Olisin halunnut kommentteja, millaista Kirkkonummen keskusta-alueella on asua.
Vieläkö tämä palsta on hengissä?
Miksi Kirkkonummen keskustelu on loppunut täysin?
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on hengissä mutta nyt on tullut aika kun sukupolvi vaihtuu ja perilliset tappelevat perinnöistä.
Ja vielä kun on tulossa vaalit niin joka puolella ollaan vähän kireitä.
Mutta kyllä se vielä vilkaistu.
Taitaa tulla kireä kevät. - Anonyymi
Kallista ainakin. Asuntojen hinnat korkeita.
- Anonyymi
Tää totta, helvetisti vanhaa paskaa 80 luvulta.
- Anonyymi
Evitskogista saa halpoja homepommeja pellonlaidasta.
- Anonyymi
Täält poistetaa kaikki hyvät keskustelut
- Anonyymi
Olen asunut keskustassa toistakymmentä vuotta kauan sitten, muuttanut asian perästä pois ja nyt taas etsin siitä asuntoa kerros- tai rivitalosta. Tykkään kirjastosta, uimahallista, elokuvateatterista, palevelutalon kuntosalista, kirkosta ja eiköhän siellä lenkkipolkujakin vielä löydy vaikka paljon on rakennettu. Kerran kävelin, ei ainakaan vanhoja polkuja enää ole. Sekin on hyvä että rautatieasemalle pääsee kävellen, ei tarvitse julkista jatkoyhteyttä tai omaa autoa. Kaupat on monipuoliset ja torilla on jonkin verran elämää kun poikkeustila menee ohi. Konserttisali puuttuu, kun purkavat täysin korjattavissa olleen srk-talon, siellä oli muitakin tilaa vaativia tapahtumia. Ja mukavia ihmisiä tietysti - jopa minä kohta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt253930Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.442009Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421283- 771145
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi371096Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251086Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä481004Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173851Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin137845- 56823