mielenjakotauti

Ollessani mankkaan suljetun psykiatrisen sairaalan harjoittelijalääkärinä joskus aikoinani tein tutkimuksen. Mielenjakotaudista.

Tätä ei ole koskaan julkaistu mut jospa nyt täällä?

Päättämättömyys, kyvyttömyys tehdä päätöksiä ja jäädä ns pitkäksi aikaa/ikuisesti kahden vaiheille on selvä merkki mielenjakotaudista. Mieli on siis jakautunut kahtia kun ei osata tehdä päätöksiä. olen edelleen sitä mieltä.

Tämä voi olla hyvinkin yleinen sairaus lievänä.. jolloin helpotusta löytyy. Lääkkeet vaan ovat laittomia suomessa joten hakeudu Amsterdamiin.

Mikähän siinä on ettei monikaan asia suomessa toimi? Siis oikeasti toimi..kuin ehkä työmarkkinatuki alkoholistisijottajalle kuten minä... se vaatii kroonisen alkoholismin ja edullisen asumisen niin pärjää täälläkin.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä! Vaikka toisaalta ei se ehkä niin olekaan.

      Minulla on pitkä historia psykiatrisen sairaalan ylilääkärinä. Vastuullani oli parhaimmillaan 4 suljettua osastoa 3 avointa osastoa, 167 avohoitopotilasta, sairaalan pesula ja nurmikonleikkuu, joka toinen torstai. Lisäksi sairaalan kanttiinin tiskivuoro osui kohdalleni parittomien kuukausien kolmantena sunnuntaina.

      Tiedän kokemuksesta, että päätökset tulevat itsestään. Olen jumala. Jos ihminen sekaantuu kollektiivisessa alitajunnassa tapahtuviin päätöksiin, hän helposti sekaantuu.

      Kannattaisi hankkia zen- buddhalainen munkki opettamaan härmäläisille perusjunteille, että ajatukset ovat turhia. Suomalaiset korpifilosofit miettivät päissään syntyjä syviä, mutta oikea toiminta on toimimattomuus ja ajatuksettomuus.

      Tai kannattaisi hankkia intialainen harjoittelijaguru halvalla jokaiselle psykiatrisen sairaalan osastolle. Tänäänkin kaksi miljoonaa ihmistä kylpi Cannesissa Kumbh Mela- juhlilla ja kastoivat melansa Cannes- jokeen, parantaen samalla kaikki sairautensa, niin henkiset kuin menttaalisetkin.
      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007854700.html

      • No siinäpä on paljo hommaa yhdelle ihmiselle..ihme ettei tuu hulluksi.

        Olen korpifilosofian kannattaja joten ajatuksia piisaa. Joten olen siinä kanssasi erimieltä. Ajatteleminen olen siis olemassa Jumalaa ei tietenkään, koska minä tiedän kaiken, koska minä olen ihminen, joka on olemassa, muita ei voi olla ,ei sitten millään missään milloinkaan. Koska minä.

        Joku Intialainen guru asu teltassa ja rovaniemellä metässä. Ei oo enää siellä. Taisi olla sikhi?


      • pervokki kirjoitti:

        No siinäpä on paljo hommaa yhdelle ihmiselle..ihme ettei tuu hulluksi.

        Olen korpifilosofian kannattaja joten ajatuksia piisaa. Joten olen siinä kanssasi erimieltä. Ajatteleminen olen siis olemassa Jumalaa ei tietenkään, koska minä tiedän kaiken, koska minä olen ihminen, joka on olemassa, muita ei voi olla ,ei sitten millään missään milloinkaan. Koska minä.

        Joku Intialainen guru asu teltassa ja rovaniemellä metässä. Ei oo enää siellä. Taisi olla sikhi?

        Jumalalla oli tylsää! Ei tapahtunut mitään. Sitten hän loi tämän pelin, jossa hän esittää kaikkia rooleja tässä näytelmässä. Ensin tietenkin hän unohti täysin alkuperänsä.

