eroa kun Ilkka-konserniin kuuluvan Järviseutu-lehden uudeksi päätoimittajaksi valittiin tuplamaisteri eli FM ja VTK Johanna Kataja.
Koulutuksella on
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, toisessa paikallisessa vain insinööri olemattomalla toimittajan kokemuksella,toki isän sedällä alalta kokemusta. Eroa on.
- Anonyymi
Suomesta tulee maailman onnellisin kansa kun pääsemme eroon vasemmistohallituksesta ja koronasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta tulee maailman onnellisin kansa kun pääsemme eroon vasemmistohallituksesta ja koronasta.
Vasemistossa vaihtunut kannattajat joku kontula kertoi tv:ssä että duunareita ei ole enään
vasemmistossa kun ovat hautuumaalla, eivätkä ole siirtyneet Perussuomalaisiin vaikka toinen henkilö niin tutkimusten mukaan sanoi. Sen takia vasemmiston kannatus on lähes nolla.
- Anonyymi
Johanna on kuningatar!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739