Kilcherin perheen sanotaan elävän erämaassa kaukana muista ihmisistä. Kartalta katsoessa maatila sijaitsee kuitenkin vain noin 20 kilometrin päässä Homerin kaupungista hyvän valtatien varrella.
Alaska viimeinen rintama tv-sarja
25
3058
Vastaukset
- Anonyymi
Cityvihreitä ne on
- Anonyymi
Kauhea metsästys on vain lavastusta kun markettiin ajaa hyvää valtatietä alle tunnissa.
- Anonyymi
Kanadasta löytyy oikeita erämaita, jos Siperiaan ei halua. Perille pääsee vain vesitasolla (talvella sukset) tai kanootilla ja loppumatka jaloin.
- Anonyymi
Ou mai kott!! Nyt loppuu Proteiini! Otampa täysirosteri kiväärini a3400dolaa ja painatan uudella Bombardier mönkijällä rantaan missä odottaa alumiini aiva kahdella 70hp Mercuryllä ja ajan lahdenyli ja tapan kauriin.MEISING!! JES IHAA!! Nyt on koko perheelle jälleen proteiinia koko pitkäksi talveksi! Oumai kott!! Nyt ei ole polttopuita, nyt täytyy työskennellä rankasti selviytymisen eteen! Kaahaan Bombardierilläni lautalle, jossa minulla on puskutraktori. Rantaudun lahden toiselle puolelle ja pusken caterbillarillani tien rantapenkan läpi. Löydän maasta vanhan vetyneen tukkirungon, jonka haulaan lahden yli, pätkin, ja katso MEIISIIING IIHAAA, perheeläni ja naapurilla on siinä polttopuuta koko talveksi!! Kyllä täällä Alaskassa joutuu työskentelemään kovasti säilyäkseen hengissä!!!
- Anonyymi
👌🏻
- Anonyymi
Tervetuloa tosi-tv:n valheelliseen maailmaan! Kun meille näytetään ohjelmaa joka kertoo karusta elämästä "villissä luonnossa", niin on aina syytä muistaa että paikalla on ainakin kuvausryhmä, heidänkin tulee syödä ja saada laitteisiinsa virtaa.
- Anonyymi
Nyt taas tarvitaan proteiiniä, lähdetäämpä ampumaan karhu. Mennään Bombardiereillä rantaan jossa odottaa pikavene 225 Johnsson prutkulla, Ajellaan 80 kilometriä rantoja ja ammutaan kahdella automaatti kiväärillä neljästäsadasta keikkuvassa veneessä ohi.OH SHIT!! Sillä aikaa kotona karhu vie narulta kapakalan ja emännän kalsarit, onneksi peto saadaan karkoitettua porukalla karjumalla ja ampumalla ilmaan. IHAA, JA HIGH FIVE!!!
Taas jäätiin ilman proteiiniä, pitää tyytyä kaviaariin ja kalkkunaan. - Anonyymi
Samaten dual survival sarjassa pari suunpieksäjää on milloin missäkin maailmankolkassa kuvausryhmä mukanaan. Toki ihan hyviä jaksoja ja kuivaa huumoria rämpimisen lomaan.
Aidompaa touhua oli yli 10 v sitten
Les Stroudin Survivormanissa .Ei ollut kuvausryhmää,mies jätettiin viikoksi itsekseen erämaahan,ja kuvasi itse videomateriaalinsa, Lesillä tulenteot ja kalastukset ovatkin usein aika tuskaisia ja proteiinit tiukassa.Sitten soitetaan huuliharpulla piristystä sateen ropistessa yömajan kattoon.- Anonyymi
Oliks tää se jonka karhu söi elävältä. Huudot vaan kaiku, aika karmivat. Karhu sai ainakin proteiininsa kuten Buttin virpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliks tää se jonka karhu söi elävältä. Huudot vaan kaiku, aika karmivat. Karhu sai ainakin proteiininsa kuten Buttin virpi.
Timothy tretwellin ja Amyn se söi.
Karhut syö ihmisen vain todella nälkiintyneinä. He asettuivat alueelle jossa Karhut ruokailee ja aikaan jolloin karhut täydentävät Talvea varten ja ruuansaanti on vaikeaa.
Heidän kuolema päätyi ääninauhalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timothy tretwellin ja Amyn se söi.
Karhut syö ihmisen vain todella nälkiintyneinä. He asettuivat alueelle jossa Karhut ruokailee ja aikaan jolloin karhut täydentävät Talvea varten ja ruuansaanti on vaikeaa.
Heidän kuolema päätyi ääninauhalle.Ei se välttämättä aina noin ole. Vieressä oli kalaisa joki, mutta karhu päätti syödä tuon pariskunnan. Karhujenkin joukossa on mielenvikaisia ja fyysinen sairauskin saattaa vaikuttaa. Ja lisäksi nuo ihmiset tunkeilivat karhujen reviirille ja ruokapaikalle.
- Anonyymi
Hei hitto tulee talvi, täytyy rakentaa talo kun jo luntakin sataa. Ei hätää, onhan noita naapureita apuna. Löytyy kaivinkone, puskutraktori, kenttäsirkkeli, naulapyssyt ja hakelevyt tuodaan helikopterilla. Pistetään 110% kovasti työskennellen kun on selviytymisestä karuissa luomnnonolosuhteissa kyse. Tähän pystytään vain Alaskassa!
iihaaaa!!! - Anonyymi
>>Kilcherin perheen sanotaan elävän erämaassa kaukana muista ihmisistä.
Noita erilaisia Alaska-sarjoja pyörii kaikenlaiseen lähtöön. Yleensä heidän elinkeinokseen kerrotaan metsästäminen, rahat saadaan nahkoja myymällä.
Mitenkään suuria määriä ei ikinä nahkoja tule, kun ansoja koetaan. Pari naalia ja yksi näädännahka. Näillä nahoilla muka kustannetaan kuitenkin vesitasolentokoneet, isot Mercury-moottoriveneet, moottorikelkat, koiravaljakot ja 12 kk sapuskat Alaskassa mökissä asustaville.
Ei oikein tuo Alaska-kustannuslaskenta täsmää tältä osin. Nahkoja myymällä ei lennetä ja huolleta ja ylläpidetä minkäänalista vesitalokonetta.- Anonyymi
Viihdettähän nuo on, näyttelijät ja suuri tuotanto.
- Anonyymi
Suomessakin voitaisiin kehittää oma survival TV-sarja.
Laitetaan seitsemän miestä erämaahan. Retkeilemään vaikeakulkuista metsäpolkua kauas muista ihmisistä. Pyssyt olalla ja tuohikontit selässä, joissa ampumatarvikkeet. Vanha hevonen, kaksi koiraa, kissa ja kukko ”päiväntiedon antajaksi”. Rattailla arkku, jossa suden- ja ketunrautoja, pata, pari puukulhoa, kauha ja seitsemän puulusikkaa. Säkki täynnä herneitä.
Ei sähköä, kelloa, puhelimia. Ei naapureita apuna eikä yhteiskunnan palveluita. Ei koiravaljakoita, perämoottoreita eikä vesitasoja. Työvälineet ovat piilukirveitä, tavallisia kirveitä, vesureita, viikatteita ja sirppejä. Vanhin on pomona. Joukossa yksi jutunkertoja, pari suunpieksäjää ja yksi joka osaa virsikirjan ulkoa.
Ensimmäinen talvi: saavat yöpyä turvekattoisessa majassa; polttopuu hakattava koko pitkäksi talveksi. Proteiini hankittava metsästämällä ja kalastamalla.
Toinen talvi: rakennettava pirtti ja aitta hirsistä.
Kolmas talvi: on selvittävä sisältä luvusta ja Katekismus-kuulustelusta. Sallitaan yksi Turun matka vuodessa härkätietä pitkin.
Seven Survivormen - sarja. Kesto: 10 vuotta. - Anonyymi
Joo, kyllä tuo sarja on osittain huijausta, osoittautui, että oikeasti perhe ei siellä vakituisesti elänyt.
- Anonyymi
Mieluummin näitä Alaska-sarjoja katselee, kuin suomalaisten teinien perseenpyöritys-ohjelmia.
- Anonyymi
Joskus vuosia sitten katselin jotain Alaskan "erämaassa" elävästä perheestä tehtyä sarjaa. Asukkaissa herättivät huolta hirvet, joita oli alueella. Erään partasuun kertoman perusteella ne voivat milloin tahansa hyökätä ihmisen kimppuun ja raadella. Hirviä näkyi kuvissa, samanlaisia kuin suomalaiset lajikumppaninsa. Lopetin tuon "reality"-sarjan katsomisen siihen.
- Anonyymi
Suomalaisia metsiä paljon kulkeneena annan neuvon, Kunnioita hirveä. Ne ovat isoja voimakkaita eläimiä jotka eivät aina säiky ihmistä. Hyökkäyksiltä olen välttynyt, uhmakasta käyttäytymistä olen kohdannut. Tosiasia muuten on että ympäri maailman hirvet sillointällöin tappavat ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisia metsiä paljon kulkeneena annan neuvon, Kunnioita hirveä. Ne ovat isoja voimakkaita eläimiä jotka eivät aina säiky ihmistä. Hyökkäyksiltä olen välttynyt, uhmakasta käyttäytymistä olen kohdannut. Tosiasia muuten on että ympäri maailman hirvet sillointällöin tappavat ihmisiä.
Tämä on itsestään selvää. Raatelevia petoja eivät hirvet ole, kuten annettiin ymmärtää.
- Anonyymi
juu nämä sarjat täyttä valetta,,,näittenkin talolta on asfaltti tielle matkaa 170 metriä,,,,isoon kaupunkiin 20 km,,,näissä erämaa sarjoissa ei edes yövytä näissä majoissa,,,,vähänkin kauempana kuvatut jaksot ,ilta tulee,,helikopterit vie porukan hotellille yöksi,,seuraavana aamuna lennetään takas kuvauspaikalle,,,,mutta jenkit ovat hoksanneet miten tehdään rahaa,,,,,näitä erilaisia sarjoja on kymmeniä,,,,
- Anonyymi
Jo sarjan nimen käännös suomeksi on pielessä: ei 'frontier' tässä yhteydessä tietenkään mitään rintamaa tarkoita vaan rajaseutua.
- Anonyymi
Niinpä juuri. Eikä se perheen kotitila ainakaan missään rajaseudulla sijaitse, jos ei nyt ihan lähiössäkään. Lähimpään kaupunkiin vaivaiset 20 km. Itse asun paljon kauempana lähimmästä kaupungista täällä Suomessa.
- Anonyymi
TV yhtiöt pystyy maksamaan suuria palkkioita koska nämä sarjat myy hyvin.
Alunperin ovat melko köyhiä, mutta kun joka jaksosta tienaa kymmeniä tuhansia niin paraneehan se elintaso.
Eivät he missään töissä käy, joten sikäli täysin aitoa. Me tavikset jos voitetaan loton pääpotti niin tavallinen duunari voi ostaa paremman suton, veneen kesämökin käteisellä jne.- Anonyymi
Ja hehän eivät ole mitään älykääpiöitä vaan elävät omilla ehdoillaan ja aikatauluilla, heitä ei kukaan komentele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576