        Yksi pieni hintti kaikille! Kannattaa kuolla niin, että käyttää tämän ruumiinsa loppuun eli yleensä tämä tarkoittaa; rauhassa, vanhana ja jo kaikesta valmiiksi luopuneena. Näin meistä jäävä energia voi siirtyä uuteen kehoon jopa 48:ssa tunnissa.

        Jos kuolee onnettomuudessa tai sekavassa tai liikuttuneessa mielentilassa, meistä jäljelle jäävä energia saattaa viipyä tuhat vuotta ilman kehoa. Tämä johtuu siitä, että tuo energia on niin höttöä, että siltä menee kauan aikaa, ennen kuin se pystyy tiivistymään taas. Tuolla kehottomalla energialla ei ole päätöksentekokykyä, eikä järkeä päässä, eikä päätä eikä häntääkään, joten sen täytyy odottaa kunnes fiilis tasaantuu itsestään ja voi taas siirtyä etiäppäin.

        Elämä on siis leikki. Kärlek se on rakkaus, lek se on leikki vain.
        Kauppa on handel, asiakas kund
        Rahat on pengar
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Metsä on skog, salmi on sund
        Joki on å
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Kissa on kat, koira on hund
        Hevonen on häst
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Ruutu on ruta, suora on rak
        Pyöreä on rund
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano.


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Jumalalla oli tylsää! Ei tapahtunut mitään. Sitten hän loi tämän pelin, jossa hän esittää kaikkia rooleja tässä näytelmässä. Ensin tietenkin hän unohti täysin alkuperänsä.

        Yksi pieni hintti kaikille! Kannattaa kuolla niin, että käyttää tämän ruumiinsa loppuun eli yleensä tämä tarkoittaa; rauhassa, vanhana ja jo kaikesta valmiiksi luopuneena. Näin meistä jäävä energia voi siirtyä uuteen kehoon jopa 48:ssa tunnissa.

        Jos kuolee onnettomuudessa tai sekavassa tai liikuttuneessa mielentilassa, meistä jäljelle jäävä energia saattaa viipyä tuhat vuotta ilman kehoa. Tämä johtuu siitä, että tuo energia on niin höttöä, että siltä menee kauan aikaa, ennen kuin se pystyy tiivistymään taas. Tuolla kehottomalla energialla ei ole päätöksentekokykyä, eikä järkeä päässä, eikä päätä eikä häntääkään, joten sen täytyy odottaa kunnes fiilis tasaantuu itsestään ja voi taas siirtyä etiäppäin.

        Elämä on siis leikki. Kärlek se on rakkaus, lek se on leikki vain.
        Kauppa on handel, asiakas kund
        Rahat on pengar
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Metsä on skog, salmi on sund
        Joki on å
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Kissa on kat, koira on hund
        Hevonen on häst
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Ruutu on ruta, suora on rak
        Pyöreä on rund
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano.

        Minä haluaisin kuolla rauhassa vanhana korpimökissäni.. yksityisessä eremitaashissani. Tuli leivin uunissa musta kissa vattan päällä kurisemassa. Drinksu kädessä ja piipullinen tupakkaa polteltuna. Syksyisenä sateisena päivänä, myrskylyhdyn palaessa ikkunan ulkopuolella. Sielu olisi varsin seestynyt kuin vanamon sahti.

        Minulla ei ole musiikillista instrumenttia mutta olen kuin Alfons Åbergi keski-ikäisenä.


    • Anonyymi

      Uskolla on voimaa ja mankkaalla oli vain kaatopaikka!

      • Uskolla on voimaa.. se on yleismaailmallinen ilmiö.

        Mankkaalla oli asutusta kivikaudella,,sen jälkeen metsää, sen jälkeen psykiatrianlaitos, sen jälkeen kaatopaikka sivukylineen. Nyt siellä on golfkenttä ja kumpuja sekä kävelyreittejä. Mankkaalla historiaa piisaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe