Mies ei halua tehdä mitään kanssani

Anonyymi

Olen tapaillut yhtä miestä puolentoista kuukauden ajan tiiviisti. Näemme joko minun luona tai käymme syömässä/kahvilla. Hänen luokseen emme voi mennä, koska hänellä on koko ajan lapset kotona ja hän ei halua vielä minua lapsilleen kuulemma esitellä.

Nyt ongelmaksi on tullut se, että mies ei halua tehdä mitään yhteistä kanssani. Itse harrastan liikuntaa, kun taas mies on sitä mieltä, että hyötyliikunta riittää hänelle. Kerran olen saanut raahattua hänet kävelylle kanssani. Olen yrittänyt ehdottaa hänelle kaikkea yhteistä tekemistä hiihdosta sulikseen ja pyöräilyyn. Mihinkään en saa häntä innostumaan. Keilaamista ja leffaa ollaan mietitty, mutta nekin on näin korona-aikaan vähän sellaista, että viitsiikö mennä. Kuntosalikaan ei häntä kiinnosta. Olen jopa ehdottanut hänelle lauta- tai korttipelejä useamman kerran, johon hän vaan kommentoi, että pelataan räsypokkaa. Hän haluaisi tyyliin kokeilla kanssani jotain benji-hyppyä ja sitä rataa :(

Jos olemme minun luona, niin mies useinmiten heittäytyy vain sohvalle pitkälleen. Sittenpä ei muuta tehdä kun vain nyhjätään ja pussaillaan. No toki jutellaan myös ja juodaan kahvit. Olen yrittänyt hänelle ehdottaa myös jonkun tv-sarjan seuraamista, mutta sekään ei käy, kun ei kuulemma pysty pussailulta keskittymään. On itsekin yrittänyt miettiä meille jotain yhteistä tekemistä. Kun kysyin häneltä, mitä hän oikein parisuhteelta haluaa, niin vastaus oli, että oltaisiin heillä ja tehtäisiin juttuja siellä. Mutta kun hän ei voi viedä minua vielä lapsilleen näytille.

Olenkin tässä miettinyt sitä, että onko mies edes oikeasti kiinnostunut minusta, kun ei halua tehdä kanssani mitään? Hän on tyypillinen komea naistennaurattaja tyylinen mies, jolla on maha alkanut kasvaa. Luulee olevansa keskivertoa parempi mies. Ehkä tuon hänen huumorintajunsa takia häneen olenkin sitten ihastunut.

Olenkin miettinyt, kannattaako tätä juttua edes jatkaa tämän pidemmälle kun meillä ei ole mitään yhteistä?

44

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jos saat häneltä hyvää seksiä niin sen kuin pidät ukon vielä toistaiseksi lelunasi.

      Toimivaa parisuhdetta et tuosta kuviosta tule ikipäivänä saamaan, joten jos sellaista etsit niin kannattaa suosiolla unohtaa moiset haaveet tuon kaverin kanssa.

      Parisuhteessa olisi hyvä olla edes vähän jotain samansuuntaisia mielenkiinnon kohteita, eikä teillä vaikuta olevan fyysisen puuhastelun lisäksi mitään yhdessäpitävää liimaa. Ota hupi irti äijästä ja etsi samalla jotain sopivampaa miestä. Suotta sitä hyvästä seksistä luopumaan ennen kuin on uusi ajokki hankittu alle!

      • Anonyymi

        Sepä tässä on, kun ei olla vielä seksiin asti päästy. Ei meillä muita yhteisiä mielenkiinnon kohteita kyllä ole kuin historia, se kiinnostaa molempia. Tosin senkin suhteen mies lupasi tuoda minulle yhden kirjan, mutta ei sitten tuonutkaan. Sekin tässä on, kun hän pettää aina noilla lupauksillaan. Milloin sanoo lähettävänsä myöhemmin jonkun linkin tms. mutta sitten sitä viestiä ei kuulukaan. Taidan olla hänelle vain pelkkää ajanvietettä, kun aina valittaa, että ketuttaa tää pimeys ja kylmä. Nyt sitten on kuulemma mieli virkeä, kun päivät on pidentyneet mutta sitä myöten on vähentyneet hänen yhteydenottonsakin ja meidän näkeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä tässä on, kun ei olla vielä seksiin asti päästy. Ei meillä muita yhteisiä mielenkiinnon kohteita kyllä ole kuin historia, se kiinnostaa molempia. Tosin senkin suhteen mies lupasi tuoda minulle yhden kirjan, mutta ei sitten tuonutkaan. Sekin tässä on, kun hän pettää aina noilla lupauksillaan. Milloin sanoo lähettävänsä myöhemmin jonkun linkin tms. mutta sitten sitä viestiä ei kuulukaan. Taidan olla hänelle vain pelkkää ajanvietettä, kun aina valittaa, että ketuttaa tää pimeys ja kylmä. Nyt sitten on kuulemma mieli virkeä, kun päivät on pidentyneet mutta sitä myöten on vähentyneet hänen yhteydenottonsakin ja meidän näkeminen.

        Sillä on muitakin, kun sinä, tai virittelee exää takas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on muitakin, kun sinä, tai virittelee exää takas.

        Tai ei ole vielä eronnutkaan ja kotona on lasten lisäksi vaimo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä tässä on, kun ei olla vielä seksiin asti päästy. Ei meillä muita yhteisiä mielenkiinnon kohteita kyllä ole kuin historia, se kiinnostaa molempia. Tosin senkin suhteen mies lupasi tuoda minulle yhden kirjan, mutta ei sitten tuonutkaan. Sekin tässä on, kun hän pettää aina noilla lupauksillaan. Milloin sanoo lähettävänsä myöhemmin jonkun linkin tms. mutta sitten sitä viestiä ei kuulukaan. Taidan olla hänelle vain pelkkää ajanvietettä, kun aina valittaa, että ketuttaa tää pimeys ja kylmä. Nyt sitten on kuulemma mieli virkeä, kun päivät on pidentyneet mutta sitä myöten on vähentyneet hänen yhteydenottonsakin ja meidän näkeminen.

        Nurkan takana on toinen mies. Ihme juttuja ja jumiutuja olet..
        Ehkä ongelma on sinussa. Minä olen naimisissa ja seksi loppunut vaimon puolelta. Maailma on täynnä naisia enkä valita. Jos tarve vieraisiin niin menen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ei ole vielä eronnutkaan ja kotona on lasten lisäksi vaimo.

        Tältä se vaikuttaa, että lasten lisäksi on vaimo. Tämähän on aika itsestään selvää tuon kuvauksen perusteella. Sen takia ei halua mennä minnekään tai tehdä mitään, koska tottakai riski että paljastuu.


    • Anonyymi

      Te olette niin eri aaltopituudella, joka suhteessa, on on todella vaikea tajuta miksi valitset edes viettää kallista aikaasi tuon tasoisessa elämässä! Jokaiselle aika on arvokkainta mitä voi omistaa. Aika on jotain mitä ei koskaan, ikinä, saa takaisin.

      Haluatko sinä käyttää aikaasi korkeatasoisempaan vai viettää sen kuin yksisoluinen ameeba toisen samanlaisen kanssa, on vain sinun itsesi päätettävissä.

      • Anonyymi

        Niin ollaan kyllä henkisestikin ihan eri aaltopituudella. Mies "heittää läppää" asiasta kuin asiasta, myös silloin jos yritän keskustella vakavasti asioista. Kerran hän jopa nolasi minut pizzeriassa, vitsailemalla minun kustannuksella tarjoilijalle ja nauramalla itse päälle. Olen tainnut kyllä olla sokea ja kiinnostua kunnon törpöstä miehestä, kaljaa kittaavasta sohvaperunasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaan kyllä henkisestikin ihan eri aaltopituudella. Mies "heittää läppää" asiasta kuin asiasta, myös silloin jos yritän keskustella vakavasti asioista. Kerran hän jopa nolasi minut pizzeriassa, vitsailemalla minun kustannuksella tarjoilijalle ja nauramalla itse päälle. Olen tainnut kyllä olla sokea ja kiinnostua kunnon törpöstä miehestä, kaljaa kittaavasta sohvaperunasta.

        Tunnen tyypin, mollaamalla sinua romuttaa itsetuntosi. Pikkuhiljaa tekee sinusta riippuvaisen itsestään, kun saa sinut uskomaan, ettei saa muita.


    • Anonyymi

      Siis onko tää joku provo? Lueppa tuo kirjoituksesi aivan ajatuksella, siten että se olisi jonkun toisen kirjoittama. Missä kohtaa huokuu miehestä minkäänlaista välittämistä? Ei mistään. Olette lisäksi aivan liian erilaisia. Älä luluta turhaan aikaasi tuollaiseen, ei hän tuosta muutu mihinkään kuin itsellesi huonompaan.

    • Vähän niin kuin tuossa joku sanoi. Onko tämä taas joku provo?

      Mitä vaadit tajutaksesi, ettette te sovi yhteen. Pitäisikö miehen lyödä sinua? Tosin ei kaikki naiset tajua lyömisestäkään.

      Olet tavannut henkisesti ja fyysisesti laiskan miehen, oikean sohvaperunan. Ehkä hän on myös varattu, kun ei voi viedä sinua kotiisi ja ehkä myös välttelee julkisia paikkoja kanssasi.

      • Anonyymi

        Ei tämä ole mitään provoa, vaan ihan oikeasti mulle tapahtunutta. Olen niin kauan ollut yksin, että ehkä sen takia olen jumittunut tähän mieheen. Varattu hän ei ole, sen tiedän varmaksi. Mutta joo, kyllä mä nyt oon tajunnut, että emme sovi yhteen.


    • Anonyymi

      Laiska mies siis. Itse aion pyöräillä huomen aamulla siikaa onkimaan. 10 km meren rantaan, siellä 7 tuntia onkin siikaa. Olispa itellä joku nainen joka tykkäis kalastaa ja viettää vaikka ulkona aikaa. Mielellään ulkoilen ja salilla kävisin naisen kanssa vaikka.

    • Anonyymi

      No tuota, 6 viikkoa vasta, eikö tuo ole vähän hätiköityä. Jos miehelle riittää tuossa vaiheessa viihdykkeeksi pelkkä sinun seurasi, eikö tuo ole hyväkin merkki. Kannattaa varmaan sunki noin alussa keskittyy vaan siihen mieheen, että saat selvyyden onko suhteessa ainesta. Ja miettii niitä mahdollisia yhteisjuttuja vasta kun/jos suhde vakiintuu.

    • Anonyymi

      Siis heh, 6vkoa tapailua...
      - Ei seksiä
      - Ei mitään yhteistä tekemistä
      - Ajatusmaailmat eroaa radikaalisti toisistaan
      - Pelkkää sohvalla lojumista ja pusuttelua
      - Toinen nolaa toista julkisesti ja nauraa päälle
      - Yhteydenpitokin ruvennut takkuamaan

      Kerros aloittaja mitä niin positiivista näet tuossa kuviossa, että jaksat siinä roikkua? Vai todellako tuo on parempaa kuin yksinolo?

      • Anonyymi

        No olisko se tuo sohvalla olo ja pusuttelu ehkäpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisko se tuo sohvalla olo ja pusuttelu ehkäpä

        Aika heikko yksi plussa, pusuttelu sohvalla röhnäten, vaikka aloittaja halajaisi puuhata miehen kanssa muutakin kuin maata telkkarin edessä.

        Kaikki muu tuossa "suhteessa" kun sitten kuulostaakin olevan miinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika heikko yksi plussa, pusuttelu sohvalla röhnäten, vaikka aloittaja halajaisi puuhata miehen kanssa muutakin kuin maata telkkarin edessä.

        Kaikki muu tuossa "suhteessa" kun sitten kuulostaakin olevan miinusta.

        Jos tuo ukko tapailee tuota muijaa muutaman tunnin päivässä tai viikossa, niin miksi hänen pitää sillon niin jumalattomasti suorittaa, hänhän vasta tapailee tuota muijaa, ja katsoo mikä tuo on naisiaan , eronnut mies ja penskat kotona, ehkä jo koululaisia, kun voi yksin jättää vähäksi aikaa kotiin.
        Miehellä voi olla muitakin kiikarissa ja valkkaa niistä mieluisan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo ukko tapailee tuota muijaa muutaman tunnin päivässä tai viikossa, niin miksi hänen pitää sillon niin jumalattomasti suorittaa, hänhän vasta tapailee tuota muijaa, ja katsoo mikä tuo on naisiaan , eronnut mies ja penskat kotona, ehkä jo koululaisia, kun voi yksin jättää vähäksi aikaa kotiin.
        Miehellä voi olla muitakin kiikarissa ja valkkaa niistä mieluisan.

        Jos joku kokee treffailun (eli minkä tahansa muun tekemisen ku telsun edessä loikomisen) kiinnostavan ihmisen kanssa "jumalattomana suorittamisena" niin sitten on parempi olla tapailematta ketään :D


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä tenavat ovat, ja kuka katsoo perään , jos pieniä, vai ovatko hänen exällä sillon kun tapaatte.
      Onko sinulla tenavia, jos ei , niin saat unohtaa koko suhteen, tuskin sopeudut uusperheeseen.

      • Anonyymi

        Miehellä on useampi lapsi, joista nuorin on alakoulussa. Lapset ovat exällään tai keskenään kotona, silloin kun olemme tavanneet. Koska heillä ei ole exän kanssa mitään vuoroviikkosystemmiä, vaan lapset on milloin kenelläkin, niin se on luonut omat haasteet myös tapaamiselle. Kun on meidän tapaamistenkin aikana pitänyt välillä lähteä heittämään ja hakemaan lapsia harrastuksista. Mulla ei ole lapsia, mut ei se sitä kerro ettenkö voisi sopeutua uusperheeseen.

        Sitähän tällä tapailulla yritämme molemmat varmaan tahoillamme kartoittaa, onko tästä parisuhteeksi. Mies sanoikin mulle kerran, että nähtäväksi jää täydennämmekö toisiamme vai milloin jompi kumpi väsyy toiseen. Mies on mukava, meillä riittää juttua ja hänen kanssaan on helppo olla. Siksi kai tässä jutussa vielä roikunkin, vaikka kaikki muu onkin sitten sitä miinusta. Sitä en osaa sanoa, onko hänellä myös muita kiikarissa. Ihmettelen kyllä jos olisi, että missä välissä ehtisi heitä näkemään, kun ei mullekaan aina aika riitä.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on useampi lapsi, joista nuorin on alakoulussa. Lapset ovat exällään tai keskenään kotona, silloin kun olemme tavanneet. Koska heillä ei ole exän kanssa mitään vuoroviikkosystemmiä, vaan lapset on milloin kenelläkin, niin se on luonut omat haasteet myös tapaamiselle. Kun on meidän tapaamistenkin aikana pitänyt välillä lähteä heittämään ja hakemaan lapsia harrastuksista. Mulla ei ole lapsia, mut ei se sitä kerro ettenkö voisi sopeutua uusperheeseen.

        Sitähän tällä tapailulla yritämme molemmat varmaan tahoillamme kartoittaa, onko tästä parisuhteeksi. Mies sanoikin mulle kerran, että nähtäväksi jää täydennämmekö toisiamme vai milloin jompi kumpi väsyy toiseen. Mies on mukava, meillä riittää juttua ja hänen kanssaan on helppo olla. Siksi kai tässä jutussa vielä roikunkin, vaikka kaikki muu onkin sitten sitä miinusta. Sitä en osaa sanoa, onko hänellä myös muita kiikarissa. Ihmettelen kyllä jos olisi, että missä välissä ehtisi heitä näkemään, kun ei mullekaan aina aika riitä.

        ap

        Oletko jotenkin vajaa älyltäsi vai missä mättää, olet todella sinisilmäinen? Juurihan vastasit aivan itse itsellesi. Jos tommosella vätyksellä ei riitä aika sinulle niin mitäpä luulet että hän tekee silloin muulloin.. No on ihmettelemässä siellä toisien naisten luona. Ja sanoo sitten sullekkin aina että ei aika oikein riitä. Se että joku sanoo että ei oikein aika riitä kertoo lisäksi ihan kaikkea muuta kuin varsinaisesti sen että aikaa ei ole. Oikein huokuu teksteistäsi kokemattomuus miesten kanssa, ainakaan sellaisten kunnollisten eikä tommosten häntäheikkien. Et oo mitään muuta kun hemmetin helposti hyväksikäytettävä rätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on useampi lapsi, joista nuorin on alakoulussa. Lapset ovat exällään tai keskenään kotona, silloin kun olemme tavanneet. Koska heillä ei ole exän kanssa mitään vuoroviikkosystemmiä, vaan lapset on milloin kenelläkin, niin se on luonut omat haasteet myös tapaamiselle. Kun on meidän tapaamistenkin aikana pitänyt välillä lähteä heittämään ja hakemaan lapsia harrastuksista. Mulla ei ole lapsia, mut ei se sitä kerro ettenkö voisi sopeutua uusperheeseen.

        Sitähän tällä tapailulla yritämme molemmat varmaan tahoillamme kartoittaa, onko tästä parisuhteeksi. Mies sanoikin mulle kerran, että nähtäväksi jää täydennämmekö toisiamme vai milloin jompi kumpi väsyy toiseen. Mies on mukava, meillä riittää juttua ja hänen kanssaan on helppo olla. Siksi kai tässä jutussa vielä roikunkin, vaikka kaikki muu onkin sitten sitä miinusta. Sitä en osaa sanoa, onko hänellä myös muita kiikarissa. Ihmettelen kyllä jos olisi, että missä välissä ehtisi heitä näkemään, kun ei mullekaan aina aika riitä.

        ap

        Just, ja sinä vaadit häneltä vaikka mitä , vaikka teillä ei ole aikaa olla kun muutama tunti kerrallaan ja hänen pitää myös siinä huolehtia lapsistaan hakea ja viedä heitä harrastuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä on useampi lapsi, joista nuorin on alakoulussa. Lapset ovat exällään tai keskenään kotona, silloin kun olemme tavanneet. Koska heillä ei ole exän kanssa mitään vuoroviikkosystemmiä, vaan lapset on milloin kenelläkin, niin se on luonut omat haasteet myös tapaamiselle. Kun on meidän tapaamistenkin aikana pitänyt välillä lähteä heittämään ja hakemaan lapsia harrastuksista. Mulla ei ole lapsia, mut ei se sitä kerro ettenkö voisi sopeutua uusperheeseen.

        Sitähän tällä tapailulla yritämme molemmat varmaan tahoillamme kartoittaa, onko tästä parisuhteeksi. Mies sanoikin mulle kerran, että nähtäväksi jää täydennämmekö toisiamme vai milloin jompi kumpi väsyy toiseen. Mies on mukava, meillä riittää juttua ja hänen kanssaan on helppo olla. Siksi kai tässä jutussa vielä roikunkin, vaikka kaikki muu onkin sitten sitä miinusta. Sitä en osaa sanoa, onko hänellä myös muita kiikarissa. Ihmettelen kyllä jos olisi, että missä välissä ehtisi heitä näkemään, kun ei mullekaan aina aika riitä.

        ap

        Ei alle 13 vuotiaita saa kauaksi aikaa jättää yksin.


    • Enpä kyllä näe omassa asenteessasikaan paljoa innostavia tekijöitä, joten oletko mahdollisesti tuolla suhtautumisellasi luonut tilanteen passiiviseksi. Jos on kemiaa, niin syntyy reaktioita ja ne johtavat toimintaan...

      • Anonyymi

        Ehkäpä olen sitten sinisilmäinen... mutta mistäpä näitä voi tietää, jos mies kuitenkin kehuu mukavaksi, kehuu ulkonäköä, sanoo jälkeenpäin viesteissä, että minun kanssa on mukava viettää aikaa ja on kuitenkin itsekin ehdotellut tapaamisia. Ja ei kai se ole keltään pois, jos haluaisin tehdä jotain muutakin miehen ksnssa enkä vaan löhötä sohvalla. Tutustua mieheen muussakin ympäristössä enkä vasn neljän seinän sisällä.

        Jos miehen kiinnostus on hiipumassa, niin sitähän hän voi yrittää vihjata sillä, että on kiire ja ei ehdi näkemään. Tai sitten on muita kierroksessa. Häntäheikki tai playeri, jos olenkin ollut sinisilmäinen niin en ole kyllä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä olen sitten sinisilmäinen... mutta mistäpä näitä voi tietää, jos mies kuitenkin kehuu mukavaksi, kehuu ulkonäköä, sanoo jälkeenpäin viesteissä, että minun kanssa on mukava viettää aikaa ja on kuitenkin itsekin ehdotellut tapaamisia. Ja ei kai se ole keltään pois, jos haluaisin tehdä jotain muutakin miehen ksnssa enkä vaan löhötä sohvalla. Tutustua mieheen muussakin ympäristössä enkä vasn neljän seinän sisällä.

        Jos miehen kiinnostus on hiipumassa, niin sitähän hän voi yrittää vihjata sillä, että on kiire ja ei ehdi näkemään. Tai sitten on muita kierroksessa. Häntäheikki tai playeri, jos olenkin ollut sinisilmäinen niin en ole kyllä enää.

        Koita nyt tajuta, että sillä on kolme tenavaa, ja kun se on sun kaa, niin samalla se päivystää jos tenavat ovat keskenään kotona, ei se voi lähteä pitkälle sun kaa harrastamaan ,koska tenavat voi tarvita sitä milloin hyvänsä.
        Tuskin olet ainoa jota se tapaa, olet vain niin tyhmä ,että olet aina saatavilla, kun herra haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä olen sitten sinisilmäinen... mutta mistäpä näitä voi tietää, jos mies kuitenkin kehuu mukavaksi, kehuu ulkonäköä, sanoo jälkeenpäin viesteissä, että minun kanssa on mukava viettää aikaa ja on kuitenkin itsekin ehdotellut tapaamisia. Ja ei kai se ole keltään pois, jos haluaisin tehdä jotain muutakin miehen ksnssa enkä vaan löhötä sohvalla. Tutustua mieheen muussakin ympäristössä enkä vasn neljän seinän sisällä.

        Jos miehen kiinnostus on hiipumassa, niin sitähän hän voi yrittää vihjata sillä, että on kiire ja ei ehdi näkemään. Tai sitten on muita kierroksessa. Häntäheikki tai playeri, jos olenkin ollut sinisilmäinen niin en ole kyllä enää.

        Ai sinä olet niitä naisia, kun kehutaan niin jalat aukeaa heti, älä nyt kaikkea usko mitä sulle liperrellään, olet naivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä olet niitä naisia, kun kehutaan niin jalat aukeaa heti, älä nyt kaikkea usko mitä sulle liperrellään, olet naivi.

        Eihän niillä oo seksiä vielä! Kyllä mä ymmärrän hyvin ton että haluis tutustua myös jotain yhdessä puuhaten...ei sillä nyt välttämättä ole muita naisia kierroksessa, mutta useimmilla miehillä on.


    • Anonyymi

      Ihan varmasti lapset ovat joskus äidillään koko viikonlopun, joten hänen luulisi olevan luonasi perjantaista sunnuntai-iltaan. Jollei ole, niin sillä on muita juttuja menossa.

    • Anonyymi

      Pitääkö se väkipakolla yrittää tehdä kumppania toisesta kun kaikki mitä tuossa tekstissä heität kuulostaa siltä että haet jotain ihan muunlaista miestä. Väkipakolla ja rautalangasta yrität miestä muokata omanlaiseksi ja marttyyrina valitat kaikesta. Mitä järkeä?

      • Anonyymi

        Haarojani en ole levitellyt, pikemminkin päinvastoin. Äidillä vuorotyö, joten pitkä vkoloppu ei ole mahdollinen kuin ehkä kerran kk. Mutta asia tuli selväksi, yritin vain hakea täältä neuvoja ja sympatiaa tilanteeseen. Vastaukset sain, tosin niiden sävy kyllä pahoitti mieleni. Julmaa.. Mut heräsin itsekin tässä samalla ja tajusin, et otan tilanteen miehen kanssa puheeksi. En yritä väkisin vääntää mitään, mutta olisin halunnut antaa tälle tapailulle mahdollisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haarojani en ole levitellyt, pikemminkin päinvastoin. Äidillä vuorotyö, joten pitkä vkoloppu ei ole mahdollinen kuin ehkä kerran kk. Mutta asia tuli selväksi, yritin vain hakea täältä neuvoja ja sympatiaa tilanteeseen. Vastaukset sain, tosin niiden sävy kyllä pahoitti mieleni. Julmaa.. Mut heräsin itsekin tässä samalla ja tajusin, et otan tilanteen miehen kanssa puheeksi. En yritä väkisin vääntää mitään, mutta olisin halunnut antaa tälle tapailulle mahdollisuuden.

        Hae lapseton mies , kun sullakaan ei ole lapsia, miksi pitää elämästä tehdä niin hankalaa, Uusperheet ovat yhtä helvettiä, ja usein päättyvät eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haarojani en ole levitellyt, pikemminkin päinvastoin. Äidillä vuorotyö, joten pitkä vkoloppu ei ole mahdollinen kuin ehkä kerran kk. Mutta asia tuli selväksi, yritin vain hakea täältä neuvoja ja sympatiaa tilanteeseen. Vastaukset sain, tosin niiden sävy kyllä pahoitti mieleni. Julmaa.. Mut heräsin itsekin tässä samalla ja tajusin, et otan tilanteen miehen kanssa puheeksi. En yritä väkisin vääntää mitään, mutta olisin halunnut antaa tälle tapailulle mahdollisuuden.

        Huhuh ihan mielesi pahoitit kun kävit sympatiaa kerjäämässä eikä täältä tullu pikkulikalle päähän taputtelua ja voivottelua. Kasva aikuiseksi, säälittävää.


    • "Olenkin miettinyt, kannattaako tätä juttua edes jatkaa tämän pidemmälle kun meillä ei ole mitään yhteistä?"

      Kysyt ja vastaat samalla, minun mielestäni.

    • Anonyymi

      Se ei ole kiinnostunut sinusta sen kummemmin, sillä on vaimo kotona, ja äijä ottaa irtiottoa sun kanssa, minusta sun ei kantsi jatkaa sen kanssa, jätä se, ja hae sellainen mies jolla ei lapsia ja vaimoa.
      Kakkosnaisen osa on paha.

      • Anonyymi

        Sillä ei ole vaimoa kotona. Olen kerran käynyt hänen luonaan, kun näytti poikamiesasuntonsa ja oli varmaa tuolloin että lapset ovat poissa. Tiiän jopa, missä ex asuu.
        Mutta tätä asiaa ei tarvitse enää miettiä. Mies ilmoitti, ettei halua enää nähdä. Hänen puoleltaan tästä puuttuu "se jokin" ja haluaa erilaisemman naisen kun minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole vaimoa kotona. Olen kerran käynyt hänen luonaan, kun näytti poikamiesasuntonsa ja oli varmaa tuolloin että lapset ovat poissa. Tiiän jopa, missä ex asuu.
        Mutta tätä asiaa ei tarvitse enää miettiä. Mies ilmoitti, ettei halua enää nähdä. Hänen puoleltaan tästä puuttuu "se jokin" ja haluaa erilaisemman naisen kun minä.

        Etkö ihan oikeasti tuostakaan tajua? Ei "sitä jotain" puuttunut vain hänen puoleltaan, johan täällä kävit inisemässä että kun ei tanssinut sinun pillisi mukaan eikä halunnut tehdä mitään asioita mitä sinä haluaisit tehdä. Sinäkin halusit hänestä erilaisen kuin mitä hän oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole vaimoa kotona. Olen kerran käynyt hänen luonaan, kun näytti poikamiesasuntonsa ja oli varmaa tuolloin että lapset ovat poissa. Tiiän jopa, missä ex asuu.
        Mutta tätä asiaa ei tarvitse enää miettiä. Mies ilmoitti, ettei halua enää nähdä. Hänen puoleltaan tästä puuttuu "se jokin" ja haluaa erilaisemman naisen kun minä.

        No asia ratkesi hyvin ja varmasti molempien osapuolien eduksi. Onnea sinulle jatkossa. Pienenä vinkkinä, että kannattaa tosiaan etsiä lapsetonta miestä. Nämä, joilla on ruokkoja ja velvollisuuksia on suuri rasite lapsettomalle puoliskolle, oli hän sitten mies tai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole vaimoa kotona. Olen kerran käynyt hänen luonaan, kun näytti poikamiesasuntonsa ja oli varmaa tuolloin että lapset ovat poissa. Tiiän jopa, missä ex asuu.
        Mutta tätä asiaa ei tarvitse enää miettiä. Mies ilmoitti, ettei halua enää nähdä. Hänen puoleltaan tästä puuttuu "se jokin" ja haluaa erilaisemman naisen kun minä.

        Paras ratkaisu kaikkia kohtaan! Mies haluaa sinut pois elämästään. Tuo sallii hänelle tilaisuuden viettää enemmän aikaansa huolelliseti ja harkiten hankkimiensa lasten kanssa.
        Heille miehen KAIKKI aika kuuluu. Ei toisten naisten sovilla löhöämiseen!

        Sinulle kuuluu saman aaltopituuden ystävä jonka kanssa harrastaa, touhuta, tehdä kaikkea asioita asuntosi ulkopuolella - elää! Parantaa maailmaa, kehittää itseään, osallistua kaikkeen opettavaan jne jne jne

        Sovalla löhöäjät eivät kuulu sinun atmosfääriin lainkaa!


    • Anonyymi

      No eihän se mies tee sun kans mitään, käy syömässä ja kahvilla. Mitäs jos tekisikin jotain ja olisitte vaan sun luona???

    • Anonyymi

      Pitääkö sun olla miehen kanssa joka ei halua mitään tehdä. On miehiä muitakin jotka varmaan haluaa tehdä juttuja kanssasi kuten pyöräillä, veneillä, grillata, käydä salilla.

      • Anonyymi

        Joo kyllä meressä kalaa riittää. Aloittaja tuntuu nyt tyytyvän ensimmäiseen sinttiin minkä rantavedestä sai ämpäriin kahmaistua.

        Moni mies olisi iloinen jos löytäisi rinnalle kumppaniksi naisen joka haluaisi suhteessa tehdä muutakin kuin maata sohvalla tuijottamassa realityä.


    • Anonyymi

      Silleen fiksu mies, ettei krona aikana halua keilaamaan, leffaan tai kuntosalille. Piti varmasti avaajaa terveysriskinä, kun ei näköjään tämä nainen ymmärtänyt ollenkaan koronarajoituksia. Hyvä, että pisti välit poikki, niin ei vie kulkutautia kotiinsa lapsilleen.
      Kaikki koronaan sairastuneet, joita tiedän ovat saaneet taudin kuntosalilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe