Ei ole enään aikaa kuin 18 päivää kun on huhtikuu ja voihan sitä aiemminkin lopettaa jo eli mitäs olet suunnitellut tekeväsi alkaako työt vai mitä aiot puuhailla
She seeltä loppuu armon aika
58
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kello ja aika käy armotta
- Anonyymi
Aatella huomenna enään 17 päivää jäljellä kyl se aika vaan nopeasti menee ainakin she heen kannalta
Juu, aina sitä jotain keksii. Ajattelin ryhtyä kropan muokkauspuuhiin..
https://youtu.be/LaTGrV58wec
Siihin tarvitaan vauhdittamaan vähän musaa...- Anonyymi
Joo se on järkevää ja parempaa kuin täällä hihhuloida eikö kannattais jo tänään jo tai huomenna aloittaa ainakin kokeilla treenailua eli totuttautua sitten huhtikuun 1 päivän koviin treeneihin eli vaikka viikonloppuna käyt maksimissaan täällä 3 kertaa ja vastaan 2 aloitukseen ja maanantaina poistut kokonaan ja treenailet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on järkevää ja parempaa kuin täällä hihhuloida eikö kannattais jo tänään jo tai huomenna aloittaa ainakin kokeilla treenailua eli totuttautua sitten huhtikuun 1 päivän koviin treeneihin eli vaikka viikonloppuna käyt maksimissaan täällä 3 kertaa ja vastaan 2 aloitukseen ja maanantaina poistut kokonaan ja treenailet
Menee aikakin mukavasti treenin jälkeen jos tarvii pitää välipäivä niin etsii seuraavaan treeniin hyvää musiikkia ja jos kovaa treenaa niin meneviä ja nopeita biisejä ja välitauko lyhyt niin kunto kasvaa mutta aluksi varmaankin kantsii ottaa hitaitakin mukaan mut sit pikkuhiljaa lisätä meneviä kappaleita ja voi pitkin päivääkin treenailla eli voi treenata esim 1 tunti ja tunti pari taukoo ja 2 tunnit treenit ja tunnin tauko ja taas treenit
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitää saada käsi siihen kuntoon, että huhkiminen luonnistuu. Kattelin tuossa, että mullahan on hyvät raamit mistä rakentaa, täytyy pistää paketti kuosiin. 😛
Jos sitä pärjäis markkinoilla...
https://youtu.be/0ZFYTyw_kH4- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Ensin pitää saada käsi siihen kuntoon, että huhkiminen luonnistuu. Kattelin tuossa, että mullahan on hyvät raamit mistä rakentaa, täytyy pistää paketti kuosiin. 😛
https://youtu.be/0ZFYTyw_kH4No aloitat jalka työskentelyllä eli jalat liikkuu mut ei kädet ja kun käsi parantunut niin sitten koko kropalla esim lattari tai steppaus tanssia niis ei vissiin käsiä tarvita
Anonyymi kirjoitti:
No aloitat jalka työskentelyllä eli jalat liikkuu mut ei kädet ja kun käsi parantunut niin sitten koko kropalla esim lattari tai steppaus tanssia niis ei vissiin käsiä tarvita
Hyppiminenkin sattuu. Alaselän skolioosi vetää kaiken mutkalle. Hosuen ei tuu mitään hyvää. Ei lasta ei paskaa.
SheHe kirjoitti:
Hyppiminenkin sattuu. Alaselän skolioosi vetää kaiken mutkalle. Hosuen ei tuu mitään hyvää. Ei lasta ei paskaa.
Sit täytyy löytää pätevä kirurgi työstää rintakehää. Et onhan tässä äpläämistä.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Aloita menemällä uimahalliin vesijumpalla ja ostaa kuukauden salikortin niin voi käydä monellakin tunnilla päivässä
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
https://youtu.be/0ZFYTyw_kH4Raamien kohentamiseen menee aikaakin vain muutama vuosi, pikkujuttu.
Anonyymi kirjoitti:
Aloita menemällä uimahalliin vesijumpalla ja ostaa kuukauden salikortin niin voi käydä monellakin tunnilla päivässä
Äää, kyllä mä osaan olen ennenkin osannu. Muusta ole kii kun motivaatiosta.
Anonyymi kirjoitti:
Raamien kohentamiseen menee aikaakin vain muutama vuosi, pikkujuttu.
No ei tässä kropassa. On hyvä pohjaraami. Veikkaan, että puoli vuotta ja on ihan katseen kestävä kroppa. Vuosi, niin tulee jo kateellisia katseita.
SheHe kirjoitti:
No ei tässä kropassa. On hyvä pohjaraami. Veikkaan, että puoli vuotta ja on ihan katseen kestävä kroppa. Vuosi, niin tulee jo kateellisia katseita.
Ainoo ongelma on nyt noi kulumat ja skolioosi. Mut skolioosi on ollu lapsesta saakka. Pahentui vaan odotusaikana.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Äää, kyllä mä osaan olen ennenkin osannu. Muusta ole kii kun motivaatiosta.
En sitä tarkoittanut ettetkö osaisi vaan kannustan ja älä aloita heti täysillä ettei lopu siihen että eka treeni 12 tuntia yhteen menoo ja seuraavana päivänä paikat kipeät ja viikkoon ei pääse treenaamaan aluksi totutellen ja kun tottuu niin kovempaa treeniä ja useammin ja ehkä salilla se hyvä puoli ettei pääse lintsaamaan vaan pakko käydä ja pakko tehdä kun muutkin tekee ja kannustaa ja saat uusia ystäviä ja treenikavereita
Anonyymi kirjoitti:
En sitä tarkoittanut ettetkö osaisi vaan kannustan ja älä aloita heti täysillä ettei lopu siihen että eka treeni 12 tuntia yhteen menoo ja seuraavana päivänä paikat kipeät ja viikkoon ei pääse treenaamaan aluksi totutellen ja kun tottuu niin kovempaa treeniä ja useammin ja ehkä salilla se hyvä puoli ettei pääse lintsaamaan vaan pakko käydä ja pakko tehdä kun muutkin tekee ja kannustaa ja saat uusia ystäviä ja treenikavereita
Heh, älä ole huolissasi veikkoseni. En ole ihan keltanokka kehon kidutuksessa. 😅
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tarvi kannustajia, jos päätöksiä teen. Mä teen sen kaiken itselleni, omaksi parhaakseni. Se on paras motivaattori ja tulokset mitkä näkyy ja tuntuu.
Ehkä mä elämäni ns. takaisin kun lopetan muiden miettimisen ja keskityn itseeni välillä intensiivisemmin. Mun tarpeisiin, jotka ei kiinnosta muita kun mua.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Mä en tarvi kannustajia, jos päätöksiä teen. Mä teen sen kaiken itselleni, omaksi parhaakseni. Se on paras motivaattori ja tulokset mitkä näkyy ja tuntuu.
Ehkä mä elämäni ns. takaisin kun lopetan muiden miettimisen ja keskityn itseeni välillä intensiivisemmin. Mun tarpeisiin, jotka ei kiinnosta muita kun mua.Ei voi tietäö mikä on kenenkin kuntotaso ja en tarkoita että sinä olet vanha mutta ikäkin muuttaa eli ei palaudu enään sillai kun nuorena mutta se on vaan hyvä että on hyvä kunto pohjalla ja voi alkaa kovaakin treenaamaan ja salilla sekin hyvä että pukuhuoneessa menet suihkuun niin näet alastomia naisia ja joku kiva tipu voi sinuakin katsella sillä silmällä ja ystävystytte mut nyt ne on kiinni mut ei muuta kuin aloitat huomenna ja lopetat tänään täällä olon ja sen verran usein treenaat ettet tule tänne enään koskaan ja kuukauden päästä menet salille ja tämä on unohtunut
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tietäö mikä on kenenkin kuntotaso ja en tarkoita että sinä olet vanha mutta ikäkin muuttaa eli ei palaudu enään sillai kun nuorena mutta se on vaan hyvä että on hyvä kunto pohjalla ja voi alkaa kovaakin treenaamaan ja salilla sekin hyvä että pukuhuoneessa menet suihkuun niin näet alastomia naisia ja joku kiva tipu voi sinuakin katsella sillä silmällä ja ystävystytte mut nyt ne on kiinni mut ei muuta kuin aloitat huomenna ja lopetat tänään täällä olon ja sen verran usein treenaat ettet tule tänne enään koskaan ja kuukauden päästä menet salille ja tämä on unohtunut
Juu, totta. Ikäkin vaikuttaa ja oonhan mä jo vanha, jos vertaa parikymppiseen tai kolmekymppiseen. Mutta en vielä ihan romuläjä. 😅
No ne kiva tipu asiat pidän omana tietonani, vaikka sellaiseen törmäisinkin.
Sanotaan näin, että ehkä joskus vilkaisen ja poikkean. Ehkä löydän mielenkiintoisia ihmisiä irl enkä enää malta tänne tulla.
Toivottavasti elämä muuttuu joltain osin merkittävästi mieluisempaan suuntaan. Vaikka murheitakin varmasti ohessa tulee tupaan.
Näin ei silti voi vaan jatkua loputtomiin. Mä kuolen tähän muuten, fakta.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Juu, totta. Ikäkin vaikuttaa ja oonhan mä jo vanha, jos vertaa parikymppiseen tai kolmekymppiseen. Mutta en vielä ihan romuläjä. 😅
No ne kiva tipu asiat pidän omana tietonani, vaikka sellaiseen törmäisinkin.
Sanotaan näin, että ehkä joskus vilkaisen ja poikkean. Ehkä löydän mielenkiintoisia ihmisiä irl enkä enää malta tänne tulla.
Toivottavasti elämä muuttuu joltain osin merkittävästi mieluisempaan suuntaan. Vaikka murheitakin varmasti ohessa tulee tupaan.
Näin ei silti voi vaan jatkua loputtomiin. Mä kuolen tähän muuten, fakta.Kyllä se muuttuu kun nyt rupeat kotonasi harjoittelemaan ja kun salit aukeaa niin ilmoittaudut mukaan ja saat sieltä uusia kavereita ja ystäviä ja treeni kavereita niin alkaa uudet tuulet puhaltamaan ja aluksi voit käydä muutamissa saleissa tutustumassa ja missä kivaa ja kivan tuntuisia treenaajia niin sinne ja ostat kuukausi kortin ja voit käydä pitkin päiväö siellä ja vaki treeneissä ja jos ei riitä niin hankkii kaksi sali korttia ja käy kahdessa salissa niin on tekemistä ja treeni teho valtava
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se muuttuu kun nyt rupeat kotonasi harjoittelemaan ja kun salit aukeaa niin ilmoittaudut mukaan ja saat sieltä uusia kavereita ja ystäviä ja treeni kavereita niin alkaa uudet tuulet puhaltamaan ja aluksi voit käydä muutamissa saleissa tutustumassa ja missä kivaa ja kivan tuntuisia treenaajia niin sinne ja ostat kuukausi kortin ja voit käydä pitkin päiväö siellä ja vaki treeneissä ja jos ei riitä niin hankkii kaksi sali korttia ja käy kahdessa salissa niin on tekemistä ja treeni teho valtava
Juu. 👍
- Anonyymi
Ota disse kaveriksi bodyn muokkauspuuhiin. Lopettaisi samalla myös palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ota disse kaveriksi bodyn muokkauspuuhiin. Lopettaisi samalla myös palstalla.
Asuu turhan kaukana, kyllähän se muuten kävis seuraksi.
- Anonyymi
Ja aiotko ihan kotona vai menetkö johonkin salille yanssisalille tai tanssiryhmään body bumb ryhmään mut tietysti kotona hyvä treenata aluksi että kunto kohenee ja kehtaa kunnon puolesta mennä ryhmiin tai saleille tietysti jos on hyvä kunto niin voi hetikin mennä
Kotona. Ei itsensä kuosiin saaminen salia vaadi. Jatkan sitten salilla, kun korona on kurissa.
Täytyy varmaan mennä sellaselle salille missä voi tutustua naisiin. 😅- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Kotona. Ei itsensä kuosiin saaminen salia vaadi. Jatkan sitten salilla, kun korona on kurissa.
Täytyy varmaan mennä sellaselle salille missä voi tutustua naisiin. 😅Kyl niin saliryhmissä esim body bumb ym on vain naisia eli sinne vaan rohkeasti
SheHe kirjoitti:
Täytyy varmaan mennä sellaselle salille missä voi tutustua naisiin. 😅Ei paha😉
Anonyymi kirjoitti:
Kyl niin saliryhmissä esim body bumb ym on vain naisia eli sinne vaan rohkeasti
Meinaatko, että multa rohkeus puuttuu? 😜
Etenen, kun höyryjuna jos jotain päätän. Sinnikkäästi.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Meinaatko, että multa rohkeus puuttuu? 😜
Etenen, kun höyryjuna jos jotain päätän. Sinnikkäästi.No nyt se nähdään tuleeko pupu pöksyyn jos huomenna vielä kirjoittelet tänne niin pupu tuli pöksyyn mutta jos harkat alkaa ja tämä jää ja kun salit aukeaa niin ilmoitat itsesi mukaan sinne niin nyt sen sitten nähdään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt se nähdään tuleeko pupu pöksyyn jos huomenna vielä kirjoittelet tänne niin pupu tuli pöksyyn mutta jos harkat alkaa ja tämä jää ja kun salit aukeaa niin ilmoitat itsesi mukaan sinne niin nyt sen sitten nähdään
Ja anonyyminä ei tänne tulla vaan se loppuu kerralla ja aloitat uuden elämän ilman palstaa
Anonyymi kirjoitti:
No nyt se nähdään tuleeko pupu pöksyyn jos huomenna vielä kirjoittelet tänne niin pupu tuli pöksyyn mutta jos harkat alkaa ja tämä jää ja kun salit aukeaa niin ilmoitat itsesi mukaan sinne niin nyt sen sitten nähdään
En ota vastaan muiden ehtoja, niistä pitää päästä eroon.
Anonyymi kirjoitti:
Ja anonyyminä ei tänne tulla vaan se loppuu kerralla ja aloitat uuden elämän ilman palstaa
Ei ole huhtikuu. 😂
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Ei ole huhtikuu. 😂
Arkajalan puhetta
SheHe kirjoitti:
Täytyy varmaan mennä sellaselle salille missä voi tutustua naisiin. 😅Täytyy sit olla kuntosali mikä on tarkotettu vaan pelkille naisille.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Täytyy sit olla kuntosali mikä on tarkotettu vaan pelkille naisille.
Katselisitko sinä vain miehiä ja treenaamisestasi ei tulis mitään mut naisten salil tulis treenattua kun ei ole miehiä
Norppa83 kirjoitti:
Täytyy sit olla kuntosali mikä on tarkotettu vaan pelkille naisille.
Löysin jo yhden ladyjen salin. 😆
Ikkunasta näki treenaavan muutaman naisen tuossa viikolla. Sauvoja heilutellen. 😄SheHe kirjoitti:
Löysin jo yhden ladyjen salin. 😆
Ikkunasta näki treenaavan muutaman naisen tuossa viikolla. Sauvoja heilutellen. 😄Crossarin sauvoja. 😅
SheHe kirjoitti:
Niin mikä? 😛
Ois tutustua timmiin naiseen salilla😁pahus, kun nyt monet salit kiinni.
Blanche68 kirjoitti:
Ois tutustua timmiin naiseen salilla😁pahus, kun nyt monet salit kiinni.
Heh, helkkarin korona tuli pilaamaan hyvät mestat. :)
- Anonyymi
Ei kiinnosta miekkonen genderblenderlarppaushahmosi tulevaisuus sitten vähääkään ja niin vähämielinen en ole, että uskoisin muihinkaan rekattuihin legendoihin. Jotain tasoa pitää ihmisellä olla
Se ei onneksi ole uskon asia eikä uskonnollinen liikekkään, vielä. Mulle on aivan sama mitä joku random vikisijä uskoo tai uskomatta jättää.
Ei vaikuta mitään mihinkään nääs.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Se ei onneksi ole uskon asia eikä uskonnollinen liikekkään, vielä. Mulle on aivan sama mitä joku random vikisijä uskoo tai uskomatta jättää.
Ei vaikuta mitään mihinkään nääs.Mies ja trollaaja sinä olet, et mitään muuta tai mielenkiintoista. Surkeqq rpuhua leikkiä naista netissä, olkoonkin että leikki transnaista. Yhtä kaikki, pelleily ei tee ko aiheelle hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ja trollaaja sinä olet, et mitään muuta tai mielenkiintoista. Surkeqq rpuhua leikkiä naista netissä, olkoonkin että leikki transnaista. Yhtä kaikki, pelleily ei tee ko aiheelle hyvää.
*surkeaa touhua
Anonyymi kirjoitti:
Mies ja trollaaja sinä olet, et mitään muuta tai mielenkiintoista. Surkeqq rpuhua leikkiä naista netissä, olkoonkin että leikki transnaista. Yhtä kaikki, pelleily ei tee ko aiheelle hyvää.
Kiva, että menen miehestä. Kiva kuulla.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Kiva, että menen miehestä. Kiva kuulla.
Jossain kuvassa jotain tuttua oli piirteissäsi..
Anonyymi kirjoitti:
Jossain kuvassa jotain tuttua oli piirteissäsi..
Varmaan monissakin, jos tarkemmin katsoo. Mä olen laittanut useimpiin kuviin parran kuvanmuokkauksella ihan tarkoituksella. paitsi että se parta jopa sopii/sopisi mulle, myös hiukan piilottaa kasvoja. Kadulla vastaantulijat ei ehkä tunnista mua niin helposti. :)
Tuo nykyinen on kuvanmuokkausella piirroskuva ja se näkyy muuttavan aika paljon mun eduksi. Mustavalkokuvat ja piirrokset on siitä kiitollisia, että ne häivyttää kaiken epäkiitollisen kasvoista, onpa se näppylä tai ihorikot yms. Näyttää niin filmitähdelle, kun kuva on siloinen ja "virheetön". :)SheHe kirjoitti:
Varmaan monissakin, jos tarkemmin katsoo. Mä olen laittanut useimpiin kuviin parran kuvanmuokkauksella ihan tarkoituksella. paitsi että se parta jopa sopii/sopisi mulle, myös hiukan piilottaa kasvoja. Kadulla vastaantulijat ei ehkä tunnista mua niin helposti. :)
Tuo nykyinen on kuvanmuokkausella piirroskuva ja se näkyy muuttavan aika paljon mun eduksi. Mustavalkokuvat ja piirrokset on siitä kiitollisia, että ne häivyttää kaiken epäkiitollisen kasvoista, onpa se näppylä tai ihorikot yms. Näyttää niin filmitähdelle, kun kuva on siloinen ja "virheetön". :)Et joo, älkää nyt ainakaan ihastuko mun kuvieni perusteella minuun. Tiedän, että joissain kuvissa olen saanut aikaan lähes upean miehen omasta naamastani. On mulla siihen siis hyvä perusta, mutta muokkaus on muokkaus. Pienikin. Aika monissa kuvissa muistutan myös isääni, että jos joku hänet tuntee irl, saattaisi tunnistaa mun kuvista hänen piirteet ja sitä kautta minutkin. Olen aika paljon isäni kaltainen. Testosteroneilla varmaan ilmetty. Mut hei mulla on komea isä. Ei haittais. :D
Ne on aina muokattuja enemmän tai vähemmän. Mun harrastuksiin kuuluu mm. kuvanmuokkaus.- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Et joo, älkää nyt ainakaan ihastuko mun kuvieni perusteella minuun. Tiedän, että joissain kuvissa olen saanut aikaan lähes upean miehen omasta naamastani. On mulla siihen siis hyvä perusta, mutta muokkaus on muokkaus. Pienikin. Aika monissa kuvissa muistutan myös isääni, että jos joku hänet tuntee irl, saattaisi tunnistaa mun kuvista hänen piirteet ja sitä kautta minutkin. Olen aika paljon isäni kaltainen. Testosteroneilla varmaan ilmetty. Mut hei mulla on komea isä. Ei haittais. :D
Ne on aina muokattuja enemmän tai vähemmän. Mun harrastuksiin kuuluu mm. kuvanmuokkaus.Olet sanonut sanottavasi oliko vielä jotain jos ei niin voit lopettaa eli heippa
Anonyymi kirjoitti:
Olet sanonut sanottavasi oliko vielä jotain jos ei niin voit lopettaa eli heippa
Ymm, saattaa mulla tässä päivän mittaan jotain pulpahtaa mieleen. Sitä ootellessa pitäis kävästä Orimattilan puolella kohtapuolin. Jos mä vaikka käyn siellä Olassa ja tulen sitten turisemaan lisää? :)
Anonyymi kirjoitti:
Olet sanonut sanottavasi oliko vielä jotain jos ei niin voit lopettaa eli heippa
Katsele sä sillä välillä kaunista tai kauniita naisia, onhan niitä siinä useampikin. Vissiin muutama ukkokin taitaa olla.
https://youtu.be/ontU9cOg354
Rita Ora. Onhan aika huh huh namunen naiseksi, eikö oo?- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Ymm, saattaa mulla tässä päivän mittaan jotain pulpahtaa mieleen. Sitä ootellessa pitäis kävästä Orimattilan puolella kohtapuolin. Jos mä vaikka käyn siellä Olassa ja tulen sitten turisemaan lisää? :)
Moi lopeta jo
Anonyymi kirjoitti:
Moi lopeta jo
Heh, no mä hyppään autoon ja lähden ajelemaan sinne Orimattilaan. Morjes joksikin aikaa.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Heh, no mä hyppään autoon ja lähden ajelemaan sinne Orimattilaan. Morjes joksikin aikaa.
Käy samalla joutsassa ja nastolassa ja pysy täältä pois
Anonyymi kirjoitti:
Käy samalla joutsassa ja nastolassa ja pysy täältä pois
Ei oo asiaa niihin paikkoihin. Valitan.
- Anonyymi
Alkaa kammottavat työt ja autot ja kainenkaiset sellaiset joista pitää vielä maksaa veroja jos tekee...
- Anonyymi
Hail to the King, baby https://www.youtube.com/watch?v=I3vXZJCfb_8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593255Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1961010- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835