Seksiä autossa yleisellä parkkipaikalla

Jick

Olin yhtenä päivänä käymässä Citymarketissa ja huomasin jotai outoa liikettä viereisessä autossa. Kurkistin varovasti sisään ja huomasin ku nuoripari rakasteli auton vänkärin paikalla! Vaatteita ei tainnu olla enää kummallakaan. Tämä tapahtu viikolla, keskellä päivää! Ohi kulki pikkulapsia äitin ja isän kanssa.Eikö laki kiellä tämmösen? Itseäni tapahtumä lähinnä huvitti...

15

11450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karju

Miksi pitäisi kieltää`?

• Seksi on huumetta

Itse tykkään harrastaa seksii julkisilla paikoilla. Olen jos jonkilaisil paikoil harrastanu seksii... mm. ostoskeskukses keskel päivää. Autossa keskustassa. Linkkarissa. Olen kokemuksesta huomannu että naisetkin nauttii sellasseest paljon enemmän. Vaikka aluksi oliski vähä epäröivä, ni kun se o kerra kokenu ni takaan, että haluu lisää. Toisaalta, on mullaki käyny kerran köpelösti. Poliisi vei asemalle. Mutta, me ei saatu edes mitää sakkoja. Puhuteltiin vaan ja kehotettiin lopettaa julkisilla paikoilla seksin harrastmisen...

• Delfiini

Aika noloa on tehdä "hommat" autossa keskellä päivää ja vielä kaupan parkkipaikalla. Taisi olla vähän kiire. :) Ties vaikka jommankumman pomo olisi kävellyt ohi.

• Seksi on huumetta

Varmaan se pomoki on joskus nainu. Kyllä kaikilla tulee joskus va sellane kauhee himo, että nyte o pakko saada. Itselläni on paljonki kokemusta sellasseest. Monesti on va keske matkanteon pysahdytty tien laitaan ja tyydytetty tarpeemme. Joskus oli niinki ku tultii kotii naiseni kans ni kotini pihalla autossa. Sillo ei edes jaksanu odottaa sisäl asti... Joskus on vaan pakko saada...

• KONE
        Seksi on huumetta kirjoitti:

Varmaan se pomoki on joskus nainu. Kyllä kaikilla tulee joskus va sellane kauhee himo, että nyte o pakko saada. Itselläni on paljonki kokemusta sellasseest. Monesti on va keske matkanteon pysahdytty tien laitaan ja tyydytetty tarpeemme. Joskus oli niinki ku tultii kotii naiseni kans ni kotini pihalla autossa. Sillo ei edes jaksanu odottaa sisäl asti... Joskus on vaan pakko saada...

Sulla on tainnut jäädä seksikokemukset siihen että olet runkannut isin autossa..
        PS: Muista varata paperia ettet saa selkääs.

• jönsson

Ei taida miehellä olla kovin useesti seksiä tarjolla, kun pitää jokaiseen mahdolliseen tilanteeseen tarttua. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA.

• Seksi on huumetta
        jönsson kirjoitti:

Ei taida miehellä olla kovin useesti seksiä tarjolla, kun pitää jokaiseen mahdolliseen tilanteeseen tarttua. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA.

Toi va osottaa sun (teijän) kateellisuuden. Emmä voi sil mitää jos joku elää puuttees, se o se oma vika. Mä rupee kuitekaa tommosseest asiast väittelee. Sanotaa vai niin, että jääköö lapset suremaa itte omaa kurjaa elämäänsä. Mä teen sitä mistä mä tykkään ja niin kuin mä tykkään. Se siitä... (naurua)

• sssssssssssssssss

Toi va osottaa sun (teijän) kateellisuuden. Emmä voi sil mitää jos joku elää puuttees, se o se oma vika. Mä rupee kuitekaa tommosseest asiast väittelee. Sanotaa vai niin, että jääköö lapset suremaa itte omaa kurjaa elämäänsä. Mä teen sitä mistä mä tykkään ja niin kuin mä tykkään. Se siitä... (naurua)

mä olen oikeasti kateellinen. en tosin tommosia kirjottele.

• ...

sairasta toi julkisilla paikoilla rakastelu!!!!

• Sormus

Kaikilla pitää olla sen verran seikkailu intoa. Suosittelen Leffateatteri

• jasso

Mitä sairasta siinä jos ihmiset rakastelee keskenään vaikka autossa? Jos mä näen seksuaalista toimintaa julkisella paikalla ni eis e mua haittaa. Kesällä etenkin tulee hyvä fiilis siitä että näkee rakkautta. Ei ole pakko katsoa jos ei pää kestä.

• Leila
        jasso kirjoitti:

Mitä sairasta siinä jos ihmiset rakastelee keskenään vaikka autossa? Jos mä näen seksuaalista toimintaa julkisella paikalla ni eis e mua haittaa. Kesällä etenkin tulee hyvä fiilis siitä että näkee rakkautta. Ei ole pakko katsoa jos ei pää kestä.

Onhan se paljon kivempi kun ihmiset rakastelee katsellakkin, kuin noita tappelevia öykkäreitä metroissa ym. Mikäs sen kauniimpaa ja luonnolisempaa on kuin rakastelu.

• HÖH
        jasso kirjoitti:

Kirjoitit rakkautta, onko hetken huuma seksualisuus muka rakkautta???

Kävipä vain mielessä että siellä citymarketin pihassa tais juuri ollakin pomo itse sihteerinsä kanssa, sellaisiin ei voi olla törmäämättä, niitä kun näkee vähän kaikkialla.

• Jussi

Itse tuskin saa enää seksiä edes kotona peiton alla.

• eros

Me naitiin lenkkipolulla.
      Mentiin vaan juurakon
      taa ja painettiin se
      juurakkoon asti sisään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe