mielenjakotauti

Ollessani mankkaan suljetun psykiatrisen sairaalan harjoittelijalääkärinä joskus aikoinani tein tutkimuksen. Mielenjakotaudista.

Tätä ei ole koskaan julkaistu mut jospa nyt täällä?

Päättämättömyys, kyvyttömyys tehdä päätöksiä ja jäädä ns pitkäksi aikaa/ikuisesti kahden vaiheille on selvä merkki mielenjakotaudista. Mieli on siis jakautunut kahtia kun ei osata tehdä päätöksiä. olen edelleen sitä mieltä.

Tämä voi olla hyvinkin yleinen sairaus lievänä.. jolloin helpotusta löytyy. Lääkkeet vaan ovat laittomia suomessa joten hakeudu Amsterdamiin.

Mikähän siinä on ettei monikaan asia suomessa toimi? Siis oikeasti toimi..kuin ehkä työmarkkinatuki alkoholistisijottajalle kuten minä... se vaatii kroonisen alkoholismin ja edullisen asumisen niin pärjää täälläkin.

6

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen kanssasi ehdottomasti samaa mieltä! Vaikka toisaalta ei se ehkä niin olekaan.

      Minulla on pitkä historia psykiatrisen sairaalan ylilääkärinä. Vastuullani oli parhaimmillaan 4 suljettua osastoa 3 avointa osastoa, 167 avohoitopotilasta, sairaalan pesula ja nurmikonleikkuu, joka toinen torstai. Lisäksi sairaalan kanttiinin tiskivuoro osui kohdalleni parittomien kuukausien kolmantena sunnuntaina.

      Tiedän kokemuksesta, että päätökset tulevat itsestään. Olen jumala. Jos ihminen sekaantuu kollektiivisessa alitajunnassa tapahtuviin päätöksiin, hän helposti sekaantuu.

      Kannattaisi hankkia zen- buddhalainen munkki opettamaan härmäläisille perusjunteille, että ajatukset ovat turhia. Suomalaiset korpifilosofit miettivät päissään syntyjä syviä, mutta oikea toiminta on toimimattomuus ja ajatuksettomuus.

      Tai kannattaisi hankkia intialainen harjoittelijaguru halvalla jokaiselle psykiatrisen sairaalan osastolle. Tänäänkin kaksi miljoonaa ihmistä kylpi Cannesissa Kumbh Mela- juhlilla ja kastoivat melansa Cannes- jokeen, parantaen samalla kaikki sairautensa, niin henkiset kuin menttaalisetkin.
      https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000007854700.html

      • No siinäpä on paljo hommaa yhdelle ihmiselle..ihme ettei tuu hulluksi.

        Olen korpifilosofian kannattaja joten ajatuksia piisaa. Joten olen siinä kanssasi erimieltä. Ajatteleminen olen siis olemassa Jumalaa ei tietenkään, koska minä tiedän kaiken, koska minä olen ihminen, joka on olemassa, muita ei voi olla ,ei sitten millään missään milloinkaan. Koska minä.

        Joku Intialainen guru asu teltassa ja rovaniemellä metässä. Ei oo enää siellä. Taisi olla sikhi?


      • pervokki kirjoitti:

        No siinäpä on paljo hommaa yhdelle ihmiselle..ihme ettei tuu hulluksi.

        Olen korpifilosofian kannattaja joten ajatuksia piisaa. Joten olen siinä kanssasi erimieltä. Ajatteleminen olen siis olemassa Jumalaa ei tietenkään, koska minä tiedän kaiken, koska minä olen ihminen, joka on olemassa, muita ei voi olla ,ei sitten millään missään milloinkaan. Koska minä.

        Joku Intialainen guru asu teltassa ja rovaniemellä metässä. Ei oo enää siellä. Taisi olla sikhi?

        Jumalalla oli tylsää! Ei tapahtunut mitään. Sitten hän loi tämän pelin, jossa hän esittää kaikkia rooleja tässä näytelmässä. Ensin tietenkin hän unohti täysin alkuperänsä.

        Yksi pieni hintti kaikille! Kannattaa kuolla niin, että käyttää tämän ruumiinsa loppuun eli yleensä tämä tarkoittaa; rauhassa, vanhana ja jo kaikesta valmiiksi luopuneena. Näin meistä jäävä energia voi siirtyä uuteen kehoon jopa 48:ssa tunnissa.

        Jos kuolee onnettomuudessa tai sekavassa tai liikuttuneessa mielentilassa, meistä jäljelle jäävä energia saattaa viipyä tuhat vuotta ilman kehoa. Tämä johtuu siitä, että tuo energia on niin höttöä, että siltä menee kauan aikaa, ennen kuin se pystyy tiivistymään taas. Tuolla kehottomalla energialla ei ole päätöksentekokykyä, eikä järkeä päässä, eikä päätä eikä häntääkään, joten sen täytyy odottaa kunnes fiilis tasaantuu itsestään ja voi taas siirtyä etiäppäin.

        Elämä on siis leikki. Kärlek se on rakkaus, lek se on leikki vain.
        Kauppa on handel, asiakas kund
        Rahat on pengar
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Metsä on skog, salmi on sund
        Joki on å
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Kissa on kat, koira on hund
        Hevonen on häst
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Ruutu on ruta, suora on rak
        Pyöreä on rund
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano.


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Jumalalla oli tylsää! Ei tapahtunut mitään. Sitten hän loi tämän pelin, jossa hän esittää kaikkia rooleja tässä näytelmässä. Ensin tietenkin hän unohti täysin alkuperänsä.

        Yksi pieni hintti kaikille! Kannattaa kuolla niin, että käyttää tämän ruumiinsa loppuun eli yleensä tämä tarkoittaa; rauhassa, vanhana ja jo kaikesta valmiiksi luopuneena. Näin meistä jäävä energia voi siirtyä uuteen kehoon jopa 48:ssa tunnissa.

        Jos kuolee onnettomuudessa tai sekavassa tai liikuttuneessa mielentilassa, meistä jäljelle jäävä energia saattaa viipyä tuhat vuotta ilman kehoa. Tämä johtuu siitä, että tuo energia on niin höttöä, että siltä menee kauan aikaa, ennen kuin se pystyy tiivistymään taas. Tuolla kehottomalla energialla ei ole päätöksentekokykyä, eikä järkeä päässä, eikä päätä eikä häntääkään, joten sen täytyy odottaa kunnes fiilis tasaantuu itsestään ja voi taas siirtyä etiäppäin.

        Elämä on siis leikki. Kärlek se on rakkaus, lek se on leikki vain.
        Kauppa on handel, asiakas kund
        Rahat on pengar
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Metsä on skog, salmi on sund
        Joki on å
        Piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Kissa on kat, koira on hund
        Hevonen on häst
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano

        Ruutu on ruta, suora on rak
        Pyöreä on rund
        Mutta piano on Westerlund
        Olen onnellinen, olen ostanut sen
        Minulla on piano.

        Minä haluaisin kuolla rauhassa vanhana korpimökissäni.. yksityisessä eremitaashissani. Tuli leivin uunissa musta kissa vattan päällä kurisemassa. Drinksu kädessä ja piipullinen tupakkaa polteltuna. Syksyisenä sateisena päivänä, myrskylyhdyn palaessa ikkunan ulkopuolella. Sielu olisi varsin seestynyt kuin vanamon sahti.

        Minulla ei ole musiikillista instrumenttia mutta olen kuin Alfons Åbergi keski-ikäisenä.


    • Anonyymi

      Uskolla on voimaa ja mankkaalla oli vain kaatopaikka!

      • Uskolla on voimaa.. se on yleismaailmallinen ilmiö.

        Mankkaalla oli asutusta kivikaudella,,sen jälkeen metsää, sen jälkeen psykiatrianlaitos, sen jälkeen kaatopaikka sivukylineen. Nyt siellä on golfkenttä ja kumpuja sekä kävelyreittejä. Mankkaalla historiaa piisaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe