Kerjäläiset nyyhkytys lappuineen helvettiin

Anonyymi

Nyt vois kyllä Tampereen poliisi ottaa näistä kerjuulaisista jonkun kopin, kulkevat tuolla pitkin katuja tiputtamassa ihmisille niitä typeriä nyyhkytarinoitansa ja esittävät jotai uhreja ja pummivat rahaa ties millä paskoilla tekosyillä jopa selvästi ala ikäisiltä ja jotku hyväuskoset niille antaakin jotai mikä on harmillista, esimerkiksi keskustorin hesburgeria ja muutenki keskustassa oloa joutuu jopa vähä karsastamaa näitten paskiaisten takia erityisesti neljän ruuhka aikaan jolloin näitä on eniten, ihmisiä selvästi ahdistaa nämä, eikö näihin joku roti pitäs saada ennenku joku pimahtaa ja ottaa oikeuden omiin käsiinsä, eikö poliisi saa näitä helvettiin sieltä!? Harmittaa että tämmöset tyypit piinaa ihmisiä oikeen vihaksi pistää prkle!

37

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse kyllä haluan auttaa paikallisia kerjäjiä. Mutta kaikki meni lopullisesti pilalle kun suomalaisten avuliaisuutta alettiin väärikäyttämään ohjaten apuvarat maailmalle ja tarkoitan esim satunmaisia väestörikkaan afrikan kohteita mutta muidenkin paikkojen.
      Näin ylimääräiset apuvarat eivät enää riitäkään paikallisien auttamiseen..

• Anonyymi

Kyllä se Yhteisvastuu keräysrahoista menee Suomeen tänä vuonna 40 % mutta loput menee juuri sinne Afrikkaan.

• Anonyymi

Juu käyppäs kimpuun, niin sutenööri kulman takaa hyökkää mersustaan. Etkö tiedä että joka kerjäläisellä on se oma miesvahti, muutenhan ne saisivat rahat itse. Työ se on muiden joukossa.

• Anonyymi

Vois kokeilla videoida ja sanoa lähettävänsä videon kerjäläisen kotimaahan.

• Anonyymi

Kyllä he Kelasta saavat kaiken mahdollisen.

• Anonyymi

Nämä kerjäläiset saavat tosiaan luukulta rahaa eli veronmaksajien rahoja. Siksi niitä roudataankin Suomeen. Ne rahat nimittäin menevät romanian mafialle. On varmaan hauskaa veronmaksajana, kiitos vihreiden ja vasemmiston, olla lapsi -j ahuumekaupan rahoittajana.

• Anonyymi

Ne kerjäläiset ovat Romanian mustalaisia ja rahat menevät mustalaisruhtinaiden palatsien rakentamiseen. Olen siellä ollessani itse nähnyt noita palatseja. Suomessa tästä ei vaan saa puhua. Suomeen palattuani lähetin kuvia noista palatseista lehdille, mutta en saanut mitään palautetta eikä mitään koskaan julkaistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kerjäläiset ovat Romanian mustalaisia ja rahat menevät mustalaisruhtinaiden palatsien rakentamiseen. Olen siellä ollessani itse nähnyt noita palatseja. Suomessa tästä ei vaan saa puhua. Suomeen palattuani lähetin kuvia noista palatseista lehdille, mutta en saanut mitään palautetta eikä mitään koskaan julkaistu.

Olisit lähettänyt Junekselle.

• Anonyymi

Hyvä vaan, että ökyilevät ravintoloissa syöjät näkevät toisenlaistakin todellisuutta: Ihmisiä, joilla ei sellaiseen ole varaa.
      Sosiaalituista et voi tietää. Kunhan arvailet. Jos jotain saisivatkin se ei näköjään riitä.

• Anonyymi

..elämiseen.

• Anonyymi

Minulla ei ole varaa syödä pikaravintoloissa.

• Anonyymi

Annos köyhyyttä ja puutetta on hyvä jälkiruoka hampurilaisannoksen syömisen jälkeen.

• Anonyymi

Ei ehdi ,kun täytyy tutkia poliisien omia rikoksia, kuten esim. mölkkypelin oikeallisuutta jne.

• Anonyymi

Kerjääminen ei kai ole rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerjääminen ei kai ole rikos.

Jos kerjää väärältä niin voi kerjäläinen tallentua videolle ikuisiksi ajoiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerjää väärältä niin voi kerjäläinen tallentua videolle ikuisiksi ajoiksi.

Mitä haittaa siitä on?

• Anonyymi

Keskusta on kuulemma ihan autio, koska ratikka. Joten miten voit tietää, että siellä on kerjäläisiä kiusaamassa ihmisiä, kun kerran oikeasti siellä ei ole ketään?

• Anonyymi

Sokoksen kulmalla aina on joku kerjäläinen syömässä Hesen ateriaa. Maksoitko sen? Kannattaa miettiä kun sua seuraavan kusetetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sokoksen kulmalla aina on joku kerjäläinen syömässä Hesen ateriaa. Maksoitko sen? Kannattaa miettiä kun sua seuraavan kusetetaan.

Suomalaiset eivät saaneet kerjätä edes sodan jälkeen täällä omassa kotimaassaan. Joka puolella oli lappuja; KERJÄÄMINEN KIELLETTY.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset eivät saaneet kerjätä edes sodan jälkeen täällä omassa kotimaassaan. Joka puolella oli lappuja; KERJÄÄMINEN KIELLETTY.

Silloinkin ihmisten piti kerjätä.
        Suomalaisten omassa kotimaassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luulet minun maksaneen jonkun muun ruokaa tai tulleen jollain tavoin kusetetuksi? Miten Sokoksen kulmalla voi olla ketään, jos keskusta on autio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luulet minun maksaneen jonkun muun ruokaa tai tulleen jollain tavoin kusetetuksi? Miten Sokoksen kulmalla voi olla ketään, jos keskusta on autio?

Onko paha jos maksat jonkun muun ruokaa?
        Ne romanit ovat ammattikerjäläisiä mutta ei se keneltäkään ole pois jos hekin syövät hampurilaisaterian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne romanit ovat ammattikerjäläisiä mutta ei se keneltäkään ole pois jos hekin syövät hampurilaisaterian.

Miten se kerjäläinen voi olla keskustassa syömässä, ja miten joku voi nähdä sen, kun kerran keskustassa ei ole ketään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene katsomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi kirkollisveroa ei kukaan tolkun ihminen maksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi kirkollisveroa ei kukaan tolkun ihminen maksa.

Minä maksan vaikka viimeksi kävin kirkossa kun sisareni vihittiin. Sitä ennen kun pääsin ripille.

• Anonyymi

Jos ne kerjäisivätkin itselleen ja omaan elämiseensä, mutta näinhän asia ei ole. Mersumies seuraa kerjäämisen tahtia, ja valvoo, että paikalla ollaan ajoissa.
      Teille, jotka epäilette tätä, nostakaa se katse siitä hypistelyluurista ja pyöritelkää päätänne. Tälläinen voimistelu tekee hyvää. Riittävän kauan ja riittävän usein kun toistatte tätä voimistelusarjaa, olette havainneet mitä ympärillänne tapahtuu, ja niskat sekä silmät ovat saaneet terveellistä liikuntaa.

• Anonyymi

Oletpa tutkinut asioita.
        Tuohan viittaa ihmiskauppaan. Kai yrität tietojesi pohjalta tehdä asialle jotain.

• Anonyymi

Kerjäläistä kohden kannattaa yskäistä voimakkaasti .

• Anonyymi

Sitäkin on huomannu et ei kaikil välttämättä tule tuputtamaan lappuja mutta tulevat pyytämään rahaa junalippuun esim Helsinkiin tai Ouluun ja ne on melkee vielä hanakampia ku nää lappuliisat, itse kerran todella ahdistavaan tilanteeseen jouduin semmoisen takia.

• Anonyymi

Joku känniläinen pyysi kerran paria euroa, että pääsisi bussilla kotiin Lielahteen. Oikeasti tietysti tarvitsi rahaa alkoholiin. Kysyin, mikä bussilinja sinne menee. Ei tiennyt, eikä saanut rahaa. 😄

• Anonyymi

Ite muistan kerran juurikin keskustorin hesellä ku yks bussikuski meinas käydä kiinni yhteen kerjäläisee joka ahdisteli ihmisiä siellä, kyl lähti kerjelijä vähä rivakasti muualle, ja kuski päivitteli kovaan ääneen työntekijöille mikseivät häädä pois näitä tyyppejä, olen kyl samaa mieltä ku sielläkin käy kuitenkin iha lapsiperheitä ja vanhojakin ihmisiä, ja toisilta ulkomaalaisilta saavat todella helposti huijattua rahaa eli ei kyllä vaikuta paljoo häpyä olevan tyypeillä

• Anonyymi

Bussikuskilla on oikeus ojentaa ihmisiä tarpeen vaatiessa vain bussin sisällä ei sen ulkopuolella.
        Se oli yksityisasia mitä teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bussikuskilla on oikeus ojentaa ihmisiä tarpeen vaatiessa vain bussin sisällä ei sen ulkopuolella.
        Se oli yksityisasia mitä teki.

Mutta se on kyllä harmi ettei ravintolat mis asioidaan useesti päivässä ni eivät kiellä tota kerjäämistä että respectit sille bussikuskille että uskalsi nousta vastaan

• Anonyymi

Kyllä näille Juu pitäs joku roti saada aikaan, tulevat todella röyhkeästi kinuamaan
      Pitää varmaa lopettaa keskustassa asiointi kokonaan, mitäs sitte jos nämä käyvät kimppuun!?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe