En ikinä halua luopua Jeesuksesta!

Anonyymi

Hän osoitti rakkauttaan meitä kohtaan kärsimällä ja kuolemalla ristillä meidän syntiemme tähden. Hän myös vie omansa ihanaan Taivaan kotiin.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      41 vuotta sitten tammikuussa 1980 lähdin seuraamaan Jeesusta. Elämäni paras valinta.

      • Anonyymi

        Jeesus sinua siunatkoon edelleen. Hän vie perille asti!


      • Anonyymi

        Mutta oletkos löytänyt, ihanpa konkreettisesti.

        Näin lumisena aikana on tietysti helppo seurata lipokkaiden jälkiä hangessa. Mutta instassa seuraaja pääsee vielä vähemmällä.


    • Anonyymi

      Jesse katteettomine lupauksineen on kaikkien aikojen turhin julkkis.
      Se että heittää pyyhkeen kehään ei ole rakkautta vaan raukkamaisuutta.
      Moni kärsii huomattavasti enemmän tänäkin päivänä, "jumalasi" tahdosta kenties.

    • Anonyymi

      Ei ole muuta toivoa ihmisellä kuin Jeesus. Toivossa on usko, uskossa toivo.
      Kuolemaa kohti kuljetaan kaikki, kohti pimeyttä ja merkityksettömyyttä. Vain Jeesukseen tarraamalla voimme tarttua elämään.
      Kiitos ja kunnia ja ylistys Herrallemme Jeesukselle Kristukselle, aina ja iankaikkisesti, Amen.

    • Anonyymi

      Jeesus on uskovaisen unirätti.

    • Anonyymi

      Raamatussa on yli 30 000 jaetta.

      Helvettiin uskovat voisivat nostaa esille Raamatusta ne jakeet, joissa mainitaan, että

      1) Jumala EI kykene toteuttamaan tahtoaan, tai että

      2) Hän TAHTOO ihmisiä pelastuksen ulkopuolelle.

      Alla muutamia Jumalan tahtoa kuvailevia jakeita:

      Jes 14:24 ”Herra Sebaot on vannonut sanoen: Totisesti, mitä minä olen ajatellut, se tapahtuu, mitä minä olen päättänyt, se toteutuu” Jes 46:10-11 ”… kaiken, mitä tahdon, minä teen. …Minkä olen puhunut, sen minä myös toteutan; mitä olen aivoitellut, sen minä myös teen.” 1 Tim 2:4 joka [Jumala] tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden. 2 Piet 3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen. Joh. 6: 38-40 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. 39 Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. 40 Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."

      Jumala ilmaisee tahtonsa sanallaan.
      1 Moos. 1: 3 Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus". Ja valkeus tuli.

      Jes 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
      Joh. 1:1-3 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. 2Hän oli alussa Jumalan tykönä. 3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. 1 Joh. 4:14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.

    • Anonyymi

      Mitä, onko sulla Jeesuksen "luuranko kaapissa"? Ole huoleti ei sitä kukaan sulta riistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe