Mistä saisi seksiseuraa?

Anonyymi

Niin mistä nykyää saa seksiseuraa? Baareihin ei huvita ja pääse. Naiset ei halua tavata. Eikä kiinnosta maksulliset. Olen siis sinkkumies.

42

2100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä masentuu ku ei pääse naista koskemaan.

• Ilmeisesti porukka nukkuu kun ei vastaa.

• Anonyymi

Sieltä mistä ennenkin eli baarista. Nyt on baarit kiinni joten ei saa mistään

• No ei saa ei. Mut tulee hulluksi kun ei pääse naista koskemaan

• Anonyymi

Toiset saa, toiset jäävät rannalle ruikuttamaan.
      Elämä kondikseen niin mielenterveyden kuin elämäntapojen kannalta, seuraa löytyy kyllä jos tahtoo muualta kuin baareistakin tai treffipalstoilta.
      Tätä jauhetttu toistettu ja jankutettu kyllästymiseen asti. Kun et halua kuunnella, ole hiljaa.

• Anonyymi

Allu jaksaa jaksaa. Neuvot korvasta sisään toisesta ulos.

• Anonyymi

No joo. Näinhän se on.
        Uskomaton tyyppi.

• Vittu ihan sama.kyllä mä jaksan kaipaan seksiseuraa.. tuntekoot vaikka kaikki mut ei mua kiinnosta

• Anonyymi

Sain ainakin tinderistä. Olin treffeillä naisen kanssa, pyöräiltiin pitkä matka ja istuttiin meren rannalla pari tuntia.

• Anonyymi

Ei tässä ole ollut pitkää aikaa mitää järkee.. ei kukaa ole tosi kiinnostunut musta.. olen varmaa 10 naisia lähestynyt. Suurin osa ei vastaa ja a mitää. 0% naisista ei ota ite yhteyttä.. vaikka kuvat on ihan ok ja semmosta..en ole työtön.

• Anonyymi

Blaa blaa blaa blaa.
      Blaa blaa blaa blaa.
      Tätä samaa vuodesta toiseen. Blaa blaa blaa blaa.

• Niinpä aina saatana mikää ei onnistu.. jatkuvaa runkkaamista

• Anonyymi

Kysy naapurin jarmoa.

• Anonyymi

Kokeile eduskunnasta.

• Anonyymi

Omin käsin onneen.

• No vittu kyllä mies kaipaa edes kerra 6 kk naista ja seksiä saatana

• Anonyymi

Koska sinä muuten teet niitä töitä, kun yötä päivää täällä olet maukumassa sitä naisten ikihuokosta?

• Yöllä teen töitä perkele.

• Anonyymi

Pyydä naapurin tytön kättä. (Siis kosit.)

• Anonyymi

Laita tinder päälle se on nykyaikaa.

• Ei naisia vaa koskaa mikää kiinnosta... vittu miehenä kaipaa joskus läheisyyttä seksiä saatana.

• Anonyymi

Mitäs valikoimat niin kovin

• Anonyymi

Joka pillua valikoi se panematta elää eiku :DD

• No ei pillua saa mistään saatana.

• Nyt vasta kun on korona ois kiva jos ois jotain sutinaa.. mutku ei naisia kiinnosta.. nyt ei pääse edes baareihin katselemaan naisia.

• Anonyymi

Oletko kokeillut suomi24 treffi sivustoa tai tinderiä tai irc galleriaa ei nyt muita tule yhtäkkiä mieleen mut kyllä niitä muitakin on

• Olen, ei mitään. on kuvia teksti mitä haen kerron itsestäni sun muuta, monia kk jopa vuodenki aikoinaa pitänyt, ei mitää. ei naiset ota koskaa yhteyttä. nyt poistin ei jaksa enää

• Olen toki yrittänyt, mutta en sitte ymmärrä naisia, haluavatko olla sinkkuina vai miksei kelpaa.

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Olen toki yrittänyt, mutta en sitte ymmärrä naisia, haluavatko olla sinkkuina vai miksei kelpaa.

Ehkä teit jotain väärin eli esim etseit treffeille seuraa ym mutta oletko kokeillut esittelet itsesi ja kysyt hintaa tai hintoja ja koska vapaa aika eli kysyt taksaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä teit jotain väärin eli esim etseit treffeille seuraa ym mutta oletko kokeillut esittelet itsesi ja kysyt hintaa tai hintoja ja koska vapaa aika eli kysyt taksaa

en tiedä. en ole kiinnostava mies yhtään.. huomaa eron naiset muuttuneet vaikeemmiksi nirsoiksi mitä oli ennen, ennen naiset keskustelu ja lähti ulos tapaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai esität ja puhut huono suomi eli esität ulkomaalaista ja puhut huonoa suomea

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

en tiedä. en ole kiinnostava mies yhtään.. huomaa eron naiset muuttuneet vaikeemmiksi nirsoiksi mitä oli ennen, ennen naiset keskustelu ja lähti ulos tapaamaan.

Ennen samat naiset oli aloittelijoita mutta nyt samat naiset ammattilaisia ei ne turhaan juttele vaan osaavat etsiä maksavia asiakkaita ja heille jutellaan ja sovitaan aika niin ei turhista jutteluista saa rahaa

• Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

Ottaa Viro tai venäjän nainen..

• Ei kiinnosta maksulliset. Halun naisen.

• Anonyymi

Haluat naista, mutta et halunnut käydä ennen koronaakaan baarissa, et halua käyttää deittipalveluita, et ylipäätään halua puhua naisille etkä edes halua käydä maksullisissa.

Mitähän vaihtoehtoja tohon enää jää?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluat naista, mutta et halunnut käydä ennen koronaakaan baarissa, et halua käyttää deittipalveluita, et ylipäätään halua puhua naisille etkä edes halua käydä maksullisissa.

Mitähän vaihtoehtoja tohon enää jää?

Kävin ennen koronaa, mut en ole hetkee saanut naisia baarista, nyt ei voi mennä. säästyy rahat, kyllä mulla on badoo ,mut heikolta näyttää. maksulliset ei nappaa

• Kyllä oisi kiva löytää seksiseuraa nuoresta noin 30-35 v seksikkäästä naisesta, onko täälä?

• turhaa tää koko paska ikinä ketää kiinnosta, vittu kyllä luulis täl naamal irtoovan ees jotain seuraa

• Siksi mä varmaa kirjotan tänne ku oon jääny niin yksin.

• Oon ollu jo ex eron jälkee niin yksin et se mun vointi ja käytös pahentunut... tuntuu monil olevan täs iäs jo parisuhde tai omat kaverit.. mä jumissa elämässä yksin.

• tiiän et tää on jo vähän vanha keskustelu, mut jos tyttöö etsii nii täs on;)

• oon kylki 011

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4236
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      870
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe