https://twitter.com/Halla_aho/status/1371544776558968837?s=20
Muistakaa äänestää ja kannattaa perussuomalaisia kuntavaaleissa ja 2023 eduskuntavaaleissa.
Sataa Perussuomalaisten laariin jälleen kerran.
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me enää äänestetä persuja. Me muistetaan miten vituralleen persujen hallituskausi meni.
- Anonyymi
Tämä hallituskausi onkin mennyt putkeen, paskaputkeen.
- Anonyymi
En äänestä yhtään mitään.
- Anonyymi
Persut on sivarien ja puppelien puolue. Ei kiitos.
- Anonyymi
Kerrot siis itsestäsi ja puolueesi sdp.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrot siis itsestäsi ja puolueesi sdp.
Vilkaise persujen eduskuntaryhmää, Jussia ja Sebua 😉
- Anonyymi
Sinä voit ottaa itse omasi muistisi ja muistaa itse, minä en ota muistia.
- Anonyymi
En äänestä persuja missään nimessä! Ovat täysiä tolloja, muistakaa se Haapaveden teurastaja ja Mynämäen teloittaja. Tuollaisella sakilla ei tee mitään.
Miten tollojen määrä kuntien valtuustoissa olisi muka hyvä asia?- Anonyymi
Ei sitten, älä äänestä.
- Anonyymi
Äänestäkää hallituspuolueita, että saadaan jaettua lisää rahaa maailmalle ja Suomi kurjistettua!
- Anonyymi
Höpö, höpö. Olet täysin pihalla! Luulet ja et ymmärrä! Ilmiselvä persu!
- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Äänestäkää hallituspuolueita, niin kohta teitä viedään vankilaan omista ajatuksistannekin.
Sama juttu jos persut olisi hallituksessa. Persujen oikea paikka on oppositio 👍👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö, höpö. Olet täysin pihalla! Luulet ja et ymmärrä! Ilmiselvä persu!
Itseasiassa sehän meni ihan nappiin. Hallituspuolueet kuppaa suomalaiset kuiviin ja laittaa rahat muille maille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu jos persut olisi hallituksessa. Persujen oikea paikka on oppositio 👍👌
Nuo käsimerkit tarkoittaa että haluat hieman peukutusta pe.... Vihreät ja Pekka Haavisto, homma hoituu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo käsimerkit tarkoittaa että haluat hieman peukutusta pe.... Vihreät ja Pekka Haavisto, homma hoituu!
Persut ja vihreät, molemmat ovat puppelipuolueita, kuten tiedät, Sebu-fani 😉
Minä en äänestä kumpaakaan puoluetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareiden paikka on siperia, punikkihörhöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri Perussuomalaiset puolustavat sananvapautta.
Äänestäkää hallituspuolueita, niin poikanne ovat tulevaisuudessa ympärileikatut. Vain persut puhuivat tätä vastaan.
Äänestäkää hallituspuolueita, niin tuleva sukupolvi ei löydä töitä.
Äänestäkää hallituspuolueita, niin löydätte naisia miesten pukuhuoneesta ja miehiä naisten pukuhuoneesta.- Anonyymi
Ashera12 kirjoitti:
Juuri Perussuomalaiset puolustavat sananvapautta.
Äänestäkää hallituspuolueita, niin poikanne ovat tulevaisuudessa ympärileikatut. Vain persut puhuivat tätä vastaan.
Äänestäkää hallituspuolueita, niin tuleva sukupolvi ei löydä töitä.
Äänestäkää hallituspuolueita, niin löydätte naisia miesten pukuhuoneesta ja miehiä naisten pukuhuoneesta.Olelen seurannut politiikkaa vuosikymmeniä ja olen realisti. Takki kääntyy aina hallituksessa. Koskee myös persuja kuten muistamme viime hallituskaudesta.
Persujen kaltaisen protestipuolueen ainoa oikea paikka on oppositio. Hallitusvastuussa kupla puhkeaa ja kannatus romahtaa.
Näin se menee. Se on realismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olelen seurannut politiikkaa vuosikymmeniä ja olen realisti. Takki kääntyy aina hallituksessa. Koskee myös persuja kuten muistamme viime hallituskaudesta.
Persujen kaltaisen protestipuolueen ainoa oikea paikka on oppositio. Hallitusvastuussa kupla puhkeaa ja kannatus romahtaa.
Näin se menee. Se on realismia.Eli kiivaan aatteen omaava seniilidemari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kiivaan aatteen omaava seniilidemari?
En ole. Lähinnä olen oman tien kulkija ja tarkkailija. Ja persuja lainaten: Olen realisti.
- Anonyymi
Persuista ei ole mihinkään. Se on nähty jo meidän kunnan valtuustossa ja aikoinaan myös Sipilän hallituksessa, siinä oli viisi persuministeriä. Mitä saivat aikaan?
Ei kannata äänestää persuja. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Johan se persujen mestari itsekin etsii parempaa hillotolppaa. - Anonyymi
Demareista ei ole johtotehtäviin, demarit on lapiokansaa, komukkinen ajattelutapa ja kiivas punainen aate ei auta asiaa. Tämä kaikki on realisesti nähtävissä tämän hetken Suomessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t288195Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357331Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053630V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!673430Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6043114- 772918
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382618- 342504
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321983- 331534