Jäin miettimään tuota dokumentin loppua...
Katsoin ohjelmaa kiinnostavana mysteerinä, mutta lopun kommentit muuttivat asiaa.
Siinä ohjaaja Joonas Neuvonen sanoo, että halusikin, että Jani kuolee.
Onko tuo vain taiteellista dramatiikkaa tuomaan ja syyllisyyden tunteita vai oikeasti hänen toiveensa?
Hän ajatteli, että Jani palaa Kamputseasta asunnottomana nistinä ja vinkuu rahaa. Piti myös Jania arvaamattomampana ja väkivaltaisempa - että hän muuttui vankilassa ollessaan.
Lopussa Neuvonen sanoo, että tiesi, että jotain käy, jos hän jättää Antin ja Janin Kamputseaan. Halusikin, että Jani katoaa.
Kokiko Joonas Janin rasittavana ja taakkana?
Jani oli ottanut yhteyttä Joonakseen ja pyytänyt rahaa. Joonas ei vastannut viestiin. 2 päivää myöhemmin Jani oli kuollut. Poliisi esitti itsemurhana, mutta jos Jani oli vaikka velkaa huumetyypeille, jotka tappoivat hänet?
Kuitenkin Joonas itse on myynyt huumeita ja ollut vankilassakin siitä. Hän ei itse videolla käytä huumeita. Onko hän vain hyväksikäyttävä diileri, joka haluaa mainetta itselleen elokuvan tekijänä? Materiaalihan tulee pitkälti toisten huumeidenkäytöstä.
Hän kuitenkin lähtee Antin ja Janin kanssa juhlimaan Aasiaan, heidän saatuaan rahat edellisestä elokuvasta. Tuloksena huumeilua ja huoria. Onhan tuo tiedettävissä, että noin käy jos lähtee.
Onko kyseessä moraalinen heitteillejättö kun Joonas Neuvonen lähtee Kamputseasta ja jättää pojat jälkeensä?
Kuollut mies on siis Jani Raappana ja kaveri Antti, joka joutuu psykoosiin ja nukkuu Thaimaassa kaduilla. Palaa myöhemmin kotiin Suomeen.
Lost Boys Areenassa
Anonyymi
0
189
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su412589- 1812008
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1861659En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2611630Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4401522- 131498
- 1371484
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄831399Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut1471136Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861089