Jäin miettimään tuota dokumentin loppua...
Katsoin ohjelmaa kiinnostavana mysteerinä, mutta lopun kommentit muuttivat asiaa.
Siinä ohjaaja Joonas Neuvonen sanoo, että halusikin, että Jani kuolee.
Onko tuo vain taiteellista dramatiikkaa tuomaan ja syyllisyyden tunteita vai oikeasti hänen toiveensa?
Hän ajatteli, että Jani palaa Kamputseasta asunnottomana nistinä ja vinkuu rahaa. Piti myös Jania arvaamattomampana ja väkivaltaisempa - että hän muuttui vankilassa ollessaan.
Lopussa Neuvonen sanoo, että tiesi, että jotain käy, jos hän jättää Antin ja Janin Kamputseaan. Halusikin, että Jani katoaa.
Kokiko Joonas Janin rasittavana ja taakkana?
Jani oli ottanut yhteyttä Joonakseen ja pyytänyt rahaa. Joonas ei vastannut viestiin. 2 päivää myöhemmin Jani oli kuollut. Poliisi esitti itsemurhana, mutta jos Jani oli vaikka velkaa huumetyypeille, jotka tappoivat hänet?
Kuitenkin Joonas itse on myynyt huumeita ja ollut vankilassakin siitä. Hän ei itse videolla käytä huumeita. Onko hän vain hyväksikäyttävä diileri, joka haluaa mainetta itselleen elokuvan tekijänä? Materiaalihan tulee pitkälti toisten huumeidenkäytöstä.
Hän kuitenkin lähtee Antin ja Janin kanssa juhlimaan Aasiaan, heidän saatuaan rahat edellisestä elokuvasta. Tuloksena huumeilua ja huoria. Onhan tuo tiedettävissä, että noin käy jos lähtee.
Onko kyseessä moraalinen heitteillejättö kun Joonas Neuvonen lähtee Kamputseasta ja jättää pojat jälkeensä?
Kuollut mies on siis Jani Raappana ja kaveri Antti, joka joutuu psykoosiin ja nukkuu Thaimaassa kaduilla. Palaa myöhemmin kotiin Suomeen.
Lost Boys Areenassa
Anonyymi
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275