Kihlattua nautintoa

Anonyymi

Tapasin taannoin nuoruudenaikaisen kuortanelaisen morsiameni. Kertoi olevansa kihloissa, mutta ei järin onnellinen. Koska mies oli työmatkalla, niin arvaatte miten siinä kävi.
Itsekin yllätyin että miten se nyt näin meni, kun meillä päin ei ole tapana. Nainen oli kuitenkin niin viekoitteleva seireeni, että niin kävi ikään kuin vahingossa. Pakko myöntää, että harvoin olen niin nauttinut kuin silloin. Tästäkin on jo aikaa, mutta ikävä jäi kiellettyä nautintoa.

23

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin olen käynyt kahvilla. Hyvältä maistui.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on selvästi vilkas mielikuvitus. Ilmestyykö Nyyrikki vielä nykyään, lahjoja olisi.

      • Anonyymi

        Kai sinuakin on vanha suola joskus janottanut? Tarina on totta ja janoni on sammumaton. Vuosien ja vuosikymmenetkään eivät tuo helpotusta kaipuuseen. Päinvastoin se vain pahenee. Siksi kirjoitankin, että saisi edes jonnekinpurkaa sydäntään. 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinuakin on vanha suola joskus janottanut? Tarina on totta ja janoni on sammumaton. Vuosien ja vuosikymmenetkään eivät tuo helpotusta kaipuuseen. Päinvastoin se vain pahenee. Siksi kirjoitankin, että saisi edes jonnekinpurkaa sydäntään. 💘

        Nyt puhuu aloittaja entinen morsian.
        Annoin sinulle säälistä, kun olet niin ruma ja vanhan näköinen, etkä ole saanut itsellesi naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuu aloittaja entinen morsian.
        Annoin sinulle säälistä, kun olet niin ruma ja vanhan näköinen, etkä ole saanut itsellesi naista.

        Totta, mutta kyllä sinäkin olet lihonut. Liukkautesi on kyllä entisestään lisääntynyt ja kiimasi sammumaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta kyllä sinäkin olet lihonut. Liukkautesi on kyllä entisestään lisääntynyt ja kiimasi sammumaton.

        Ihmettelen miksi tämä nainen on kihloissa ja rietastelee vieraiden miesten kanssa kuin olisi vapaa nainen. Tietääköhän hänen puolisonsa naisen halusta imeä vieraita tikkareita ja halusta antaa pimppaa muille selän takana?


    • Anonyymi

      Sehän oli sitten oikea onnen ja ilon päivä? Sinä/te nautitte eikä kukaan kuollut. Se paska äijä ei varmaankaan koskaan saanut tietää, joten kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Onko sama kihlattu, joka on tunettu pettäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sama kihlattu, joka on tunettu pettäjä?

        Joo se on sun ex-akkas jonka siskoa höyläsit ja jäit kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on sun ex-akkas jonka siskoa höyläsit ja jäit kiinni...

        Sama kihlattu se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kihlattu se on.

        Kuka kuka? Millä kirjaimella alkaa etunimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kuka? Millä kirjaimella alkaa etunimi?

        W: llä, tunnetko? Toinen nimi alkaa Q: lla.
        Olisko sama?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kuka? Millä kirjaimella alkaa etunimi?

        M.Sama vanha horoperse kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sama kihlattu, joka on tunettu pettäjä?

        Onpa ala arvoista kirjoittelua,taitaa mielikuyvitus laukata.


    • Anonyymi

      Aloittaja vastaa, ei hän ole mikään yleinen nainen, vaan sulhaseensa pettynyt, joka halusi purkaa sydäntään ensirakkaudelleen. Ensirakkaus kun ei unohdu.

      • Anonyymi

        Sinusta hän ei välitä pätkääkään. Siksi hän jätti sinut aikanaan, olit kuulemma niin huono sängyssäkin. Olet kolme.n minuutin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta hän ei välitä pätkääkään. Siksi hän jätti sinut aikanaan, olit kuulemma niin huono sängyssäkin. Olet kolme.n minuutin mies.

        Näitä on useampi täällä Kuortaneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta hän ei välitä pätkääkään. Siksi hän jätti sinut aikanaan, olit kuulemma niin huono sängyssäkin. Olet kolme.n minuutin mies.

        Miksi teitsen. Ne ei ole kaupan simoja


    • Anonyymi

      Mikäs ampumatapaus siellä Kuortaneella taas olikaan ,pidetään salassa.

      • Anonyymi

        Ilolla muisten nuoren kihloissa olleen naisen poskihoitoa.


      • Anonyymi

        Opistolla taas jotain pientä piiritystä. Kukaan ei kai kuollut?


    • Anonyymi

      Kaikkea maailmalla tapahtuu, mutta tietäähän sen kun ihmiset ovat asialla.

      poliisitkin ammuskelee ihan tavan vuoksi ja asetta kuljettavat mukana vaikka ovat ns, virkavapaalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe