikko jäähdyttelee ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vanhoja maalaisliiton miehiä
wanha maalaisliitto pettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskunnan joululahjarahoista lähti komeita potteja pitkin poikin Etelä-Pohjanmaata ja Pohjanmaata –
Paksuimman tukun saa Vaasan satamatien suunnittelu.
Yllätys, yllätys.Gigatehtaasta ei ole tietoakaan silti valtion rahoja pykätään sinne vaikkei mitään konkreettista ole kaikki on pelkkää hypeä
- Anonyymi
Kun pyöräilykaupunkina kunnostautuva Seinäjoki toivottavasti saa aikaan kevyen liikenteen väylän viimein ja viimeisenä myös Kuortaneentien varteen, muodostuu käden käänteessä oiva pyörätielenkki Seinäjoelta Nurmonjoen rantamia Suupohjantielle ja siitä takaisin Seinäjoelle. Ei ole paluuta. Noin 20-kilometrisenä tämä on sopivan pituinen aloittelevallekin pyöräilijälle. Pidemmän lenkin saa kun koukkaa rauhallista Isokoskentietä.
Pyörätie jatkuisi Keski-Nurmontien risteyksestä ainakin Viitalantien, vielä parempi Kourantien risteykseen ellei peräti Hirvijärven tuntumaan.
Hyvin alkanut pyörätien rakentaminen jäi kesken Keski-Nurmon koulusta Viitalan suuntaan. Väylä pykättiin pienen Jöllöntien varteen, mutta vaarallisen Kuortaneentien kylkeen ei riittänyt mursketta eikä asvalttia.
Toivoo Olli Mäkelä.- Anonyymi
Jos täällä on tiesuunnittelusta vastaavia paikalla niin miksi ihmeessä pyörätie Laihialta Tervajoelle eli entiseen Vähäkyröön on keskeltä katki kuka on vastuussa who is in chaarge
- Anonyymi
jaa en olisi samaa mieltä Seinäjoella on vielä pyöräilyn saralla tehtävää, samoin kuin puistojen
kanssa
- Anonyymi
Sammonkadun ja Louhenkadun kulmauksen uusi valoristeys on todella hyvin toteutettu. Voi sanoa, että siinä on suunnittelijat onnistuneet ja risteyksen lähellä olevien kerrostalojen asukkaat ovat varmasti tosi tyytyväisi jouhevaan liikenteeseen,eeeeeeeheheheeeee.🤣🤣🤣
- Anonyymi
on se hyvä että vaasassa on edes joka alan insinöörejä ei tarvitse laittaa täälläkään lihanleikkaajjaa piirtämään tietä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se hyvä että vaasassa on edes joka alan insinöörejä ei tarvitse laittaa täälläkään lihanleikkaajjaa piirtämään tietä
Täällä vanhat eläkeläiset istuvat joka lautakunnassa.
Suu käy kuin purukumi, mutta kirjoitustaito on vaivainen.
Aloitteet tehdään aina kirjallisesti, ei turpakäräjillä.
Vaaleissa äänestän kirjoitustaitoista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vanhat eläkeläiset istuvat joka lautakunnassa.
Suu käy kuin purukumi, mutta kirjoitustaito on vaivainen.
Aloitteet tehdään aina kirjallisesti, ei turpakäräjillä.
Vaaleissa äänestän kirjoitustaitoista.tuossa joku nurmoon viisas tietäjä sanoi että turismi elättää puolta suomea. haluasin kuulla kyllä perusteluja? suomen bkt iso osa tulee käsittääkseni teollisuudesta ja vientivetoinen teollisuus on siinä isossa osassa. ymmärrän että täällä on sen ymmärtäminen hieman vaikeaa koska suuryritykset jotka vievät ovat pikkusen vähissä. ja nekin käyttävät vientiin ulkomaan konttoreita. ei silti tarvitse olla vaasalaisille kateellinen osaamisesta osa siitä tulee yhteistyö,avunanto... mitä täällä kutsutaan kiroiluksi
- Anonyymi
Heiniluoman mukaan Kolmostien kunto ei monessakaan kohdin täytä niitä laatuvaatimuksia, joita tuontasoiselta tieltä edellytetään.
Mutkaisuuden ja vaarallisten kääntymiskohtien lisäksi valtatie 3 on myös kapeahko, mikä lisää vaaratilanteiden riskiä.
Oma lukunsa on päällysteen kunto.
Väyläviraston päällysteiden kunnosta kertovan kartan mukaan Kolmostiellä on Jalasjärven ja Ikaalisten välillä lukuisia kohtia, joissa päällyste on joko huonossa tai erittäin huonossa kunnossa. - Anonyymi
Seinäjoen liikennemäärät🤣🤣, huutonaurua... Seinäjoella ei missään ole liikennettä ruuhkaksi asti. No ehkä itikan risteyksen ympäristös hetkellisesti neljänruuhka. Muilla väylillä liikenne on varsin jouhevaa, eikä ruuhkista voi kyllä millään tavalla puhua.
Käykää vaikka Tampereella, niin näette hieman esimakua ruuhkista. Sitten menette Helsingin sisäänmenoväylille, niin tajuatte mitä tarkoitan ruuhkalla.
Seinäjoen liikennemäärillä nykyiset ratkaisut on ihan riittäviä, osa jopa ylimitoitettuja nytkin, esim ohikulkutie olisi riittänyt ihan kaksikaistaisena, sen verran harvaa on tuo ohiliikenne. - Anonyymi
Näille suunitelupuolen insnööreille pitää keksiä jotain työtä. Yksi tällainen kirtoliittymä suunniteltu Vimpeliin , jossa ei ole liikennettä juuri nimeksikään. Paljon tärkeämpää olis että saataisiin uutta aswaltipintaa näille loppuun kuluneille teille.
- Anonyymi
Eikö sen Kurikan Tuiskulanliittymää voi avata taas liikenteelle haittaa melko lailla kun pitää käydä turhaan pyörimässä ylimääräisissä paikoissa joita kukaan ei halunnut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä suoraan
Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.702132Voisitko nainen kertoa mulle
Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun1731661- 1551567
- 901358
Miehelle naiselta
Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te501342Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa
Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-2871192Olen syvästi masentunut
En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi1351069- 1131033
- 751032
Nainen, millainen tilanne oli
kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin54892